Şimdi Ara

İNTERNET KUTUSU [ TEKNİK DESTEK ] (33. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
1.203
Cevap
24
Favori
51.467
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yine kesilmeye başladı internet

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu akşam 18 den beri kopuyor bağlanıyor...kopuyor bağlanıyor...hala tam bağlantı yok...Sizde de sorun varmı arkadaşlar?

  • Gitti internet

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 8576026419 İnternetin sürekli kopmasından illallah ettim. Ev interneti var telefondan internete bağlanıyoruz. Abonelik başlangıcımdan bu yana yaşadığım tüm kesintilerin dökümanını istiyorum. O kesintilerin parasını ödemek istemiyorum. Ya siz düşersiniz ya da THH bu işi çözer. En yakın zamanda da iss değişiyorum. Türknetten kaçtık geldik, daha beter çıktınız. Adamlar zam yapıyordu ama hizmet veriyordu. Siz ne telefonu açıyorsunuz ne maillere cevap veriyorsunuz ne de sitenize girebiliyoruz.

  • Benim de internette birkaç gündür kopmalar var.Dün akşamdan sabaha kadar internetim yoktu.İnternette kutusunda bu aralar genel bir sorun mu var acaba.Böyle kopmalar devam ederse iss değiştireceğim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blackboy55555 -- 23 Mart 2023; 1:21:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gene başladık. 1.4mpbs internet hızı. Şikayet etsek biz hizmet veriyoruz derler.

  • Net yine gitti🤦🏻‍♂️

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • gg olduk. Geçtiğim güne lanet olsun.

  • Bugün itibarıyla netspeed 200 Mbps paketine geçiş talebinde bulundum. Böyle rezillik olamaz, başlarda her şey kusursuz ve çok güzeldi. Sorunlar olunca geçicidir düzelir dedim ama bu resmen skandal. Her ay saçma sapan zamlarla 250 Mbps için 300 TL istemeyi biliyorsunuz ama her akşam 2-3 saat internet sağlayamıyorsunuz. Her gün 2-3 saat kesinti dolayısıyla ayda toplam 3-4 günlük kullanımın bedelini geri vermeyi biliyor musunuz peki?


    2 ay önce olsa herkese tavsiye ederdim ama şuan kimseye tavsiye etmiyorum. Kesinlikle uzak durun, böyle iş bilmezlerle yola çıkılmaz.

  • yine koptu geldi ben hayatımda böyle saçmalık görmedim istisnasız 3-4 günde bir kesiliyor tavsiye etmem kesinlikle başka iss geçin

  • Kaç gündür aynı kesinti bıktık artık bb sana ik

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Sıkıldım artık bu kopmalardan.7/24 desteği olmayan bir iss ye geçmek hataymış.Eski iss me geri dönüyorum.

  • Forum köşelerinden sözde teknik destek veren bir firmadan internet hizmeti almak başlı başına hata zaten.

    UZAK DURUN BULAŞMAYIN BU ISS e




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Reklamlarr -- 26 Mart 2023; 21:16:56 >
  • Bu firmadan uzak durun hergün sorun çıkıyor. En yakın zamanda geçiş yapacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bağlantı bugün de çok kötü,bir süredir düzenli olarak sorun çıkartıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Her gün kesintiler kopmalar oluyor aman ha uzak durun. Tavsiye iss arıyorum değiştireceğim bu firmayı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kartla internet faturası odeyemiyorum, banka karti olmasimi problem. Bu nasil is


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • badcatbad B kullanıcısına yanıt
    Kontrol edebilmemiz için pm üzerinden abone numaranızı iletebilir misiniz ?
  • 1 Yıllık peşin ödedim, 3 ayı geçti. Abonelik iptal süreci nasıl işliyor?

  • 
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.