Şimdi Ara

İnsan Hayvan mıdır (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
354
Cevap
2
Favori
9.951
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Zodion Z kullanıcısına yanıt
    Evrim
    darwin demek deildir kuzum

    darwinin bilmediği milyon tane şey biliyoruz bugün

    darwin bi çok konuda zaten yanılmıştır...

    tasavvufçular evrimcidir doğru
    zaten
    durup bi ne olduğuna bakanın
    evrimi kabul etmemesi imkansızdır

    bu yüzden
    tasavvufa az bişey prim veririm

    HADO ağa bilir

    lakin
    kamillerin hayalindeki teleolojik evrimle
    gerçek dünyadaki biyokimyasal evrim
    alakasız şeylerdir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi razor6247 -- 7 Mart 2018; 15:13:43 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • İnsan, hayvan olamaz.



    Hayvanların masumiyetini gaspetmeyelim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnsan, hayvan değildir. Daha aşağı olabilir orası ayrı bir konu.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: razor6247

    Evrim
    darwin demek deildir kuzum

    darwinin bilmediği milyon tane şey biliyoruz bugün

    darwin bi çok konuda zaten yanılmıştır...

    tasavvufçular evrimcidir doğru
    zaten
    durup bi ne olduğuna bakanın
    evrimi kabul etmemesi imkansızdır

    bu yüzden
    tasavvufa az bişey prim veririm

    HADO ağa bilir

    lakin
    kamillerin hayalindeki teleolojik evrimle
    gerçek dünyadaki biyokimyasal evrim
    alakasız şeylerdir.



    O zaman kimya yoktu simya vardı ne yapsın adamlar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • İnsanların maymunlardan gelmeleri konusunda bunu kendilerine yedirememeleri akıl yani bilinçli üretmenin verdiği hazzın insanın idealize edilmesi konusundaki rolüyle doğrudan alakalıdır.Yapım süreci kendini bozmaktır yani her bir nesne ürettiğinde ölüm sana eskisine nazaran daha yakındır.İdealize olmuş yani çeşitli umutlar beslenen insan potresinin yıkımı öz nefret olarak açığa çıkmaktadır.Tabi yukarıda belirttiğime destek olarak akıl aynı zamanda ölümü arayandır.Ölüm sadece oluş değil aynı zamanda estetik bir değerdir.Edebiyatla ilgiliyseniz yazarların toza dair övgülerini de biliyor olmalısınız

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HADO77

    insan önce bir ümit ediyor, heyecanlanıyor, acaba diyor, bu sefer tamam, o son ekstrem noktayı şimdi yakalayabilir miyim?

    sonra açıyor izliyor ve hüsran.

    yazıktır günahtır ayıptır yaptığınız.

    .......................

    şimdi zorno nedir nasıl yapılır neyi anlatır ve seyredenle ilişkisi nedir? konusunda konuşalım.

    insanın anne dediği birey esasen onu emziren ve büyütendir. insan özünde hayvan ve bitki leşleri sayesinde hayatta kalabilen bir şeydir. öldüğünde ise o hayvan bitki artıkları olan bakteriler onu yemeye başlar. hatta ölü solunumu denen adli tıplık bir olayı da vardır.

    insan mevt ettiğinde öyle bir kokar ki aslında bunun fiziksel olarak hayvan ve bitki leşi yani ifrazatı olduğu görülür. affedersin et değeri it b.... ndan daha berbat kokar ve toplam hayatına baktığında zaten b.... n bir hayatı vardır.

    ................

    her neyse şimdi besin ve insan ikilemiyle gidelim. 2.5 yaşından sonra annemiz bize süt vermez katı gıdalar yeriz. ve yeni annemiz dınınınım artık bitkiler ve hayvanlar olur. insan hakkaten de anne ve baba denen değeri değiştirebilir.

    insanın etsel yönü artık bitkilere ve hayvanlara anne demeye başlar. baba kavramı farklı o çok özel bir kavram.

