|
|
_____________________________
|

1 Mobil
|
|
_____________________________
|
|
| _____________________________ |
|
|
_____________________________
|
|
| _____________________________ |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
No Life
|
|
Bu sorun bende var her ay 2 defa gece 2-3 gibi internet gidiyor, Millenicom'un sisteminden kontrol ettiğimde "Bölgesel altyapı çalışması" sebebiyle kesinti olduğu söyleniyor. Sabah kontrol ettiğimde çalışma bitmiş ve siteden kaldırılmış oluyor fakat her seferinde modeme baktığımda ip almıyor. Bende bunun üzerine arıza kaydı açıyorum bana her seferinde "Modem kurulumu yapılması gerekmekte" şeklinde yanıt vererek arıza kaydımı kapatıyorlar. Defalarca modem üzerindeki switch ile hard reset yaparak fabrika ayarlarına çevirip yeniden kurdum sorunum düzelmedi. Keenetic Hero modem satın aldım, sorunum düzelmedi. Millenicom, TürkNet gibi sağlayıcıların sitesinden adres ile kontrol ettiğimde 75MBPS altyapımın desteklediği söyleniyor, modem arayüzünden baktığımda 68MBPS ulaşılabilir hız var. Benim kullandığım paket 35MBPS, hızla da çok işim yok sadece bağlantının kopmaması ve gerektiğinde IOT cihazlarıma uzaktan bağlanabilmem gerekiyor. Belki çözüm olur diye hızımı 26MBPS'ye sabitlettirdim fakat yine yeni yeniden bu sorun tekrar etmeye devam ediyor. Özellikle bu hafta 4 defa bu sorun tekrarladı, hep gece saat 2-3 arası internet kesiliyor sabah olduğunda arızayı sistemden kaldırmalarına rağmen modem ip almıyor. Modem ip almadığı zaman ne yapmam gerekiyor? 3 saatlik mesafe kat edip modemin yanına geliyorum, modemi kapatıp açıyorum ve sorun düzeliyor yada laf anlamayan müşteri temsilcileri ile kavga dövüş hattımı güncelleterek 3-5 dakika gibi bir zaman diliminde modemin tekrar ip almasını sağlayabiliyorum. Millenicom öyle rezil bir firma ki WhatsApp üzerinden kendilerine ulaşamıyorsun, daha düne kadar TürkNet ile robot müşteri temsilcisi değil gerçek insan ile hizmet veriyoruz diye dalga geçen çapsız şirket ve yaptığı iş ortada. Müşteri hizmetlerini arıyorsun, teknik birime bağlanmak mümkün değil otomatik olarak telesekreter "Hattınız kontrol ediliyor, hattınızda sorun yok" band kaydı ile telefon suratıma kapatılıyor, derdimi anlatabileceğim bir insan yok. Şikayetvar, Twitter üzerinden açtığım kayıtlarla ilgilenilmiyor, geri dönüş yapan genel müdürlük çalışanı da bana "Müşteri hizmetlerini aradığınızda 1'i tuşlayın, 5 seçenek sayılacak sonra telesekreter susacak 15 saniye sonra müşteri temsilcisine bağlanmak için 11'i tuşlayın seçeneği çıkacak buradan bağlanabilirsiniz" gibi şark kurnazlığı öğretiyor, yahu padişahla mı konuşacağım nedir bu saçmalıklar Allah aşkına? bu firmalar gram denetlenmiyor mu? Btk'dan da kaç defa yazdım kimsenin umrunda değil. Neyse genel müdürlük çalışanının tavsiyesiyle 11'i tuşlayarak bağlandığım müşteri temsilcileri de teknik birim olmadığımız için yapamıyoruz, yardımcı olamıyoruz vs diye kestirip atıyorlar. Bazen 2. yada 3. 11'i tuşlamamda denk gelen farklı müşteri temsilcileri de yardımcı olabiliyor, yemin ederim ben böyle kanser bir çözümsüzlük, iş zorlaştırma, her şeyi kişiselleştirme, inatlaşma ile yaklaşım gibi saçmalıkları başka hiç bir yerde görmedim. TürkNet'e geçiyorum umarım orada bir sorun olmaz, evde FTTH (Daireye kadar fiber) var, TürkNet ile 99TL'ye 100MBPS'ye kadar olan paketi kullanıyorum, anlık 270-300MBPS gibi hızları bile görüyorum üstelik modemi bile adamlar verdi. Biraz uzun bir yazı oldu kusura bakmayın ama Millenicom'un bu yüzünü herkesin görmesini istedim. |
|
_____________________________
|