Şimdi Ara

idefix'ten ilk kez sipariş verdim (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
75
Cevap
0
Favori
17.868
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ilknokta.com, burdan birinin tavsiyesiyle sipariş verdim kapıda ödeme seçeneği var diye 3. gün elimdeydi. Sonrasında 2-3 sipariş daha verdim. 3. gün elimdeydi. Hiç aksatmadılar 3. gün kitabım elimde oldu..
  • Bugün 5. işgünü bitti. Ve halen siparişim "temin aşamasında".
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Darkness

    Bugün 5. işgünü bitti. Ve halen siparişim "temin aşamasında".

    bu idefixle değil o kitabı basan yayınla alakalı. idefix sadece aracı, ve böyle şeyler hep olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yurtik

    quote:

    Orijinalden alıntı: Darkness

    Bugün 5. işgünü bitti. Ve halen siparişim "temin aşamasında".

    bu idefixle değil o kitabı basan yayınla alakalı. idefix sadece aracı, ve böyle şeyler hep olur.

    Kimin suçu olduğu beni bağlamaz ki, yayınevi veya başkası. Ben idefix'i sorumlu tutarım. Çünkü bu kitap setinin sayfasında SEPETE EKLE butonunun hemen altında yazan cümle aynen şu:

    En Geç 2 İş Gününde KARGO'ya teslim

    Bu cümleyle bir vaatte bulunuyor firma, bir söz veriyor müşteriye. Ama verdiği sözü tutmayan, ya da tutamayacağı sözler veren bir firma, benim nezdimde beş para etmez.

    Ben peşin peşin parasını ödedim sonuçta. "Kapıda ödeyeceğim" desem ve kitaplar gelince kargocudan alıp, "siz şimdi gidin, ben beş gün sonra öderim" desem, razı olurlar mı sizce?

    Bu kitaplar benim hayatımı felan kurtarmayacak elbette, değil beş gün sonra, 5 hafta sonra bile gelse benim için yine farketmez, daha elimde okumadığım onca kitabım var. Burdaki sorun ciddiyetsiz iş yapmaları, müşteriyi avanak yerine koymaları, iş ahlakına uymaz böyle bir tutum.

    Ya en başta o cümleyi kullanmayacaklar, "Temin edilir edilmez KARGO'ya teslim" yazacaklar "2 iş günü" yazmak yerine, ya da tamamen silecekler o yazıyı ve "hızlı teslimat" gibi bir özelliklerinin olmadığını açıkça beyan edecekler.

    Bu da benim ilk ve son alışverişimdi bu siteden kesinlikle. Gül gibi D&R varken, gerek yok böyle üçüncü sınıf vatandaş muamelesi yapan amatör sitelerde alışveriş yapmaya.




  • İdefix'den bugüne kadar yaklaşık 300 liralık alışverişim oldu. Sağlam sitedir, temiz çalışıyorlar. Güzel indirimlerde yakalayabilirsin. Kargo şirketleri teslimat sorunu çıkartabiliyor, aradaki farkı ödeyip dilediğin şirketten göndertebilirsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vay arkadaş, adam yüzde 50 indirim yapıyor. Kitap 2-3 gün geç geldi diye çıkan kaprislere sıkıntılara bak. Her şirketin hatta her insanın hataları olabilir. Bizler kurumları hata yapamayacak kişiler olarak görüyoruz sanırım. Ben de Sol Yayınları'ndan sipariş verdim bir kitapta matbaa hatası çıktı aradım konuştum. Ne sıkıntı yaptım ne kapris. Tamam hallederiz dediler. Hiç bir dert tasa yok. Sanki alacağımız şey hayatımızı kurtaracak veya çok önemli bir araştırma yapacağız da onun için acil elimizde olması lazım.

    "Kimin suçu olduğu beni bağlamaz." Ne suçu ? Adamlar adam gibi mail atmış özür dilemiş. Siparişini takip ediyorlar demek ki. Sana seçenekler de sunmuş. İstediğin ne ? Zamanında gelmemiş, e adamlar ne yapsın şimdi ? Sana zaten yüzde 50 indirim yaptıkları seti bedava mı göndersinler ? Zaten demişssin benim için 5 hafta sonra da gelse önemli değil diye, o zaman neden altındaki en geç 2 gün içersinde teslim yazısına takılıyorsun ? İşin aslını öğrenelim ? İşin aslı nedir ? Onu söyle bilelim. Hem kendinle çelişip hem burda atıp tutmak değildir olay. Varsa bir problemin gidersin borçlar hukukunu açarsın okursun, şikayetini edersin.




