Şimdi Ara

idefix'ten ilk kez sipariş verdim (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
75
Cevap
0
Favori
17.697
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.B.V.

    ..Hakkımı ararım demişsin de DH'den mi arayacaksın hakkını..

    Ben hakkımı buradan arıyor değilim ki. Siparişi verdiğim andan itibaren buraya gelişmeleri yazdım, kargo hemen teslim edilmiş olsaydı da yine buraya yazacaktım, bu kadar bekleme olacağını bilmiyordum ki kounyu açma sebebim bu olsun.

    Zaten kaç kere mail attım adamlara, ÇM'ini de aradım, hakkımı gereken yollarla zaten aramaya çalışıyorum. Buraya yazdıklarım sadece bilgilendirme amaçlı. Başkasının siparişi belki hemen ertesi gün ulaşıyor da olabilir eline. Burada yazdıklarımsadece benimkiyle ilgili sorun ve buna tepkim.
  • 8. iş günü bitti.

    "Sipariş Durumu: Tahsilatınız yapılmış, Siparişiniz temin edilmiştir, Kargoya verilecektir" yazıyor artık.

    Beklemedeyim halen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Darkness

    8. iş günü bitti.

    "Sipariş Durumu: Tahsilatınız yapılmış, Siparişiniz temin edilmiştir, Kargoya verilecektir" yazıyor artık.

    Beklemedeyim halen.

    Çağrı merkezini aradın mı hiç ? Ben mail yoluyla yapılan şikayetleri sadece okunup geçildiğini çok iyi biliyorum. Telefon en iyisi. Bir teslimat süresi olur o süre geçtiği zaman işlem iptal edilir. Müşteride o zaman başka alternatif yolları dener. Arkadaşlar yazmışlar bilmem ne gurup üyesi çok yükseltmişler siteyi ne olursa olsun istersen google olsun böyle bir hizmet kalitesi kabul edilemez. Şöylede bir durum yorum yazanlara bizde sorun yok demişler hiç. Peki bu daha ki alışverişlerin böyle sorun yaşamayacaklarının garantisini verebilirler mi acaba ?




  • Çağrı merkezleriyle de görüştüm, siparişi ilk verdiğim günlerdi. MHY bir setin (ki elime ulaşan set) stokta olduğunu, diğerinin de hemen iki gün sonra kargoya verileceğini söyledi. Üzerinden 9 gün geçti bu söylemin.

    Bu arada kitaplar halen "kargoya verilecek" aşamasında görünüyor.

    Beklemedeyim.
  • Ayrıca mail yoluyla, veya şikayetvar.comdan vs yapılan şikayetler, eğer adam gibi bir back office'i olan bir firmaysa, son derece hızlı bir şekilde üstlenilir, ve çözüme ulaştırılır.

    Size bir örnek. Dün kız arkadaşıma ciceksepeti.com sitesinden çiçek gönderdim, kırmızı güller. Ki sürekli müşterisiyim onların, bu kaçıncı siparişimdi.. Güllerin üzerinde, ufacık, bit gibi, beyaz böcekler olduğunu farkettik. Neyse ki kız arkadaşım anlayışlı, güleryüzle karşıladı. Ama sonuçta O da huylandı, ben de. Kaşınıyoruz sürekli. Mail attım ciceksepeti'ne. "Sizin yapacağınız işi.." dercesine, ama tabi kibarca, böceklerden bahsettim. Adamlar yarım saat içinde geri dönüş yaptılar mail ile. Yenisiyle değiştirelim dediler. Ben "istemiyorum" deyince, "o zaman özür çiçeğimizi kabul edin lütfen" diye dönüş yaptılar. Aynı üründen göndereceklerdi. Ben onu da istemedim, ve farklı bir ürün seçip onu istedim. Yine hemen dönüş yaptılar, bir baktım siparişi girmişler sisteme, pazartesi teslim edecekler arkadaşıma istediğim farklı ürünü.

    İşte müşteri hizmetleri budur, müşteri memnuniyeti budur. Benim içimde bir kötülük yada kar düşüncesi yoktu onlara ilk maili atarken. Hakkaten çok bozulmuştum böcek olayına, geri bildirim yapmak istemiştim. Bir daha da gerçekten sipariş vermeyeceğimi söyledim. Gönül almasını bildiler bir şekilde.

    Bir de idefix'in yaptığına bakın! Kardeşim, paramın karşılığını istiyorum yahu. Fazladan bir şey istemiyorum ki. İnsan biraz uğraşır, birilerini dürter ki süreç hızlansın. Hiiiç umurlarında bile değil adamların.




