Şimdi Ara

Insignia 2.0 CDTI Otomatik

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
6.330
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    Bu aralar araç bakıyorum, 2011 model Insignia 2.0 Dizel otomatik düşünüyorum. Active select şanzuman varmış ve tork konvertörlü diye biliyorum.

    Öncelikle bu aracın kronik bir sorunu var mıdır? Ve bu active select ne kadar başarılı bir şanzuman? Kullanan, kullanmış ya da kullananı görmüş arkadaşların tavsiyelerini rica ediyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



  • Şanzıman sorunsuz, bende 130hp lik modeli vardı ve motor biraz gürültülü ve nazlı diyebilirim ancak 160 lık olanını bilmiyorum. Tabi nazlı derken 2.0 dizel araçlarla kıyaslama yapıyorum, 1.6 dizeller zaten konu dışı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kronik sorunu yok.Gayet güzel bir araç D Segmnetinde Mondeo ile birlikte F/P Aracı bile denilebilir.Şanzımna çok hızlı değildir.Ancak yavaşta değildir.Konfor odaklı yapısı var.Düz vites standart bir şanzımana göre Performans'tan biraz törpüler yakıtı bir tık arttırır.Karmada 7-8 Litre Motorin yakar.Genel olarak güzel araçtır.Alınır binilir.Ancak 130 Ps değil 160 Ps alın.
  • Emre4748 kullanıcısına yanıt
    Öncelikle teşekkürler hocam. Peki nazlı derken şanzuman seçimlerinden dolayı mı yoksa motor gücünden dolayı mı böyleydi sizce. Ağır bir araç bildiğim kadarıyla 1.5 ton falandı heralde.

    Bir de yakıt tüketimi nasıldı sizde? Forumlarda maksimum gördüğüm 8.5 lt idi. İnsanlar neden bilmiyorum araçlarını az tüketiyormuş gibi göstermek istiyorlar. Bu yüzden satmış birisinin yorumu daha güvenilir bence. Sizin kullanım şekliniz nasıldır ve ne kadar tüketimi vardı?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • redbul_540 kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam. Peki şu araç için ne dersiniz? Önceki sahibi tanıdıkları müdür bir bayanmış ve sanırım filodan kiralamışlar. Kiralama bitip de satılacağı zaman bu arkadaşa haber vermiş temiz güzel araçtır alın diye. 6 ay önce 60.000 de almışlar, segment küçültmek için satıyorlarmış.

    Kazasız ve servis bakımlı cosmo paket
    İlan No: 246127032
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-opel-kazasiz-ve-servis-bakimli-cosmo-paket-246127032

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kicker kullanıcısına yanıt
    Araç güzel 160 Ps'lik versiyondan içininze sinerse kesinlikle alın.Ancak kovalarsanız Hatasız(boyasız)da bulabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redbul_540 -- 11 Ocak 2016; 1:05:56 >
  • Kicker kullanıcısına yanıt
    Ben açıkçası ş.içi 10-11lt civarında geziyordum ama ekonomik kullanmak için kasmıyordum. Nazlıdan kasıt 1.9jtdm alfa 159 dan sonra bana performans düşük gelmişti ama tekrar belirteyimki araç 130 luk olandı. Şanzıman kafanıza hiç takılmasın geçişler falan hissedilmiyor, kalkışta biraz geç kavrıyor gibiydi ama varsın 0-100 ü bir iki saniye geç olsun en azından kafanız rahat eder, halen en güvenilir şanzıman tork konvertörü. Dsg ile ilgili kötü anısı olan çok insan var inanın onlar 0-100 ü 3 sn geç olsaydıda bu allahın cezası bozulmasaydı diyorlar. Zaten artık araç yürüdükten sonra performans falan törpülemiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • redbul_540 kullanıcısına yanıt
    Bi iki tane var açıkçası ama 4-5 bin fark oluyor onlarda. Bir yanım temiz olsun kafam rahat olsun diyor, diğer yanım sırf boya için o kadar farka değmez diyor.

    Bir de 1.4 turbo benzinli var manuel boyasız. Sırf boyasız olmasından dolayı ona da kayıyor aklım ama otomatik değil işte. İstanbulda manuel zor oluyor...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Emre4748 kullanıcısına yanıt
    Kalkışları çok umursamıyorum hocam. Performans isterim ama kalkış anında değil. Yürüdükten sonra basarım ben. Dsg hakikaten çok zevkli, geçişleri tepkileri falan ama malum çekinceler dolayısıyla yanaşamıyorum.

