Aynı donanımda Polo ile i20 aynı fiyata olsa başta bu topicde yazanlarda dahil, acaba kaç kişi i20 alır açıkcası çok merak ediyorum. Yani kullanmadan da konuşmuyorum Getz, Focus, Golf, Astra kullanmış biri olarak bu yorumlar inanın komik geliyor bana. Tamam i20 muadil markada 3-5 ucuz olur ve donanımıyla, yada tasarımıyla cezbeder gider alırsın, yoksa gerisi marijinal duygular ve fanlık başka bişey değil.
Alıntıları Göster
'Hyundai diğerlerinden 5000lira daha ucuz olmalı çünkü kötü araba yapıyor'bu mantık çookk eskide kaldı. Ben 1.5yıldır kullanıyorum i20 mimi eğerki değiştirirsem c segmentine geçmek istersem iki araç var sadece kafamda gerisi hikaye zaten.Hyundai i30 yada Kia Ceed...
quote:
Orijinalden alıntı: sfzb67
'Hyundai diğerlerinden 5000lira daha ucuz olmalı çünkü kötü araba yapıyor'bu mantık çookk eskide kaldı. Ben 1.5yıldır kullanıyorum i20 mimi eğerki değiştirirsem c segmentine geçmek istersem iki araç var sadece kafamda gerisi hikaye zaten.Hyundai i30 yada Kia Ceed...
Alıntıları Göster
ilk mesajım hata verdi gitmemişti iknicisini yazdım şimdide ikiside çıkmış bi garip dh son günlerde
quote:
Orijinalden alıntı: EnginAKB
quote:
Orijinalden alıntı: 9997
arkadasım multijet zincirli triger demişsin ama crdi motorda zincirli triger demekki daha crdi motor hakkında bilgin yok. ama benim kadar hayatında multijet motoru toplamamışsındır. sabahlara kadar multijet motoru topladık ben ona göre crdi cok daha sorunsuzdur. diorum ama multijeti kötülemiorum gercekten güsel bir motor 400-500 bin km yapabiliyor hiç olmazsa tdı dan kat kat daha saglam ama yine söylüorum crdi motor daha sorunsuz. birde o kadar sanayide takılırım bütün arkadaslarım motor ustası cogu modifiyecidir ilk defa senden crdi motorun turbo patlattıgını duydum arabasını benim kadar zorlayan yoktur bugün aracım 89 bin km oldu allaha sükür 5 tl lik bile bir masrafım yok. yani crdi motor hakkında bilgin yoksa sagdan soldan duyduklarınla gelme istersen adres veririm aksamları gel sanayiye kac tane albea motoru topluoruz gör
Sağdan soldan değil arkadaşım Rentecar bizzat kendi mükellefim, arabalarını ben biliyorum bir dünya Era dizel aldı, şuanda yusuf yusuf kendisi... ayrıca en mantıklı veri piyasa verisidir. bugün yine bindiğim taksiciyle sohbet ettim bu konuda Albea dizeldi çünkü, neden Eraları Lpgli Abeaları dizel kullanıyorlar dedim, yağını suyunu koyup 900.000 yapan arkadaşım var dedi. Arabada sıfırdı ve yine Albea multijet almış kendisi. Piyasada multijet kadar Crdi olmadığı için görmüyosundur toplanacak Crdi bence, multijet kadar Crdi olsa eminim o sanayide motor koyacak yer bulamazsınız
Alıntıları Göster
hoca cevap basit hyundai olması ben katılmıyorum bende araç alacakken çok baktım kia, hyundai aman yok koreliymiş yok şuymuş yok buymuş tamamen ön yargı git boş+boş polo al 4 tekerlek+kasa+cam modunda aman aferin ne güzel yapmışsın vw almış adam derler
quote:
Orijinalden alıntı: EnginAKB
quote:
Orijinalden alıntı: 9997
arkadasım multijet zincirli triger demişsin ama crdi motorda zincirli triger demekki daha crdi motor hakkında bilgin yok. ama benim kadar hayatında multijet motoru toplamamışsındır. sabahlara kadar multijet motoru topladık ben ona göre crdi cok daha sorunsuzdur. diorum ama multijeti kötülemiorum gercekten güsel bir motor 400-500 bin km yapabiliyor hiç olmazsa tdı dan kat kat daha saglam ama yine söylüorum crdi motor daha sorunsuz. birde o kadar sanayide takılırım bütün arkadaslarım motor ustası cogu modifiyecidir ilk defa senden crdi motorun turbo patlattıgını duydum arabasını benim kadar zorlayan yoktur bugün aracım 89 bin km oldu allaha sükür 5 tl lik bile bir masrafım yok. yani crdi motor hakkında bilgin yoksa sagdan soldan duyduklarınla gelme istersen adres veririm aksamları gel sanayiye kac tane albea motoru topluoruz gör
Sağdan soldan değil arkadaşım Rentecar bizzat kendi mükellefim, arabalarını ben biliyorum bir dünya Era dizel aldı, şuanda yusuf yusuf kendisi... ayrıca en mantıklı veri piyasa verisidir. bugün yine bindiğim taksiciyle sohbet ettim bu konuda Albea dizeldi çünkü, neden Eraları Lpgli Abeaları dizel kullanıyorlar dedim, yağını suyunu koyup 900.000 yapan arkadaşım var dedi. Arabada sıfırdı ve yine Albea multijet almış kendisi. Piyasada multijet kadar Crdi olmadığı için görmüyosundur toplanacak Crdi bence, multijet kadar Crdi olsa eminim o sanayide motor koyacak yer bulamazsınız
Alıntıları Göster
4. vitesi ile harikalar yaratan kia ceed varken, insanın i20 alması için deli olması lazım. 4. vitesi var mı ki onun?
