Şimdi Ara

istanbulda minibüsler niye hep deutz (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
90
Cevap
1
Favori
54.576
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: korsallar

    DETUZ motorları çok sağlam kolay kolay kırılmıyor, dolmuşçularda hep kilometre yapıyor, fiyat performans olarak çok avantajlı oluyor,pahallı ama fazlasıyla çıkarıyor bir BMC-İVECO gibi dökülmüyor...

    Alıntıları Göster
    ben bursa oturuyomrum burda hepsi peugeto j9 şimdi şimdi yenileniyor hepsi teker teker peugeto j9 yüksek tavanı çıktı onlardan alıyorlar koltuklarıda grammer probusun gibi koltuklar çok güzel arabalar dizel sesleri çok tatlı hem ucuz hem piyasası var hem çok sağlam servisi çok her yönüyle 1 numara
    hemde çok faça yapıyolar minibüsleri şimdi bmc levend xl lar çoğaldı tutacak gibi duruyo onlar da çok güzel araba ekmek yedirir ikiside




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hüso_tuners

    ben bursa oturuyomrum burda hepsi peugeto j9 şimdi şimdi yenileniyor hepsi teker teker peugeto j9 yüksek tavanı çıktı onlardan alıyorlar koltuklarıda grammer probusun gibi koltuklar çok güzel arabalar dizel sesleri çok tatlı hem ucuz hem piyasası var hem çok sağlam servisi çok her yönüyle 1 numara
    hemde çok faça yapıyolar minibüsleri şimdi bmc levend xl lar çoğaldı tutacak gibi duruyo onlar da çok güzel araba ekmek yedirir ikiside


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: (.)*HüSeYiN*(.)

    ben bursa oturuyomrum burda hepsi peugeto j9 şimdi şimdi yenileniyor hepsi teker teker peugeto j9 yüksek tavanı çıktı onlardan alıyorlar koltuklarıda grammer probusun gibi koltuklar çok güzel arabalar dizel sesleri çok tatlı hem ucuz hem piyasası var hem çok sağlam servisi çok her yönüyle 1 numara
    hemde çok faça yapıyolar minibüsleri şimdi bmc levend xl lar çoğaldı tutacak gibi duruyo onlar da çok güzel araba ekmek yedirir ikiside



    Bursa gibi arazisi düz ve yokuşu pek fazla dik olmayan yerlerde pejoların kullanılması gayet normal. Fakat İstanbul'un inişli çıkışlı yollarında pejo iflası çeker. Zaten manevra kötü. U dönüşü yapmak için üniversitelerde minibüsçülük üzerine yüksek lisans okumak lazım.

    O pejoları kolaysa getirsinler, Şişli Çağlayan'ın o dik ve dar yokuşlarında kullansınlar. Kolaysa Fatih'in Balat gibi dik ve dar yollarında kullansınlar.

    İşte İstanbulda Magurus marka minibüslerin tutulmasının asıl sebepleri bu ayrıntılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    quote:

    Orjinalden alıntı: (.)*HüSeYiN*(.)

    ben bursa oturuyomrum burda hepsi peugeto j9 şimdi şimdi yenileniyor hepsi teker teker peugeto j9 yüksek tavanı çıktı onlardan alıyorlar koltuklarıda grammer probusun gibi koltuklar çok güzel arabalar dizel sesleri çok tatlı hem ucuz hem piyasası var hem çok sağlam servisi çok her yönüyle 1 numara
    hemde çok faça yapıyolar minibüsleri şimdi bmc levend xl lar çoğaldı tutacak gibi duruyo onlar da çok güzel araba ekmek yedirir ikiside



    Bursa gibi arazisi düz ve yokuşu pek fazla dik olmayan yerlerde pejoların kullanılması gayet normal. Fakat İstanbul'un inişli çıkışlı yollarında pejo iflası çeker. Zaten manevra kötü. U dönüşü yapmak için üniversitelerde minibüsçülük üzerine yüksek lisans okumak lazım.

    O pejoları kolaysa getirsinler, Şişli Çağlayan'ın o dik ve dar yokuşlarında kullansınlar. Kolaysa Fatih'in Balat gibi dik ve dar yollarında kullansınlar.

    İşte İstanbulda Magurus marka minibüslerin tutulmasının asıl sebepleri bu ayrıntılar.

