Şimdi Ara

İncehesap.com Rezalet ötesi süreç yönetimi ( Çözüldü )

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
1
Favori
2.528
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Üst edit : 14.07.2020 tarihinde genel müdürlük ile iletişime geçilmiş olup, sorunum çözülmüştür..


    04.07.2020 tarihinde incehesap.com üzerinden satışta olan hazır bir sistemi özelleştirip, 636544 numaralı siparişimi verdim. 08.07.2020 tarihinde sistem üzerinde siparişimin halen " Ödeme Onaylandı " aşamasında olduğunu görünce müşteri hizmetlerini aradım.

    50 dakika bekleyerek yaptığım görüşmede siparişimdeki ürünlerin tedariğinde herhangi bir sorun olmadığı , faturalandırma aşamasından sonra montaja verileceği , belirtmiş oldukları 10 günlük zaman diliminde siparişimin kargoya verilmiş olacağı belirtildi tarafıma.

    10.07.2020 tarihinde siparişimin halen " Ödeme Onaylandı " aşamasında olduğunu görerek tekrar müşteri hizmetlerini aradım 37 dakika sonra cevap verildi. Tekrar siparişimin durumunu ve neden gecikme yaşandığını sorgulattım. Ürünlerin stoğunu kontrol etmek için beni hatta bekletti, sonrasında sipariş verdiğim James Donkey 710 model kulaklığın stoklarında kalmadığını ve siparişimin bu nedenle " Ödeme Onaylandı " aşamasında beklediğini söyledi. ( Bir önceki görüşmemde müşteri temsilcisi ürünlerin tedariğinde bir sorun olmadığını belirtmişti. Üstelik bu site James Donkey markasının Türkiye Distrübitörü ). Önceki konuşmamda bir sorun olmadığı bilgisini kendisine ilettim ve sonrasında depo birimiyle iletişime geçti. Ürünün tedarik zamanının 1 haftayı bulabileceğini , bu durumda gecikmeden dolayı mağdur olmamam için depo biriminin benimle iletişime geçip ürün değişikliği talebinde bulunabileceğini söyledi ve görüşmeyi sonlandırdık.

    11.07.2020 tarihinde tekrar sistem üzerinden siparişimi sorguladığımda halen " Ödeme Onaylandı " aşamasında beklediğini ve daha da kötüsü ürünlerimden James Donkey 710 model kulaklığı Gamepower Warcry model kulaklıkla değiştirdiklerini gördüm! TARAFIMA HERHANGI BİR ŞEKİLDE ULAŞILIP ONAYIM ALINMADI.

    Hemen müşteri hizmetlerini aradım ve durumu kendisine ilettim. Haberim olmadan yapılan değişikliğin hesabını sordum. Konu ile ilgili özür diledi ve değiştirilen ürünün önceki ürünle muadil olduklarını söyledi. Ben habersiz böyle bir şey yapılmasının sinirini yaşıyordum ancak itiraz durumunda süreç daha çok uzasın istemediğim için iyi niyet gösterip itiraz etmedim. Siparişimin en kısa sürede elime ulaşması koşuluyla şikayetçi olmayacağımı söyledim. Müşteri temsilcisi siparişimin bütün işlemlerinin tamamlanıp 13.07.2020 tarihinde montajlanıp aynı gün kargoya verileceğini garanti etti. Israrla garanti ediyor musunuz diye sordum ve garanti ettiğini belirtti.

    13.07.2020 (bugün) sabah müşteri hizmetlerini tekrar aradım ve son görüşmemizde siparişimin kargo garantisini veren müşteri temsilcisi Yavuz Beyle konuşmak istediğimi söyledim ve aktardılar. Yavuz bey konuyu takip ettiğini, söz verdiği gibi ürünümün gün içerisinde montajlanıp gün sonunda kargoya verileceğini belirtti. Ve gün içerisinde tekrar tarafına ulaşıp bilgi alabileceğimi söyledi.