  • sikayetvar.com a sakın güvenmeyin. Firmalar ücret ödeyerek şikayetleri sildiriyorlar. Çok sağlam kaynaktan geliyor bu haber. Eğer siparişler pazartesi günü de eline ulaşmazsa sosya medyada elinden geldiği kadar fazla sitelerde konu aç olayı anlat. Herkes bunların nasıl iş yaptıkları görsün ki başkaları aynı duruma düşmesin.
  • 28 Kasım Çarşamba itibariyle kitaplar elime geçti. Tam 15 gün sonra. O arada hepsiburada.com'dan üç ayrı sipariş verdim, ve üçü de elime ulaştı.

    idefix, başladığı gibi bitmiştir benim için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Quike

    sikayetvar.com a sakın güvenmeyin. Firmalar ücret ödeyerek şikayetleri sildiriyorlar. Çok sağlam kaynaktan geliyor bu haber. Eğer siparişler pazartesi günü de eline ulaşmazsa sosya medyada elinden geldiği kadar fazla sitelerde konu aç olayı anlat. Herkes bunların nasıl iş yaptıkları görsün ki başkaları aynı duruma düşmesin.

    Hangi firmayi sikayet ettiysem geri donus yaptilar. Belki de geri donus yaptiklari sikayetleri siliyorlardir veya kural disi sikayetleri.

    Ozellikl İs bankasi, Turkcell, Dominos'un geri donusleri basarili.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün 20 küsür kitap siparişi verdim bakalım, 5 güne yollanır diyorlar ya bakalım.
  • idefix rezaletin boy gösterdiği bir e-ticaret sitesi. Müşteri memnuniyeti adına hiçbir unsur yok. En geç 2 iş günü içerisinde kargoya teslim edilir ibaresinin hukuken siteden kaldırılması gerekir. Zira siparişimi vereli 8 gün oldu. Bir kitabı bulamadık dilerseniz temin edilenleri hemen kargoya iletelim dediler. Hemen dilememin ardından 3 gün geçti kargoya teslim edilen ürün henüz yok. Müşteri hizmetleri çok yoğun olduklarından dolayı temin edilen siparişimin hazır olduğunu ancak kargoya verilemediğini mazeret olarak sundu. Ardından bir mail geldi siparişiniz kargoya verilmiştir bu link ten takip edebilirsiniz diye. Link' e tıklayınca ise tekrar gerilmemek elde değil çünkü böyle bir kayıt bulunamadı!
  • idefix'te ne kadarlık sipariş verildiğinde kargo ücreti ödemiyoruz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasankursatyilmaz

    idefix'te ne kadarlık sipariş verildiğinde kargo ücreti ödemiyoruz?

    150 TL ve üzeri. bir set almadıktan sonra çok fazla. 50 TL bilemedin 75 TL ve üzeri bedava olması gerekirdi diye düşünüyorum.
  • Bak ne güzel sanal kitap fuarı yapıyorsun eh bir kaç kitap da gözle görülür indirimler yapıyorsun da ağa 150 tllik alışverişe kargo bedava denir ya?
  • Forumda bu adamların tembelliğini yada sahtekarlığını normaldir yayıncının suçu onun suçu bunun suçu şeklinde karşılayan arkadaşlar var sanırım:) Madem yayıncıyla süre konusunda anlaşamıyorsun öyleyse en geç 2 gün içinde teslim ibaresini kaldırıp yayıncıdan temin edildiği gün teslim yazacaksın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Stokta yazan ürünü satın alıyorsun 10 günde gelmiyor, sormazsanda söyleyen yok;temin edemedik diye yanıt geliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim işini doğru dürüst yapan kimseyle bir problemim olmadı bu güne kadar. Ama bu site ve müşteriye bakış açısı ile ilgili ciddi sorunlar yaşadım. Aradığınız call center içler acısı.. "Ama şuan ne diyeceğimi bilmiyorum filan bey ne yapabilirim?" Bu nedir yahu. Yapacağının hazır ürünleri 3 gün önce gönderdiğin mailde vaad ettiğiniz üzere hemen kargoya verilmesi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • idefix.com 'U nasıl bilirsiniz?
    -Berbat bilirim kardeşim. Uzak durmak hayrına olacaktır. Aksi halde "ucuz etin yahnisi ne olacak " şeklinde teselli muhabbetlerine girersin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: josery



    Arka arkaya ayrı ayrı 4 mesaj atmışsınız.Bütün yazdığınız mesajları kirlilik olmaması adına tek mesaj altında toplasanız?
  • Bende bugün sipariş verdim.Hangi siteye baksam hep idefix hakkında kötü yorumlarda bulunmuşlar.Aldığım ürün stokda yazıyor.Bakalım görelim.Bugün 1.gün :))
  • Ben de dün akşam verdim 4 kitap bakalım ne olacak ?
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.