  • Arkadaşın amatör dediği site (ki çok kapsamlı bir holdingin kapsamı altındadır) bana her siparişimi en geç 3 günde teslim etmiştir. D&R nedir ? Doğan Firmasının bünyesinde sermayenin gani olduğu bir kurum. Site tasarımı ve bilgi ulaşımında begenmediğim ama bu kadar büyük sermayesi oldugu için kitapları ucuz satan yerdir. Böyle kurumları ve insanlar "amatör" olarak suçlamak ne kadar kolay.
  • Hatta şunu diyeyim ki çoğu siparişim ertesi gün elimde oldu. Pek amatör bir işe benzemiyor değil mi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kitapincelemecisi

    Vay arkadaş, adam yüzde 50 indirim yapıyor. Kitap 2-3 gün geç geldi diye çıkan kaprislere sıkıntılara bak. Her şirketin hatta her insanın hataları olabilir. Bizler kurumları hata yapamayacak kişiler olarak görüyoruz sanırım. Ben de Sol Yayınları'ndan sipariş verdim bir kitapta matbaa hatası çıktı aradım konuştum. Ne sıkıntı yaptım ne kapris. Tamam hallederiz dediler. Hiç bir dert tasa yok. Sanki alacağımız şey hayatımızı kurtaracak veya çok önemli bir araştırma yapacağız da onun için acil elimizde olması lazım.

    "Kimin suçu olduğu beni bağlamaz." Ne suçu ? Adamlar adam gibi mail atmış özür dilemiş. Siparişini takip ediyorlar demek ki. Sana seçenekler de sunmuş. İstediğin ne ? Zamanında gelmemiş, e adamlar ne yapsın şimdi ? Sana zaten yüzde 50 indirim yaptıkları seti bedava mı göndersinler ? Zaten demişssin benim için 5 hafta sonra da gelse önemli değil diye, o zaman neden altındaki en geç 2 gün içersinde teslim yazısına takılıyorsun ? İşin aslını öğrenelim ? İşin aslı nedir ? Onu söyle bilelim. Hem kendinle çelişip hem burda atıp tutmak değildir olay. Varsa bir problemin gidersin borçlar hukukunu açarsın okursun, şikayetini edersin.

    5 gün verilmezse bende sinirlenirdim ... sen arkadaşın 5 hafta sonrada gelsin demesine bakma insan çabuk gelsin istiyor şahet ben 2 gün içinde kargoya verilmeyince deliriyorum.


    İdefix demi çalışıyorsun hocam sende ne yapıyorsun bayha savunmuşsun yok özür dilemiş etmiş 5 gün yav 5 gün az buz değil




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kıyamet Senfonisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: kitapincelemecisi

    Vay arkadaş, adam yüzde 50 indirim yapıyor. Kitap 2-3 gün geç geldi diye çıkan kaprislere sıkıntılara bak. Her şirketin hatta her insanın hataları olabilir. Bizler kurumları hata yapamayacak kişiler olarak görüyoruz sanırım. Ben de Sol Yayınları'ndan sipariş verdim bir kitapta matbaa hatası çıktı aradım konuştum. Ne sıkıntı yaptım ne kapris. Tamam hallederiz dediler. Hiç bir dert tasa yok. Sanki alacağımız şey hayatımızı kurtaracak veya çok önemli bir araştırma yapacağız da onun için acil elimizde olması lazım.

    "Kimin suçu olduğu beni bağlamaz." Ne suçu ? Adamlar adam gibi mail atmış özür dilemiş. Siparişini takip ediyorlar demek ki. Sana seçenekler de sunmuş. İstediğin ne ? Zamanında gelmemiş, e adamlar ne yapsın şimdi ? Sana zaten yüzde 50 indirim yaptıkları seti bedava mı göndersinler ? Zaten demişssin benim için 5 hafta sonra da gelse önemli değil diye, o zaman neden altındaki en geç 2 gün içersinde teslim yazısına takılıyorsun ? İşin aslını öğrenelim ? İşin aslı nedir ? Onu söyle bilelim. Hem kendinle çelişip hem burda atıp tutmak değildir olay. Varsa bir problemin gidersin borçlar hukukunu açarsın okursun, şikayetini edersin.