    Alıntıları Göster
    deutz motorların tutmasının sebebi hava soğutmalı olmasıdır.magruslara gelince çok kötü kullanımı olan konforsuz ama szğlam arabalardır şaseleri cok sağlamdır .arabayı toplatmak cok kolaydır .vur kır parcala toplat.ama sıfır fiatları cok ama cok pahalıdır.istanbul harici artık yavaş yavaş kalkmaktadır istanbulda ustasıda boldur .kaleriförleri berbattır çalışmaz .çalıştığı zaman ise sıcaklık ayarı diye bir şey yoktur aynı derecede çalışır.iii değildir.ama istanbulda bu arabalar değil 100 milyar 200 olsada satar çünkü efsane olmustur




  • quote:

    Orijinalden alıntı: UTKTOTİ

    deutz motorların tutmasının sebebi hava soğutmalı olmasıdır.magruslara gelince çok kötü kullanımı olan konforsuz ama szğlam arabalardır şaseleri cok sağlamdır .arabayı toplatmak cok kolaydır .vur kır parcala toplat.ama sıfır fiatları cok ama cok pahalıdır.istanbul harici artık yavaş yavaş kalkmaktadır istanbulda ustasıda boldur .kaleriförleri berbattır çalışmaz .çalıştığı zaman ise sıcaklık ayarı diye bir şey yoktur aynı derecede çalışır.iii değildir.ama istanbulda bu arabalar değil 100 milyar 200 olsada satar çünkü efsane olmustur

    Alıntıları Göster
    bu ülke zaten zengin etmedik adam bırakmadı yerli malı yudrdun malı masalıyla türetildi zenginler koç ailesini o yürüyen ölüm tofaşla vakko yu zamanında şapka inkilabıyla alarkoyu devletin klima ihaleleriyle 5 parasızken zengin ettik ne diyelim helal olsun müstahak bize.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ben Kemal Geliyorum

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    tek bir artısı var cok minibuscuden duyayın içine kırk eşekte koysan yokustan kaymadan kalkar sabahtan akşama kadar calıştır bişi olmaz çünkü hava soğutmalı ve çok sağlam motoru alet iveco bmc alanlar bayırda kalır istde yokusta 20 yolcula ki ortalama bu :D banamısın demes minibus
    parçalarda sağlam ve pahalı olmasına rağmen ekonomik bi mercedes sprinter koysalar 3 ay dayanmaz bu şöförlere
  • Ben 20 yaşımdayım istanbulda ögrenciyim özellikle minibüscülere hayvan tabiri kullananlara cevap vermek istiyorum.Benim babam tam 35 senesini verdi b meslege.Çalıştı çabaladı 3 kardeşiz bizi okuttu büyüttü neler çekti kimse bilemez.Şu anda 2 tane hatlı minibüsü var çok şükür var ama nasıl oldu bilmiyorlar.İkisinin toplam 800 bin ytl civarında degeri var.Yani babam bu işe bu kadar çok para baglamış.Şimdi kaldırılsın diyorsunuz isteyen binmez isteyen biner.Binmek istemeyene otobüs,Metro kapısı açık.trafigi katlediyorlarmış.Acaba neden kendi istedikleri içinmi yoksa olur olmaz yerde inmek isteyen yolcular içinmi ben lise 3.sınıfdayken ehliyetimi yeni almışken bazı günler çalışıyodum minibüsde.Peygamber sabrına sahip olmanız lazım.Ben açık söylüyorum zor dayanıyodum o insanlara öle insanlar çıkıyordu karşınıza 1 ytl minibüs ücreti ile sanki minibüsü satın aldı öle tavır takınırlardı.Minibüs sektörü özel bi sektördür.Tamam kaldırılsın istenmiyorsa ama bizi magdur etmeden ekmegimizi elimizden almadan yapılsın amenna.Şimdi digerini sölim magırus;
    1.Çok dayanıklıdır ve bu işe böyle araç lazımdır.
    2.Parçası çok kolay bulunur.Ucuzdur,dayanıklıdır.
    3.Konforludur(M200,M200 platinium,platinium sport modelleri için bu sözüm)
    4.Dur kalklara uygundur.
    5.Her ikilm koşuluna rahatlıkla uyum saglar.
    6.motoru hava sogutmalı bu yüzden hararet v.b şeylerle ugraşmazsınız.
    7.Bmc,Iveco,ford v.b araçlara bakın en eskisi 2000 modeldir ama dökülüyodur.zaten onların yolcu nakli için ömrü o kadardır.Ancak magırus ların bakımı yapıldıkça ölmezler diri araçtır.Açıklamaya gerek yok tipi herşeyi gösteriyo zaten...
    Özellikle rica ediyorum.Hiç bişiden haberi olmadan konuşanlar insanlardan bu ricam mafya,gangister gibi aşalayıcı sözler kullanmayın.Zira bu meslegi yaparak evini geçindiren istanbulda 30 bin küsür adet minibüs ve bunlardan geçim yapan 60 binden fazla şöför var.Bunların arasında ayı yokmu vardır elbet ama dikkat edin o kadar ayı bu kelimeleri kullananların içinde de var.saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 34 M 1043

