Şimdi Ara

!!İNCELEME!! Yeni Goodyear EfficientGrip Performance Lastikleri (46. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1.434
Cevap
33
Favori
279.920
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4445464748
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozcanf


    quote:

    Orijinalden alıntı: pdr tecnics

    Arkadaslar virajda ve ruzgarda guvensiz lik yasatiyor hissi veriyor diyorsunuzz..

    Aslinda sorun lastigin yuvarlanma direcinin dusuklugu ve sportif kabiliyetlere yatkin olma ozelligi ile alakali....

    Ben bu lastikten iki takim eskittim suanda golf 5 aracimda tsi 140 gibi cift turbolu yuksek performansli bir aracta muthis bir guvenle kullaniyoru..
    Ayrica takilali 30 bin km yol yaptim lastigi gorseniz sanki bir ay once takilmis gibi hic eskimiyor..

    Yol tutusu muthis olan bu lastik tabiri yerindeyse biraz dilinden anlamaniz gerekiyor...

    On takim ve yanal ruzgar direnci dusuk olan araclar biraz etkilenebilir cunku lastigin biraz yapisiyla alakali yuvarlanma ve yanal direcleri dusuk olan bir lastik..
    Ayrica yanaklarida incedir..
    Bu tip sorun olan arkadaslar 2 bar fazla hava basabilir..
    Ayrica lastik ebat olarak herkes cok farkli ebatta kullaniyor 65 yanaktan tutta 45 40 yanak kullananda var..

    Ozellikle 55 yanak ve alti olanlar taban 215 ve uzeri olanlar kolay kolay lastigin eksi olan bu olayini pek hissetmezler..

    Aksine ben 205 55 16 ebat kullaniyorum..
    180 190 civari girdigim sert virajlarda bile lastigin ne cevap verecegini bildigimden tereddutsuz giriyorum hizli virajlara..
    Asiri zorlandiginda bircok lastik bi anda kaymayi baslatmak yerine...
    Yerinde mudahelerle kolayca araca yon veriyor...
    Bu arada yuksek hizlarda virajda limitlerde dondugunuzde bircok lastik gibi bir anda kopmayip yavas yavas kaymaya basladiginizi hissettiyor bu esnada korkmayin...
    Yerinde mudahlelerle kolayca izine giriyor...

    Birde ne hikmetse islak yolda kuru yolda gittigibden daha fazla guven veriyor..
    Yagmurda millet ortadan sagdan 80 100 giderken ben kapatip gidiyorum...
    Hic bir sekilde guven sorunu yasatmiyor aksine islak zemindede guzel yapisiyor yere..

    On numara lastik alin pisman etmez ozellille buyuk ebatlar...


    Aracım yeni kasa kia ceed, lastiklerin ebatı 205 55 16, yol tutuş olarak daha önce hiçbir sorunum yoktu, 200 km/sa hız yaptığımda kayma vs gibi bir his oluşmuyordu. Sizin yorumunuzda olduğu gibi bir çok olumlu yorum okuduğum için aldım aslında bu lastikleri. Lastik basınclarını 32 psi ayarlıyordum hep. Bana yumuşaklıktan dolayı stabil gitmiyor ve kayıyormuş hissi veriyor sanırım. 34 psi ile deneyip yorumlarımı paylaşırım.

    195 65 15 lastiklerime 32 psi hava basıyorum.sizinki biraz az gibi.
    Dediğiniz gibi 34 basın bir de öyle deneyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pdr tecnics

    Arkadaslar virajda ve ruzgarda guvensiz lik yasatiyor hissi veriyor diyorsunuzz..

    Aslinda sorun lastigin yuvarlanma direcinin dusuklugu ve sportif kabiliyetlere yatkin olma ozelligi ile alakali....

    Ben bu lastikten iki takim eskittim suanda golf 5 aracimda tsi 140 gibi cift turbolu yuksek performansli bir aracta muthis bir guvenle kullaniyoru..
    Ayrica takilali 30 bin km yol yaptim lastigi gorseniz sanki bir ay once takilmis gibi hic eskimiyor..

    Yol tutusu muthis olan bu lastik tabiri yerindeyse biraz dilinden anlamaniz gerekiyor...