    .............................

    bitkileri ve hayvanları katleder ve yediği bu canlılar ona anne olarak gıda olur. şimdi bir ağaçtan tut ta bir hayvana kadar. şayet yiyebiliyorsan anne şeklindedir. şayet sevebiliyor ve rahmetini hissediyorsan yine anne gibidir.


    ............................

    yukarıdaki bahtsız hanım bir ağaçla yaptığı şeye ve insan-bitki ilişkisine dikkat edersen sana oksijen de veren şey aslında annedir.

    şöyle düşün seni cennete bir burak getirecek. anne denen kavram burak hükmünde olup seni dünya denen cennete getiriyor. orada sana oksijen yemek içmek barınmak sağlıyor.

    ...........................

    şimdi dünya denen yerde her şey karşılıksız sana annedir. zorno denen illetin özellikle bitkisel ve hayvansal yağları komik değildir. belki anne hükmündedir. zaten zornoyu icad eden adamın irite ettiği değil karşı çıktığı şey annedir.

    saatlerce devam edegelen bir karmaşa düşün her şey var ancak evlat yok. yani zorno annemsi denen şeye düşmandır.

    ..........................

    bu yüzden zornonun anlattığı değer ateizmin inkar eden yönüne denk düşer. gerçekten de ateizmin apaçık yaratanı annesi iken annesi ile zoru vardır ve onu inkar eder.

    işte o yüzden komik değil.

    .........................

    ha bunun insanımsı ile yapılan varsayımları da var o da anne nebata hayvanata döndü de ancak babaya ne oldu kısmı da onunla ilgilidir.

    ........................


    Gıda anneyse yani annelik ağacın köküyse erkeklikte amaca yönelik hareket olabilir mi yani ağacın büyüme süreci ? Çünkü erkeklik isyankar ve yıkıcıdır ve bu tanımlarda diyaklektik mantıkla örtüşüyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Zodion Z kullanıcısına yanıt
    Yoldayım kısa cevap verebilirim.



    Buradaki kastım evrim de deenen ortak ata kultune gönderme. İlla ki anne ile ilişki kurmasan da insan bu varlıklarla ilintili demek zorunda.



    Eril oğe yaratılmış bir şey değil. Kadın ve erkek denen şey tureme gösteren ureyemeyen iki dişi birey zaten.



    Ayrıntılıyabilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HADO77

    Yoldayım kısa cevap verebilirim.



    Buradaki kastım evrim de deenen ortak ata kultune gönderme. İlla ki anne ile ilişki kurmasan da insan bu varlıklarla ilintili demek zorunda.



    Eril oğe yaratılmış bir şey değil. Kadın ve erkek denen şey tureme gösteren ureyemeyen iki dişi birey zaten.



    Ayrıntılıyabilirim.

    Eril öğenin bizdeki rolü bu yoksa özü itibariyle yaratılmış demiyorum.Zaten erille dişi literatürde yetkindir

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Zodion Z kullanıcısına yanıt
    İlgi için teşekkürler.



    Bakınız ilahi kudret veya evrim ya da adına ne denilirse densin eril denen şeyi yaratmamış.



    Kitapta onlar harama tecavuz edendi deniyor.



    Öyle taş topraktık ilah ufledi ya da evrildik insan olduk meselesi değil.



    İlahi kudret bu anlayışa erkek denen bireyi dahi vermemişe benziyor. Peki kadını verir mi? Asla denmeli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Insana hayvan demek hayvana hakarettir. Su dunyada hayvan kadar olamadik yaptiklarimiz belli. Yemek ihtiyaci ve yavrusuna nasil avlanacagini gostermek haricinde keyif icin baska hayvani oldureni gordunuz mu? Kendi cinsine dahi bu kadar dunyayi dar eden baska hayvan?

    O kafamiz tas devrinden ileri gidememis olsaydi da tum bu soysuzluklar yasanmasiydi cok daha guzel olurdu. Yemisim teknolojisini...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Zodion Z kullanıcısına yanıt
    Kitapta anneniz kız kardeşiniz size haram denmiş evlenmeyin denmiş. Yahu bu kadar mı olur diyemiyoruz.