    Ben 20 yaşımdayım istanbulda ögrenciyim özellikle minibüscülere hayvan tabiri kullananlara cevap vermek istiyorum.Benim babam tam 35 senesini verdi b meslege.Çalıştı çabaladı 3 kardeşiz bizi okuttu büyüttü neler çekti kimse bilemez.Şu anda 2 tane hatlı minibüsü var çok şükür var ama nasıl oldu bilmiyorlar.İkisinin toplam 800 bin ytl civarında degeri var.Yani babam bu işe bu kadar çok para baglamış.Şimdi kaldırılsın diyorsunuz isteyen binmez isteyen biner.Binmek istemeyene otobüs,Metro kapısı açık.trafigi katlediyorlarmış.Acaba neden kendi istedikleri içinmi yoksa olur olmaz yerde inmek isteyen yolcular içinmi ben lise 3.sınıfdayken ehliyetimi yeni almışken bazı günler çalışıyodum minibüsde.Peygamber sabrına sahip olmanız lazım.Ben açık söylüyorum zor dayanıyodum o insanlara öle insanlar çıkıyordu karşınıza 1 ytl minibüs ücreti ile sanki minibüsü satın aldı öle tavır takınırlardı.Minibüs sektörü özel bi sektördür.Tamam kaldırılsın istenmiyorsa ama bizi magdur etmeden ekmegimizi elimizden almadan yapılsın amenna.Şimdi digerini sölim magırus;
    1.Çok dayanıklıdır ve bu işe böyle araç lazımdır.
    2.Parçası çok kolay bulunur.Ucuzdur,dayanıklıdır.
    3.Konforludur(M200,M200 platinium,platinium sport modelleri için bu sözüm)
    4.Dur kalklara uygundur.
    5.Her ikilm koşuluna rahatlıkla uyum saglar.
    6.motoru hava sogutmalı bu yüzden hararet v.b şeylerle ugraşmazsınız.
    7.Bmc,Iveco,ford v.b araçlara bakın en eskisi 2000 modeldir ama dökülüyodur.zaten onların yolcu nakli için ömrü o kadardır.Ancak magırus ların bakımı yapıldıkça ölmezler diri araçtır.Açıklamaya gerek yok tipi herşeyi gösteriyo zaten...
    Özellikle rica ediyorum.Hiç bişiden haberi olmadan konuşanlar insanlardan bu ricam mafya,gangister gibi aşalayıcı sözler kullanmayın.Zira bu meslegi yaparak evini geçindiren istanbulda 30 bin küsür adet minibüs ve bunlardan geçim yapan 60 binden fazla şöför var.Bunların arasında ayı yokmu vardır elbet ama dikkat edin o kadar ayı bu kelimeleri kullananların içinde de var.saygılar
    bizim ordakilerde hep magirus,m2000,m2000 platinum,platinum sport minibüsleri çok kullanılıyor ama iveco daily ve bmc levend var ama onlar çok az öbürleri fazla var motorları hava soğutmalı olduğu için hararet falan yapmaz çok sıcakta olmaz bütün durmadan çalışan bir magirusun motor kaputu soğuk..
    ve ne kadar konforsuz olsalar bile dayanıklı araçlardır her parçası kolayca bulunur 10 seneden fazla olmuş tık demiyorlar hala çalışıyorlar dökülse bile kasası yenilenir tekrar kullanılıyor ve 1 milyon km rahat yapabilir frene bastığın gibi zınk.. duruyor dur kalklara uygundur çok dik yokuşlarıda rahat tırmanıyor fazla devir yapmadan(1500 devir falan) ama ivecolar 2500 ü boyluyor. hız göstergelerine gelince bir kaç minibüste gördüm sağlam ve çalışır vaziyette diğerlerinde hiç calışmıyor hep 10 da.. ve tıka başı dolu olan araç 14 kişilik zaten 30 kişiyi bile rahat kaldırıyor...
    + ları
    dayanıklı olmaları
    motoru hava soğutmalıdır hararet sorunu olmaz
    fazla km yapabilir 800,000-1000000 km rahat yapar kontak kapatmadan
    rahat gider ve dik yokuşları bile rahat tırmanır
    dönüş ve manevra kabiliyeti iyidir.. dönüşlerde rahat dönüyor.
    parçaları ve yedek parçaları ucuzdur heryerde kolayca bulunulabilir
    - leri
    konforsuz olmaları
    alçak olmaları
    giderken titremeleri ve çok ses almaları..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Se_co

