Şimdi Ara

İbre neye göre ayarlanıyor? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
78
Cevap
2
Favori
9.573
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ABABA2307



     İbre neye göre ayarlanıyor?


    Alıntıları Göster
    Vw Caddy'de 260 kadran var, yine aynı şekilde Megane'da 260 km/h çizgisi var.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ErhanDemir

    Beyler en büyük Faul'u kaçırmışsınız.

    1.5Dcı Clio Symbol 2011 kadran 250 :(

    250ye çıkınca dağılıyor sorun orada
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ciddi kedi

    quote:

    Orijinalden alıntı: ErhanDemir

    Beyler en büyük Faul'u kaçırmışsınız.

    1.5Dcı Clio Symbol 2011 kadran 250 :(

    250ye çıkınca dağılıyor sorun orada

    Alıntıları Göster
    1.5 aracımdaki kadran 280 :))
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ciddi kedi

    quote:

    Orijinalden alıntı: ErhanDemir

    Beyler en büyük Faul'u kaçırmışsınız.

    1.5Dcı Clio Symbol 2011 kadran 250 :(

    250ye çıkınca dağılıyor sorun orada

    Alıntıları Göster
    Kafaya göre
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yek_ka

    1.5 aracımdaki kadran 280 :))

    Alıntıları Göster
    65 hp Clio'daki 250 ya da 1,2 Jetta'daki 280 gibi mantık sınırlarını zorlayanların yanında mantıklı olanlar da var.

    Benim 110'luk 1,6 HDi'da kadranda yazan en büyük rakam 210, 210'dan sonra da bir çentik daha var, 220 oluyor. Düzde yırtınsan 190'ı geçmez. Eğimli yolda 215'i görmüştüm, en azından oralara çıkabiliyormuş ibre.

    Clio'da 250'yi ya da Jetta'da 280'i görebilmek için yokuş aşağı da yetmez, serbest düşüş yapmaları lazım


    Maliyetleri düşürmek için uygulanan bir şey fakat 65-100 hp'lik arabalarda 240'lar 250'ler de komik oluyor
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rst78

    65 hp Clio'daki 250 ya da 1,2 Jetta'daki 280 gibi mantık sınırlarını zorlayanların yanında mantıklı olanlar da var.

    Benim 110'luk 1,6 HDi'da kadranda yazan en büyük rakam 210, 210'dan sonra da bir çentik daha var, 220 oluyor. Düzde yırtınsan 190'ı geçmez. Eğimli yolda 215'i görmüştüm, en azından oralara çıkabiliyormuş ibre.

    Clio'da 250'yi ya da Jetta'da 280'i görebilmek için yokuş aşağı da yetmez, serbest düşüş yapmaları lazım


    Maliyetleri düşürmek için uygulanan bir şey fakat 65-100 hp'lik arabalarda 240'lar 250'ler de komik oluyor

    Alıntıları Göster
    Bizim Corsa'da benzinlilerde 200, dizelde 220 var.
    _____________________________
    ASUS K56C
    İşlemci: i5 3317U, 1.7GHz Ram: 6gb 1600 MHz E. Kartı: 740M 2GB HDD: 750GB
    Volvo s60 For Life..
    Logitech Driving Force GT




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yek_ka

    1.5 aracımdaki kadran 280 :))




    3.0 305Hp'de 270 var hocam
    Seninkinde 280 var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Elmanders -- 11 Mart 2013; 18:18:12 >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elmanders

    quote:

    Orijinalden alıntı: yek_ka

    1.5 aracımdaki kadran 280 :))




    3.0 305Hp'de 270 var hocam
    Seninkinde 280 var

    aynı aracımın 3.2 245 ps lik versiyonu var ondan mütevellit olabilir yoksa 200'ü geçmiyor :) Ama bir yönden iyi kadrana dikkatli bakmadıcak 170-190 normal kadranlardaki yerine göre 150 gibi gözüküyor ve süspansiyonlardan dolayı rahatsızda etmiyor otoyolda bir yönden iyi yani insan kadrana bakınca aa200 devamı yokmu gibi yadırgıyor :))

    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rst78

    65 hp Clio'daki 250 ya da 1,2 Jetta'daki 280 gibi mantık sınırlarını zorlayanların yanında mantıklı olanlar da var.