    İlk emir bu olsaydı ki insanın yaratılışı gereği budur denebilir bir tane iman eden bulamazdık. Yineliyorum tanım sorunu budur. O varlık annemiz değil zira.



    Daha çok kız kardeş dediğimiz şey olmalı ki o da değil diyeceğiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HADO77

    Kitapta anneniz kız kardeşiniz size haram denmiş evlenmeyin denmiş. Yahu bu kadar mı olur diyemiyoruz.



    İlk emir bu olsaydı ki insanın yaratılışı gereği budur denebilir bir tane iman eden bulamazdık. Yineliyorum tanım sorunu budur. O varlık annemiz değil zira.



    Daha çok kız kardeş dediğimiz şey olmalı ki o da değil diyeceğiz.





    Anneliğe dair bende düşündüm ve gösterge bilim açısından doğru söylediğin kanaatine vardım.Lakin kız kardeşin bizdeki rolü konusunda cahilim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zodion -- 7 Mart 2018; 17:24:1 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Evet hayvandır kimi akıllı kimi akılsız kimi vahşi kimi uysal

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Zodion Z kullanıcısına yanıt
    iki birey eşleştiğinde oluşan eril ve dişil bireyler ebeveynlerin aynısıdır.

    yani ebeveynler aile hayatı kuruyorken doğan iki bireyin de aynı şeyi yapması zaten yapılan bir şeyin tekrarıdır.

    ademu denen oluşumdaki iki kardeşin evlendirilmesi olayı aklen doğrudur.

    ....................

    konu uzun yani akledişe göre ben bu işi yapsam ademu denen kişi benmişim diyebilirim. ya da bütün ilahi kitaplarda beyan edilen şeyler aslında insanın yaşadığı olayların ilahi kattaymış gibi anlatıldığı betikler denebilir.

    .....................

    aklediş gereği kişi kız kardeş denen şeyle aklen evlenmek durumunda kalır ve bu kötü bir şey değildir. zaten türleşen varlıklarda kız kardeş mantığı hakimdir.

    kuranı kerimde de dişil öğeye vurgu yapılır. karıncaların melikesi gibi.

    .....................

    daha önce anlatıldığı üzere eşeyli üremeden kasıt üreme ya da türeme değildir. bir şey yok denen şeyi tanımlamak için en az 3 birey olmak zorundadır. A vardır B vardır ve birleşip C olursa ve C eğer erilse bu YOK denen şeyin tanımıdır.

    .....................

    kainatın matematiği yoku böyle tanımlıyor. D yani dişil birey de oluşursa bu HİÇ'i tanımlar. yani türeme denen faydasız faaliyet bakımından kainatın evrimsel durumu budur. türeme evrime tabi değildir.

    ......................

    kısaca haberdar edin butonunu kullanırsanız sevinirim. sayfa kalabalığı olmasın.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • insan denen şeye ister anne ister kız kardeş deyin bu işten vazgeçmez diye düşünebiliriz. zira bing bang denen şey gereği insan aklen yakılmış bir varlık. beyninde bu konuda sinirsel bir oluşum yok.

    bir şekilde ölüm denen şeye al bunu dik nöbete sinirlerini oluştur denmiş diyebiliriz.

    ...................

    bizim öğretmenimiz ölüm denen şeydir zaten.

    bu açılardan insan denen şey eğer ki başarılı olamaz ise ölüm denen şeyle toprağa çevriliyor.

    ..................

    evrimin evrisel süreci devam ettiği konusundaki beyanı bana göre makul değildir. zira insan denen şeyin türemeye tabi evrimi YOK'u tanımlamadıkça devamlı surette türemeye yöneliktir.

    mesela bu senin annendir desen de durmaz, kız kardeşin de desen durmaz. bu yüzden varsa evrim sonu budur.

    ...................

