Online işlem merkezine erişemiyorum. Kullanıcı adı ve şifre yanlış diyor sürekli. Gelen sms üzerinden giriş yapıyorum fakat olmuyor ? Var mı başına gelen ? |
İnternet Kutusu Fiber/Vdsl/Adsl Taahhütsüz (100 Mbps 99,90 / 250 Mbps 159,90 TL ) (136. sayfa)
-
-
Bu şifreler neden sıfırlandı bilgi verilmedi ancak şifremi unuttum butonuyla çözüm sağlanabiliyor. Şifremi unuttum butonuyla kayıtlı telefonuza gelecek yeni şifreyi alıp yinede giriş yapamadıysanız müşteri hizmetleri ile iletişime geçin.
-
-
-
-
Merhaba,
Şikayet kayıtlarınıza ulaşabilmemiz için abone numaranızı paylaşmanızı rica ederiz. -
İnternet kutusu yurtdışı omurgası hangi sağlayıcıdan alıyor? Örneğin gıbırnet Comnet altyapısını kullanıyor diye biliyorum (yurtdışı için). İnternet kutusunda bu durum nasıl?
-
Gıbırnet işe peering yapıyor. Gıbırnet neyi kullanıyorsa aynısı yani comnet.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hem Türk telekom hemde comnet kullanılıyor. Geçen hafta itibariyle comnet daha fazla gözüme çarptı tracert kayıtlarında. Bende ilk hopdaki ping 28 ms ve bu şekilde sonuç var. Yurt dışı çıkışlar yaklaşık Frankfurt +40 ms de şuan değerler gayet iyi durumda diyebilirim. Online oyunlarda Frankfurt ve Paris değerleri önemli olan zaten.
Bu değerler yaklaşık online oyunlarla örtüşüyor. Örneğin Pubg Mobile Kuzey Amerika 180 ms (us-east).. Ancak kore/japan east sunucular burada 300+ biraz yüksek gözüküyor oyunlarda 250/260 ms.
us-east-1 (Virginia) 163 ms
us-east-2 (Ohio) 179 ms
us-west-1 (California) 238 ms
us-west-2 (Oregon) 253 ms
ca-central-1 (Central) 173 ms
eu-west-1 (Ireland) 91 ms
eu-west-2 (London) 88 ms
eu-west-3 (Paris) 83 ms
eu-central-1 (Frankfurt) 66 ms
eu-south-1 (Milan) 85 ms
eu-north-1 (Stockholm) 95 ms
me-south-1 (Bahrain) 158 ms
me-central-1 (Doing business
with UAE supports slavery.) 182 ms
af-south-1 (Cape Town) 234 ms
ap-east-1 (Hong Kong) 326 ms
ap-southeast-3 (Jakarta) 323 ms
ap-south-1 (Mumbai) 188 ms
ap-northeast-3 (Osaka) 325 ms
ap-northeast-2 (Seoul) 362 ms
ap-southeast-1 (Singapore) 316 ms
ap-southeast-2 (Sydney) 353 ms
ap-northeast-1 (Tokyo) 321 ms
sa-east-1 (São Paulo) 272 ms
cn-north-1 (Beijing) 237 ms
cn-northwest-1 (Ningxia) 338 ms
us-gov-east-1 173 ms
us-gov-west-1 250 ms
CoreWeave
LAS1 (Las Vegas) 221 ms
ORD1 (Chicago) 175 ms
LGA1 (New York) 151 ms
DigitalOcean
SFO3 (San Francisco) 255 ms
TOR1 (Toronto) unavailable
NYC3 (New York) 169 ms
LON1 (London) unavailable
AMS3 (Amsterdam) 88 ms
FRA1 (Frankfurt) 79 ms
BLR1 (Bangalore) unavailable
SGP1 (Singapore) 221 ms
IBM Cloud
us-south (Dallas) 198 ms
us-east (Washington DC) 167 ms
eu-gb (London) 94 ms
eu-de (Frankfurt) 70 ms
au-syd (Sydney) 349 ms
Linode
Newark (New York) 172 ms
Singapore 227 ms
London 92 ms
Frankfurt 72 ms
Dallas 187 ms
Toronto 174 ms
Sydney 338 ms
Atlanta 172 ms
Tokyo 302 ms
Mumbai 239 ms
Fremont (San Francisco) 230 ms
OVH Cloud
SBG (France) 105 ms
GRA (France) 104 ms
UK 94 ms
DE (Germany) 86 ms
WAW (Poland) 96 ms
-
Ben de internetkutusuna gecmeyi dusunuyordum ama bu dediginiz gercekse tekrar dusunecegim.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Merhabalar. Hız yükseltmek için faturam kesildi. Ödemesini sisteminiz üzerinden kredi kartı ile yaptım fakat hala ödenmedi olarak gözüküyor. WhatsApp hattı üzerinden ödemenin kartdan çekildiğine dair ekstreyi gönderdim bir sonuç alamadım. Müşteri hizmetlerimiz ile telefon üzerinden görüştüm sonuç alamadım.
Developer olduğum için farkettiğim sıkıntı paytr üzerinden ödeme yaptıktan sonra client tarafında paytrden gelen cevaba göre ödendi veya ödenmedi diye istek gönderiyorsunuz. Buda herhangi bir sıkıntıda faturanın ödenme durumunun doğru şekilde ele alamamanızı sağlıyor.
Ödediğim faturanın paytr üzerinden kontrol edilip düzeltilmesini rica ediyorum. Durduk yere internetim kesilmesin.
Abone No: 8576022250
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Merhaba,
Paylaşmış olduğunuz abone numarası ile kontrol sağlandığında ödemenizin tahsil işlemi gerçekleşmiş olarak görüntülenmektedir. Ödeme yapılan aracı firmada yaşanan bir gecikme olabilir. Hattınız üzerinde herhangi bir kısıtlamaya gidilmeyecektir.
Sağlıklı günler dileriz. -
Ben de övüldü ucuz diye geçtim 2 ay kadar oldu, hiç memnun değilim. Türknet den memnundum. Şuan başka iss bakıyorum. Birde telegram grubu var bir tane adamlar babasının markası gibi övüyorlar, en ufak bir şey söyle seninle kavga ediyorlar. Bekledik düzelir falan diye, fiber var sorun yaşamayız dedik Ping yükseldi kalite düştü vs vs
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ASSKIMM -- 27 Eylül 2022; 12:6:31 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Referansla üyelikte bir ay ücretsiz kullanım, bir sefer mahsus mu yoksa 5-10 referans verebiliyor muyuz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
abone olduktan sonra verebiliyorsunuz limit yok. sizin kodunuzu kullanarak gelen olursa 1 ay ekleniyor 10 kişi olsun farketmiyor
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 06turkmen -- 27 Eylül 2022; 15:13:47 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Online işlemlere girebilen var mı?
Hiçbir işlem yapmamış olmama rağmen hatalı giriş diyor.
Şifreyi sıfırlamayı deneyelim bakalım.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X