    On takim ve yanal ruzgar direnci dusuk olan araclar biraz etkilenebilir cunku lastigin biraz yapisiyla alakali yuvarlanma ve yanal direcleri dusuk olan bir lastik..
    Ayrica yanaklarida incedir..
    Bu tip sorun olan arkadaslar 2 bar fazla hava basabilir..
    Ayrica lastik ebat olarak herkes cok farkli ebatta kullaniyor 65 yanaktan tutta 45 40 yanak kullananda var..

    Ozellikle 55 yanak ve alti olanlar taban 215 ve uzeri olanlar kolay kolay lastigin eksi olan bu olayini pek hissetmezler..

    Aksine ben 205 55 16 ebat kullaniyorum..
    180 190 civari girdigim sert virajlarda bile lastigin ne cevap verecegini bildigimden tereddutsuz giriyorum hizli virajlara..
    Asiri zorlandiginda bircok lastik bi anda kaymayi baslatmak yerine...
    Yerinde mudahelerle kolayca araca yon veriyor...
    Bu arada yuksek hizlarda virajda limitlerde dondugunuzde bircok lastik gibi bir anda kopmayip yavas yavas kaymaya basladiginizi hissettiyor bu esnada korkmayin...
    Yerinde mudahlelerle kolayca izine giriyor...

    Birde ne hikmetse islak yolda kuru yolda gittigibden daha fazla guven veriyor..
    Yagmurda millet ortadan sagdan 80 100 giderken ben kapatip gidiyorum...
    Hic bir sekilde guven sorunu yasatmiyor aksine islak zemindede guzel yapisiyor yere..

    On numara lastik alin pisman etmez ozellille buyuk ebatlar...


    Bu lastiklerim testlerden ve forumlardaki yorumlardan dolayı taktım aracıma. 205/55/16 ebatlarında 4 lastik değişiminden sonra araç çok yumuşadı ve gerçekten lastik sesi çok düştü. Yalnız ben işim gereği çok fazla uzun yol yapıyorum ve aracı yüksek süratlerde kullanırım. Rüzgarlı, yağmurlu, sisli, 40 derece üstü vb şartlarda kullandım aracı.

    Lastikleri 35 psi hava bastırdım, ilk başta bunu belirtmek istiyorum. Sorun olarak diyebileceğim ilk şikayetim ankara-istanbul otobanında meydana geldi. Daha önce aracımda takılı olan toyo lastiklerle hiç tedirginlik yaşamadan döndüğüm virajların ortasında yoldan çıkacakmış gibi hissettim ve esp'yi devreye soktu. Anlık bir kayma olarak düşündüm. Lastik basınçlarını 38 yaptım fakat virajlardaki tedirgin etme ve kayma sorunum çözülmedi.

    Daha sonra önde babam arkada ben giderken hızımız 150 civarı olan bir yolda aniden yan rüzgarın esmesi sonucu kendimi birden sağ şeritte buldum. Bu hareket yavaş yavaş gerçekleşmedi. Sanki sağa 45 derece direksiyon kırmışım gibi gerçekleşti. Bu arada babam farklı marka lastiklerin takılı olduğu arabasıyla hız kesmeden giderken ben hızımı 80'e kadar düşürmek zorunda kaldım. Hızımı arttırdığımda ise düz gitmek için direksiyonu sola kırıp gitmem gerektiğini gördüm.

    Bu sorunlar için sorunları hep aracımda aradım. Servise 3-4 kere gittim ve aracımı haftalık olarak servise bıraktım. Ancak servis ve rot balanscıların ortak görüşü olarak araçta herhangi bir sorun olmadığı tespit edildi ve lastiklerimi değiştirmem gerektiği söylendi.

    2 hafta önce daha lastiklerim 10 bin kmdeyken aracıma continental premium contact 5 lastikleri taktım. Yaptığım hız ve viraj denemelerinde bir lastiğin ne kadar önemli olduğunu anlamış oldum. Goodyeardan çok daha sesli bir lastik fakat yolda verdiği güven ve kararlılık çok farklı.

    Bu lastiğin size bu sorunları yaşatmayacağı ebatları vardır. Fakat kendi tecrübe ettiğim 205/55/16 ebatlarında eğer agresif bir kullanıcıysanız kesinlikle önermiyorum. Ama genelde şehir içinde kullanan biriyseniz çok memnun kalırsınız.