    önemli olan eşyanın ismidir. bu açıdan eşyanın ismi yani tanım sorununu aşarak doğru ve yanlış nediri öğrenmek lazımdır.

    anne= bir hayrı devamlı indiren kimsedir. bu kişi her zaman evdeki kadın değil, bize su indiren bulut da bir annedir.

    baba= bir hayrı tahmil edendir. bu adam her zaman aynı çatı altındaki kişi olmaz, size meslek öğreten bir kişi de babadır.

    evlat= bu kişi evdeki kişi asla değildir. bu bir hayır olarka size ihsanda bulunan herhangi biridir.

    bu tanımları değiştirebiliriz. ancak en kaba şekilde anne baba evlat denen şey kainatın toplamının rahmeti olarak bir kedinin ya da köpeğin sizinle olan oynaşması dahi sevgiyi merhameti anlattıkça bu kavramlar daraltılabilir şeyler olmaz.

    ...................

    kitaptaki meal ile anne baba evlat çok daha başkadır. ancak insan haddi aşmamalıdır.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Fiziksel olarak da , nörolojik olarak ta hayvandır.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • elimizdeki teknik bilgiyle mevcut insan doğum ve sonrası süreçle tanımlanabilir halde.

    iseviler çocuğu vaftiz ederler zira yaptıkları günahı çocuğa yüklerler ve dünyada da öyle davranırlar.

    müslümanlar ruh argumanına sığınmaya çalışır ancak ademu denen durumdan ötürü yalpalar.

    evrim ortak ata denen şeyle kainatı anne vasfına sokup zaten ensest denebilecek şeyi kabul eder.

    en nihayetinde bir kadının korunumu denen prensipte kadın muhakkak bir şekilde ya kendisi başaracaktır ya da anne olacaktır denen durum ortaya konur.

    ....................

    burada aslolan kadın denen şeyin korunumu esasına tabi çözümlerdir.

    ....................

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • insan hayvanıyız

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • HADO77 kullanıcısına yanıt
    Bu a ve b nedir yoksa misalen mi bu değerleri yazdın.Erilin yokluğu konusu açıkçası ilgimi çekti bu yokluk tasavvurunun yaşamımızdaki manasına dair çözümlemelerinide yapın ki hayata yeni pencereden bakabilelim bu arada yokla hiçi ayırt etmen takdir edilesi belli ki işi biliyorsun bundan ötürü de müteşekkirim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zodion -- 7 Mart 2018; 19:7:8 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Zodion Z kullanıcısına yanıt
    A ve B ebeveyleri temsil ediyor. başka şekilde de ifade edilebilir haldedir.

    ................

    eril ekuluje olur kadın ay hali ile doğum denen şeyi yapar. şayet bu iki doğum yapabilen canlı komplikasyona girerse rahimde doğum denen şey olur.

    ..................

    erkek denen bireyi biz tanımlayamaz halde oluruz. zira eğer ki kopya bireyler oluşursa bunlar 'evlat' denen şey de değildir. kendinizi evlat edinmişsinizdir ve bu şey aslında evlat ya da çocuk denen ayrıksı bir şey değildir. bu açıdan evlat denen tanım içeriği açısından yokun ta kendisidir.

    ..................

    türsel olarak iki dişil birey mental olarak erkek denen bireyi tanımlamış ve aynı evlat denen bireyi de tanımlayıp bu iki kavramı dünya üzerine indirememişe benziyor. tanri ve evladı denen prensipte ilahın eril görüntüsü mevcuda getirilmişe ve isa aleyhisselamla bu durum müşhaslaşmışa benziyor. ancak buradaki erkek imajı meleğe yani cebrail aleyhisselama hasredilmiş gibidir.

    ...................

    toplamda diyn denen argumanda meleğin erilliği prensibi vardır ilaha ise cinsiyet itabı yoktur.

    bu açıdan erkek denen şey ya melektir ya da bilinemez haldedir denebilir.

    ...................

    işin özünde ise erkek denen şey bir işi başından sonuna kadar yapan bir şeydir ve insan kendisini oluşturma konusunda dahi bir şeye muhtaçtır ve bu açıdan da erkek denen birey tekil olarak bulunmaz. zamanın tekilliği ve onun mekadaki görünümleri ise bizim cevaplarımızdan birisi olmaya en kuvvetli adaydır diyebilirim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.