Şimdi Ara

istanbulda minibüsler niye hep deutz (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
90
Cevap
1
Favori
54.578
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaş sana katılıyorum şişli -şişhane-yeşilpınar hattındaki deutzlar bi harika ya adamlar nerden bulur o aksesuarları anlamadım..bitanesinde sunroof bile var+ yanlız bizim arkadaşların bilmediği bişi var niye deutz da bmc reno diil diye şöför alibeyköy tepeye çıkan rampanın ortasında minibüs full dolu (binecek yer yok yani)durdu yolcuyu aldı ve dedim araba kalkmaz ama vites 1,2,3 gidiyo şaşırdım kaldım..ama onun yerinde reno,bmc filan olsa bırak o halde kalkmayı boş bile kalkacanı sanmam ve o yükle fordu denedim ama patinajdan başka bişi yok..gelgelelim kontrol yokmu yada niye sadece minibüsler halk otobüsleri yada belediye otobüsleri daha vahim kimse görmüyormu.polis minibüste ayakta 2-3 yolcu görüyo kesiyor 350 ytl yi gönderiyo ee neoldu adamın 2 günü boşa gitti bide sadece şöförse 1 hafta bedava çalışacak napsın full dolduruyor arabayı ama durum otobüste farklımı
    (örn:522 sarıgazi-topkapı) hiç boş görmedim bunlara niye ses çıkmıyor ,1 yolcu için kaza yapanları mı anlatıyım yoksa durağı pas geçenlerimi,niye bunlara ceza yok,sadece minibüslere minibüsçüleri bu hale düşüren devletin utanması lazım bana göre minibüsçüde insan sonuçta tabi aralarında hayvanda var ama bir elin parmakları kadar.minibüslerde şöförlerin takım elbise,kravat vs takma zorunluluğu olcak vs diyo devlet...iyi güzelde bu insan araba bozulduğu zaman yada minibüsü sileceği,yıkayacağı zaman üzerinimi deiştirip yapacak bunları

    onu bunu bilmem onlar olmasa otobüs durağı için 250-300 metre yürümek zorundayım ama minibüse 20 metre ve durak derdide yok yada durağı pas geçme arabam olmasına rağmen kısa mesafe olsun uzun mesafe olsun otobüs yerine minibüsü secerim...




  • bi minibüse aksesuar olarak ledli iç aydınlatma yaptık geçenlerde yeşilpınar hattında gördünüzmü bilmiyorum ama akşam dehşet ötesi görünüyor mavi ışık yayan ledler shm.senko belki görmüşsündür
  • quote:

    Orjinalden alıntı: adu040

    sadece istanbulda değil tüm türkiyenin dolmuşta kullandığı markadır deutz sebebine gelince bu arabaların geniş servis ağı,ucuz yedek parça,geniş iç hacim ve konfor özelliklerinin hepsini birlikte sağlamasıdır.


    Hangi konfordan bas ediyon
    benim tahta masa koltuğum bile ondan daha konforludur
  • harem gebze arasında gidip gelen bir Mercedes Splintir var eskiden işim gereği pek çok yere giderdim
    okadar gezmeden sonra karşıma bu mavi ziplinter cıktı.
    göztepeye gidicektim resmen cenneti ne ses var ne gürltü
    gece gece içinde uyudum . Bence bütün minibusculer mercedes zipilinter alsın zaten az yakıyor masrafını çıkartırlar
     istanbulda minibüsler niye hep deutz
  • hocam ucuz servis yedek parca filan demissin de ,
    m200 denilen kamyonet bozmasi alet 82.000 YTL.
    klima yok , abs filan hak getire. sadece motor ve koltuk , direksiyon fren sistemi.
    servise filan verecegin parayi bastan veriyosun zaten merak etme :))
    tek +si traktorden bozma oldugu icin hayvan gibi saglam olmasi.

    VW crafter LT en pahali turizm modeli 66.000 YTL
    Crafter Volt ELWB (ön ve ortadan üflemeli klimalı) 109PS 17+1
    ESP,ABS,ASR,BAS,EBC,EBD,YKY,ÖAV,ABAG,EC,EA,
    UKMK,JV,KSK,ADK,SK,OL,AKT,KEG,RD,İK,OB,KD,KR,TYK,EK,A/C,MA,P
    66.445,00 YTL
    hat icin olan modeli ise 59.000 YTL