    Bir de AFL özellikle olmasını istiyorum. Normal bi-xenon ile AFL olanı nasıl ayırt edebilirim dışarıdan bakınca?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende ki afl değildi ama şuanki aracım afl benzeri bir sistem mevcut, starta basınca bende far aşağı yukarı sağa sola oynuyor ve yerine oturuyor daha sonra hafif ilerleyince direksiyon hareketine göre çok belirgin bir şekilde dönüp virajı aydınlatıyor. Ayrıca aracın içinde far konumunu (aşağı - yukarı) ayarlayan düğme yok. Ancak insignia daki afl nin çok gelişmiş olduğunu duymuştum, iyi bir seçim olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benim kriterlerime göre alınacak tek araba (D segment, 5 yaş civarı 60bin civarı fiyat bandında ,2.0 dizel motor, tork konvertörlü tam otomatik şanzıman)
    alırken dikkat etmen gereken husus bu araba muhakkak cosmo donanım alınır ,,, ilanların yaklaşık üçte biri cosmo olmadığı halde cosmo ilanı açılmış ,, kazıklanmamak için 2 hususa dikkat et, mercekli xenon ve koltuk ayar düğmeleri cosmoyu alt donanımlardan ayırır, lakin sonradan mercekli xenon taktıranda gördüm, bu yüzden koltuk ayar düğmelerine bakmalısın ,, ayrıca önemli bir husus navigasyon var ama turn-push tuşu yoksa navigasyon orijinal değildir, sonradan takılma ve dokunmatiktir,ekran uzak kalıyor,uzanmak sıkıntılı olur ,,, bu arada bu aracın 2011 model,kazasız,boyasız,tramersiz, 100bin km civarı olanlarının piyasası 62bin tl dir ,,,kazasız boyasız,150bin km civarı 2010 model olanları 57bin tl dir,,,,,, kaza,boya,kilometre durumuna göre fiyat değişir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dionysos_07 -- 11 Ocak 2016; 2:51:08 >
  • 2011 benzinli 1.6T manuel kullanmıştım, afl gerçekten çok güzeldi. Ancak performanslı kullanımda 180 hp önden çekiş, çok fazla önden kayıyordu. Yakıt ortalaması 8.9 litre idi aldığımda. Arabadan pek anlamayan bi abimizdi hiç sıfırlamadığını söylemisti. Genelde uzun yola gider hep basardı. Ancak şunu söyleyebilirim benzinli versiyon için, anlığa bakarak sürenlerdenseniz gaza dokunmaya içiniz el vermiyor .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam çok teşekkür ederim cosmolar için otomatik koltuk detayını bilmiyordum, iyi oldu bu.
    Fiyat bandı söylediğinizin üzerinde çıkıyor biraz yalnız. 80.000 km altı boyasız/bir parça boyalılara 68 falan yazmışlar. Pazarlıkla taş çatlasa 65e düşer gibi geliyor. Ya da ben pazarlık yapmasını bilmiyorum
    Yukarıda verdiğim araç için de sağ kapılar ve arka çamurluk boyalı olunca kaza olayı düşündürüyor açıkçası. Boya takıntım yoktur pek aslında ama yürüyende bir sorun olmasından çekiniyorum. Ekspertiz için İstanbulda tavsiye edebileceğiniz bir yer var mıdır böyle baştan savma yapmayanından?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • LeftBehind kullanıcısına yanıt
    Valla aslında dizelin vergi farkı ve benzinlinin yakıtını düşününce ikisi de aşağı yukarı aynı civara geliyor toplamda hocam. Ama ben hep dizel kullandım, gazı ne kadar köklesemde yakıt tüketiminin belli bir rakam üzerine çıkmaması mutlu ediyor insanı. Benzinli psikolojik olarak üzebilir gibi. Bir de dizelin torkunun, kafa kaldırmasının hazzı var tabi

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eskiden opelin dizel motoruna özellikle vectralardakine aman kardesim diye uyarirlardi ki ben cekindigimden mondeo almıştım.insignianin motoru nasil peki.? Kronik arizasi varmi en önemlisi bu.mondeo tas gibiydi.opellerin en cok sikayet yediğini alan ise elektrik-elektronik aksamlari olmuştur. Insignia da böyle rahatsizliklar varmi???
    Kullanmış tecrübeli kişilere şimdiden teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kicker

    Hocam çok teşekkür ederim cosmolar için otomatik koltuk detayını bilmiyordum, iyi oldu bu.
    Fiyat bandı söylediğinizin üzerinde çıkıyor biraz yalnız. 80.000 km altı boyasız/bir parça boyalılara 68 falan yazmışlar. Pazarlıkla taş çatlasa 65e düşer gibi geliyor. Ya da ben pazarlık yapmasını bilmiyorum
    Yukarıda verdiğim araç için de sağ kapılar ve arka çamurluk boyalı olunca kaza olayı düşündürüyor açıkçası. Boya takıntım yoktur pek aslında ama yürüyende bir sorun olmasından çekiniyorum. Ekspertiz için İstanbulda tavsiye edebileceğiniz bir yer var mıdır böyle baştan savma yapmayanından?

