Şimdi Ara

İKCO SAMAND'I YANLIŞ TANIMAYIN TÜM ÖZELLİKLERİ BURDA (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
247
Cevap
1
Favori
139.815
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • vshancer;
    Konu burada SAMAND. Niye ikide bir Symbol veya geçmişte bu memlekete hizmet etmiş arabalar karşılaştırılıp yerden yere vurulur anlamış değilim. Senin dandik dediğin yerli üretim aslında o kadar da korkulacak derecede dandik değil. Dört dörtlük bir araba değil ama kötü de değil. Mesela ileride imkanım el verirde bir üst segment bir araba alırsam Symbol veya Symbol öncesi kullandığım ve kullandığımız kuş serisini de karalamam. Burada bir alınganlık yok. Demek istediğim, bazı kişilerin öve öve bitiremediği SAMAND karşısında ülkemizde ki yerli üretim ve emsali arabaları kötülemeleri. Yani o SAMAND varya, İran'ın Albeası veya Symbolü ya da Loganı. Hani bazı arkadaşlar Sümbül diyor ya, Hacı Murat diyor ya ben onlara D'yi çıkarıp SAMAN diyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brkcad34 -- 7 Şubat 2008; 16:03:55 >
    _____________________________

    2005 Renault Clio Symbol 1.4 8V-75 HP - A.C/Authantique
    İstanbul - 1975
  • Bu SAMAND yandan bakınca arkası Renault 19'a benziyor sanki. Önden de Nissan Sunny'lere benziyor.

    leventodemis;
    Yorumun için teşekkürler. S600 örneğinin benzerini Pazar günü yaşadım. Karşıya geçiyorum ve 1.köprü yine kilit. Arkamda siyah bir Porsche 911 Carrera var. Dur kalk trafikte adamla yan yana gidiyoruz. E dedim ne oldu bak, ikimizde eşit hızdayız. Tabi gişeleri geçince adam kayboldu orası ayrı.
    _____________________________

    2005 Renault Clio Symbol 1.4 8V-75 HP - A.C/Authantique
    İstanbul - 1975
  • quote:

    Orjinalden alıntı: brkcad34

    Dediklerine katılıyorum Logann, gayet güzel dile getirmişsin.
    Araba demek donanım demek değildir. Araba bir amaçtır. Araba A'dan B'ye gitmemizi sağlayan bir ulaşım aracıdır. Araba bana göre imkanlara göre alınmalıdır. Şahsen ben şimdi gidipte 45 bin liralık bir araba almaya kalkarsam olmaz. Olmasına olur, peşinatı verdinmi ister 24, ister 36 ay kredi al. Çünkü araba almak kolay. Ama o taksitlerden birini ödemezsen o arabayı altından öyle bir alırlar ki şok olursun. Symbol'ü bırak, 124'üm olsa dersin.
    Donanım olur tabi, karşı değilim. Ama yani çokda takmam. Şahsen benim arabamdaki donanım belli. Mesela 2008 modellerde çıplak değil. Arabamı alırken donanımını bilerek aldım ve ihtiyaçlarıma çok şükür cevap veriyor. Yeri geliyor beni tatile de götürüyor. Yağmurlu havalarda beni ıslatmıyor, soğuk havalarda beni üşütmüyor, sıcak havalarda beni bunaltmıyor. Tabi bunları söylerken 7/24 arabada yaşamıyorum. Arabam ile yolculuk esnasında o an ki hava koşullarına vs. göre örnek verdim. Bende ABS yok, EBD, ASR, gibi şeyler yok. Tek hava yastığım var. Ne yani şimdi ben veya diğer bu arabayı kullananlar kelle koltuktamı gidiyoruz? İsterse altınızdaki araba full+full olsun, sen virajda direksiyonu 1mm. fazla kırarsan kendini şarampolün aşağısında bulursun. Arabanda sende tanınmaz hale gelirsin. PArk sensörüm yok mesela, olmasın sorun değil. Arkayı yerleştirip, ön sol veya sağ köşe de kurtarıp giriyorsa o park alanı benimdir. Bagajı ve benzin depo kapağımı elle açıyorum. Ne güzel işte yerimden kalkıp, hareket ediyorum. ABS frenim yok ama çok şükür basınca da duruyorum. Hatta cep telefonumda açık oluyor böylece ABS kilitlenir korkusu olmuyor. Hem olmadığını bildiğimden kendimi ona göre ayarlıyorum.
    Araba dediğim gibi A'dan B'ye gitmeye yarayan, imkanlar ve ihtiyaçlar doğrultusunda bir AMAÇ. Geceleri de kapının önünde park halinde duran bir ARAÇ'tır.
    Boğaz Köprüsü trafiğinde S600'de aynen benim gibi duruyor, bende duruyorum. Ha, o belki koltuğunu ısıtıyordur o ayrı.