    Şunu da söylemek istiyorum o yavaş yavaş kayıyor dediğiniz yollarda başka bir lastik denerseniz aracın kaymadığını hatta size güven verdiğini göreceksiniz. Ben lastiği kötülemek için yazmadım bunları. Her kullanıcının farklı bir sürüş karakteri vardır. Foruma 2 lastiği de test etmiş ve aracı hızlı kullanan biri olarak, kendi lastik tercihimde bulamadığım bir kullanıcı yorumu eklemek istedim.




  • 2015 egp lastiklerim iyi saçmalıyor bu aralar. Bir daha alacağımı sanmıyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar borusan yazlık jant lastik kapmanyasından satın aldığım takımı teslim almadan jant ve lastiği borusanda ayırttım. Jantları kışlık olarak kullanacağım için lastikler boşa çıkmıştır. 225 /45 R18 91Y Goodyear efficient Grip Runflat *. Hız endeksi Y (300km/h) olan versiyondur diğer W, V ye göre fiyatı pahalıdır. Bu lastikler bridgestone ve continental rft ler gibi sert ve gürültülü değildir, konfor olarak daha üstündür. Lastikler 2016 üretimidir. Faturalı ''0'' olanı 700 tl civarıdır, ben uygun fiyattan satacağım. 4 adet vardır, tek tek satılabilir. İlgileniyorsanız pm atabilirsiniz.







  • merhaba. sadece etiket verilerine bakılarak bir lastik alınmıyacagını acı bir tecrubeyle ogrenmis oldum.volvo s40 aracımla kullandıgım michelin primacy lastikleri etiket degerlerinden etkilendigim goodyear efficent grip lastiklerle degistirdim. michelin lastiklerim 6 yıllık olmasına ragmen son gune kadar bana iyi yoltutus ve guven vermisti. efficent gripleri taktıktıgımdan beri aracı zorladıgımda daha once aracımda hıc yasamadıgım kaymalar yasadım.virajlara korka korka girdim. tamam lastik baya sessiz ıslak zeminde gercekten iyi ama kuru ve tozlu zeminde bu kadar kayan bir lastik hic kullanmamıstım.belkide bunun etkisiyle yaklasık 20 senelık ehlıyetımle ılk kazamı yaptım.emınımkı primacylerimle duracak olan arabam efficent griplerle durmadı.zaten bukadar ovulen ve piyasadakı en ıyı etiket degerlerine sahip olan 205/55/16 bır lastıgın bazı sıtelerde 155 tlden satılması bence tuhaf.

    sonuc olarak birdaha kullandıgım hic bir arabaya takmam..




  • fatal_hand kullanıcısına yanıt
    Aynı şekilde bende agresif bir kullanıcıyım. Aniden tam gaz ile yüksek hızlara çıktığım olur.
    Continental pc 5 205 55r16 91V var bende de şuan.. Değerlere ve test sonuçlarına bakarak ugp alayım diye çok umutlanmıştım.
    Şu son yorumlardan sonra vazgeçme noktasına geldim...

    Paylaşımınız için teşekkürler.
  • Merhaba arkadaşlar,

    Bu lastikleri bu gün taktırdım. Öncelikle ebat 205 55 16 91V ve Etiket değeri Yakıt A ve ıslak zemin değeri C ses değeri ise 69 db yani burada belirtilen değerler gibi değil. Ayrıca üretim yeri Almanya yada polanya değil, Made İn Turkey .

    Bu gün taktırdıktan sonra yalaşık 100 km yakın yaptım. İlk 10 dk lastik çok ses yapıyordu ve birden tamamen ses geçti. Lastik kullandığım kadarı ile eski lastiklere göre gayet iyi ve bana güven verdi. Arabam Citroen c4 yeni kasa diesel ve gram virajlarda sıkıntı yapmadım. Özellikle ABS açıyor mu diye sert frenleme yaptım ama ABS açmadı.

    Hafta sonu arabama klasik yağ filtre bakımını yaptırmıştım. Lastik değişimi ile beraber tüketim 6.8 lerden 6-6.1 lere düştü ki çok agresif kullanırım. Buda çok iyi bir değer bence hiç bu kadar düşeceğini ummazdım.

