Şimdi Ara

istanbulda minibüsler niye hep deutz (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
90
Cevap
1
Favori
54.639
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: adigehalil

    dayanıklı oldukları kesinde. iç hacim ve konfor ne alaka... piyasadaki en konforsuz araçtır magiruslar...



    Ben 2002 den sonra çıkanlar için konuştum. İstanbul'da var mı bilmem ama Ankara'da özel seri ve Platininum serisi var ben onları Ford'a değişirim.
  • yıllara meydan okuyan minibüsler hakkaten.

    ama konfor namına hiç bişey yok.
  • BEN YEŞİLKÖY BAKIRKÖY HATTINDA GÖRMÜŞTÜM HERHALDE.

    TAM ŞÖFÖRÜN TEPESİNDE EŞŞEK KADAR ODA PARFÜMÜ VARDI DURMADAN FISFIS...

    HEE BİDE MİNİBÜSLERDE ÖN CAMDAKİ 500 TANE OLAN AYNALARA HAYRANIM
  • zamanında tüm şehrin taşımasını üstelenebilecek şirketler olmadığı için bu işler kişilere verilmiş ama artık bu işleri şirketlere devretmek lazım. en azından yaptırımı ve kontrolü daha kolay olur.
  • birde başka hiçbir araç istanbul trafiğine sürülemez bu kdr hırpalanacağı biline biline
  • vites değiştirirken çıkan ses müthiş ama
  • Bursa da magırus epey azaldı allahtan, 50 NC kamyona benzer süspansiyonla konfor olmazdı zaten. J9 hakimiyeti var yıllardır, yeni motoru daha da sessiz beğeniyorum. Bursa da neden Master veya Ducato tutulmuyor anlayamadım.
  • Bursa nın artık hakimiyeti Bmc nin elinde.İnegölde Bmc levend serisini tercih etti.Yani bursada ya Bmc vardır Yada Pejo J9.Orada pejo nun bol olmasının nedeni montaj ve üretim yeri orası.
  • Eskişehirde tramwaydan sonra dolmuş kullanımı baya azaldı. Dolmuş hatlarının çoğu değişti. Artık dolmuş çilesi çekmiyoruz hiç.. Darısı diğer şehirlerin başına
  • Makaslarıyla Oynamasalar Uçak Olmaz
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ilyushin

    ....cünkü ucak gibi araclar....her an havalanacak gibi.....
    su asalete bakin......

     istanbulda minibüsler niye hep deutz



    Vallahi süper bi resim Harbi uçmaya hazır bi araç.. Ölümüne Deutz..!!!





  • bence woswagen volt süper.
  • Magirus-Deutz
    Magirus gövdeyi üretir, deutz motor.
    (evvelce söylenmiş olabilir bütün mesajları okumadım).

    Cevap basit: minibüsçüler onu tuttuğu için öyle. Aynı taksici-şahin olayı gibi. Türkiyede eskilerde kullanılan magirus otobüsler aynı şekilde minibüsçülere sıçramış, kullanıldıkça yan sanayi parçası artmış, fiyatlar düşmüş, fiyat düştükçe talebi artmıştır.Kısır döngü.
  • bende bir zamanlar düşünmüştüm bunu niye bütün minibüsler deutz sanırım bunun mantıklı bi açıklaması yok, zamanında moda olmuş bu deutzlar ve böyle de süregelmiş. araçta konfor yok, ucuz değil, küçük ve tavanı alçak hiçbir yönden +sı yok arabanın çok daha iyi alternatifleri var.

    ben edirnede yaşıyorum ve allahtan edirnede bu sorun aşılmış şehirişi tüm minibüsler iveco-otoyol. gayet konforlu ve büyük araçlar.


     istanbulda minibüsler niye hep deutz
  • Minibüsçülere laf yok şu zamana kadar işimize gitmemizi hep onlar sağladı, sonuçta herkesin özel araba alacak kadar bütçesi yok.

    Birde minibüsler toptan kaksın demiş bazı arkadaşlar galiba bunlar istanbulun yarısının minibüslerle işine gittiğini bilmiyor yada biraz cahiller.
  • Deutzların şu ara fiyatı 82.000 lira civarında ama pazarlıklar 60.000'e alınabiliyo. Ankara'da artık Deutz modası kalkıyor sebebine gelince millet 55.000 ytl verince en kral Ford Transit ya da Iveco Daily alabiliyorlar.
  • Bu deutz ve magirüslar bana oldukça itici gelmiştir her zaman.Konya'da tramvay var ama yavaş olduğundan herkes dolmuşları tercih ediyor.Allahtan burada da magiruslar yavaş yavaş kalkıyor.Millet yeni j9 transit bmc falan alıyor.Iveco'yla vw volt alanlar da var
  • Vallahi bu zamanda BMC, Volkswagen, Mercedes-Benz, Ford, Renault, Fiat, Citroen, Peugeot varken bu dandik minibüsleri görmek insanın içini acıtıyor. Sırf masraftan kaçmak için böylesine ucuz, böylesine kalitesiz araçları alıyorlar tiksiniyorum. Ee böyle özensiz üretilmiş araçların sahipleri de o derece hor kullanıyorlar arabayı. Sakarya'da oturuyorum. Yemin ediyorum bazen bu dandik minibüslerin yerine BMC ya da Peugeot'a binmek için bazen dakikalarca bekliyorum. Olmadı taksi-dolmuşlara biniyorum. Adamlar o kadar sorumsuzlar ki minibüs mü kullanıyor at mı sürüyor anlamıyorsunuz. Vites tutuşlarından tutun da gaz-fren dengelerine kadar herşey kendilerine ve dandik minibüslerine yakışır şekilde. Tip desen Sakarya için konuşuyorum çoğunun ön amortisör yüksekte ve içinde ayakta durmak bazen imkansız oluyor uzun mesafede. İlginç bir özellikleri de hız göstergelerinin ya da diğer göstergelerin çoğu zaman çalışmıyor olması. 1-2 minibüste görmüştüm çalışır vaziyette. Bir de en berbat tarafı güvenliği. Bir Renault'un sac kalınlığıyla bunu kıyaslarken gülüyorum. Bir iki yumruk atsanız öte tarafa doğru zorlanmadan geçebilirsiniz. Fakat Renault'ta ya da diğerlerinde böyle bir sorun yok. Diğerleri hiçbir şey yapmasa burdan kazanır. Neyse uzatmayayım. Toplu taşıma için üretilmemiş bunlar. Ne için üretilmişler derseniz onu kendilerine sormak lazım.




  • Rolantide Her Yer Titriyor......
  • kim ne derse desin bu arabalara daha doğrusu m-2000 ve de ms-2000 lerine aksesuar acayip yakışıyor.aksesuarlı magirus görmek istiyorsanız ;
    1- Şişli-Şişhane-Okmeydanı nda iki araba var birisi m-2000 sarı, diğeri ms-2000 mavi . müthişşşş
    2-Aksaray-Alibeyköy-İmar Blokları hattında ototmatik kapısı buzlu film camlı bir m-2000 ben bu arabanın üstüne kesinlikle tanımıyorummmm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi smh.senko -- 26 Haziran 2007; 2:47:15 >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.