    walla arkadaşım çok güzel açıklamışsın
    yıllarca symbol kullandım almanyada bmw de çalıştım bmw kullandım mercedes kullandım hatta porsche bile kullandım almanyada... bi çok aracı kullandım
    tamam symbol bunların arasında çok iyi dolu süper bi araba değil ama kendi sınıfında en iyilerden biri bence
    şimdi şirketimde var bi tane... satıyoruz... 3 yıldır kullandığımız araç... hemde her işimizde kullandık bana mısın demedi... az yakıyor iyi kaçıyor... abssi var yol bilgisayarı cd çaları kliması var... yolcu havayastığı var... ve bi ton ıvır zıvır dpnanımı var... kötülemenin faydası yok yani
    şimdi bmw kullanıcısıyım ama şirketimdeki symbol hala duruyor... çok şükür işimizi de görüyor...
    periyodik bakımlarından başka servise işimiz düşmedi de
    bence kötülemekten ziyade takdir etmeyi de bilin... bi şeyin hep kötü yanlarını değil iyi yanlarını da görünüz...
    _____________________________
    Bazen ağaçların tepesine çıkmak için gökyüzünü hedeflemek gerekir...




  • ARKADAŞLAR




    LOGAN İLE SAMAND PERFORMANS FARKI NET.
    KARŞILAŞTIRMAYIN BİLE.

    1600 CC PEGO MOTOR. 110 BG.
    16 VALV.


    KİLO BOYUT FARKI. LASTİKLER DAHA GENİŞ.
    YANİ YOL TUTUŞ DAHA PERFORMANSLI OLACAK TABİKİ.

    İÇMEKAN KALITESİ LOGANDAN DAHA KÖTÜ OLAMAZ HERALDE.

    DONANIM FARKI. KARŞILAŞTIRILMAZ BİLE.

    DIŞ KAPORTA FARKI. BU KONUDA RENODAN DAHA KÖTÜ BİR MARKA VARMI??? EN AZINDAN PLASTİK DEĞİL.


    YALNIZ BEN AÇIKCASI PEGO 406 AYARINDA BİR ARABA BEKLİYODUM. BU KONUDA HAYAL KIRIKLIĞI YAŞADIĞIMI SÖYLEYEBİLİRİM.
    O MOTORA BU KASA (LOGAN YADA ALBEA İLE KIYASLANABİLECEK) YAKIŞTIRAMADIM. ARABA UÇACAK İNANIN .HIZDAN DOLAYIDA KAZALARI FAZLA OLCAK.
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mrtxpp

    ARKADAŞLAR




    LOGAN İLE SAMAND PERFORMANS FARKI NET.
    KARŞILAŞTIRMAYIN BİLE.

    1600 CC PEGO MOTOR. 110 BG.
    16 VALV.


    KİLO BOYUT FARKI. LASTİKLER DAHA GENİŞ.
    YANİ YOL TUTUŞ DAHA PERFORMANSLI OLACAK TABİKİ.

    İÇMEKAN KALITESİ LOGANDAN DAHA KÖTÜ OLAMAZ HERALDE.

    DONANIM FARKI. KARŞILAŞTIRILMAZ BİLE.

    DIŞ KAPORTA FARKI. BU KONUDA RENODAN DAHA KÖTÜ BİR MARKA VARMI??? EN AZINDAN PLASTİK DEĞİL.


    YALNIZ BEN AÇIKCASI PEGO 406 AYARINDA BİR ARABA BEKLİYODUM. BU KONUDA HAYAL KIRIKLIĞI YAŞADIĞIMI SÖYLEYEBİLİRİM.
    O MOTORA BU KASA (LOGAN YADA ALBEA İLE KIYASLANABİLECEK) YAKIŞTIRAMADIM. ARABA UÇACAK İNANIN .HIZDAN DOLAYIDA KAZALARI FAZLA OLCAK.