    Evet yanaklar yumuşak ve ince ama yolla temas eden kısım gayet sert, bence konfor için bu şekilde üretilmiş.

    Henüz tam olarak anya konya belli olmasa da malum HB sitesinden 155 tlye güzel fiyata alındı, Ayrıca gelen lastikler tarih itibariyle 2016 jmjr değerleri. 40 liraya da takma ve balans yapıldı. İlerde ne kadar dayanır bilinmez ama şimdilik söyleyebileceklerim;

    + Konfor + Yakıt tüketimi + Fiyat + Söylenenin aksine savrulma yok + Kuru zemin frenleme gayet iyi
    ve
    - Negatif bir yanını bu 100 km de görmedim




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi souledge -- 17 Ağustos 2016; 0:43:43 >




  • souledge S kullanıcısına yanıt
    Islak zemindeki fren mesafesi sınıfı neden farklı?

    Konuşulan A sınıfı sizin C sınıfı.. Aynı seri lastik değil mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: andios

    Islak zemindeki fren mesafesi sınıfı neden farklı?

    Konuşulan A sınıfı sizin C sınıfı.. Aynı seri lastik değil mi?

    Bu lastikler yeni üretim ve Türkiyede üretilmiş muhtemelen hamuru çok farklı çünkü tüm desen vb polanya üretimi ile aynı
  • souledge S kullanıcısına yanıt
    Goodyear sitesine bakinca bu degerler efficient gripde gorunuyor.Efficient grip performance serisi yine B-A

    Yine efficient grip serisinde farkli degerde olan lastikde var.Garip bir durum.Ebat-yuk ayni birde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GOODYEAR 195/65 R15 91V EFFICIENTGRIP Performance. 2011 model Ford Tourneo Connect aracıma bu lastiği takmayı düşünüyorum. Önceki lastiklerim aynı ebatta Michelin Energy Saver'dı. Genel olarak çok memnundum ama son zamanlarda araç arkadan kaymaya başladı. Özellikle dün döner kavşağa biraz hızlı girmemle aracın arkasının kayması neredeyse bana kaza yaptırıyordu zor topladım. Bu araçta Goodyear ile deneyimi olan yada aracımda nasıl bi deneyim yaşatacağı konusunda fikri olan olupta yazarsa sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatal_hand

    quote:

    Orijinalden alıntı: pdr tecnics

    Arkadaslar virajda ve ruzgarda guvensiz lik yasatiyor hissi veriyor diyorsunuzz..

    Aslinda sorun lastigin yuvarlanma direcinin dusuklugu ve sportif kabiliyetlere yatkin olma ozelligi ile alakali....

    Ben bu lastikten iki takim eskittim suanda golf 5 aracimda tsi 140 gibi cift turbolu yuksek performansli bir aracta muthis bir guvenle kullaniyoru..
    Ayrica takilali 30 bin km yol yaptim lastigi gorseniz sanki bir ay once takilmis gibi hic eskimiyor..

    Yol tutusu muthis olan bu lastik tabiri yerindeyse biraz dilinden anlamaniz gerekiyor...

    On takim ve yanal ruzgar direnci dusuk olan araclar biraz etkilenebilir cunku lastigin biraz yapisiyla alakali yuvarlanma ve yanal direcleri dusuk olan bir lastik..
    Ayrica yanaklarida incedir..
    Bu tip sorun olan arkadaslar 2 bar fazla hava basabilir..
    Ayrica lastik ebat olarak herkes cok farkli ebatta kullaniyor 65 yanaktan tutta 45 40 yanak kullananda var..

    Ozellikle 55 yanak ve alti olanlar taban 215 ve uzeri olanlar kolay kolay lastigin eksi olan bu olayini pek hissetmezler..

    Aksine ben 205 55 16 ebat kullaniyorum..
    180 190 civari girdigim sert virajlarda bile lastigin ne cevap verecegini bildigimden tereddutsuz giriyorum hizli virajlara..
    Asiri zorlandiginda bircok lastik bi anda kaymayi baslatmak yerine...
    Yerinde mudahelerle kolayca araca yon veriyor...
    Bu arada yuksek hizlarda virajda limitlerde dondugunuzde bircok lastik gibi bir anda kopmayip yavas yavas kaymaya basladiginizi hissettiyor bu esnada korkmayin...
    Yerinde mudahlelerle kolayca izine giriyor...

