Şimdi Ara

İnternet Bağlantısının Sürekli Kopması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
1.301
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 2.5 3 yıl önce Airties RT-102 (sanırım böyleydi) modem aldım ama mesela bir sitede dolaşıyorum bağlantım durup dururken kopuyor modemin fişini çekip takıyorum bekliyorum modemin üzerindeki 4 ışık yanınca tekrar bağlanıyorum. Bazen günde 1 2 kere bazen de günde 8 9 kere oluyor. Hiç bağlantının kopmadığı gün yok. Normal mi bu?

    Yeni bir modem alsam düzelir mi



  • bulunduğunuz konuma ttnet santraline uzak ise bu tür kopmalar yaşarsınız. modem değiştirmeniz fayda etmez, ttneti arayıp hızınızı düşürebilirsiniz ama önce sinyal değerlerinizi kontrol edin. ona göre daha detaylı bilgi verebiliriz.
  • Network bölümüne bir bak senin gibi bu sorunu airties ile ve zyxel ile yaşayan çok kişi var. Şu sıralar TTNet'in Türkiye geneli arızasının olduğu söyleniyor, sorun ondan kaynaklanabilir. Modem değiştirmeden önce biraz bekle bence. Birde ne zamandan beri böyle heralde aldığından beri böyle değilmiştir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kumandan

    bulunduğunuz konuma ttnet santraline uzak ise bu tür kopmalar yaşarsınız. modem değiştirmeniz fayda etmez, ttneti arayıp hızınızı düşürebilirsiniz ama önce sinyal değerlerinizi kontrol edin. ona göre daha detaylı bilgi verebiliriz.


    Uşak merkezdeyim, nasıl kontrol edicez acaba


    edit: nerden baksanız 1yıldır böyle hocam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cwr -- 5 Eylül 2010; 4:47:51 >
  • Hiç müşteri hizmetleriyle görüşerek durumu düzeltmeyi denediniz mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: samed.yıldırım

    Hiç müşteri hizmetleriyle görüşerek durumu düzeltmeyi denediniz mi?


    Hiç aramadım ama rasgele bağlantının kopması fiziksel bi sorun değil mi onlar ne yapabilir ki
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cwr


    quote:

    Orijinalden alıntı: samed.yıldırım

    Hiç müşteri hizmetleriyle görüşerek durumu düzeltmeyi denediniz mi?


    Hiç aramadım ama rasgele bağlantının kopması fiziksel bi sorun değil mi onlar ne yapabilir ki


    Sizin probleminiz sonradan oluşmuş bir problem. Dilerseniz arkadaşınızdan, tanıdığınızdan bir modem bulup deneyin. Eğer onlarda da kopma oluyorsa sorun telekomdan kaynaklanıyordur.

    Birde bu kopmalar hız değişimi yaptıktan sonra mı olmaya başladı? Eğer sonradan gerçekleşmiş bir durumsa hattınızın kalitesi mevcut hızınızı sağlayamıyor demektir.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    İnternetin anlık kesilmesi
    8 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Yok 1mbit.teyken de vardı Başka bir modem denicem dediğiz gibi bakalım kopmalar olacak mı o zman. Ona göre bi çare buluruz artık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cwr

    Yok 1mbit.teyken de vardı Başka bir modem denicem dediğiz gibi bakalım kopmalar olacak mı o zman. Ona göre bi çare buluruz artık


    Eğer sorun modemden kaynaklanmıyorsa Müşteri Hizmetlerini aradığınız zaman öncelikle size Türkiye genelinde problem var diyecekler, biraz ısrardan sonra hattınız bu hızı desteklemiyor diyecekler ve 8mbitlik internetinizin hızını 4 veya 2mbit'e ayarlayacaklar. Buna şiddetle karşı çıkın. Hayır bu problem 1mbit'kende vardı sorun hattan yada modemden değil diye ısrar edin. Sorunun 1 yıldır devam ettiğini ve tavsiyeler üzerine aradığınızı, daha önce sorunun TTNet'ten olabileceğini düşünmediğiniz için aramadığınızı söyleyin. Yani kısaca müşteri hizmetlerini sıkıştırın. Telefon başındaki görevlinin de bir suçu yok ama hep klasikleşmiş cevaplar veriyorlar. Maalesef firmada bizim ulaşabileceğimiz merci Müşteri Hizmetleri. Maalesef ulaşabildiğimiz mercilerde şikâyetlerimizi yeterince dile getirmessek ve ısrarcı olmassak aldığımız hizmetin kalitesi yükselmiyor.

    Bunu genele yönelik söylüyorum. Lütfen Müşteri Hizmetleri ile görüşürken firmanın sahibiyle değil sadece orada çalışan ve kendisine verilen bilgilerle bilgisi kısıtlı olan, yaşadığımız problemin yakından uzaktan sorumlusu olmayan bir insanla görüştüğümüzü unutmayalım. Telefonu açtığımızda iyi günler dileyerek konuşmaya başlayalım ve germeden, sorunumuzu tam olarak kendisine ifade edelim.

    Ve birde buna tıklayalım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tsz -- 5 Eylül 2010; 6:38:51 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.