Şimdi Ara

iMessage - FaceTime Etkinleştirme Bekleniyor Hatası (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
196
Cevap
10
Favori
32.276
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 👍


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam bende de aynı sorun var hattım Türk Telekom. Telefondan önce Mac almıştım. İlk iCloud'u onda açtım sonra iPhone'a geçtim. Telefon numaram ekli ve görünüyor ancak etkinleştirme bekleniyor yazısında kalıyor. Dediğiniz adımlar da işe yaramadı bende. Ne tavsiye edersiniz TT ile mi görüşeyim Apple ile mi?

  • arkadaşlar bir bana da yardım edin lütfen, benim annem de Türk Telekomlu 1 haftadır aynı sorun var işin kötü tarafı ayarlarda size şuradan ulaşılabilir kısmında yalnızca eposta adresi var daha önce hiçbir sıkıntı yoktu mesajların tablete gelmediğini fark ettim ondan sonra durum böyle ne yaptımsa size şuradan ulaşılabilir kısmına telefon numarası gelmedi inanılır gibi değil, @denizyildizi345 ben apple destek ile konuştum hepsi papağan gibi şu makaleyi göndermekten başka bir şey yaptıkları yok, laf anlatamadım gitti! Başka Türk Telekomlu olup da şu sıralar aynı sıkıntıyı yaşayan var mı acaba ben Türk Telekom'dan şüpheleniyorum, ilk mesajdaki arkadaşın çözümü dahi işe yaramadı, etkinleştirme bekleniyor diyor saatler sonra başarısız oldu yazıyor, helak oldum 1 haftadır her şeyi denedim telefonu dahi sıfırladım ama işe yaramadı :(


    iMessage veya FaceTime'ı açamıyor veya bu uygulamalara giriş yapamıyorsanız - Apple Destek (TR)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 4.5.6 -- 9 Ağustos 2021; 13:32:47 >




  • aynı sorunu ben de yaşıyorum. türk telekom kullanıyorum ben de

  • Türk Telekom'da kesinlikle bir şey var yakın zamana kadar hiçbir sorun yoktu bir şey oldu ama Apple tarafı da Türk Telekom tarafı da şimdilik çamura yatıyor, 1 haftadır uğraşıyorum nafile, bu iş bence bizden kaynaklı değil gibi görünüyor ve bu iş yazılım güncellemesiyle çözüleceğe benziyor 1 hafta önce hiçbir problem yoktu insanın aklı almıyor hocam sizin telefon modeli ve yazılım sürümünü öğrenebilir miyim benim de annemde aynı sorun var onunki 6 plus, telefon biraz eski olduğu için sorunun kaynağı direk apple ve türk telekom mu emin olamıyorum,


    arkadaşlar yardımcı olabilecek varsa çok seviniriz ne kadar sinir bozucu bir sorun olduğunu en iyi siz bilirsiniz @SeniorAwesome hocam bize de önerebileceğiniz bir şeyler varsa çok seviniriz!

  • Bugün Apple ile de Türk Telekom ile de uzun uzun görüştüm. İkisinden de bir sonuç çıkmadı. Türk Telekom ısrarla bizde sorun yok, Apple tarafında sorun var diyor. Onlar da bildiğimiz sitede yazan şeyleri demekten başka bir şey demiyor.

  • denizyildizi345 D kullanıcısına yanıt

    Aynen dediğiniz gibi bizi sanki huzur tepti kendi kendimize kuruntu yapıyoruz şu forumda dahi yakın zamanda aynı sorunu yaşayan 3 kişi birbirimizi bulduk Allah biliyor daha kaç kişi var iki taraf da sorumluluk kabul etmiyor var arkadaşım var işte sorun, denetleyin sistemlerinizi, serverlarınızı sorun olmasa herhalde bu kadar uğraşmaz yazmadık değil mi? Her şeyi yapıyoruz çözüm yok, telefonu aç kapa aynı, sim kartı tak çıkar aynı, imessage facetime aç kapa aynı, apple kimliğinden çıkış yap tekrar gir aynı, telefonu uçak moduna al aynı, sıfırla aynı, hiç buraları okumuyorlar mı merak ediyorum, yapılabilecek her şeyi yaptık, iki tarafın temsilcileri de öyle ki resmen insana teknoloji özürlüsü muaelesi yapıyorlar, zamanında apple Türkiye'de bir operatörde yaşanan sorunu düzeltmek için ara güncelleme çıkardı çok iyi hatırlıyorum, sorun varsa inkar edeceklerine bir an önce birbirlerine bildirip sorunu çözmeye çalışsalar herkes için daha iyi olacak, inkar edince sorun çözülmüyor, daha şurda 1 hafta önceye kadar tıkır tıkır çalışan şey bir anda çalışmamaya başlıyorsa, bu kadar yönteme rağmen düzelmiyorsa bir de sorunu kurumlar olarak kendinizde arayın biraz ya, bıktırdılar yeminle kaç gündür bunla uğraşıyorum ya