    öncelikle şu caps lock tuşuna dikkat edelim lütfen..
    diğer bi husus,kaporta kalitesinden bahsetmişsin de arkadaşım,sen hiç hayatında st37 diye bişey duydun mu?yada AISI 1040?
    yada çamurluklarda neden plastik kullanılır?net bi fikrin var mı?
    renault bundan önce 40 yıl sac çamurluklu araç üretti de neden plastiğe geçti hiç düşündün mü?

    yada yol tutuşu etkileyen temel etmen kilo,boyut,lastik genişliği midir acaba?
    rijit bi metalle sünek bir metal arasındaki farkları bilir misin?
    karoser rijitliği nedir peki?yol tutuşu etkiler mi acaba?
    205 tabanlı lastik takıp kuş serisiyle 100 km hızla sert bir viraja hiç düşünmeden girilebilir mi?

    valv nedir acaba?valf olmasın o,yada valve?
    peugeot 406 yı da baya bi hafife almışsın..
    birde 110 hp motorla o kasayı uçurdun ya gecenin bu saatinde helal olsun sana..
    _____________________________




  • Konu neden buralara sapmış ki, elinde sonunda araçlar her zaman kıyaslanır. Bu Samand da fiyat olarak kendi çapındaki araçlarla kıyaslanır tabiki de.
    20 bin ytl için süper donanımlar sunulmuş bu araçta. Symbol, albea ve logan tabikide donanımsız araçlar değil ama samand'daki ayrıntılar daha fazla ve hoş. aklımda kalanlar iç mekan ahşap kaplama sanırım hoş olmuş, otomatik anten çıkışı, 4 elektirikli cam daha bir çok özellikle güzel bir araç. Zaten motoru güçlü ve hoş, üst segment araçların performanslı motorları için baya fark ödemek gerekebiliyor ama 20 bin ytl ye direk elinin altında. Loganla karşılaştırırsak yamulmuyorsam en performanslı 104 hp lik 1,6 16 valve motorlu modelinin fiyatı 24 25 bin ytl.

    bir de arkasında peugeot var, nasıl dacialar da by renault güvencesiyle alınıyorsa. Piyasa giren Tata ve girecek olan Çinli Chevy nin böyle bir güvencesi yok. tabi ki samand hakkında soru işareteri var, servis parça sıkıntısı olur mu ve araç zamanla dökülür mü diye. Onlarıda zaman göstericek...
    _____________________________




  • bu özelliklere göre bence aracın fiyatı gayet güzel.tek sıkıntı servis ağı.onuda zaman gösterecek.piyasaya çıksak bu aracın donanım özelliklerini tek tek satın almaya kalksak inanın bu fiyata maledemeyiz.
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: brkcad34

    vshancer;
    Konu burada SAMAND. Niye ikide bir Symbol veya geçmişte bu memlekete hizmet etmiş arabalar karşılaştırılıp yerden yere vurulur anlamış değilim. Senin dandik dediğin yerli üretim aslında o kadar da korkulacak derecede dandik değil. Dört dörtlük bir araba değil ama kötü de değil. Mesela ileride imkanım el verirde bir üst segment bir araba alırsam Symbol veya Symbol öncesi kullandığım ve kullandığımız kuş serisini de karalamam. Burada bir alınganlık yok. Demek istediğim, bazı kişilerin öve öve bitiremediği SAMAND karşısında ülkemizde ki yerli üretim ve emsali arabaları kötülemeleri. Yani o SAMAND varya, İran'ın Albeası veya Symbolü ya da Loganı. Hani bazı arkadaşlar Sümbül diyor ya, Hacı Murat diyor ya ben onlara D'yi çıkarıp SAMAN diyorum.


    Birincisi ben arabayı övmüyorum sadece özelliklerini yazdım o samand benim arabam olmasına rağmen ona bende saman diyorum. Yani iyi ve kötüyü ayırabiliyorum. İyiye kötü kötüyede iyi deme gibi bir çabam yoktur. Kendi arabama iyi demiyorum ama symbole kendi arabamdanda kötü diyorum.

    Benim renoda çalışan akrabam var arabaların nasıl yapıldığını bilsen asla reno almazsın diyor. Başka hangi marka kapı yerine oturmayınca kapıyı tekmeyle yerine oturturki.Sonra o hertarafı ezik araç boyaya gelince bişeyler sürüp düzleştiriyorlarmış.Bunu sadece symbol modellerinde yapsalar yine iyi meganesindede aynı launasındada aynı işlem.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi full_speed_89 -- 15 Şubat 2008; 17:41:25 >
    _____________________________




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Eran C


    quote:

    Orjinalden alıntı: mrtxpp

    ARKADAŞLAR




    LOGAN İLE SAMAND PERFORMANS FARKI NET.
    KARŞILAŞTIRMAYIN BİLE.