    Benim 110'luk 1,6 HDi'da kadranda yazan en büyük rakam 210, 210'dan sonra da bir çentik daha var, 220 oluyor. Düzde yırtınsan 190'ı geçmez. Eğimli yolda 215'i görmüştüm, en azından oralara çıkabiliyormuş ibre.

    Clio'da 250'yi ya da Jetta'da 280'i görebilmek için yokuş aşağı da yetmez, serbest düşüş yapmaları lazım


    Maliyetleri düşürmek için uygulanan bir şey fakat 65-100 hp'lik arabalarda 240'lar 250'ler de komik oluyor

    haklısın ulan bakın ford st 220 3.0 v6 arabada 280 yazıyor jetta daha 180 devirmeden pert :{
    _____________________________
    B.D. 31.07
    Kısa bir not: Bazen çok fazla bildirim geldiği için aradan kaçırdığım cevaplar,alıntılar,PM&amp;#39;ler olabiliyor. Benzer durumlarda PM ile hatırlatırsanız müteşekkir olurum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yek_ka

    quote:

    Orijinalden alıntı: Elmanders

    quote:

    Orijinalden alıntı: yek_ka

    1.5 aracımdaki kadran 280 :))




    3.0 305Hp'de 270 var hocam
    Seninkinde 280 var

    aynı aracımın 3.2 245 ps lik versiyonu var ondan mütevellit olabilir yoksa 200'ü geçmiyor :) Ama bir yönden iyi kadrana dikkatli bakmadıcak 170-190 normal kadranlardaki yerine göre 150 gibi gözüküyor ve süspansiyonlardan dolayı rahatsızda etmiyor otoyolda bir yönden iyi yani insan kadrana bakınca aa200 devamı yokmu gibi yadırgıyor :))



    latitue mi ama 3.2 için 240 bhp çok az 300 ü bulmalı yıl 13 06 değil
    _____________________________
    B.D. 31.07
    Kısa bir not: Bazen çok fazla bildirim geldiği için aradan kaçırdığım cevaplar,alıntılar,PM&amp;#39;ler olabiliyor. Benzer durumlarda PM ile hatırlatırsanız müteşekkir olurum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ö1f1

    quote:

    Orijinalden alıntı: yek_ka

    quote:

    Orijinalden alıntı: Elmanders

    quote:

    Orijinalden alıntı: yek_ka

    1.5 aracımdaki kadran 280 :))




    3.0 305Hp'de 270 var hocam
    Seninkinde 280 var

    aynı aracımın 3.2 245 ps lik versiyonu var ondan mütevellit olabilir yoksa 200'ü geçmiyor :) Ama bir yönden iyi kadrana dikkatli bakmadıcak 170-190 normal kadranlardaki yerine göre 150 gibi gözüküyor ve süspansiyonlardan dolayı rahatsızda etmiyor otoyolda bir yönden iyi yani insan kadrana bakınca aa200 devamı yokmu gibi yadırgıyor :))



    latitue mi ama 3.2 için 240 bhp çok az 300 ü bulmalı yıl 13 06 değil

    Alıntıları Göster
    Dizel versiyonu için farklı devir göstergesi üretmeyen bir Fiat varken 270 kadranlı symbol gayet olası kalır bence. Ekteki resim punto dizele ait gösterge grubudur. Benzinli kardeşiyle ortak devir göstergeleri var, maliyetten kırpmanın böylesi.

    http://img109.imageshack.us/img109/1677/puntodizel.jpg



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi supraa -- 11 Mart 2013; 20:38:30 >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 355GTS

    nos payı

    _____________________________


    Karşılıklı oynan her oyunda,her zaman bir rakip birde kurban vardır.Mesele ilki olabilmek için ne zaman ikincisi olduğunuzu bilmektir..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ö1f1

    latitue mi ama 3.2 için 240 bhp çok az 300 ü bulmalı yıl 13 06 değil

    V6 3.2 değil. 3.0 imiş. Aslında emsal hacimdeki motorlara göre iyi diyebiliriz. :)
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yek_ka