  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4.5.6

    Türk Telekom'da kesinlikle bir şey var yakın zamana kadar hiçbir sorun yoktu bir şey oldu ama Apple tarafı da Türk Telekom tarafı da şimdilik çamura yatıyor, 1 haftadır uğraşıyorum nafile, bu iş bence bizden kaynaklı değil gibi görünüyor ve bu iş yazılım güncellemesiyle çözüleceğe benziyor 1 hafta önce hiçbir problem yoktu insanın aklı almıyor hocam sizin telefon modeli ve yazılım sürümünü öğrenebilir miyim benim de annemde aynı sorun var onunki 6 plus, telefon biraz eski olduğu için sorunun kaynağı direk apple ve türk telekom mu emin olamıyorum,


    arkadaşlar yardımcı olabilecek varsa çok seviniriz ne kadar sinir bozucu bir sorun olduğunu en iyi siz bilirsiniz @SeniorAwesome hocam bize de önerebileceğiniz bir şeyler varsa çok seviniriz!

    ben iPhone 12 kullanıyorum, babam da iphone xs max kullanıyor. ikimizde de aynı sorun var.





  • Mesajınızdan da anladığım kadarıyla sorun anlaşılan pek de appleda değil gibi, burada sorun Türk Telekom'da görünüyor, @denizyildizi345 size de demişlerdir apple destek çalışanları, bazen etkinleştirme 24 saati bulabiliyor diye, ben sorun hemen çözülsün diye ayarlardan çok kez aç kapa yaptım acaba apple'ın serverlarına birden fazla istek gittiği için sistem sapıtıyor o yüzden mi numara onaylanmıyor, aklıma yatan başka bir sebep gelmiyor çünkü denenebilecek her şeyi denedim, arkadaşlar işe yarar mı bilmiyorum eğer siz de benim gibi ayarlardan art arda aç kapa yaptıysanız, imessage ve facetime'ı kapatıp en az 24 saat bekleyip tekrardan açmayı deneyin başka önerebileceğim hiçbir şey yok maalesef, sorun çok büyük bir ihtimalle de Türk Telekom'dan kaynaklı gibi görünüyor!

  • yok arkadaş bu forum anlaşılan artık iyice ölmüş eskiden buraya bir konu açtığımda iyi kötü benimle benzer sorunları yaşayan insanların deneyimleriyle bana yardım edeceğini, forum gereği herkesin yaşanan bir sıkıntı hakkında en azından elinden geldiğince katkı sağlayacağına inanarak konu açardım, yorum yazardım, bu konuda inancım her zaman tamdı, 3 gündür ne bir girip bakan ne de bir yorum atan var, forumun en popüler sayfalarından birinde bile durum bu, bu ülkede en az 35 milyon Türk Telekomlu var, apple cihazları kullanan da milyonlarca insan vardır, burada günlerce görünüşe bakılırsa cihaz fark etmeksizin operatör veya apple kaynaklı genel büyük çaplı bir problem var, bu konunun şu an belki de en çok yorum yazılması gereken konu olup olay çözülünceye kadar gündemde olması gerekirken durum bu, koca ülkede bu sorunu yaşayan 3-4 kişi sadece bizler miyiz Allah aşkına, inanamıyorum!




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 4.5.6 -- 13 Ağustos 2021; 16:54:57 >




  • bende aynı sorunu yaşıyorum, malesef telefonu çift hatla kullanıyorum ve birisi de e-sim. cihazı sıfırlayıp yeniden kurulum yapmak dışında tüm herşeyi denedim sonuç yok. hatlarım uluslararası dolaşıma da açık, telefon da aynı şekilde ayarlı ancak bir gelişme sağlayamadım açıkçası.

    sorun kaynağı sanıyorum türktelekom ile alakalı. herkesin apple ve türktelekom ortak kesişim noktası var. apple cihazlarda genel bir sıkıntı olmadığına göre türktelekom kalıyor geriye ancak onlar da bir sıkıntı olduğunu kabul etmiyorlar zaten sürekli 0.87 kr etkinleştirme smsi denemesi başına ücret alıyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • seglopsi kullanıcısına yanıt

    sizde de sorun son zamanlarda ortaya çıktı galiba, benden bir forumdaş tavsiyesi telefonunuzu sıfırlayarak değerli vaktinizi ve gününüzü hiç boş yere harcamayın, konuda da gördüğünüz gibi yenisinden eskisine birden çok iphone modelinde aynı sorun mevcut, sorunun kaynağı bence de Telekom, 3-5 kişi değil de bu konu altında yüzlerce kişi olsaydı sorunumuz şimdiye çoktan çözülürdü, bu hatanın ilk mağdurları gibiyiz maalesef, millet ya imessage facetime kullanmıyor ya da daha henüz haberleri dahi yok, isterseniz boş yere TL'leriniz gitmesin ayarlardan kapatın, eğer benim gibi uğraşmak istiyorum diyorsanız ben 1 aylık uluslararası sms paketi aldım, böylece yurtdışına giden smslerden lira gitmemiş oluyor, siz de alabilirsiniz linkini bırakıyorum. Ayrıca Türk Telekom Online işlemler'den şikayet kaydı oluşturursanız giden liralarınızı geri yüklüyorlar haberiniz olsun!