quote:
Orijinalden alıntı: ABCdiküçgeni
4. vitesi ile harikalar yaratan kia ceed varken, insanın i20 alması için deli olması lazım. 4. vitesi var mı ki onun?
yok bizim arabalar tek vites atıyosun 1 e okadar
quote:
Orijinalden alıntı: ABCdiküçgeni
4. vitesi ile harikalar yaratan kia ceed varken, insanın i20 alması için deli olması lazım. 4. vitesi var mı ki onun?
quote:
Orijinalden alıntı: sfzb67
quote:
Orijinalden alıntı: ABCdiküçgeni
4. vitesi ile harikalar yaratan kia ceed varken, insanın i20 alması için deli olması lazım. 4. vitesi var mı ki onun?
Alıntıları Göster
Polo ve corsanin i20 den bir ustunlugu yok.bende golf v var,kardesimde 2011 i20 var.bana gore gayet konforlu ve tok bir arac.
quote:
Orijinalden alıntı: EnginAKB
Aynı donanımda Polo ile i20 aynı fiyata olsa başta bu topicde yazanlarda dahil, acaba kaç kişi i20 alır açıkcası çok merak ediyorum. Yani kullanmadan da konuşmuyorum Getz, Focus, Golf, Astra kullanmış biri olarak bu yorumlar inanın komik geliyor bana. Tamam i20 muadil markada 3-5 ucuz olur ve donanımıyla, yada tasarımıyla cezbeder gider alırsın, yoksa gerisi marijinal duygular ve fanlık başka bişey değil.
Servis fiaytlarıda aynı olacak mı?? Boş araba yerine dolu araba vereceklermi??? Onlarda bizi görecek mi??
quote:
Orijinalden alıntı: wetoone
quote:
Orijinalden alıntı: EnginAKB
Aynı donanımda Polo ile i20 aynı fiyata olsa başta bu topicde yazanlarda dahil, acaba kaç kişi i20 alır açıkcası çok merak ediyorum. Yani kullanmadan da konuşmuyorum Getz, Focus, Golf, Astra kullanmış biri olarak bu yorumlar inanın komik geliyor bana. Tamam i20 muadil markada 3-5 ucuz olur ve donanımıyla, yada tasarımıyla cezbeder gider alırsın, yoksa gerisi marijinal duygular ve fanlık başka bişey değil.
Servis fiaytlarıda aynı olacak mı?? Boş araba yerine dolu araba vereceklermi??? Onlarda bizi görecek mi??
Alıntıları Göster
hyundai yüksek satış rakamlarına 1-2 sene önce yaptığı indirimlerle ulaşmıştı şimdilerde o indirim de kalmadı.
bu araçlar emsallerinden daha ucuza satılmazsa ve doğru düzgün indirim yapılmazsa insanlardan uzun süredir piyasada olan corsa-polo yerine corsa çakması i20, focus-golf gibi araçlar dururken de bmw 1 çakması i30 almalarını bekleyemezsiniz.
quote:
Orijinalden alıntı: FX35
hyundai yüksek satış rakamlarına 1-2 sene önce yaptığı indirimlerle ulaşmıştı şimdilerde o indirim de kalmadı.
bu araçlar emsallerinden daha ucuza satılmazsa ve doğru düzgün indirim yapılmazsa insanlardan uzun süredir piyasada olan corsa-polo yerine corsa çakması i20, focus-golf gibi araçlar dururken de bmw 1 çakması i30 almalarını bekleyemezsiniz.
Alıntıları Göster
Peki siz bir B sınıfı arabaya 40.000 tl üstü verecekmisiniz? Şahsen benim vereceğim max. fiyat 35.000 tldir. Ama siz 40.000 tlye c sınıfı araç almak yerine hiç bir esprisi olmayan b sınıfı araç alacaksanız o sizin zevkinizdir. Ama burada mantık konuşuyor.
