DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
istanbul ümraniye den bi arkadaş bakabilirmi..benim için çok önemli lütfen ..
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
23
Cevap
0
Favori
2.275
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> istanbul ümraniye den bi arkadaş bakabilirmi..benim için çok önemli lütfen ..
Sayfaya Git:
Sayfa: 1 2 sonraki >>>
Giriş
Mesaj
    • Yarbay
      5702 Mesaj
      13 Aralık 2007 14:55:51
      konu linki :http://forum.donanimhab..._1/key_//tm.htm#19636050
      ........................................................................................................................................................

      ümraniyede çamlıca çocuk yuvası diye bi yer varmı ? benim için çok önemli lütfen ..



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nihat1551 -- 21 Mart 2008; 0:18:06 >
      _____________________________

      SAMSUN_ATAKUM
      (: uozqɐɹʇ ɹǝʎ ɹǝɥ züp sɹǝʇ ǝzıq
    • Yüzbaşı
      610 Mesaj
      13 Aralık 2007 16:05:48
      heryerde çocuk yuvası var. da semtin adı çocuk yuvası duymadım.


      _____________________________

    • Yarbay
      5702 Mesaj
      13 Aralık 2007 16:20:42

      quote:

      Orjinalden alıntı: newrelease

      heryerde çocuk yuvası var. da semtin adı çocuk yuvası duymadım.


      ümraniye semtinde ....çamlıca çocuk yuvası helllp



      _____________________________

      SAMSUN_ATAKUM
      (: uozqɐɹʇ ɹǝʎ ɹǝɥ züp sɹǝʇ ǝzıq
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      13 Aralık 2007 16:27:59
      valla duymustum kucuk camlica bolgesinde ama okadar cok cocouk yawasi wrki o bolgede


      _____________________________

      Penceresiz kaldım anne,uçurtmam tel örgülere takıldı,hani benim gençliğim nerde




    • Yüzbaşı
      535 Mesaj
      13 Aralık 2007 17:48:08
      niye bu kadar önemli hayırdı bi buluşma falan mı tertip etttin netten hatunun biriyle oda sana o adresi mi verdi sende var mı yok mu diye öğrenmek mi istedin gitmeden he doğruları söyle dh önünde:))))


      _____________________________

    • Yarbay
      5093 Mesaj
      13 Aralık 2007 17:57:39
      o çevrede oturdum.. iyi bilirim oraları ama senin söyledğin civardaki çocuk yuvalarını bi bilsen ...


      _____________________________

      Ben Mevlana Değilim Adam Ol Gel.
    • Yarbay
      5702 Mesaj
      13 Aralık 2007 18:27:53

      quote:

      Orjinalden alıntı: musicalite

      niye bu kadar önemli hayırdı bi buluşma falan mı tertip etttin netten hatunun biriyle oda sana o adresi mi verdi sende var mı yok mu diye öğrenmek mi istedin gitmeden he doğruları söyle dh önünde:))))







      _____________________________

      SAMSUN_ATAKUM
      (: uozqɐɹʇ ɹǝʎ ɹǝɥ züp sɹǝʇ ǝzıq
    • Yarbay
      5702 Mesaj
      05 Ocak 2008 20:34:36
      dostlarım halen yardım beklemekteyim


      _____________________________

      SAMSUN_ATAKUM
      (: uozqɐɹʇ ɹǝʎ ɹǝɥ züp sɹǝʇ ǝzıq
    • Yüzbaşı
      902 Mesaj
      05 Ocak 2008 20:37:58
      sen önce neden aradığını söyle


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      05 Ocak 2008 20:41:42
      Yanlış hatırlamıyorsam Ümraniye Çakmakta o isimle bir yer var. Hemen TEM Otobanı kenarında BOSCH Binasının yanında.