    1600 CC PEGO MOTOR. 110 BG.
    16 VALV.


    KİLO BOYUT FARKI. LASTİKLER DAHA GENİŞ.
    YANİ YOL TUTUŞ DAHA PERFORMANSLI OLACAK TABİKİ.

    İÇMEKAN KALITESİ LOGANDAN DAHA KÖTÜ OLAMAZ HERALDE.

    DONANIM FARKI. KARŞILAŞTIRILMAZ BİLE.

    DIŞ KAPORTA FARKI. BU KONUDA RENODAN DAHA KÖTÜ BİR MARKA VARMI??? EN AZINDAN PLASTİK DEĞİL.


    YALNIZ BEN AÇIKCASI PEGO 406 AYARINDA BİR ARABA BEKLİYODUM. BU KONUDA HAYAL KIRIKLIĞI YAŞADIĞIMI SÖYLEYEBİLİRİM.
    O MOTORA BU KASA (LOGAN YADA ALBEA İLE KIYASLANABİLECEK) YAKIŞTIRAMADIM. ARABA UÇACAK İNANIN .HIZDAN DOLAYIDA KAZALARI FAZLA OLCAK.









    öncelikle şu caps lock tuşuna dikkat edelim lütfen..
    diğer bi husus,kaporta kalitesinden bahsetmişsin de arkadaşım,sen hiç hayatında st37 diye bişey duydun mu?yada AISI 1040?
    yada çamurluklarda neden plastik kullanılır?net bi fikrin var mı?
    renault bundan önce 40 yıl sac çamurluklu araç üretti de neden plastiğe geçti hiç düşündün mü?

    yada yol tutuşu etkileyen temel etmen kilo,boyut,lastik genişliği midir acaba?
    rijit bi metalle sünek bir metal arasındaki farkları bilir misin?
    karoser rijitliği nedir peki?yol tutuşu etkiler mi acaba?
    205 tabanlı lastik takıp kuş serisiyle 100 km hızla sert bir viraja hiç düşünmeden girilebilir mi?

    valv nedir acaba?valf olmasın o,yada valve?
    peugeot 406 yı da baya bi hafife almışsın..
    birde 110 hp motorla o kasayı uçurdun ya gecenin bu saatinde helal olsun sana..




    Samandla 2. viteste 6000 devirde 90 3. viteste yine 6000 devirde 135 i görmüşüz sen bunu symbolle veya loganla yapabilecekmisin? Yaparım diyosan helal olsun sana..
    _____________________________




  • quote:

    Orjinalden alıntı: brkcad34

    Bu SAMAND yandan bakınca arkası Renault 19'a benziyor sanki. Önden de Nissan Sunny'lere benziyor.

    leventodemis;
    Yorumun için teşekkürler. S600 örneğinin benzerini Pazar günü yaşadım. Karşıya geçiyorum ve 1.köprü yine kilit. Arkamda siyah bir Porsche 911 Carrera var. Dur kalk trafikte adamla yan yana gidiyoruz. E dedim ne oldu bak, ikimizde eşit hızdayız. Tabi gişeleri geçince adam kayboldu orası ayrı.


    Sende bir Symbolle Porsche 911 Carrerayı aynı keseye koyabiliyorsan o ikisini kıyaslayabiliyorsan helal olsun sana
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: full_speed_89


    quote:

    Orjinalden alıntı: Eran C


    quote:

    Orjinalden alıntı: mrtxpp

    ARKADAŞLAR




    LOGAN İLE SAMAND PERFORMANS FARKI NET.
    KARŞILAŞTIRMAYIN BİLE.

    1600 CC PEGO MOTOR. 110 BG.
    16 VALV.


    KİLO BOYUT FARKI. LASTİKLER DAHA GENİŞ.
    YANİ YOL TUTUŞ DAHA PERFORMANSLI OLACAK TABİKİ.

    İÇMEKAN KALITESİ LOGANDAN DAHA KÖTÜ OLAMAZ HERALDE.

    DONANIM FARKI. KARŞILAŞTIRILMAZ BİLE.

    DIŞ KAPORTA FARKI. BU KONUDA RENODAN DAHA KÖTÜ BİR MARKA VARMI??? EN AZINDAN PLASTİK DEĞİL.