    5 gün verilmezse bende sinirlenirdim ... sen arkadaşın 5 hafta sonrada gelsin demesine bakma insan çabuk gelsin istiyor şahet ben 2 gün içinde kargoya verilmeyince deliriyorum.


    İdefix demi çalışıyorsun hocam sende ne yapıyorsun bayha savunmuşsun yok özür dilemiş etmiş 5 gün yav 5 gün az buz değil

    Hani yazmış yardırmış ya o zaman "En geç 2 iş gününde kargoya teslim" yazısını yazmayacaklardı diye, ben de diyorum ki o zaman benim elime 5 haftada da gelse sorun olmaz sözünü kullanmasın ki biz de bunları yazmayalım. İdefix'te çalışmıyorum da şu kırk yılda bir olan aksaklıkları gelip buraya yok bir daha asla alış-veriş yapmam, berbat bir site, amatörler falan diye söylenince olmuyor. Birilerini veya kurum/kuruluşu suçlamak aşağlamak bu kadar kolay mı ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kitapincelemecisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kıyamet Senfonisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: kitapincelemecisi

    Vay arkadaş, adam yüzde 50 indirim yapıyor. Kitap 2-3 gün geç geldi diye çıkan kaprislere sıkıntılara bak. Her şirketin hatta her insanın hataları olabilir. Bizler kurumları hata yapamayacak kişiler olarak görüyoruz sanırım. Ben de Sol Yayınları'ndan sipariş verdim bir kitapta matbaa hatası çıktı aradım konuştum. Ne sıkıntı yaptım ne kapris. Tamam hallederiz dediler. Hiç bir dert tasa yok. Sanki alacağımız şey hayatımızı kurtaracak veya çok önemli bir araştırma yapacağız da onun için acil elimizde olması lazım.

    "Kimin suçu olduğu beni bağlamaz." Ne suçu ? Adamlar adam gibi mail atmış özür dilemiş. Siparişini takip ediyorlar demek ki. Sana seçenekler de sunmuş. İstediğin ne ? Zamanında gelmemiş, e adamlar ne yapsın şimdi ? Sana zaten yüzde 50 indirim yaptıkları seti bedava mı göndersinler ? Zaten demişssin benim için 5 hafta sonra da gelse önemli değil diye, o zaman neden altındaki en geç 2 gün içersinde teslim yazısına takılıyorsun ? İşin aslını öğrenelim ? İşin aslı nedir ? Onu söyle bilelim. Hem kendinle çelişip hem burda atıp tutmak değildir olay. Varsa bir problemin gidersin borçlar hukukunu açarsın okursun, şikayetini edersin.

    5 gün verilmezse bende sinirlenirdim ... sen arkadaşın 5 hafta sonrada gelsin demesine bakma insan çabuk gelsin istiyor şahet ben 2 gün içinde kargoya verilmeyince deliriyorum.


    İdefix demi çalışıyorsun hocam sende ne yapıyorsun bayha savunmuşsun yok özür dilemiş etmiş 5 gün yav 5 gün az buz değil

    Hani yazmış yardırmış ya o zaman "En geç 2 iş gününde kargoya teslim" yazısını yazmayacaklardı diye, ben de diyorum ki o zaman benim elime 5 haftada da gelse sorun olmaz sözünü kullanmasın ki biz de bunları yazmayalım. İdefix'te çalışmıyorum da şu kırk yılda bir olan aksaklıkları gelip buraya yok bir daha asla alış-veriş yapmam, berbat bir site, amatörler falan diye söylenince olmuyor. Birilerini veya kurum/kuruluşu suçlamak aşağlamak bu kadar kolay mı ?

    Sinirlenince yazılabiliyor öyle şeyler Bende D&R 3 günde kargolamayınca gözümden düştü daha yapmam diyordum en son siparişimi gene D&R den verdim. (Oyun Teknoloji vs olduğu için) D&R daha sık kullanıyorum.