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ö1f1

    latitue mi ama 3.2 için 240 bhp çok az 300 ü bulmalı yıl 13 06 değil

    V6 3.2 değil. 3.0 imiş. Aslında emsal hacimdeki motorlara göre iyi diyebiliriz. :)

    artık 2000 motorlara bile 200 den fazla beygir koyuyorlar v6 200 bhp devri 2006 2005 lerdeydi artık rahat 300 bhp yi kaldırmalı o arabayı almak demek 100 kmde 14 l bednzin yakmanın tadına varmak demek en az 3000 tl para kazanmak lazım ayda o arabaya binmek için zaten okadar param olsa latitue de ne işim var çekrim altıma mercedes ohh
    _____________________________
    B.D. 31.07
    Kısa bir not: Bazen çok fazla bildirim geldiği için aradan kaçırdığım cevaplar,alıntılar,PM&amp;#39;ler olabiliyor. Benzer durumlarda PM ile hatırlatırsanız müteşekkir olurum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ö1f1

    artık 2000 motorlara bile 200 den fazla beygir koyuyorlar v6 200 bhp devri 2006 2005 lerdeydi artık rahat 300 bhp yi kaldırmalı o arabayı almak demek 100 kmde 14 l bednzin yakmanın tadına varmak demek en az 3000 tl para kazanmak lazım ayda o arabaya binmek için zaten okadar param olsa latitue de ne işim var çekrim altıma mercedes ohh

    Dediğim araç dizel ve şehir içi verisi 10 litre karma tüketimi 7.2 olan bir motor. O hacimde motorlarla karşışatırmak lazım. şuan 3.0 dizelden twinturbo hariç max 260 PS lerde ünitiler mevcut. ve 3.0 dCI yeni bir ünite değil 2005-2006 ların ünitesi. Hocam ne 3.000 bini :) en aşağı 9-10 bin gelir olması lazım.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elmanders

    Arabanın ibresi 270'e kadarken arabanın en fazla yapacağı hız 200- 220 ama neden 270 ibre koyuyorlar arabaya. 300hp arabada 240 ibre varken 170 - 180hp arabada 280 ibre oluyor onu anlamadım

    Bu durum aracın beynıne konan son hız uygulamasıyla alakalı bı durum. Aynı zamanda şanzıman dişli ayarlarıda buna en buyuk etken.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HondatugraL

    quote:

    Orijinalden alıntı: Elmanders

    Arabanın ibresi 270'e kadarken arabanın en fazla yapacağı hız 200- 220 ama neden 270 ibre koyuyorlar arabaya. 300hp arabada 240 ibre varken 170 - 180hp arabada 280 ibre oluyor onu anlamadım

    Bu durum aracın beynıne konan son hız uygulamasıyla alakalı bı durum. Aynı zamanda şanzıman dişli ayarlarıda buna en buyuk etken.
    Amaç aracın azami hızını yazmak değil, sadece otoyol hızını yani 120-130 km/h hızı en tepeye getirmeye çalışıyorlarmış. Bu hoşa gidiyormuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: supraa

    Dizel versiyonu için farklı devir göstergesi üretmeyen bir Fiat varken 270 kadranlı symbol gayet olası kalır bence. Ekteki resim punto dizele ait gösterge grubudur. Benzinli kardeşiyle ortak devir göstergeleri var, maliyetten kırpmanın böylesi.

    http://img109.imageshack.us/img109/1677/puntodizel.jpg


    clioda da dizel benzinli ortak kadran var. yerli ya, malzemeden çal allah çal hepsi.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yek_ka

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ö1f1

    latitue mi ama 3.2 için 240 bhp çok az 300 ü bulmalı yıl 13 06 değil

    V6 3.2 değil. 3.0 imiş. Aslında emsal hacimdeki motorlara göre iyi diyebiliriz. :)

    3.0 Benzinli ise 240hp az ama dizel ise iyi. Benimki Dizel 3.0 246HP ama Ben arttırdım 305Hpye
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elmanders

    quote:

    Orijinalden alıntı: yek_ka

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ö1f1

    latitue mi ama 3.2 için 240 bhp çok az 300 ü bulmalı yıl 13 06 değil

    V6 3.2 değil. 3.0 imiş. Aslında emsal hacimdeki motorlara göre iyi diyebiliriz. :)

    3.0 Benzinli ise 240hp az ama dizel ise iyi. Benimki Dizel 3.0 246HP ama Ben arttırdım 305Hpye

    Alıntıları Göster
    benim araç 1.6 hitler. Kadran 260
    Direksiyona oturdunmu kendini Schumacher gibi hissediyorsun ama motoru çalıştırıp, yürüyünce "Welcome to real world, Neo" oluyor
    _____________________________
    JEEP RENEGADE LIMITED




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.