    Öğlen vakitleri sistemde siparişimin halen " Ödeme Onaylandı " aşamasında olduğunu görünce tekrar müşteri hizmetlerini aradım. Tam 57 dakika sıra bekledikten sonra Yavuz Beyle konuşmak istediğimi belirttim. Müşteri temsilcisi Tolunay Bey , Yavuz Beyin yemekte olduğunu konuyla kendisinin ilgilenebileceğini söyleyince süreci tamamen kendisine aktardım. Siparişimin durumunu sorguladığında henüz faturalandırma işleminin bile yapılmadığını siparişin bugün kargolanması gibi bir durumun mümkün olmadığını , kargoya veriliş zamanının 17.07.2020 gününü bulabileceğini söyleyince sinirlerim bozuldu ve hemen Yavuz beyle konuşmak istediğimi söyledim. Beni kendisine aktardığını söyledi ve tam 37 dakika beklediğim halde telefonu açan olmadı. Sinirlenip kapattım

    Biraz sakinleştikten sonra tekrar müşteri hizmetlerini arayıp 34 dakika sıra bekledikten sonra bağlandığım temsilciye Yavuz Beyle konuşmak istediğimi söyledim, kendisinin başka bir müşteriyle konuştuğunu söyleyince süreci bizzat bu müşteri temsilcisine de aktardım. Umursamaz bir tavırla yoğunluktan dolayı böyle gecikmelerin yaşanabileceğı zırvalarını atarken direkt telefonu kapattım.

    Yarın ilk işim genel müdürlük ofislerine gitmek olacak. Süreci adım adım paylaşacağım. Böyle bir rezillik olamaz. Ekşide yazarlığı olan arkadaşlar konuyu komple oraya aktarabilirse sevinirim.

    Konuyla ilgili ssler aşağıdadır.

    İncehesap.com Rezalet ötesi süreç yönetimi ( Çözüldü ) İncehesap.com Rezalet ötesi süreç yönetimi ( Çözüldü )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kendine liberal -- 14 Temmuz 2020; 21:32:45 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >







  • gecmis olsun forum da bilisim firmalarinin kargo sureclerinden bircok insan sikayetci birde malum kargoda transfer süreci var oda ayri bir tedirginlik ve korku yaratiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cem1907 C kullanıcısına yanıt
    Siparişimin kargoya verilmemesini, İstanbulda ikamet ettiğim için kendim almak istediğimi ilk görüşmemde ısrarla dile getirmeme rağmen kesinlikle böyle bir şeyin mümkün olmadığını belirttiler. Ben de kargo taraftarı değilim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Geçmiş olsun. Konuyu takip ediyorum umarım sorun çözülür

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Metin Bilgin kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim hocam

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • kendine liberal K kullanıcısına yanıt
    Hocam

    Bende buradan aldım sistemi çok mesaj attım 5 günde fatura kesildi. 8 günde geldi. Stokta yoksa yoruyorlar maalesef.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Geçmiş olsun. Bu site ile ilgili her hafta en az bir konu görüyorum. En iyisi bulaşmamak diyeceğim ancak herkesin bütçesi ve zevki farklı olduğu için bir şekilde ister istemez mecbur kalınabiliyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Metin Bilgin kullanıcısına yanıt
    Siparişimi verirken her ürünün stok durumunu kontrol ettim. Hatta sipariş verdikten sonraki 3-4 gün ürünlerin stok durumunu siteleri üzerinden takip etmeyi sürdürdüm. Benden habersiz değiştirilen kulaklık kontrol ettiğim süre boyunca stoktaydı. Hatta " Stoktan Hızlı Teslimat " ibaresi bulunuyordu. Ben ödememi yaptıktan sonra 3-4 gün boyunca o ürün satılmaya devam etti. Benden sonra sipariş veren müşteriler ürünü alabildi fakat ben ödemesini daha erken gerçekleştirmeme rağmen alamadım. İş akışı konusunda birhayli kötüler. Üstelik içbirimlerinde en ufak bir koordinasyon ve senkron çalışma prensibi barındırmıyorlar. Birimler birbirinden habersiz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • kendine liberal K kullanıcısına yanıt
    Hocam Merhabalar

