Telekom'un sahayı her zaman gezip de gereken onarımları yapmasını boşuna beklemeyelim. Farkına vardığınızda siz bir yolunu bulup ihbar yapacaksınız. Sitenin yakınlarında bir Tip-5 var. Önünde de bir rögar ve kapağı var (kabloların içinden geçtiği). Bu kapağı muhtemelen çalmışlar. MH kanalıyla (ama Tip-5'in üzerinde yazılı kabin numarasını da belirterek) ihbarda bulundum, 2-3 günde gelip yeni kapak taktılar. Aynı saha dolabı (daha VDSL dönemindeyiz...): bundan 9-10 yıl evvelinde bir pazar sabahı evde internet + sabit telefon hepsi toptan gitti. Belli ki sıkıntı saha dolabından kaynaklanmakta. Pazartesi sabahı horozlar öterken hizmet alınan santrala dayandım, derdimi anlattım. Henmen baktılar: "Aaaa, saha dolabında enerji yok!" dediler (yani dolaba gelen şehir şebekesi 220 Vac yok; dolaptaki yedekleme bataryaları da tükenmiş...). Canları sıkıldı, "şimdi Elektrik İdaresini arayacağız, artık bir günde mi, 5 günde mi arızayı giderirler; biz orasını bilemeyiz!!!" dediler. Baktım durum belirsiz, bu sefer Elektrik İdaresine dayandım -- patırtı gürültü 12 saat içinde hallettiler! Kurt'a sormuşlar: "ensen neden kalındır?" diye. Cevabı: "kendi işimi kendim görürüm!" olmuş. O hesap! |
_____________________________
Önceleri tamamen AMD taraftarı olmakla beraber artık Intel'e de "hayır" diyemeyen, sonradan görme Windows kullanıcısı olmakla beraber artık sıkı bir MacSever ve kullanıcısı da olan AirTies-Zyxel destekleyicisi, kendi halinde TC vatandaşı, 1952 doğumlu "dedeleşmiş" bir elektronik mühendisi. Oppo A16S, iPod Touch 4G (64GB), Retina MacBook Pro (late 2012, i5 dual core, 8GB RAM, 256GB Flash SSD), late 2012 Mac Mini (i7 quad core, 12GB RAM, 1 TB HDD), iki değişik konfigürasyonlu AMD veya Intel İşlemcili masaüstü PC, iki Intel işlemcili Notebook ve Netbook, vs.
|