Şimdi Ara

iPhone 7 şebeke sorunu yaşayan var mı... (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
166
Cevap
2
Favori
57.668
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • izzetogul93 İ kullanıcısına yanıt
    Pupa daha iyi hocam. Garantiye vermeden önce bir sim kartını değiştir dene sonuca göre garantiye gönderirsin.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Aynı sorunu bende yaşıyordum. 14 Ağustos ta servise verdim. 15 gün sonra yeni bir telefon verdiler bana. Aynı sorun maalesef onda da vardı. Sim karttan olabileceğini düşünüp dün sim kartı değiştirdim ama öncesinde tekrar telefonu servise verdim. Çünkü, yeni gelen telefonun ekranının ortasında beyaz ekranda nokta görülüyor. Bakalım yeni bir telefon daha verirlerse yeni sim kartla sorun devam edecek mi beklemedeyim. Aslında telefonu ocak ayı gibi almıştım ve son 2 -3 ay öncesine kadar bu sorun yoktu. Sorunun telefon değilde yazılımdan kaynaklandığını düşünüyorum. Aksi taktirde yeni gelen telefonda da aynı sorunun çıkması beni çok şaşırtmıştı.
  • izzetogul93 İ kullanıcısına yanıt
    Hocam yeni gördüm mesajını, sorun benimki ile aynıysa madem sim kart veya şebeke değişme çözüm olmuyor. Ben bir ay arızayı neden yaptığını bulamadım öncesinde, İtools3 programı ile telefon ısısını derece olarak görebiliyorsun. 35-40 dereceye çıktığı zaman ısı şebeke gidiyordu. bazen servis yok bazen sim yok şeklinde..

    Pupayı bilmiyorum ama Genpaya verirsen elden arızayı göstererek teslim et. Ben kargo ile yolladım, batarya değişti geldi. Elden teslim etttim direk değişecek dedi servis.
  • Ben de Türk Telekom kullanıyorum aynı şekilde biri aradığında arayanı bil servisinden sms geliyor. Ben geri dönüş yapıyorum sıkıntı operatör kaynaklı sanıyordum acaba cihazda mı sıkıntı var
  • BizimDeniz kullanıcısına yanıt
    Malesef sıkıntının çoğu cihaz kaynaklı servise verin. Bazı arkadaşlara değişim yapılmış.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hocalar bu problemi hala devam eden varmı ? iphone 7 kullanıyorum hattım turkcell tüm güncellemeleri yapmama rağmen şebeke problemi yaşıyorum kesiliyor ve 10 15 sn. sonra kendine geliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bektasy B kullanıcısına yanıt
    Vardır hocam düzelmez

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar kesin sonucu söyleyim ben iPhone 7'den Huawei p10 'a geçtim ve aynı sim kart ve turkcell yaklaşık 20 gündür kullanıyorum hiç şebeke sorunu olmadı bu da gösteriyor ki sorun iPhone 7 de. Bu arada Huawei p10 mükemmel bir cihaz tavsiye ederim iPhone 7'ye on çeker bilginiz olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı sıkıntı bende de var hocam şaşırıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cordoncayo kullanıcısına yanıt
    Hocam iPhone 7’den kaynaklı olduğu kesinleşti benim açımdan. 20 gündür p10 kullanıyorum bir sefer dahi sorun olmadı. Ben bazan turkcell mi diye düşünüyordum ama ilgisi yokmuş. Cihaz kaynaklı sorun bilginiz olsun. Bu arada artık sizi de özleyeceğim iPhone sayfasına girmiyorum pek 😊

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türkbey kullanıcısına yanıt
    P10 dediğin cihaz ne hocam? Hangi marka? Yav ama bende ios 11.1 yükledikten sonra böle oldu. Bende seni özlücem dostum saygılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorun ios 11 e geçtiğim gün düzeldi arkadaşlar. Yazılım kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Geçtiğimden beri bir kez bile servis yok problemini görmedim. Sorun iosdan da olabilir yada operatör güncellemesi kaynaklıda olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cordoncayo

    P10 dediğin cihaz ne hocam? Hangi marka? Yav ama bende ios 11.1 yükledikten sonra böle oldu. Bende seni özlücem dostum saygılar

    Huawei p10 hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilberto35

    Sorun ios 11 e geçtiğim gün düzeldi arkadaşlar. Yazılım kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Geçtiğimden beri bir kez bile servis yok problemini görmedim. Sorun iosdan da olabilir yada operatör güncellemesi kaynaklıda olabilir.

    Bazı arkadaşlar ios 11'e geçince sorun oldu diyor bir kısım da ios 11 ile düzeldi diyor çok sıkıntılı bir durum. Ben cihazı kökten değiştim Huawei p10 aldım aynı hat aynı kart ile hiç bir sorun kalmadı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Türkbey -- 11 Kasım 2017; 13:43:19 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilberto35

    Aynı sorunu bende yaşıyordum. 14 Ağustos ta servise verdim. 15 gün sonra yeni bir telefon verdiler bana. Aynı sorun maalesef onda da vardı. Sim karttan olabileceğini düşünüp dün sim kartı değiştirdim ama öncesinde tekrar telefonu servise verdim. Çünkü, yeni gelen telefonun ekranının ortasında beyaz ekranda nokta görülüyor. Bakalım yeni bir telefon daha verirlerse yeni sim kartla sorun devam edecek mi beklemedeyim. Aslında telefonu ocak ayı gibi almıştım ve son 2 -3 ay öncesine kadar bu sorun yoktu. Sorunun telefon değilde yazılımdan kaynaklandığını düşünüyorum. Aksi taktirde yeni gelen telefonda da aynı sorunun çıkması beni çok şaşırtmıştı.

    beyaz ekranda parlak nokta var(mercimek kadar) bendeki iphone se de garantiye girer mi ?




  • benım cıhazı 3 kere değiştiler anten sorunu var dıyerek her seferınde verdıklerınde de cıktı(6s) hala da aynı operatörü de değiştirdim herseyı denedım ama olmuyor
    sanırım iphone kullanmaya bı sure ara vereegım
  • Hakan.. kullanıcısına yanıt
    Huawei p10 tavsiye ederim hocam ben 7 den geçtim süper bir cihaz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • arkadaşlar bende 8 plus aldım yurtdışı. 128 lik turkcell hat var çekmeyi geçtim servis yok diyor.
    vodofone denedim ayar yapmadan fln direk çalıştı. naapcam bilemedim
  • 2. el 7 plus almıştım. Sorun yaşayınca cihaz sorunlu heralde diye kafayı yiyecektim ki baktım genel bir problemmiş. S7 kullanıyorken gram sorun yaşamamıştım vallaha...
    Turk Telekom volte iptal ettim ses ve veri lte açık şuan bakalım ne olacak. Servise gönderip değişim yaptırsak gelecek olan da aynı off.

    Edit: Turk Telekomla 1 aylık görüşme sonucu artık eskisi kadar sorun olmuyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ezimuse -- 3 Şubat 2018; 14:1:0 >
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.