    Haklısınız. Benim sinirimi bozan şeyde sizden onay bile almadan kulaklığı değiştirmiş olmaları. Böyle bir hakları yok size sormadan bende iptal edin. Hakkınızı arayın.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • geçmiş olsun hocam umarım bir an önce çözülür konuyu öne çıkarttım konuyu takipteyim
  • Şöyle bir çıkarım yapabilirim , incehesabın müşteri hizmetleri çökmüş durumda. Bu gördüğüm kaçıncı konu. İncehesap.com bu konuda bir gelişme sağlayana kadar herhangi birisine incehesaptan herhangi birşey önermeyeceğim ve kendi alışverişimi de durduruyorum.

    Müşteri bu kadar da yorulmaz ki.

    Şuanda müşterinin yaşadığı sıkıntılı bir durum yok pimpirik olduğu için panik olmuş durumda, kendisine verilen söz de tutulamadığı için bu iki katına çıkmış durumda. Kargosu da 1-2 gün geciksede sorunsuz ulaşır eline merak etme dolandırılmıyorsun sıkıntı yok ama son bir haftadır hissettiklerini anlayabiliyorum Rahat olun sorun çıkmaz, sadece müşteri hizmetleri çökmüş durumda. Sana verdikleri kulaklık ta senin seçtiğinden daha iyi bu arada ona ne itirazı yapacıksın zaten , stok tükenmiştir sen aldıktan sonra olabilir. Haber verilmesi lazım orası ayrı tabi de dedik ya müşteri hizmetleri çökmüş.

    Çok ilginçtir ki ben 7 gün 2km uzaktaki şubeden kargo bekledim gittigidiyor alışverişimde , başka bir siparişimde bu devirde 2.günü geldi. Ben anlamıyorum nasıl beceriyorlar.

    @incehesap.com

    Merhaba yetkili kişi, görüyorsunuz durumları.




  • Muten Baba kullanıcısına yanıt
    Hocam desteğiniz için teşekkür ederim öncelikle. Sipariş verirken 10 gün ibaresini gördüğüm için ve sipariş vermeden de 10 gün garantisi aldığım için buna yönelik plan yaptım. Yarın akşam istanbuldan çıkacak şekilde tatil planım var. Yani panikten ziyade bu durumdan dolayı muzdaribim. Açık ve net bir şekilde bugün kargoya verileceği beyan edildi günler öncesinden. Ben de ona göre planlarımı yaptım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Eksi sozlukte konu acilmasina gerek yok, zira incehesap ile ilgili tum konular asiri negatif zaten, 5 dakikalik arastirma yapan biri bile yuzlerce sikayet ile karsilasir.

    Aylardir ayni seyler, artik sempati gosteremiyorum ne yazik ki, almayin suradan, siparis vermeyin.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • kendine liberal K kullanıcısına yanıt
    Senin şurada bir yanlışın var, hangi firma olursa olsun opsiyonlu plan yapman lazım. Bak benim 2 aydır ortada olmayan ürünüm var daha yeni ücret iadesi yaptılar trendyoldan, gittigidiyordan aldığım yatak ertesi gün kargoya verildi bana bir haftayı geçti gelmesi haftasonu hariç birde. Son dönemde internet alışverişi aşırı arttı bu sebeple tüm firmalarda sıkıntı var. 10 gün mü yazmışlar sen onu en az 15 gün gibi hesap edeceksin. Sadece bu firma değil hepsi için aynı durum, hiç bir firma bu kadar satış yapacağını beklemiyordu hazırlıksız yakalandılar anlıycağın ve hemen hemen hepsi, özellikle indirimli ürün satanlar, direk patladı kargo ve müşteri hizmetlerinde. Normalde gayet güvenilir ve sorunsuz firmalar bu forumda olumsuz lanse edilen firmalar, hepsinden alışverişlerim oldu hiç sorun yaşamadım ama malesef kargo çıkarmak ve müşteriye dönme konusunda hemen hemen hepsi sorun yaşıyor.