    bizim ordakilerde hep magirus,m2000,m2000 platinum,platinum sport minibüsleri çok kullanılıyor ama iveco daily ve bmc levend var ama onlar çok az öbürleri fazla var motorları hava soğutmalı olduğu için hararet falan yapmaz çok sıcakta olmaz bütün durmadan çalışan bir magirusun motor kaputu soğuk..
    ve ne kadar konforsuz olsalar bile dayanıklı araçlardır her parçası kolayca bulunur 10 seneden fazla olmuş tık demiyorlar hala çalışıyorlar dökülse bile kasası yenilenir tekrar kullanılıyor ve 1 milyon km rahat yapabilir frene bastığın gibi zınk.. duruyor dur kalklara uygundur çok dik yokuşlarıda rahat tırmanıyor fazla devir yapmadan(1500 devir falan) ama ivecolar 2500 ü boyluyor. hız göstergelerine gelince bir kaç minibüste gördüm sağlam ve çalışır vaziyette diğerlerinde hiç calışmıyor hep 10 da.. ve tıka başı dolu olan araç 14 kişilik zaten 30 kişiyi bile rahat kaldırıyor...
    + ları
    dayanıklı olmaları
    motoru hava soğutmalıdır hararet sorunu olmaz
    fazla km yapabilir 800,000-1000000 km rahat yapar kontak kapatmadan
    rahat gider ve dik yokuşları bile rahat tırmanır
    dönüş ve manevra kabiliyeti iyidir.. dönüşlerde rahat dönüyor.
    parçaları ve yedek parçaları ucuzdur heryerde kolayca bulunulabilir
    - leri
    konforsuz olmaları
    alçak olmaları
    giderken titremeleri ve çok ses almaları..

    Alıntıları Göster
    Her ne kadar kızsalarda, etselerde minibüsler İstanbul toplu taşımacılığının belkemiğidir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    Her ne kadar kızsalarda, etselerde minibüsler İstanbul toplu taşımacılığının belkemiğidir.

    Alıntıları Göster
    Gebze-harem hattında bir adet master vardı ama uzun zamandır görünmüyo acaba araç döküldü mü? BMC ler Magirus a göre 3 gömlek daha zayıf konsol kalitesiz ve tasarımı da kötü...BMC bu konuda magirusu 1-2 kuşak geriden izliyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tahsilat makbuzu

    Gebze-harem hattında bir adet master vardı ama uzun zamandır görünmüyo acaba araç döküldü mü? BMC ler Magirus a göre 3 gömlek daha zayıf konsol kalitesiz ve tasarımı da kötü...BMC bu konuda magirusu 1-2 kuşak geriden izliyor

    Alıntıları Göster
    yeni BMClere ben de bindim, plastik kalitesi korkunc deutz kat kat daha iyi geldi, ayrica öntaraf (camin oldugu bolum) yer kaybi olmus gibi bombeli, bari esya koyma gozu yapsalarmis.

    J9larin ist.da tutulmamasinin nedeni ise, araclar yokuslarda vs. resmen ölüyordu, otomatik kapiyi sonradan getirdiler vs. yenilerini de eskiden kalma aliskanlik olarak almiyorlar sanirim minibusculer.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ben Kemal Geliyorum

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    resime bittim gerçekten... UP !
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Messerschmitt BF109

    resime bittim gerçekten... UP !

    Alıntıları Göster
    Deutz'lar Otokar uretimi oldugu icin de cok tutuluyor bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ^Biotech^

    Deutz'lar Otokar uretimi oldugu icin de cok tutuluyor bence.

    Alıntıları Göster
    Lütfen minübüs sektörüne hakaret etmeyelim,karşılıklı atışma yapmayalım,sözlerimize dikkat edelim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: set

    Lütfen minübüs sektörüne hakaret etmeyelim,karşılıklı atışma yapmayalım,sözlerimize dikkat edelim.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: set

    Lütfen minübüs sektörüne hakaret etmeyelim,karşılıklı atışma yapmayalım,sözlerimize dikkat edelim.

    hehh aldınızmı cevabınızı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: set

    Lütfen minübüs sektörüne hakaret etmeyelim,karşılıklı atışma yapmayalım,sözlerimize dikkat edelim.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: set

    Lütfen minübüs sektörüne hakaret etmeyelim,karşılıklı atışma yapmayalım,sözlerimize dikkat edelim.