      _____________________________

    • Yarbay
      9841 Mesaj
      05 Ocak 2008 20:42:09
      hocam ümraniyede "çamlıca" çocuk yuvası nasıl olabilir ki nasıl bir yer orası ya


      _____________________________


      MB: |MSI Z77A-GD55| CPU: |Intel Core i5 3570k@4.7Ghz|
      GPU: Sapphire Radeon 4GB RX480 Nitro + RAM: |8 GB DDR3 1666(9-9-9-24)|
      SSD: |60 GB Corsair Force 3| HDD: |1 TB WD 7200|
      Case: |Zalman Z11 Plus| |Zalman MFC3 Fan Controller| |Corsair H80 Hydro Series|
      PSU: |Corsair AX1200i 80+Platinum| Mouse: |Logitech G9X MW3 Edition| Keyboard: |Logitech G710+ Gaming|
      Console: |Xbox One| Headset: |Tritton AX720 7.1| Mobile: |Samsung Galaxy Note Edge| Monitor: LG 29UM68P 21:9 Widescreen

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      05 Ocak 2008 20:47:05

      quote:

      Orjinalden alıntı: Miex

      hocam ümraniyede "çamlıca" çocuk yuvası nasıl olabilir ki nasıl bir yer orası ya

      Kayışdağı' nda Çamlıca Huzur Evi bile var.



      _____________________________

    • Yüzbaşı
      476 Mesaj
      05 Ocak 2008 20:48:15


      Valla Ümraniye'de bir bunlar görünüyo.Ama nette adresi olmayan başka bir yuvaysa bilmiyorum.


      MERAL ANAOKULU - ÜMRANİYE
      Merit Life Göl Konakları Sitesi Elalmış cad. Serves sk. No 6 C-5 Villa Yukarı Dudullu
      Ümraniye / İSTANBUL
      Tel.: 0216 420 91 10

      ATAKENT PAMUK PRENSES ANAOKULU
      Atakent mah. Reşitpaşa cad. Barış sok. No 1A
      ÜMRANİYE / İSTANBUL
      Tel.: 0216 443 17 05

      ATAKENT PAMUK ŞEKERİ ANAOKULU
      Burç Cad. Olgun Sok. No10 Atakent
      Ümraniye / İSTANBUL
      Tel.: 2164816500

      BANDO ÇOCUKEVİ -ATAŞEHİR-SOYAK YENİŞEHİR-ÜMRANİYE
      Çamlık mah. Şehit Burak Kurtuluş cad. No 124
      Ataşehir-Ümraniye / İSTANBUL
      Tel.: 0216 540 18 10

      BENİM DÜNYAM ÇOCUK EVİ - ÜMRANİYE
      Ümraniye Atakent mah. Türkler cad. Geçit sok. No14B
      Ümraniye / İSTANBUL
      Tel.: 0216 520 29 93

      ÇAĞDAŞ IŞIĞIM ANAOKULU
      atakent mah.burç caddesibalıkçı plaza.842 ümraniye
      ümraniye atakent / İSTANBUL
      Tel.: 523.08.96

      ÇOCUK KALBİ YUVA
      İhlamurkuyu mh. Alemdağ cad. Tecelli sok. No20 İhlamurkuyu Akbank karşı sokağı
      Ümraniye / İSTANBUL
      Tel.: 216 612 07 86

      DAMLACIK ÇOCUK EVİ - ÜMRANİYE
      Atakent mah. Türker cad. Geçit sok. No 1A
      Ümraniye / İSTANBUL
      Tel.: 0216 316 35 01

      DAMLACIK ÇOCUKEVİ
      AtakentMah.TürklerCad.GeçitSk.1ASk.
      Ümraniye / İSTANBUL
      Tel.: 2163163501

      KID SPORT HOUSE - ÜMRANİYE
      Namık kemal mah. Tunç sok. No12
      Ümraniye / İSTANBUL
      Tel.: 0216 523 07 34

      KIR ÇİÇEKLERİ ÇOCUK EVİ
      ATAKAENT MAH.ATAKAN CD. BAYRAK SOK.25A
      ÜMRANİYE / İSTANBUL
      Tel.: 0216 520 22 55