    Birde ne hikmetse islak yolda kuru yolda gittigibden daha fazla guven veriyor..
    Yagmurda millet ortadan sagdan 80 100 giderken ben kapatip gidiyorum...
    Hic bir sekilde guven sorunu yasatmiyor aksine islak zemindede guzel yapisiyor yere..

    On numara lastik alin pisman etmez ozellille buyuk ebatlar...


    Bu lastiklerim testlerden ve forumlardaki yorumlardan dolayı taktım aracıma. 205/55/16 ebatlarında 4 lastik değişiminden sonra araç çok yumuşadı ve gerçekten lastik sesi çok düştü. Yalnız ben işim gereği çok fazla uzun yol yapıyorum ve aracı yüksek süratlerde kullanırım. Rüzgarlı, yağmurlu, sisli, 40 derece üstü vb şartlarda kullandım aracı.

    Lastikleri 35 psi hava bastırdım, ilk başta bunu belirtmek istiyorum. Sorun olarak diyebileceğim ilk şikayetim ankara-istanbul otobanında meydana geldi. Daha önce aracımda takılı olan toyo lastiklerle hiç tedirginlik yaşamadan döndüğüm virajların ortasında yoldan çıkacakmış gibi hissettim ve esp'yi devreye soktu. Anlık bir kayma olarak düşündüm. Lastik basınçlarını 38 yaptım fakat virajlardaki tedirgin etme ve kayma sorunum çözülmedi.

    Daha sonra önde babam arkada ben giderken hızımız 150 civarı olan bir yolda aniden yan rüzgarın esmesi sonucu kendimi birden sağ şeritte buldum. Bu hareket yavaş yavaş gerçekleşmedi. Sanki sağa 45 derece direksiyon kırmışım gibi gerçekleşti. Bu arada babam farklı marka lastiklerin takılı olduğu arabasıyla hız kesmeden giderken ben hızımı 80'e kadar düşürmek zorunda kaldım. Hızımı arttırdığımda ise düz gitmek için direksiyonu sola kırıp gitmem gerektiğini gördüm.

    Bu sorunlar için sorunları hep aracımda aradım. Servise 3-4 kere gittim ve aracımı haftalık olarak servise bıraktım. Ancak servis ve rot balanscıların ortak görüşü olarak araçta herhangi bir sorun olmadığı tespit edildi ve lastiklerimi değiştirmem gerektiği söylendi.

    2 hafta önce daha lastiklerim 10 bin kmdeyken aracıma continental premium contact 5 lastikleri taktım. Yaptığım hız ve viraj denemelerinde bir lastiğin ne kadar önemli olduğunu anlamış oldum. Goodyeardan çok daha sesli bir lastik fakat yolda verdiği güven ve kararlılık çok farklı.

    Bu lastiğin size bu sorunları yaşatmayacağı ebatları vardır. Fakat kendi tecrübe ettiğim 205/55/16 ebatlarında eğer agresif bir kullanıcıysanız kesinlikle önermiyorum. Ama genelde şehir içinde kullanan biriyseniz çok memnun kalırsınız.

    Şunu da söylemek istiyorum o yavaş yavaş kayıyor dediğiniz yollarda başka bir lastik denerseniz aracın kaymadığını hatta size güven verdiğini göreceksiniz. Ben lastiği kötülemek için yazmadım bunları. Her kullanıcının farklı bir sürüş karakteri vardır. Foruma 2 lastiği de test etmiş ve aracı hızlı kullanan biri olarak, kendi lastik tercihimde bulamadığım bir kullanıcı yorumu eklemek istedim.


    aracınız nedir bilmiyorum. Ben aynı ebatlarda Lastik kullanıyorum ve aracım FD6 Civic. fabrikasyon verilen lastik basıncı "32"

    35 basarsam direksiyon yumuşar, daha az yakıt tüketir fakat : yol tutuş azalır.



    Resinden de anlaşılacağı üzere eksik veya fazla basmak, lastik tabanının yola oturmasını engelliyor.

    siz git gide fazla hava basarak aracın tutuşunu azaltmışsınız. Fabrikasyon değer ne ise onu kullanmalısınız.