    Bir anlık öfkeyle yazmıştır




  • 6. iş günü bitti. Temin aşamasında.
  • Bu gibi konularda aracı siteyi suçlamamak gerektiğini geçte olsa öğrendim hepsiburadadan verdiğim siparişin 2 ay sonra geldiğini bilirim.
    Genellikle durum şöyle oluyor satan adam elimizde mal var der aslında vardır ama başka yerden sipariş gelir mallar oraya gider seninde siteden sipariş vericeğin tutar verirsin böyle aksaklıklar olur.Velhasıl kelam online alış veriş sitelerinin sorunu sitede görünen ürünlerin olup olmadığını hızlı güncelleyememek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kerow

    Bu gibi konularda aracı siteyi suçlamamak gerektiğini geçte olsa öğrendim hepsiburadadan verdiğim siparişin 2 ay sonra geldiğini bilirim.
    Genellikle durum şöyle oluyor satan adam elimizde mal var der aslında vardır ama başka yerden sipariş gelir mallar oraya gider seninde siteden sipariş vericeğin tutar verirsin böyle aksaklıklar olur.Velhasıl kelam online alış veriş sitelerinin sorunu sitede görünen ürünlerin olup olmadığını hızlı güncelleyememek.

    Katılıyorum.
    Ayrıca idefix öyle amatör Yada küçümsenecek bir site değil bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Haklarınızı biliyorsanız, siparişinizi iptal edersiniz, paranızı da 2 hafta içinde kredi kartınıza atarlar.

    Burada 6.gün bitti, 7.gün bitti diyerek Idefix'e sürekli giydirmenizin amacı ne ? Memnun olmadıysanız iptal edin, paranızı geri alın, bir daha oradan alışveriş yapmayın bu kadar basit.

    Aynı sorunu D&R'de de yaşayacaksınız. Hata yapmamak diye bir şey yok, hatayı düzeltmemek diye bir şey var burada.
  • Niye iptal edeyim böyle saçma bir dünya mı var? 7 iş günü bitti, ve halen temin aşamasında. Elbette ki firmaya giydireceğim sosyal medyadan. Ki hatalarını düzeltsinler, ister yapıcı, ister yıkıcı eleştiri olarak algılansın. Burada iyi olana iyi, kötü olana da kötü diyeceğiz elbette. Bu durumun milyonda bir olması da beni ilgilendirmez, sonuçta bunca zaman onlara mail ve ÇM üzerinden ulaşmama rağmen halen bir ilerleme kaydedilmiyorsa, birileri işini yapmıyor demektir. Birilerinin canla başla bu firmayı savunuyor olması da enteresan bir durum. Kimseye bok atıyor değilim burada, en başından itibaren adım adım olanları yazıyorum.

    2 hafta içinde para iadesi yaparlar demişsiniz, kitapları da sözde 2 iş günü içerisinde kargoya vereceklerdi. Ne oldu hani? İptal etsem 3 ay sonra anca alırım parayı Allah bilir, nasıl güvenebilirim ki artık iade yapılacağına?

    Böyle ticareti ben de yaparım. Kurayım bir satış sitesi. Elimde olmayan yada temin edemeyeceğim ürünleri de, 2 iş günü içinde teslim başlığı altında sergileyeyim. Milletin parasını alayım ama hiçbir şey göndermeyeyim. 10.000 kişiden 100'er TL alsam, eder sana 1.000.000 TL. Günlük faizi 3.000 TL'den ayda 100.000 TL kazanırım. 2 ayda 200.000 TL para yapar. Faizine çöktükten sonra da iade edeyim hepsinin parasını. Böyle saçma iş olur mu, ticaret böyle mi yapılır. Bana sürekli standart skriptlerini kopyala/yapıştır ile mail olarak dönüyorlar. Böyle mi olur müşteri memnuniyeti? Ben de bir çağrı merkezinin iletişim biriminde çalışıyorum, müşteriyi bir tek yalamadığımız kalıyor. Böyle ilgisizlik olmaz ki!

    İş biraz da inada bindi. İptal etmiycem siparişi, eninde sonunda getireceklerdir heralde. "Kitapları bulamadık buyrun paranız" diyecek kadar da pişkin değillerdir umarım.




