DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
İşlemci olmadan Pc calişir mi?
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
23
Cevap
0
Favori
5.417
Tıklama
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Dahili Bileşenler >> İşlemci >> İşlemci olmadan Pc calişir mi?
Sayfaya Git:
Sayfa: 1 2 sonraki >>>
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      295 Mesaj
      25 Mart 2009 12:36:46
      Arkadaslar sistemden İşlemciyi cikartsak ? (diger bütün parcalari dursa) ve power tusuna basarsak eger ekrana herhangi bi görüntü gelir mi gelmez mi ? () misal bios ekranı vs gibi


      _____________________________

    • Yarbay
      18198 Mesaj
      25 Mart 2009 12:38:45
      Hiçbir görüntü gelmez, zaten hata sinyali verir.


      _____________________________

      ->Köleler efendilerinden nefret etmektense, özgür ruhlu kölelerden nefret etmeyi tercih ederler. Böylesi daha güvenli ve kolaydır. Kişilik sahibi olmak gibi bir külfete katlanmayı gerektirmediği gibi, efendilerinin gözüne girme fırsatıdır aynı zamanda. Konu bu olduğunda, öyle çabuk birleşirler ki, şaşarsın."Türk değilim diyene karşı sakın ısrar etmeyin. Allah'ın bahş ettiği şerefi istemeyen şerefsize biz zorla şeref verecek değiliz ya!" EBULFEZ ELÇİBEY.Beyinlerimiz savaşsın isterdim. Ama görüyorum ki siz silahsızsınız bayım.
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      25 Mart 2009 13:02:42
      İşlemcide sesle uyarı vermez vermez hocam bilgisayar açılır ama görüntü gelmez sesle uyarı vermez.Ram çıkartırsan veya ekran kartı bozuk olursa o zaman sesle uyarıyor.


      _____________________________

    • Yarbay
      3016 Mesaj
      25 Mart 2009 14:04:33
      nerden bulurusnuz böyle abes soruları.... yok abes değilse dene gör.


      _____________________________


      Intel I7 920-Gigabyte X58-UDR3-Zotac GTX 260^2-OCZ 2x2gb 1333 Platinium-2xSeagete 500 gb+1TB W.D Caviar Black-Samsung 2233 Monitor-Thermaltake M9D 4000bws-Ocz 600watt psu-Lg DVD Rewriter-Audigy2 ZS-MegaworksTHX 550-NAD 320BEE-Yamaha BWS100
    • Teğmen
      204 Mesaj
      25 Mart 2009 15:02:15
      İşlem yapacak bir parça olmadığından hiç bir şekilde açılacağını düşünmüyorum.


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      25 Mart 2009 15:03:03
      Bence çalışır, hiç sorun olmaz. Eğer daha verimli kullanmak istersen RAM'de kullanmayabilirsin


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      25 Mart 2009 19:24:51
      imkansız


      _____________________________

      Intel Core i5 2500K//Gigabyte Z68P-DS3//Kingston 2*4 gb 1333 mhz cl9//Gigabyte GTX 660 WF//Seagate Barracuda 7200.12 500 gb 16 mb//Gigabyte Setto II 142 550 watt//Samsung S22B150 21.5" Full HD

    • Binbaşı
      1666 Mesaj
      25 Mart 2009 19:59:39
      Hatırladığım kadarıyla açılıp şu şekil bişey yazması lazım ekrana " _|_ " tırnak işaretleri yok...


      _____________________________

      D750 + Bower 14mm f2.8 + 20mm f2.8d + 35mm f2d + Sigma 50mm f1.4 art + Rokinon 85mm f1.4 + Tamron 90mm f2.8 Macro + 300mm f4d + tc 14 ii + 24-120 f4g Manfrotto 190xprob + Manfrotto 322rc2 + KS-0 Ball Head + Mefoto GlobeTrotter

      Nikon fm2n


      Lenovo Y50 4k
    • Teğmen
      203 Mesaj
      27 Mart 2009 03:22:56
      güzel soruymuş DH ayın sorusu seçilmesini istiyorum!!!!vallaha motorsuz araba gider mi gibi bi soru bu hocam nie sordun ki bu soruyu hani merakından falan mı?


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cold1 -- 27 Mart 2009; 3:12:46 >
      _____________________________


    • Yarbay
      4202 Mesaj
      27 Mart 2009 09:29:28
      Motorsuz araba gider :) ittirirsen CPU olmadanda işlemleri kağıt kalemle yaparak bu açığı kapıyabilirsin ..


      _____________________________

    • Yarbay
      7118 Mesaj
      27 Mart 2009 10:58:36
      Konuyu açan arkadaşı rencide etmek için cevap yazan kişiler... Çok mu zekisiniz ? veya herşeyi çok mu biliyorsunuz?
      Genel bir laf vardır, " bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıptır " .

      saçma sapan yorumları yapıp milleti kışkırtmayın.

      Konuyu açan arkadaşım , birkaç anlamlı cevap gelmiş.. Sisteme elektrik verdiğnide olağan birşekilde calısır gibi gözükecektir ama asıl olaylar işlemcide başlayıp - bittiği için sadece o görünümde kalacaktır. Ekrana görüntü gelnez + bios tarafından hata mesajı ile uyarılırsın..



