Şimdi Ara

ineğim oldu, ne yapmalıyım?

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
77
Cevap
0
Favori
3.854
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> ineğim oldu, ne yapmalıyım?
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    4748 Mesaj
    No Ss no güven! ineğin fotosunu istiyoruz.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Çavuş
    97 Mesaj

    Direkt olarak yem 75 tl dersen cevabım bu olur.

    1 bölüm Sencer solakoğlu izle fikrin oluşur.
    Ve mutlaka attığım yazıları oku


    Hayvanı bok içinde çamurda yüzdürüp,düşük Verim alanlar,bu işi sevmeyip yapanlar bırakında para kazanmasın.
    O eskidendi hayvana saman slaj karıştırıp vermek,artık her şey ölçülüp veriliyor hatta samanın besleyici değeri yok geviş için kullanılıyor daha çok.

    Hayvan besleme için yem analizi. Sadece buzdağımız görünen kısmı



    Bunuda biryerlerimden atarak söylemiyorum gerçekler bu!,bizde para kazanmıyoruz neden mi?
    *krndi yemimizi yapmıyoruz
    *vsrimlerimiz düşük
    *doğru düzgün kayıt tutulması gerekli(geviş sayısı bile kontrol ediliyor günümüzde)

    Ben işin içinde biri olarak Türk çiftçisine(kendi aileme) öz eleştiride bulunabiliyorum,senin dayın amcan baban para kazanamıyor 75 tl yem diye ağlıyorsun. Bu kafa bizi ileri götürmez,bende çok istiyorum Avrupa ülkeleri gibi fendtlere binmek,toprak analizi yaptırmak,kaliteli parça kullanmak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-72FDED527 -- 6 Aralık 2019; 15:33:40 >
    |
    |
    yapmacikinsan0 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________




  • Teğmen
    138 Mesaj

    hocam dayım gitsin çektirtip koyucam:)
    |
    |
    Büyük İskender kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    138 Mesaj
    arkadaşlar bu inek 15 aylıkmış 3-4 aya buzağı olur dedi dayım ama tam emin değildi, doğru demi bu süre?
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    371 Mesaj
    Süt parası falan bekleme,o iş sakat.
    Buzağılamasını bile bekleme derim ama senin akrabalarınla arandaki samimiyete bağlı.

    Dipnot okuduktan sonra:Dayın bakmaya devam etsin ineğe , gönderirse arada harçlık olur, göndermezse hakkını helal et.
    _____________________________
    "Sapa,kulba,kapağa itibar etme dostum"
  • Teğmen
    138 Mesaj

    hocam buzağılamasını neden beklemeyeyim?
    |
    |
    alperhan52 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    959 Mesaj
    Bir DH de inek haberi yoktu, o da oldu.
    Posta gazetesine bağladı burası, el insaf



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    --AMD Rules--
  • Yarbay
    2822 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: acura07

    Buzağıları da satma. Dayına güvendiğini söyledin. Bırak büyüsün gelişsin. 3 4 sene sonra 10a yakın ineğin olur. Süt parasıda isteme masraflara saysın dayın.

    Sonra istersen satar eline toplu para biriktirmiş olursun.
    +1



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Ryzen 5 1600AF (3.8@1.2875v) - Galax GTX1650S - NOCTUA NH-U12P SE2 - MSI B450 Gaming Plus Max - 2x APacer Panther 8GB 3000MHz CL16@3200C16 - Zalman S2 - Noctua NF-P14 - FSP Hyper K 500W - Samsung LS24F350FHMXUF@75hz - Lenovo KUF0452 - ASUS TUF M5 Gaming Mouse - Frisby HX6
    Oyuncu Ekipmanları, Donanım İncelemeleri ve Teknolojik Bilgiler Paylaştığım Amatör YouTube Kanalım
  • Teğmen
    138 Mesaj

    hocam açtım diye demiyorum ama faydalı konu bence, herkes bildiğini yazıyor ne güzel. teşekkürler yine de yorumunuz için.
    |
    |
    Drift kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    151 Mesaj
    Nasrettin hoca'nın kazan doğurdu hikayesi aklıma geldi nedense :)
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    50 Mesaj
    Bence çok güzel bir şey. Bırak orada bakılsın, çoğaltılsın şimdi gelir olmasa bile bir süre sonra sana gelir olarak dönmeye başlar emin ol. Keşke benim elime de böyle bi imkan geçseydi de bende böyle yapabilseydim. Hobi olarak bile bakardım ben ona geliri olmasına gerek yok Amaaan bizimki de hayal işte neyse hayırlı formlar ama bu fırsatı kaçırma derim yoksa
    _____________________________
  • Teğmen
    138 Mesaj

    aynen öyle düşünüyorum :)
    |
    |
    gokhanbulbul281 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    239 Mesaj
    Buzağı büyür onun da buzağısı olur. Hatta zaman gelir hem ineğin hem büyüyen buzağının buzağısı olur. Bi bakmışsın inekbank.Sürüye sahipsin. Zamanla bırak sütü bakım parası yem parası extra para isteyebilir dayın. Sadece süt kurtarmaz masrafı. Dikkat et sonra inek hastalanır, buzağı ölür vs. Para girdi mi işin içine küslükler, kin, düşmanlık herşey girer. Yerinde olsam satar geçerim.
    _____________________________
  • Çavuş
    50 Mesaj

    |
    |
    Daia07 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Uzaklaştırılmış 14 gün cezanın, 13 gün 5 saat 3 dakika kadarı kaldı.
    12 Not
    yine kimse dememişki başlık sakat dh eski degelerini yitiriyor yavaş yavaş acı verici.
    _____________________________
  • Teğmen
    138 Mesaj

    o yüzden hocam, buzağı oldukça satıcam inek hep tek kalıcak, yaşlandığında kalan buzağıyı satmam süreklilik olur diye düşünüyorum .
    |
    |
    make up kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    138 Mesaj

    hocam eki üye değilim, değerleri ne bilmiyordum ama hatamız olduysa affola. ama şöyle düşünüyorum donanımhaberde gün içinde okuduğum başlıkların çoğundan mantıklı bence. hayvancılık faydalı bir konudur diye düşünüyorum. saygılar.
    |
    |
    şoray uzun yolda kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    49 Mesaj
    bende istiyorum bu arada holstein ineği en iyi inek cinslerinden diye biliyorum

    satsan ne kadar istersin bir de kaç kilo inek .



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Teğmen
    138 Mesaj

    hiç bilmediğim yerden geldiniz, ama satmayı düşünmüyorum siz başka yerden bakın hocam :)
    |
    |
    Zig47 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1155 Mesaj
    ben olsam evde beslerim. koy kumunu mamasını mis gibi.
    _____________________________
    You say "God" and I say "SAY10"
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
kolayoto.com
bankalar.org
Media Sözlük
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,359
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.