A

Binbaşı
09 Eylül 2005
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
1 üye
Görüntülenme
Toplam: 4565 (Bu ay: 8)
Gönderileri

Arkadaşlar altın almak istiyorum. Fiziki altın mı almalıyım yoksa bankalardan mı? Arada çok fark var mı? Bankadan alınacaksa hangisinden almalıyım?

13k'lık bir instagram hesabım var. Hikayeler ortalama 3k izleniyor. Takipçilerin %90'ı kadın. E-ticaret yaparak bunu değerlendirmek istiyorum. Neler satabilirim? kadınlar en çok ne satın alıyor?

Oturduğum mahallede çok fazla köpek var. Sürü halinde oldukları için akşamları eve dönüşte bir kaç kez saldırıya uğradım. Artık resmen sokağıma gelirken köpekleri kolluyorum bazen birini bekliyorum onla beraber geçiyorum. Benim için iyice sinir bozucu hal almaya başladı bu durum. Netten biraz araştırırken köpekleri uzaklaştırmak için elektro şok cihazı kullanıldığını gördüm. Youtube'ta bazı videolarda işe yaradığı görülüyor ama tam da emin olamadım. Köpekler üzerinde uygulanmıyor. Sadece düğmesine basınca hayvanlar o sesten ürküp kaçıyorlar. Daha önce bu durumu test eden oldu mu? Başka bir öneriniz varsa ona da açığım. Köpeksavar diye bir şey varmış ama sanırım sağır köpeklerde işe yaramıyormuş

Bugün Bağcılar eğitim araştırma hastanesinde randevu aldığım genel cerrahi doçent doktora gittim. Asistan doktor vardı. Hocayı sorduğumda asistanların baktığını söyledi. Şimdi benim bu doçent doktora muayene olma şansım yok mu? Mr istendi benden mr'dan sonra ameliyat olacağım. Şimdi benim ameliyatımı bu asistan doktor mu yapacak yoksa doçent doktor mu? Sanırım ücret karşılığı mesai dışı randevu olabiliyormuş doçent / profosör hocalara. Ama nerden alınıyor bu randevu bulamadım.

Arkadaşlar daha çok Avrupa'dan 20 30 avro yaptığım işler için para gelecek bana. Bunun için hangi yöntem daha avantajlı. Yapı kredi hesabım var döviz hesabı açsam. İbanıma yollasa kesinti ne kadar olur?

11k hesaplı bir instagram sayfam var. İnstagram son günlerde takipçi sayımı arttırmıyor. Çok fazla takipçi geliyor. Görüyorum. Ama hep aynı aralıkta tutuyor. Bunun nedeni nedir? Bu sorunu aşmam için ne yapmam gerekiyor?

1 haftadır İnstagram'da kimseyi takip edemiyorum. Kaç günlük bir ceza olduğu yazmıyor. Sorunu ilettim ama dönüş olmadı. Bu yasağı nasıl kaldırabilirim?

Rehberimde olan birinin ismi var ama numarası yok. Ben silmedim. Ayarlardan baktım zaten son 1 ayda silinen numara yok. Bu nasıl mümkün olabilir? Karşı taraftan kaynaklı bir şey olabilir mi? 

Arkadaşlar malum Türkiye'de yaşıyoruz bazen pitbull çıkıyor karşına bazen saçma sapan bir adam. Kendimi savunmak için yanımda taşıyabilecğeim bir şey arıyorum. Bıçak falan olmasın tabi. Böyle dışardan bakıldığında belli olmayan gizli aletler var mı? Ne tavsiye edersiniz?

806 dairelik bir sitede yaşıyorum. 2021 ocak ayında site yönetimi toplantı olmadan Aidatlara %35 zam yaptı. Covid dolayısıyla toplantı yapılamıyordu. Ben bu zamlı aidatı ödemedim. Eski aidatı ödemeye devam ettim. Benim gibi yapan da baya var duyduğum kadarıyla. Ekim ayında toplantı yapıldı. Yine aynı yönetim seçildi. Bu sefer toplantı yapılıp karar alındığı için ben toplantıda istenen aidatı yatırdım. Site yönetimi beni şimdi borcum yüzünden icraya vereceğini söylüyor. Toplantısız alınan aidat kararıyla ödemediğim bu parayı sizce ödemeli miyim? Yoksa bu borca itiraz edip hukuki olarak hakkımı arayayım mı? Şansım ne olur?

Sistem ve Tercihleri
Takım
Fenerbahçe
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 13 sa. önce
Son Mesaj Zamanı: 6 gün
Mesaj Sayısı: 1.074
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 10.055
İkinci El Bölümü Mesajları: 12
Konularının görüntülenme sayısı: 1.393.136 (Bu ay: 4.101)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 1.340 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Konu Dışı / Off Topic
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.