Fanatizmle hiçbir alakası yok bu söylediklerimin. Varsın olsun fanatizm olsun sizde fanatizm yapmıyormusunuz? Evet zevkler tartışılmaz ama burada bi saatten sonra duygusallık(para) konuşur. Bende hiç zannetmiyorum kimsenin B sınıfı araçlara kalkıpta 40.000 civarı bir araç alacağını. Alan olursada kendi psikolojisini rahatlatmak için almıştır.
Sizin anlamadığınız bizim fiestayı corsayı poloyu falan kötülediğimiz yok. Biz sadece o fiyata o arabanın alınmayacağı görüşünü savunuyoruz. Ama siz sanki arabaya laf atarmış gibi düşünüp bizi cahillik veya fanatizmle suçluyorsunuz. Lütfen komik olmayın.
Elbette Vw nin dist. Doğuş Oto olmasa ve kendini premium class zannedip boş arabaların fiyatlarını ve servis fiyatlarını(300TL lik marş motoruna 1150TL fiyat çekmeleri) aşırı abartı şekilde yapamsalar tabikide corsa fiesta yada polo alırız. Ama olay bu değil. Önce sizin şu dediklerimi anlamanız lazım ki sonra benim niye i20 yi seçtiğimi anlayasanız.
Saygılarımla.
quote:
Orijinalden alıntı: wetoone
Peki siz bir B sınıfı arabaya 40.000 tl üstü verecekmisiniz? Şahsen benim vereceğim max. fiyat 35.000 tldir. Ama siz 40.000 tlye c sınıfı araç almak yerine hiç bir esprisi olmayan b sınıfı araç alacaksanız o sizin zevkinizdir. Ama burada mantık konuşuyor.
Fanatizmle hiçbir alakası yok bu söylediklerimin. Varsın olsun fanatizm olsun sizde fanatizm yapmıyormusunuz? Evet zevkler tartışılmaz ama burada bi saatten sonra duygusallık(para) konuşur. Bende hiç zannetmiyorum kimsenin B sınıfı araçlara kalkıpta 40.000 civarı bir araç alacağını. Alan olursada kendi psikolojisini rahatlatmak için almıştır.
Sizin anlamadığınız bizim fiestayı corsayı poloyu falan kötülediğimiz yok. Biz sadece o fiyata o arabanın alınmayacağı görüşünü savunuyoruz. Ama siz sanki arabaya laf atarmış gibi düşünüp bizi cahillik veya fanatizmle suçluyorsunuz. Lütfen komik olmayın.
Elbette Vw nin dist. Doğuş Oto olmasa ve kendini premium class zannedip boş arabaların fiyatlarını ve servis fiyatlarını(300TL lik marş motoruna 1150TL fiyat çekmeleri) aşırı abartı şekilde yapamsalar tabikide corsa fiesta yada polo alırız. Ama olay bu değil. Önce sizin şu dediklerimi anlamanız lazım ki sonra benim niye i20 yi seçtiğimi anlayasanız.
Saygılarımla.
Alıntıları Göster
Bence Fiestadan çok daha iyi bi araç yani objetif olmak lazım, tamam Fiestanın deli dolu bir tasarımı var ama, kalite açısından i20 önde bence, Ford cidden kalite açısından ciddi sıkıntıları olan bir firma, cayır cayır sattıkları focusda inanınki yalıtım adına birşey yok, yüksek hızlarda kafanız şişiyor.yani Corsa'da eh hemen hemen aynı diyelim ama Polo kesinlikle B sınıfında diğer araçlardan daha kaliteli, boşline muhabbeti meşhurdur forumda ama inanın aynı donanımları yine bu araçlar fiyatına satmaya kalksa doğuş 1 yıllık Polo uyruğu olur bayilerde, oda bunu bildiği için istediği gibi at oynatıyor. Çok açık.
quote:
Orijinalden alıntı: wetoone
Peki siz bir B sınıfı arabaya 40.000 tl üstü verecekmisiniz? Şahsen benim vereceğim max. fiyat 35.000 tldir. Ama siz 40.000 tlye c sınıfı araç almak yerine hiç bir esprisi olmayan b sınıfı araç alacaksanız o sizin zevkinizdir. Ama burada mantık konuşuyor.
Fanatizmle hiçbir alakası yok bu söylediklerimin. Varsın olsun fanatizm olsun sizde fanatizm yapmıyormusunuz? Evet zevkler tartışılmaz ama burada bi saatten sonra duygusallık(para) konuşur. Bende hiç zannetmiyorum kimsenin B sınıfı araçlara kalkıpta 40.000 civarı bir araç alacağını. Alan olursada kendi psikolojisini rahatlatmak için almıştır.
