merhaba yeni başvuru yapayım dedim, arkadaşlar tutturdu whatsapptan iletitğiniz dosyalar ıslak imzalı olacak diye. Diğer firmalarda bu gerekli değilken bu konudaki ısrarınız nedendir? |
İNTERNET KUTUSU [ TEKNİK DESTEK ] (34. sayfa)



-
-
Merhaba hız çok kötü. Eskiden wp den cevap yazıyordunuz artık orası da bot olmuş sürekli aynı şeyleri söylüyor. Online işlemlerden destek açıyoruz kayboluyor ne yazdığınız belli değil. Aboneler arttı paralar gelmeye başladı ciddiyet kayboldu maalesef. Farklı bir alternatif arıyorum. Önerileri beklerim.
-
geçme boşver iyi değil zaten
-
Adamlar faturamın son ödeme tarihi gelmeden, faturadan dolayı hattımı kısıtladı. Müşteri temsilcisi bir karışıklık olmuş deyip geçiştirdi. Bu adamlar bakkal mı yönetiyor? Böyle bir ciddiyetsizlik olur mu ben anlamadım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dogukan_Deniz -- 26 Nisan 2023; 12:14:27 > -
Merhaba,
Öncelikle sistemsel bir hatadan dolayı yaşanan karışıklık adına özür dileriz, tekrarlanmaması adına gerekli aksiyonlar alınmış bulunmaktadır. -
@internetkutusu dsl de ücretsiz kurulum var mı ?
-
Hala benim gibi kopma,bağlanamama sorunu yaşayan var mı?
-
Neden 50 Mbitlik Paketleriniz yok?
-
Seçime 2 gün kala internet bir anda gitti bu sorunu yaşayan başka biri var mı?
-
Hala çözülmedi yazıklar olsun ya.
Sinyal kesik ve çözen yok şaka gibi.
-
@internetkutusu garanti bankası otomatik ödeme yapmıyor geçen ayda aynı şey oldu whatsapdan o kadar anlattım ödeme yapar diyor müşteri adı farklı ondan mı yapıyor acaba önceden yapmıyordu ödüyorduk
3tlde komisyon kesiyor 182,90tl ödedik
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tundra202006 -- 23 Mayıs 2023; 1:50:20 > -
geceleri internette sürekli bir yavaşlama oluyor, sebebi nedir?
Abone No: 8576031720
-
Merhabalar
Dün saat:18:00 den beri DSL ışığı yanmıyor ve internetim yok
Kontrol edebilirmisiniz ?
Abone no : 8576065418
Edit: İnternetim geldi şuanlık bir sorun bulunmamaktadır.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cagataytr -- 25 Mayıs 2023; 0:16:56 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İnternetim yok, çok ihtiyacım var, acilen yardımcı olur musunuz?
Müşteri numaram: 8576025115
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Faturanın son ödeme günü gelmeden interneti kısıtlıyorlar. Her ay bunu düzenli olarak yapıyorlar. Son ödeme tarihinde gerçekleşince ceza payı koyuyorlar. Neden? Diye sorunca "karışıklık olmuş" cevabını alıyorum.
Tercih edilmemesi gereken servis sağlayıcı.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Aynı durum benim başıma da geldi. Fatura ödeme tarihimden 1 gün önce kısıtlandı. Yarın fatura ödeme günüm bugün gene internet yok ama faturadan dolayı olmadığını söylüyorlar. Ben hata olduğunu düşündüm. Demekki kasıtlı yapıyor bunlar.
-
100 kere dedim ki internetten iş yapıyorum. Ne internete bağlanabiliyoruz,
ne bilgi alabiliyoruz, ne telefona bağlanabiliyoruz, ne sitenize girebiliyoruz, ne fatura ödeyebiliyoruz. Sizin firmanıza geçtiğim güne lanet olsun.
İNTERNET YOK. Defalarca abonelik başlangıcından bu yana kesintilerin kayıtlarını
istememe rağmen göndermiyorsunuz. Dolandırıcımısınız siz ? Kaç tane kaydım olduğuna kontrol edin.
Her kayıtta geri dönüleceği sözünü verdiniz bir defa arayamıyor musunuz ?
Nasıl böyle lanet bir firmaya bulaştım gerçekten anlamakta güçlük çekiyorum.
-
Kesinlikle kasıtlı olduğunu düşünüyorum. Benimde ödeme günüm yarın. Kısıtlanma durumu yaşıyorum.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X