    YALNIZ BEN AÇIKCASI PEGO 406 AYARINDA BİR ARABA BEKLİYODUM. BU KONUDA HAYAL KIRIKLIĞI YAŞADIĞIMI SÖYLEYEBİLİRİM.
    O MOTORA BU KASA (LOGAN YADA ALBEA İLE KIYASLANABİLECEK) YAKIŞTIRAMADIM. ARABA UÇACAK İNANIN .HIZDAN DOLAYIDA KAZALARI FAZLA OLCAK.









    öncelikle şu caps lock tuşuna dikkat edelim lütfen..
    diğer bi husus,kaporta kalitesinden bahsetmişsin de arkadaşım,sen hiç hayatında st37 diye bişey duydun mu?yada AISI 1040?
    yada çamurluklarda neden plastik kullanılır?net bi fikrin var mı?
    renault bundan önce 40 yıl sac çamurluklu araç üretti de neden plastiğe geçti hiç düşündün mü?

    yada yol tutuşu etkileyen temel etmen kilo,boyut,lastik genişliği midir acaba?
    rijit bi metalle sünek bir metal arasındaki farkları bilir misin?
    karoser rijitliği nedir peki?yol tutuşu etkiler mi acaba?
    205 tabanlı lastik takıp kuş serisiyle 100 km hızla sert bir viraja hiç düşünmeden girilebilir mi?

    valv nedir acaba?valf olmasın o,yada valve?
    peugeot 406 yı da baya bi hafife almışsın..
    birde 110 hp motorla o kasayı uçurdun ya gecenin bu saatinde helal olsun sana..




    Samandla 2. viteste 6000 devirde 90 3. viteste yine 6000 devirde 135 i görmüşüz sen bunu symbolle veya loganla yapabilecekmisin? Yaparım diyosan helal olsun sana..



    iyi bu hızlarla bu viteslerle ulaşınca başın göğe erdi mi?saçmalamayalım.çocukça şeyler yazma.o yukarda anlattığın kapı olayı ise hiç bir tutarlılığı olmayan şehir efsanesidir.biraz destekli salla.kanıtın varsa koyarsın resmini ,videonu ispatlarsın.
    _____________________________
    Stratejisi olmayanları sadece yenilgi bekler.




  • quote:



    Samandla 2. viteste 6000 devirde 90 3. viteste yine 6000 devirde 135 i görmüşüz sen bunu symbolle veya loganla yapabilecekmisin? Yaparım diyosan helal olsun sana..


    yahu git yap arkadaşım kolay gelsin sana çoluk çocuğa laf anlatacak halim hiç yok.
    _____________________________
  • arabadan anlayan hickimse bu araci almaz gider ya 2. el iyi bi arac alir ya da daha taninmis guvenilir markalarin arkasinda oldugu ucuz otomobillerden alir
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: full_speed_89




    Samandla 2. viteste 6000 devirde 90 3. viteste yine 6000 devirde 135 i görmüşüz sen bunu symbolle veya loganla yapabilecekmisin? Yaparım diyosan helal olsun sana..



    İyi aferin sana, böyle kullanmaya devam et sen. Çok yol yapmazsın zaten bu şekilde kullanırsan. 3. vites'den yukarı atma arabayı. Sonrada motoru eline alır servis arar durursun.
    Yukar'da ki örnekte sadece ince bir espri yapmıştım. Bunu bile algılayamamışsın. Boğaz Köprüsü trafiğinde dur kalk şeklinde 1.vites'te giderken Porsche'de aynen benim gibi dur kalk şeklinde gidiyordu. Yani bu tarz sıkışık trafikte Porsche'de, BMW'de, Mercedes'te, Symbol'de, Albea'da aynı. Yan yana dur kalk şeklinde devam eder.
    Sonra zaten demişim, gişeleri geçtik ve yol açıldı, Porsche ortadan kayboldu. Porsche ile Symbol'ün kıyaslanmayacağını bilecek yaşta olduğum kadar, arabadan da anlayan biriyim. Yaş olarak 32'yim ve ehliyetimi aldığım 1994 Şubat ayından bu güne kadar tam 14 yıldır araba kullanmaktayım canım.
    _____________________________

    2005 Renault Clio Symbol 1.4 8V-75 HP - A.C/Authantique
    İstanbul - 1975




  • Şu Samand'a lafım yok hayırlı uğurlu olsun da,406 ayarında birşey beklemek 406'yı tam olarak bilmediğinizi gösterir.Tamam,arabanız güzel ki zaman zaman yolda görüp beğendiğim araçlardan ama malesef 406'nın yanından bile geçemez o konuda.7 sene kullandık ve bizi uğraştıran hiçbir arızası olmadı.(Sadece bir kere servis ihmali yüzünden bir sorun çıkmıştı ve pert olmadan önce motor kendi kendine stop ediyordu.Rölantisinde sorun vardı.)Bakalım Samand'ın parçası,motoru ne kadar dayanıklı?Yani önemli olan nokta orası...