    CRAFTER VOLT STANDART EKİPMANLAR
    ESP Elektronik dengeleme programı
    ABS Kilitlenmeyi önleyici fren sistemi
    ASR Anti patinaj sistemi
    BAS Fren yardımcısı
    EBC Motor fren kontrol sistemi
    EBD Elektronik fren gücü dağılımı
    YKY Yokuş yukarı kalkış yardımı
    ÖAV Ön ve arka viraj denge çubukları
    ABAG Sürücü hava yastığı
    EC Elektrik kumandalı ön camlar
    EA Elektrik kumandalı ve otomatik ısıtmalı yan aynalar
    UKMK Uzaktan kumandalı merkezi kilit
    JV Joystick tipi vites kolu
    KSK* Sürücünün ağırlığına göre süspansiyonu ayarlanabilen körüklü sürücü koltuğu
    ADK* Yükseklik ve derinlik ayralı direksiyon kolonu
    SK* Sürücü koltuğunda kolçak
    OL* Tavanda okuma lambaları
    AKT* Aydınlatmalı, kilitlenebilir torpido gözü
    KEG* Ön konsolda üstü kapaklı eşya gözü
    YBAT** Yolcu bölümünde açılır tavan (klimatik klima bulunan araçlar hariç)
    RD** RCD 4001 CD çalarlı radyo
    İK** Yolcu bölümünde vinil tam iç kaplama
    OB*** Aydınlatmalı otomatik basamak
    * Tüm Crafter Volt Konfor modellerinde
    **Sadece Crafter Volt Minibüs ve Otobüs Konfor modellerinde
    ***Tüm Crafter Volt Minibüs ve Otobüs modellerinde



    quote:

    Orjinalden alıntı: adu040

    sadece istanbulda değil tüm türkiyenin dolmuşta kullandığı markadır deutz sebebine gelince bu arabaların geniş servis ağı,ucuz yedek parça,geniş iç hacim ve konfor özelliklerinin hepsini birlikte sağlamasıdır.




  • gönül ister sprinter olsun ama istanbuldaki dar sokaklarda manevra sıfır be dostum kullanılması zor zaten istanbul trafiği malum çoğu yer kazılı asfalt bozuk insan kıyamaz o arabayı böyle yolda kullanmaya ama deutz jeep gibi kaldırım,tümsek neresi olsa geçiyo zaten minibüsçü edebiyatı olmuş minibüsün her geçebildiği yer yoldur kaldırım vs ne olursa olsun..sprinter bi bakıma girse 1000 ytlden aşağı girmez ama deutzun öyle bi sorunu yok zaten basit yapılı ve ucuz parçası ..devirde ekonomi devri olunca alınıyor tabii
  • hocam oylede , bakima verecegin parayi bastan pesin veriyorsun iste onu diyorum bende :))
    mercedes VW lt filan en donanimlisi 60.000 ytl iken , bos magirus 80.000 ytl.
    yani zaten bastan 40.000 ytl fazla veriyorsun , servis bedava olsa ne olur?

    quote:

    Orjinalden alıntı: tempraclube

    gönül ister sprinter olsun ama istanbuldaki dar sokaklarda manevra sıfır be dostum kullanılması zor zaten istanbul trafiği malum çoğu yer kazılı asfalt bozuk insan kıyamaz o arabayı böyle yolda kullanmaya ama deutz jeep gibi kaldırım,tümsek neresi olsa geçiyo zaten minibüsçü edebiyatı olmuş minibüsün her geçebildiği yer yoldur kaldırım vs ne olursa olsun..sprinter bi bakıma girse 1000 ytlden aşağı girmez ama deutzun öyle bi sorunu yok zaten basit yapılı ve ucuz parçası ..devirde ekonomi devri olunca alınıyor tabii




  • arkadaşım istanbuldaysan eğer örnektepeye gel bide cumartesi sprinterle imkanı yok çıkılmaz ya kaldırıma çıkıp geççen yada akşama kadar beklicen yolda oda sprinterle imkansız ..aslında minibüs istanbul trafiğine uygun diil ama istanbulluların 4/3 işlerine minibüsle gidiyor.manevra kabiliyeti yüksek havalı fren havalı direksiyon ,hava soğutmalı motor vs vs bakım yapılcak bişi kalmadı ama sprinter öle diil amaçta zaten az masraf çok kazanç olunca istanbul yollarıda göz önünde bulundurulunca deutzlar biçilmiş kaftan oluyor
  • magirus u koç un otokar üretiyor araç şaseli oldugundan kasası çürüsede tamir edilip kullanılır .ama şasesi olmayan düz taban olan araçlar daha az dayanır aşırı yolcu taşıyamaz .oysa magirüs ler kalın şaselidir eğer 50 kişi bile binse şase tartar .
  • ömürlük araçlar bide havalı fren sistemi yokmu
  • özellikleri, ayakta çok yolcu alması, dönüş çapının düşük olması, çok rahat kalkması. ama kör bir adamı o arabaya bindirseniz motorun sesinden kendini formula 1 aracı kullanıyor sanır
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cemoki

    izmirde artık sıfır km magirus kimse almıyor şehir içi minibüslerde suan burada moda renault master ,ford transit, bmc ve j9 magirusun sıfırı 100 milyara dayanıyor adam ona 100 milyar vereceğime 50 milyara klimalı absli master alırım diyor ayrıca yakıtıda magirusa göre çk daha düşük