    piyasa benim söylediğim rakamlar kardeşim, gerisi sazan.avi ,,, istanbulda yaşamadığım için expertiz öneremeyeceğim,izmirde olsaydın çok iyi ve işin kurdu bir expertiz önerirdim ,,, bu arada çok önemli bir not daha düşeyim , eğer ilk sahibinden bulursan ve bakımlarının düzenli olduğuna inanıyorsan yüksek kilometreden korkma,,bakımları tamsa bu araba için 150bin,200bin km hiçbişey,,motor taş gibi,şanzıman taş gibi,tam ömürlük



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dionysos_07 -- 11 Ocak 2016; 19:06:34 >




  • iş arkadaşımda var 2011 otomatik vites. cok yan koltukta gittim, geldim. birkaç defa da kullandım.

    biraz sanzimandan, birazda arabanin agirligindan dolayi sehir içinde hantal kalıyor. ama uzun yolda iyi gidiyor. yol tutuşu gayet iyi. bagaj geniş. arka koltuklarda tavan tasarımdan dolayı alçak ama çok uzun boylu değilseniz yeterli.

    araç 95000 km de. 1-2 yerinden trim sesi geliyor. yol sesi çok almıyor. uzun yolda çok rahatsız etmiyor. motor sesi d sınıfina göre bence biraz fazla, özelikle ilk çalıştırmada.

    yan aynalar bence biraz küçük. şehir içinde görüş bu yüzden biraz kısıtlı. fakat donüş çapı iyi.
    arkadaşımdan kronik bir sorununu duymadım.

    kısaca, ikinci elde fiyatına göre bence iyi araba. hantallığından dolayı aşırı trafikte kullanılmayacaksa gayet alınabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fat_old_sun

    iş arkadaşımda var 2011 otomatik vites. cok yan koltukta gittim, geldim. birkaç defa da kullandım.

    biraz sanzimandan, birazda arabanin agirligindan dolayi sehir içinde hantal kalıyor. ama uzun yolda iyi gidiyor. yol tutuşu gayet iyi. bagaj geniş. arka koltuklarda tavan tasarımdan dolayı alçak ama çok uzun boylu değilseniz yeterli.

    araç 95000 km de. 1-2 yerinden trim sesi geliyor. yol sesi çok almıyor. uzun yolda çok rahatsız etmiyor. motor sesi d sınıfina göre bence biraz fazla, özelikle ilk çalıştırmada.

    yan aynalar bence biraz küçük. şehir içinde görüş bu yüzden biraz kısıtlı. fakat donüş çapı iyi.
    arkadaşımdan kronik bir sorununu duymadım.

    kısaca, ikinci elde fiyatına göre bence iyi araba. hantallığından dolayı aşırı trafikte kullanılmayacaksa gayet alınabilir.

    sen sağ koltukta oturduğun için sana ağır gelmiştir ,, vitesleri yedire yedire gidersen normalde araç 2000-2500 devirde vites atıyor, gazı azıcık itekle bak neler oluyor, 3000-4000 devirde vites atıp koltuğa yapıştırıyor,, ama bu araç daha çok konfor odaklı ağır ve oturaklı bir araç,sportif kullanıma da geliyor ama ne gerek var,en güzeli sakin sakin kullanmak




  • araç sağ koltukta otururken değil, kullanırken hantal geldi. yoksa sağ koltukta yolculuk ederken gayet konforlu. yukarda dediğim gibi istanbul veya ankara şehir içi çok dur kalklı trafikte kullanılacaksa bence biraz hantal. yani kalkışlarda ağır kalıyor. ama yoğun trafikte kullanılmayacaksa gayet konforlu. yoğun trafikte 2000 cc olmasından dolayı yakıt olarak da beklentileri karşılamayabilir. tercih meselesi. şu an ankarada yaşıyorum tercihlerim arasında olur. geçmişte istanbulda yaşarken hergün köprü trafiği çekerken tercih etmezdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 8 litreden aşağı yakmaz 2.0 130 otm. 9 ay satılmadı bizdeki 2012 editon 60 bin de hatasız boyasızdı (adaptif xenon far jant vb. opsiyonları vardı ayrıca ) evlatlığımız olmuştu en son genç birisi gelip 65 e Nazlana nazlana aldı Sözün özü 2.el i oldukça zayıf biniciyseniz alabilirsiniz yol tutuşu oldukça iyidir 2 kez uzun yolo gittik oturaklı geniş bir araçtır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mıçanadam -- 11 Ocak 2016; 21:07:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.