    Kolay gelsin.
    _____________________________
  • Hayırlı sun birader. Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin. Bence bu fiyata alınabileceklerin en iyisi. E n iyisini yapmışsınız. Gerisini boş verin.
    _____________________________

    ALKOLSÜZKEN YOLU NET GÖRÜRSÜNÜZ. YAŞAMI DA...
  • Samand donanım ve büyüklük bakımından C sınıfında
    ancak kalite ve marka değeri açısından B sınıfı araçlarla karşılaştırılıyor.
    Sümbül ile aynı sınıfta değil, fotolar dışında gören olmadı mı, bayağı büyük bir araç.
    Ne Samand çok kötü, ne de sümbül çok kaliteli
    Bence Samand a şans ve zaman verelim, deneyimler en iyi bilgidir.
    10 senelik sümbülü tekrar anlatmaya gerek yok.
    O görevini yaptı artık emekli olma zamanı,
    ancak hiç bir zaman broadway olamadı, represant-satıcı arabası olarak otomobil tarihine geçecek.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: brkcad34


    quote:

    Orjinalden alıntı: full_speed_89




    Samandla 2. viteste 6000 devirde 90 3. viteste yine 6000 devirde 135 i görmüşüz sen bunu symbolle veya loganla yapabilecekmisin? Yaparım diyosan helal olsun sana..



    İyi aferin sana, böyle kullanmaya devam et sen. Çok yol yapmazsın zaten bu şekilde kullanırsan. 3. vites'den yukarı atma arabayı. Sonrada motoru eline alır servis arar durursun.
    Yukar'da ki örnekte sadece ince bir espri yapmıştım. Bunu bile algılayamamışsın. Boğaz Köprüsü trafiğinde dur kalk şeklinde 1.vites'te giderken Porsche'de aynen benim gibi dur kalk şeklinde gidiyordu. Yani bu tarz sıkışık trafikte Porsche'de, BMW'de, Mercedes'te, Symbol'de, Albea'da aynı. Yan yana dur kalk şeklinde devam eder.
    Sonra zaten demişim, gişeleri geçtik ve yol açıldı, Porsche ortadan kayboldu. Porsche ile Symbol'ün kıyaslanmayacağını bilecek yaşta olduğum kadar, arabadan da anlayan biriyim. Yaş olarak 32'yim ve ehliyetimi aldığım 1994 Şubat ayından bu güne kadar tam 14 yıldır araba kullanmaktayım canım.



    Ehliyet hiçbir işi bitirmiyor. Sende bilirsinki arabayı ehliyet sürmüyor. Ehliyetin ister eski olsun ister yeni olsun iş şöfördedir bu yaşta bunu bilmen gerekir bence! Adam vardır ehliyetini aldığından beri yollardadır adam vardır ehliyetini almıştır ama arabası yoktur 10 yıl sonra araba almıştır 10 yıllık şöförüm der.(bilmem anlatabildimmi canım abicim.)

    Böyle kullanmıcağmı bende biliyorum zaten o deneme amaçlı bir sürüştü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi full_speed_89 -- 16 Şubat 2008; 17:44:40 >
    _____________________________




  • quote:

    Orjinalden alıntı: realmusician

    Hayırlı sun birader. Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin. Bence bu fiyata alınabileceklerin en iyisi. E n iyisini yapmışsınız. Gerisini boş verin.


    Çok saol arkadaşım.
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ay61n

    arabadan anlayan hickimse bu araci almaz gider ya 2. el iyi bi arac alir ya da daha taninmis guvenilir markalarin arkasinda oldugu ucuz otomobillerden alir



    O kadarından bizde anlıyoruz ama babam sıfır araba istediği için bunu aldı.Paramızın yettiği sıfır araçların arasında en beğendiğide bu olmuştu o yüzden bunu aldık.Bana kalsa bende 2. el bir araç derdim ama para babamın parası kendisi çalıştı kazandı ve kendisi istediği gibi harcamalıydı bence.
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.