    Özüe dilerim. Arkadaşlar ağır hakaretler birde seviyesiz yazılar yazınca kendimi tutamadım. Hiç bir zaman kendini bilmez insanların bu denli hakaretler içeren yazılarını kaldıramıyorum. Seviyemi bozmak istemezdim Tekrar bütün arkadaşlardan ÖZÜR DİLİYORUM...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Premium_420

    quote:

    Orjinalden alıntı: set

    Lütfen minübüs sektörüne hakaret etmeyelim,karşılıklı atışma yapmayalım,sözlerimize dikkat edelim.

    Özüe dilerim. Arkadaşlar ağır hakaretler birde seviyesiz yazılar yazınca kendimi tutamadım. Hiç bir zaman kendini bilmez insanların bu denli hakaretler içeren yazılarını kaldıramıyorum. Seviyemi bozmak istemezdim Tekrar bütün arkadaşlardan ÖZÜR DİLİYORUM...

    Alıntıları Göster
    magırusların yeni kasası çıkmıştı galiba ne oldu bilen varmı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: acr

    magırusların yeni kasası çıkmıştı galiba ne oldu bilen varmı

    Alıntıları Göster
    bir tane avcılardan kalkıp küçükçekmece hattına çalışan bir tane vardı ama dahada görmedim hiç bizim orayada denk gelmedi daha daha yeni çıktı bu araçlar dahi soför mahalini bile göremedim gitti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Se_co

    bir tane avcılardan kalkıp küçükçekmece hattına çalışan bir tane vardı ama dahada görmedim hiç bizim orayada denk gelmedi daha daha yeni çıktı bu araçlar dahi soför mahalini bile göremedim gitti.

    Alıntıları Göster
    Resimlerini buldum otakar m3000 diye geçiyor sanki levent xl esintileri var ama ondan daha iyi olduğu kesin. O eski m2000 havası yok sultanla ikisinin karması gibi olmuş. Donanım olarak standart özelliklerin üstüne klima,abs,cd çalar var. Motoru su soğutma eskisinin yerini alabilecekmi bunu kestirmek zor.
     istanbulda minibüsler niye hep deutz


     istanbulda minibüsler niye hep deutz


     istanbulda minibüsler niye hep deutz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: acr

    Resimlerini buldum otakar m3000 diye geçiyor sanki levent xl esintileri var ama ondan daha iyi olduğu kesin. O eski m2000 havası yok sultanla ikisinin karması gibi olmuş. Donanım olarak standart özelliklerin üstüne klima,abs,cd çalar var. Motoru su soğutma eskisinin yerini alabilecekmi bunu kestirmek zor.
     istanbulda minibüsler niye hep deutz


     istanbulda minibüsler niye hep deutz


     istanbulda minibüsler niye hep deutz


    Alıntıları Göster
    cok guzel duruyor, hakikaten bayagi sultani andiriyor, fotolar icin tesekkurler ancak bana kalirsa bunlar M2000lerin yerine gecmez. bir kere daha genisler (arka koltuk duzeninden belli oluyor) ve daha uzunlar. sehirici trafigine (hele ki istanbul, ankara) gelmezler. daha kucuk sehirlerde ozel halk otobusu olarak kullanilabilirler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ^Biotech^

    cok guzel duruyor, hakikaten bayagi sultani andiriyor, fotolar icin tesekkurler ancak bana kalirsa bunlar M2000lerin yerine gecmez. bir kere daha genisler (arka koltuk duzeninden belli oluyor) ve daha uzunlar. sehirici trafigine (hele ki istanbul, ankara) gelmezler. daha kucuk sehirlerde ozel halk otobusu olarak kullanilabilirler.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ^Biotech^

    cok guzel duruyor, hakikaten bayagi sultani andiriyor, fotolar icin tesekkurler ancak bana kalirsa bunlar M2000lerin yerine gecmez. bir kere daha genisler (arka koltuk duzeninden belli oluyor) ve daha uzunlar. sehirici trafigine (hele ki istanbul, ankara) gelmezler. daha kucuk sehirlerde ozel halk otobusu olarak kullanilabilirler.

    Bencede m2000 yerine geçemez. İstanbul, İzmir gibi yerlerde çabuk dağılabilir. .




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.