      _____________________________



      EP35C DS3R - E8400 3.00@ 4.51Ghz + CM HYPER 212 - CORSAIR Dominator 2*2 1066@1150 CL5 - POV 9600GT HD + ZEROtherm GX815 + LG M2762D 27" FHD - WD Green 1 TB - CoolerMaster RC 690 - Logitech Z5500 + Creative X-FI Surround 5.1 Pro

      HP ENVY dv6-7300et FHD ~ Corsair Force GT SSD

      Cevizin kabugunu kiramayan, cevizi sadece kabuk zanneder...
    • Yarbay
      2957 Mesaj
      28 Mart 2009 01:18:31
      Muhtemelen arkadaşı soru sorduğuna pişman ettiniz. Tebrikler yani. Bu tutumunuz neye yaradı? Bilgisi olmadığı bir konuda fikir isteyen, bir şeyler öğrenmeye çalışan arkadaşımıza yardım etmek yerine onu yerdiniz. Ne geçti elinize?

      Arkadaşlar bu şekilde burada sadece ego tatmini yapılır. Biri geliri yardım ister, vay haline. Gerçi bu insanların kişilik ve karakterleri ile de orantılı. Siz doğduğunuzda bilgisayar kullanmayı bilerek mi doğdunuz? Konuşmaya başlamadan klavye mi kullanmaya başladınız?

      *************************

      Arkadaşım, merkezi işlem birimi (CPU - işlemci) olmadan gelen veriler işlenmez. Yani şöyle düşünün, bir insanın beyni olmadan görüp algılamaya çalışması gibi olur.

      Kimi anakartlarda işlemci ile ilgili uyarı sesleri mevcuttur. Hepsinde var mıdır yok mudur tam bilmiyorum. Ama kendi anakartımda açıklaması mevcut...



      _____________________________

      She loves me not, she loves me still, but she'll never love again...

    • Yüzbaşı
      629 Mesaj
      28 Mart 2009 01:58:37

      quote:

      Orjinalden alıntı: matsem

      Bence çalışır, hiç sorun olmaz. Eğer daha verimli kullanmak istersen RAM'de kullanmayabilirsin


      +100000



      _____________________________

    • Binbaşı
      1347 Mesaj
      29 Mart 2009 14:46:28
      cuma günü kendi işlemcimi faklı anakartta denerken sistem açılmadı. ben de işlemcisiz denedim bu sefer hiç bişey olmadı. power tuşuna hiç basılmamış gibi yani fanlar bile dönmedi...


      _____________________________

      www.istockphoto.com/kaanates ASUS Rampage IV Extreme|INTEL i7 3930K |EVGA GTX780 Ti Classified 3GB |CoolerMaster Vanguard 1000W |GSkill RipjawsX 4x8 DDR3 2133 32GB | Corsair H100i | Logitech Z906 | 2x Samsung 840 PRO 256GB | Logitech MK710 | Xigmatek Elysium |Viewsonic VP2770 27" | Logitech G27 | 2x Logitech F710 | Logitech G230 | LG 65UB950V 65" | Logitech K400 | 2x WD Black 2 TB | 3 x WD Elements 2.5" 2TB | 3x Seagate 2 TB
    • Yarbay
      4436 Mesaj
      31 Mart 2009 13:24:59
      ama tavuğun kafasını kesince tavuk yürümeye devam ediyor


      _____________________________

    • Yarbay
      5240 Mesaj
      31 Mart 2009 13:50:34

      quote:

      Orjinalden alıntı: McSlaty

      Arkadaslar sistemden İşlemciyi cikartsak ? (diger bütün parcalari dursa) ve power tusuna basarsak eger ekrana herhangi bi görüntü gelir mi gelmez mi ? () misal bios ekranı vs gibi



      Burada senin sorunu anlayamayan ama aslında birşeyler bildiğini zannedip seninle egolarını tatmin etmek için alaycı bir ifadede yazı yazan arkadaşların eğitimsizliklerini bağışlamanı rica ederim öncelikle.

      Merkezi işlem birimi olmadan yani Cpu olmadan ekrana normalde görüntü gelmez. Zaten görüntüyü ekran kartı yongasından ( on board veya harici ) iletemezsiniz de.



      _____________________________

      17 / 110
      "En güzel isimler O'nundur."
    • Yüzbaşı
      407 Mesaj
      31 Mart 2009 13:53:14
      quote:

      Orjinalden alıntı: matsem

      Bence çalışır, hiç sorun olmaz. Eğer daha verimli kullanmak istersen RAM'de kullanmayabilirsin

      mütiş



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkaniq -- 31 Mart 2009; 13:41:53 >
      _____________________________


      UZMAN ELEKTRONİK FINDIKLI/RİZE
    • Yarbay
      8971 Mesaj
      31 Mart 2009 14:17:36
      Çoğu kişi dalgaya almış, arkadaş bios üstünde küçük bi işlemci vardır onunla çalışır belki diye sormuş sanırım.


      _____________________________

    • Yarbay
      2737 Mesaj
      31 Mart 2009 14:22:15
      beyinsiz insan yaşar mı gibi bişey olmuş bu


      _____________________________

    • Yarbay
      8177 Mesaj
      31 Mart 2009 14:29:47
      Dalgaya alan arkadaşlar İntel veya Amd'nin hissedarımı acaba?


      _____________________________

      2013 Citroen C4 E-Hdi Mcp 1.6 115 Hp Exclusive - SAM
      2013 Toyota Corolla 1.4 D4D M/T 90 Hp Advance
Reklamlar
-x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.