    Uluslararası SMS Paketi > Tarife ve Paketler > Web > Türk Telekom (turktelekom.com.tr)


    Aşağıdaki linkten de çatapat İngilizcemle durumu Apple'a anlatmaya çalıştım İngilizceniz iyiyse isterseniz siz de bir geri bildirim bırakın, çünkü maalesef bir güncelleme gelmeyince bizim sorun çözüleceğe benzemiyor, artık Apple güncellemesi mi gerekiyor yoksa operatör güncellemesi mi o kadar teknik bilgiye sahip değilim


    Feedback - iPhone - Apple


    Umarım en kısa zamanda sorunumuz çözülür çok sinir bozucu bir durum, 1 haftadır uğraşıyorum yemin ediyorum bezdim, sorun annemin kullandığı hatta, benim operatörümde olsaydı çoktan gidip değiştirmiştim, bu ne ya biz Türk Telekom müşterileri durduk yere böyle saçma sapan bir mağduriyet yaşamak zorunda mıyız, o Türk Telekom'da 1 Allah'ın kulu buralara bakmıyor mu, ne biçim müşteri ilişkileri, halkla ilişkiler ekipleri var anlamak mümkün değil




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 4.5.6 -- 13 Ağustos 2021; 16:53:16 >




  • Ben de Türk telekomluyum 1 haftadır aynı sorunu yaşıyorum. Bugün hard reset yaparak cihazı yeniden başlattım ve sorun düzeldi.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • aynı şekilde ben de bugün denediğimde 2 numaram da dahil olmak üzere etkinleşme sorunum düzeldi.


    @4.5.6 @sarslan724 @denizyildizi345




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi seglopsi -- 15 Ağustos 2021; 14:42:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakanparmak

    Ben de Türk telekomluyum 1 haftadır aynı sorunu yaşıyorum. Bugün hard reset yaparak cihazı yeniden başlattım ve sorun düzeldi.

    Hay Allah senden razı olsun hocam sayende düzeldi anında. Haftalardır bununla uğraşıyordum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 13.08.2021' de benim sorunum da düzeldi. ben sadece iMessage' ı ayarlar menüsünde kapatıp açtım ve düzeldi.


    Babamın telefonunda da sorun yaşıyorduk. onda herhangi bir müdahalede bulunmadan sorun kendiliğinden düzeldi.

  • Uzun bir süre bende Facetime/iMessage kullanamadım en sonunda çözüm aramaktan sıkıldım ve vazgeçmiştim sonra Turkcell’i aradım dedim böyle böyle her ikisi de etkinleşmiyor. Akıllı fatura özelliğim yurt dışına sms gönderilmesini engellediği için etkinleşmiyormuş. Çözüm olarak yurt dışı 30sms paketini aldım 7₺ karşılığında ve anında çözüldü buraya yazıyorum belki birilerinin işine yarar.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Konuyu yeniden açacağım ama dün Turkcell'e geri geldim. Aynı sorun numara taşımadan sonra bende de oldu. Telefon numarasını Ayarlar>telefon>numaramdan kaldırdım. Sadece mail ile aktivasyonla kullanıyorum şu anda. Mail ile kullanmakta iletişim problemi yaşamam diye umuyorum. Zira görüştüğüm kişilere bağlanabildim. Numarayla aktivasyon yapılması şart mı ki? Çalışıyorsa hiç kurcalama mı diyorsunuz? Tecrübe eden arkadaşlardan yorum bekliyorum. Nedeni sanıyoum şu olabilir. Operatör mesaj atıyor, Apple doğrulamak adına geri bildirim yapıyor. Operatörün bir servisi bildirimi engelliyor. Bu döngü sonsuza kadar devam ediyor. Uluslarası dolaşım geldiğinde açıktı, o denendi. Sorunu ne Apple kabul ediyor, ne Turkcell kabul ediyor. ikisiyle de görüşüldü bugün.

  • FaceTime etkinleştirme sorunu yaşamamak için takılı hattın SMS hakkı ve TL bakiyesi olduğundan emin olun.
    FaceTime etkinleştirmek için SMS e veya TL ye ihtiyaç olmamasına rağmen yinede bu dediğimi gözardı etmeyin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gross G kullanıcısına yanıt

    iPhone 13 modelinde Vodafone ve Turkcell hatları kullanıyorum. Sorun kesinlikle Turkcell kaynaklı. Vodafone'da kaldırıp tekrar etkinleştirdiğimde 5 dakika sürmüyor. Turkcell bugün enteresan bir şekilde düzeldi.


    iMessage kapattım, telefonu kapatıp açtım, wifi kapalı iken imessage açtım ve hem vodafone hem de turkcell imessage aktiflendi. Bu arada Apple Destek uygulamasından yaşadıklarımı anlatan bir geri bildirim yaptım alakalı mı bilemiyorum.

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.