      SAFRAN ANAOKULU
      Petrolyolu cad. No 141 Bjk spor tesisleri karşısı
      Ümraniye / İSTANBUL
      Tel.: 0216 610 18 00

      SERPİL ABLA ANAOKULU
      sinpaş central sitesi sosyal tesisleri çobacıyolu cad.no 1 Dudullu
      Çekmeköy - Ümraniye / İSTANBUL
      Tel.: 216 3649200

      SEVİMLİ MELEKLER ÇOCUK EVİ
      İstiklal mah.Sonay sk.11/B
      Ümraniye / İstanbul
      Tel.: 2165214396

      SEVİMLİ MELEKLER ÇOCUKEVİ
      İstiklal Mah. Sonay Sk. No 11
      Ümraniye / İSTANBUL
      Tel.: 0216 521 43 96



      _____________________________

    • Yarbay
      5702 Mesaj
      05 Ocak 2008 20:57:22

      quote:

      Orjinalden alıntı: Burak[Alper]

      Yanlış hatırlamıyorsam Ümraniye Çakmakta o isimle bir yer var. Hemen TEM Otobanı kenarında BOSCH Binasının yanında.


      vallahamı hemmen bi bakim çok çok çok saol

      başka bilen varsa o arkadaşda yazabilir..

      memurturk sanada teşekkürler de aradığım orda yok



      _____________________________

      SAMSUN_ATAKUM
      (: uozqɐɹʇ ɹǝʎ ɹǝɥ züp sɹǝʇ ǝzıq
    • Yüzbaşı
      435 Mesaj
      05 Ocak 2008 21:45:35
      güzel tepede var galiba yanlış hatırlamıyosam


      _____________________________

    • Yarbay
      5702 Mesaj
      06 Ocak 2008 01:15:07

      quote:

      Orjinalden alıntı: emrefe

      güzel tepede var galiba yanlış hatırlamıyosam


      rica etsem benim için bi araştırabilirmisin



      _____________________________

      SAMSUN_ATAKUM
      (: uozqɐɹʇ ɹǝʎ ɹǝɥ züp sɹǝʇ ǝzıq
    • Yüzbaşı
      862 Mesaj
      06 Ocak 2008 01:17:53

      quote:

      Orjinalden alıntı: Burak[Alper]

      Yanlış hatırlamıyorsam Ümraniye Çakmakta o isimle bir yer var. Hemen TEM Otobanı kenarında BOSCH Binasının yanında.


      ben o bahsettiğin apartmanda oturuyorum ama öyle bişey yok hemen casper,bosch,bayer,ikea ve realin arasında ama öyle bişey görmedim.



      _____________________________

    • Yarbay
      3062 Mesaj
      06 Ocak 2008 01:18:33

      quote:

      Orjinalden alıntı: Coder85

      sen önce neden aradığını söyle

      ewt merak ettik şimdi



      _____________________________

      Katılım zamanı: 3 Eylül 2005
      I'm a cowboy, on a steel horse I ride
    • Yarbay
      5702 Mesaj
      06 Ocak 2008 17:56:29

      quote:

      Orjinalden alıntı: ozangoren



      Alıntıları Göster



      ben o bahsettiğin apartmanda oturuyorum ama öyle bişey yok hemen casper,bosch,bayer,ikea ve realin arasında ama öyle bişey görmedim.


      diilmiş



      _____________________________

      SAMSUN_ATAKUM
      (: uozqɐɹʇ ɹǝʎ ɹǝɥ züp sɹǝʇ ǝzıq
    • Yüzbaşı
      643 Mesaj
      06 Ocak 2008 18:08:57
      bide bizim okulun orda var bulgurlu mah. orda bi tane çağrı market var onun asagısında olması lazım birisine sorun gösterirler...yanlış hatırlamıyorum heralde camlıca cocuk yuvası...


      _____________________________

Reklamlar
-x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.