    Şuan en güzel indirimleri incehesap yapıyor , arkasınden itopya arkasından teknobiyotik arkasından hepsiburada trendyol ve inventus yapıyor. Sıfır sorun sıfır sıkıntı istiyorum diyorsanız ben amazon.com.tr yi tavsiye ederim. Geçen bebek bezi aldım 3 paket , adamlar onu bile kutulamış şarmış göndermişler. Alt tarafı bebek bezi yahu. Ama 5 milyarlık ekran kartını adam gibi kutuya koymadan gönderen firmalar var. Benim orj. kutumun üzerinde neden kargocunun bantı oluyor kardeşim ? Malesef durum böyle. Senin sistemin sorunsuz ulaşır sana merak etme. Ama merak ta etmiyor değilim müşteri hizmetlerinde nasıl 50dk bekleniyor. Yarın gıcıklığına tüm firmaları arayacağım bakalım hangisi kaç dk da açacak.

    Bu arada 3 cumadır birşey alamıyorum biraz da ona sinirliyim sepete atıp ödeme yapana kadar bitiyor Bu cumaya kadar alışverişi durdurdum cuma bakarız yine



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Muten Baba -- 13 Temmuz 2020; 19:14:30 >




  • Teslim almadan iadeye gönderdiğim ekran kartı 22 gündür ortalıkta yoktu. Aras kurye teslim ettik bizde çıktı, incehesap da biz teslim almadık diyordu. 55dk bekledikten sonra müşteri hizmetlerine bağlanıp bir çözüme kavuşturmalarını beklerken aldığım tek cevap şu oldu ''merak etmeyin her şey olması gerektiği gibi ilerliyor''

    Lan 22 gün geçti iadem yapılmadı üstelik kargo ortalıkta yok taşıyan adamlar biz teslim ettik diyor, firma almadık diyor ama adam kalkmış bana MERAK ETMEYİN HER ŞEY YOLUNDA İÇİNİZ RAHAT OLSUN DİYOR

    İncehesap budur işte. Ucuz mu? cuma günleri Allah var ucuz ama yaşayacağınız en ufak sorun, sıkıntı da karşınızda kesinlikle çözüm odaklı çalışan bir firma yok, TEK BAŞINASINIZ




  • Muten Baba kullanıcısına yanıt
    Yazdıklarınızın çoğuna hak veriyorum hocam. Ama özellikle birebir temasta böyle bir beyanat aldım. Biraz da buna yönelik rahatlıkla plan yaptım. Tedbirli olmam gerektiği konusunda hemfikiriz. Teşekkür ederim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Allahtan İstanbuldayım da bizzat genel müdürlüğe gidip halledeceğim. Yaşadığım saçmalıkların tamamını bir kenara bırakıp hiç yaşanmamış saysam dahi, siparişten tam 9 gün geçmiş. 10 gün teslim süresi verdiğin bir ürün için ödemeyi almışsın ve 9 gün boyunca herhangi bir aşama kaydetmemişsin. Ne faturalama ne montaj ne test. 9 gün boyunca almış parayı ama hizmette en ufak bir ilerleme yok

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ekran kartı almıştım cayma hakkımı kullanmak istediğimi söyleyip ürünü yolladım adamlar asusa ürünü fps drop yaşıyorum diye göndermiş. asusda gpuda arıza var size rapor vericez onu incehesaba vericeksiniz para iadesi ya da değişim yapıcaksınız dedi şok oldum
  • Kimse mağdur olsun istemeyiz, defalarca konu açıldı bu iki firma ile ilgili. Buradan hala alışveriş yapılıyorsa sonuçlarına katlanmanız gerekiyor. Bence burada firma değil, siz kendinizi mağdur ettiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.