    magirusun miladı doldu artık



    dediğin dogru masterlar voltlar ve sprinterler ortalığı kapladı J9 da tarih oldu olcak yeni premierler zaten isuzu motoru oda berbat bi motor bu grubta tavan yüksekliği yeter seviyeye cıkan transitler yakında görünmeye başlar msaterlerin bakımları cok masraflı volt ve sprinterlar problemli ama güzel magirusun tercih sebebine gelince 300.000 km subap ayarı bile yapmıyon motor ömrü aşırı derecede yüksek 1 milyon km yi rahatlıkla deviriyor direksiyon seri ve çok fazla turu var dar yerden dönüyor arabanın kendiside seri motor gerçekten büyük vites araları uzun ara vitese düşürmüyor şöförü aktarma organları sağlam süspansiyon diye bişi olmadığı içinde problemi yok :)) pejoların frenleri tutmaz sadece sağ arka tekeri tutar ama magirus frene cıktın mı durur yolcu kapmak içinde birebirdir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi safiran -- 21 Eylül 2007; 21:51:01 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: NitroCharger

    harem gebze arasında gidip gelen bir Mercedes Splintir var eskiden işim gereği pek çok yere giderdim
    okadar gezmeden sonra karşıma bu mavi ziplinter cıktı.
    göztepeye gidicektim resmen cenneti ne ses var ne gürltü
    gece gece içinde uyudum . Bence bütün minibusculer mercedes zipilinter alsın zaten az yakıyor masrafını çıkartırlar
     istanbulda minibüsler niye hep deutz




    bu araba çift dingil içinde zıplaya zıplaya gidersin :)




  • quote:

    Orjinalden alıntı: safiran


    quote:

    Orjinalden alıntı: NitroCharger

    harem gebze arasında gidip gelen bir Mercedes Splintir var eskiden işim gereği pek çok yere giderdim
    okadar gezmeden sonra karşıma bu mavi ziplinter cıktı.
    göztepeye gidicektim resmen cenneti ne ses var ne gürltü
    gece gece içinde uyudum . Bence bütün minibusculer mercedes zipilinter alsın zaten az yakıyor masrafını çıkartırlar
     istanbulda minibüsler niye hep deutz




    bu araba çift dingil içinde zıplaya zıplaya gidersin :)




    çift dingil değil. çift teker...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: adu040

    Deutzların şu ara fiyatı 82.000 lira civarında ama pazarlıklar 60.000'e alınabiliyo. Ankara'da artık Deutz modası kalkıyor sebebine gelince millet 55.000 ytl verince en kral Ford Transit ya da Iveco Daily alabiliyorlar.



    ne fark eder para her ihtimalde KOÇ a gidio 3 markada KOÇ a ait
  • Sırf minibüsçülere kızarak magurus'un hakkını yemeyelim. Kullananlar kötü kullanıyor olabilir ama öyle kullanmaya dayanabilecek başka araba biliyor musunuz. Pejoymuş. BMC imiş. Geçin bunları. Beş para etmezler. Anadoluda düz memleketlerde genelde Pejo tercih ediliyor. Peki siz hiç 45 derecelik eğimli bir yokuşta içi tıka basa yolcu dolu iken magurustan başka kalkış yapabilecek minibüs biliyor musunuz. Pejoyu övenlere söylüyorum. Sıkıysa bunu Pejo ile yapın bakalım. Valla kalkmaz. Manevra zaten berbat. İstanbul trafiğinde böyle bir durumda Pejo mortu çeker. Maguruslar tank gibi araba. Yağmurda karda çamurda her türlü hava ve yol şartlarında en güvenle kullanılabilen dolmuş minibüsleridir.
  • araçlarda hava sogutmalı motor kullanıldıgı için yazın durkalk larda hararet olmaz birde arabalar okadar saglam kolaykolay arıza yapmıyor
  • Ankara' da Gölbaşı-Ulus hattında şoförler Iveco, Transit, Mercedes falan aldılar ama eski de olsa Deutz motor kullanıyorlar. Geçenlerde bindim. Sesi garip geldi. Dikkat edince sesin egzozdan değil, motordan geldiğini fakettim. Zaten rampada otomobil gibi çıkmayınca da dikkatimi çekmişti. Bence bu haliyle hem konforlu, hem de ekonomik olmuş.
  • Harbiden,Deutzlarda asalet var

    Forever Deutz,Forever MAGIRUS

    You never walk alone

    http://www.ine.sk/wp-content/uploads/2007/05/turkiye-otokar.JPG
  • DETUZ motorları çok sağlam kolay kolay kırılmıyor, dolmuşçularda hep kilometre yapıyor, fiyat performans olarak çok avantajlı oluyor,pahallı ama fazlasıyla çıkarıyor bir BMC-İVECO gibi dökülmüyor...
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.