  • Aracım yeni kasa mazda 3. Fabrikasyon olarak hava basıncı 36 öneriliyor. O kadar çok araştırdım ve deneme yaptımki 30 da bastım, 40 da. Her türlü yolda defalarca değişik hızlarda. Ben yılda 25 bin km yapıyorum, her haftasonu yollardayım. Şuan continental'lerle daha çok yol yaptım. Kesinlikle aradaki fark çok fazla.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatal_hand

    Aracım yeni kasa mazda 3. Fabrikasyon olarak hava basıncı 36 öneriliyor. O kadar çok araştırdım ve deneme yaptımki 30 da bastım, 40 da. Her türlü yolda defalarca değişik hızlarda. Ben yılda 25 bin km yapıyorum, her haftasonu yollardayım. Şuan continental'lerle daha çok yol yaptım. Kesinlikle aradaki fark çok fazla.

    Ben de şahsi olarak 30.000 yapıyorum hocam, Lastik farkını iyi anlayacak bir km yapıyorsunuz yıllık.

    Continental zaten kendini ispat etmiş bir marka, ben yazınızı okuyunca hatalı basınç aklıma geldi. ancak hatırlatmış olduk. yine de fabrikasyon basıncı kullanın. Neyse o
  • Ne lastikmiş ya, biri rezalet biri mükemmel diye anlatıyor, 20-25 bin km dir kullanıyorum, deneme amaçlı boş yollarda kayma vs olacak mı diye uğraşıyorum hiç bir olumsuz yanını görmedim.
  • souledge S kullanıcısına yanıt
    Merhaba bende hb da dan 4 lastik aldım aynı Ölçü de 3 kanallı Etiket değeri farklı lastik geldi. Hala taktirmadim kafamda sorular var. Testler ve genel de kullananlar 4 kanallı A ve B özellikli lastik üzerine. Bana geldi A C 3 kanallı bu lastik nasıl acaba siz memnun musunuz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brava 34 -- 29 Ağustos 2016; 17:34:04 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar soruyu Genel mesaj la sorayım bide, hb da dan 4 adet 205 55 16 efficient grip performance lastik aldım. 3 kanallı A ve C değerli lastik geldi. Sizin lastik leriniz hangisi 4 kanallı mı? 3 kanallı mı? Resimleri ekliyorum. Bu lastiği kullanan arkadaşların yorumu benim için çok önemli iade ile kullanma arasında kaldım. Yardım edin
    Bu mesaja eklenen görseller:


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: brava 34

    Merhaba bende hb da dan 4 lastik aldım aynı Ölçü de 3 kanallı Etiket değeri farklı lastik geldi. Hala taktirmadim kafamda sorular var. Testler ve genel de kullananlar 4 kanallı A ve B özellikli lastik üzerine. Bana geldi A C 3 kanallı bu lastik nasıl acaba siz memnun musunuz?

    Ben aldigimdan beri yaklasik 500 km olmustur. olumsuz bir yanini henuz gormedim. Hatta bir orman yolu var ist maltepe basibuyuk-sancaktepe arasinda o yol cok virajli ve sikintili bir yoldur. cok gecmeme ragmen sorun gormedim.Belki lastikler aracin yapisina gorede verdigi performans yol tutus vb degisiyor olabilir. Benim c4 1250 kg, ruzgar direncine uyumlu bir arac ve 34 psi basinc ayarli sorun yok .Ama atiyorum bir ford connect de sorun yasayan olabilir. Her marka modelde lastikleri oven ve yeren oluyor bence arac modeline gore cok degiskenlik gosteriyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • souledge S kullanıcısına yanıt
    Bende de linea var ağırlık 1300 kg yakın birbirine. Islak zemin ve yağmur dan sıkıntı yaşamak istemedigimden bu lastiği tercih ettim Genel yorumlarin çoğu olumlu, fakat Etiket i A B için yazılmış. Genel lastik nasıldır onu bilmiyorum. Dediğiniz yolu bende kullanıyorum. Yer yer Islak bozuk zemini bol virajli bi yol. Uzun yolda nasıl 130 140 km ile yol tutuşu, frenleme, yağmurda nasıldır?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 205/55/16 fiyatlandirmasi nedir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 4445464748
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.