  • İdefixi savunmuyorum ama sanki tüm Idefix sizin alışveriş yapmanızı bekliyordu sanki, paranıza çökmek için
  • Kim ne derse desin her insan aynı şeyi düşünür kargosu bu kadar geçikirse. Hep klasik cümleler her insan hata yapar. İşte bende bu cümleyi kesinlikle kabul etmiyorum. Sen lokantaya gittin adam senin siparişin yerine seni 1 saat bekletti ve senin hiç sevmediğin bi yemeği önüne getirdi o an ne düşünürsen işte bu arkadaşta öyle düşünüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Darkness

    Niye iptal edeyim böyle saçma bir dünya mı var? 7 iş günü bitti, ve halen temin aşamasında. Elbette ki firmaya giydireceğim sosyal medyadan. Ki hatalarını düzeltsinler, ister yapıcı, ister yıkıcı eleştiri olarak algılansın. Burada iyi olana iyi, kötü olana da kötü diyeceğiz elbette. Bu durumun milyonda bir olması da beni ilgilendirmez, sonuçta bunca zaman onlara mail ve ÇM üzerinden ulaşmama rağmen halen bir ilerleme kaydedilmiyorsa, birileri işini yapmıyor demektir. Birilerinin canla başla bu firmayı savunuyor olması da enteresan bir durum. Kimseye bok atıyor değilim burada, en başından itibaren adım adım olanları yazıyorum.

    2 hafta içinde para iadesi yaparlar demişsiniz, kitapları da sözde 2 iş günü içerisinde kargoya vereceklerdi. Ne oldu hani? İptal etsem 3 ay sonra anca alırım parayı Allah bilir, nasıl güvenebilirim ki artık iade yapılacağına?

    Böyle ticareti ben de yaparım. Kurayım bir satış sitesi. Elimde olmayan yada temin edemeyeceğim ürünleri de, 2 iş günü içinde teslim başlığı altında sergileyeyim. Milletin parasını alayım ama hiçbir şey göndermeyeyim. 10.000 kişiden 100'er TL alsam, eder sana 1.000.000 TL. Günlük faizi 3.000 TL'den ayda 100.000 TL kazanırım. 2 ayda 200.000 TL para yapar. Faizine çöktükten sonra da iade edeyim hepsinin parasını. Böyle saçma iş olur mu, ticaret böyle mi yapılır. Bana sürekli standart skriptlerini kopyala/yapıştır ile mail olarak dönüyorlar. Böyle mi olur müşteri memnuniyeti? Ben de bir çağrı merkezinin iletişim biriminde çalışıyorum, müşteriyi bir tek yalamadığımız kalıyor. Böyle ilgisizlik olmaz ki!

    İş biraz da inada bindi. İptal etmiycem siparişi, eninde sonunda getireceklerdir heralde. "Kitapları bulamadık buyrun paranız" diyecek kadar da pişkin değillerdir umarım.

    Siteyi mahkemeye veremezsin.

    Şikayetvar.com'a şikayet de etsen, mail de atsan, ÇM'yi de arasan (ki sen de çalısıyormussun bilirsin çagrı merkezi elemanının ne kadar vasıfsız ve yetkisiz oldugunu) yapacakları tek şey ; Bekliyoruz biz de yayınevinden diyecekler.


    Ben de D&R ile aynı sorunu yasamıstım sadece bir keresinde. İptal ettirdim paramı da 5 gün içinde attılar. Gittim kitabı baika bir yerden aldım.

    Burada sen bir taraflarını parçalayınca, hemen yollamıyorlar kitabı.


    Hakkımı ararım demişsin de DH'den mi arayacaksın hakkını




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Quike

    Kim ne derse desin her insan aynı şeyi düşünür kargosu bu kadar geçikirse. Hep klasik cümleler her insan hata yapar. İşte bende bu cümleyi kesinlikle kabul etmiyorum. Sen lokantaya gittin adam senin siparişin yerine seni 1 saat bekletti ve senin hiç sevmediğin bi yemeği önüne getirdi o an ne düşünürsen işte bu arkadaşta öyle düşünüyor.

    1 saat beklemek enayiliktir. 30.dakikada bagırır çagırır, kalkar giderim o lokantadan. Bir daha da oraya ugramam. İlgili yerlere de şikayet ederim.


    Bu arkadasın da yapması gereken sayıp sövmek, siparisi iptal ettirmek, ilgili yerlere şikayet etmek, bir daha da ordan alısveris yapmamak.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.