Sizin anlamadığınız bizim fiestayı corsayı poloyu falan kötülediğimiz yok. Biz sadece o fiyata o arabanın alınmayacağı görüşünü savunuyoruz. Ama siz sanki arabaya laf atarmış gibi düşünüp bizi cahillik veya fanatizmle suçluyorsunuz. Lütfen komik olmayın.
Elbette Vw nin dist. Doğuş Oto olmasa ve kendini premium class zannedip boş arabaların fiyatlarını ve servis fiyatlarını(300TL lik marş motoruna 1150TL fiyat çekmeleri) aşırı abartı şekilde yapamsalar tabikide corsa fiesta yada polo alırız. Ama olay bu değil. Önce sizin şu dediklerimi anlamanız lazım ki sonra benim niye i20 yi seçtiğimi anlayasanız.
Saygılarımla.
Alıntıları Göster
şunuda anlamıyorum a sınıfa max. şu verilir b sınıfa şu verilir o paraya c sınıfı alınır gibi görüşleri ben yersiz buluyorum. biz i20 seçerken şehir içi kolay park az yakıt tüketimi çevik araç olduğu için tercih ettik. aynı paraya c segmentide alınabiliyor ama bizim açımızdan gereksiz olduğu için almadık. bütçemiz daha iyi olsa ix20 alırdık daha donanımlı şık bir araç. lafın kısası ne istediğini bildikten sonra çok paran oldukça üst segment alacaksın anlamına gelmez. eğer biri b sınıfı araç alacaksa kullanım amacı genelde aile yolculukları ve uzun yol ise zaten yanlış bir tercih b segmenti almak işkence olur.kullanırsın ama illaki bagaj diz mesafesi vs. bir çok sorun uzun yolda çekilmez olur.
buda akıllarda kalan eski bir düşünce çünkü eskiden araçlarda teknoloji yok denecek kadar vasat durumdaydı araç segmenti büyüdükçe fiyat artardı. günümüz teknolojisinde araç donanımla donaltıldıkça fiyat artıyor buna alışmak lazım
quote:
Orijinalden alıntı: SAMET/
şunuda anlamıyorum a sınıfa max. şu verilir b sınıfa şu verilir o paraya c sınıfı alınır gibi görüşleri ben yersiz buluyorum. biz i20 seçerken şehir içi kolay park az yakıt tüketimi çevik araç olduğu için tercih ettik. aynı paraya c segmentide alınabiliyor ama bizim açımızdan gereksiz olduğu için almadık. bütçemiz daha iyi olsa ix20 alırdık daha donanımlı şık bir araç. lafın kısası ne istediğini bildikten sonra çok paran oldukça üst segment alacaksın anlamına gelmez. eğer biri b sınıfı araç alacaksa kullanım amacı genelde aile yolculukları ve uzun yol ise zaten yanlış bir tercih b segmenti almak işkence olur.kullanırsın ama illaki bagaj diz mesafesi vs. bir çok sorun uzun yolda çekilmez olur.
buda akıllarda kalan eski bir düşünce çünkü eskiden araçlarda teknoloji yok denecek kadar vasat durumdaydı araç segmenti büyüdükçe fiyat artardı. günümüz teknolojisinde araç donanımla donaltıldıkça fiyat artıyor buna alışmak lazım
Alıntıları Göster
yeni fiestanın otomatik klima düğmeleri iddia ediyorum piyasadaki en adiiiii plastik düğmedir. gidin bir japon pazarına ordaki mallar bilirsiniz çin malıdır. herhangi plastik birşey alın inanın fiestanın düğmerlerınden daha iyidir daha kalitelidir. başka bir ayrıntı daha. fiestaların kapı üstü fitili ile tavan kaplaması arasına bastırın bakın bakalım kaplama nasıl içeri göçüyor. biraz daha bastırdıgınızda tavan saçı gözüküyor. hoş zaten içinde perde havayastıgı falan yok ortaya çıkan manzara iğrenççç.... birde i20 ye bakın aradaki kalite farkını görün.. ama fiestayı tasarlayanlar harbiden çakal insanlarmış. çünkü otomobile binen insanlar ilk önce ön konsola ve o konsolun yumusak mı degılmı ona dikkat eder. onlarda bu yumusaklıgı sagladılar gerisine ise hiç ama hiç önem vermediler... unutmayın güzellik ayrıntıda saklıdır
quote:
Orijinalden alıntı: djnone
yeni fiestanın otomatik klima düğmeleri iddia ediyorum piyasadaki en adiiiii plastik düğmedir. gidin bir japon pazarına ordaki mallar bilirsiniz çin malıdır. herhangi plastik birşey alın inanın fiestanın düğmerlerınden daha iyidir daha kalitelidir. başka bir ayrıntı daha. fiestaların kapı üstü fitili ile tavan kaplaması arasına bastırın bakın bakalım kaplama nasıl içeri göçüyor. biraz daha bastırdıgınızda tavan saçı gözüküyor. hoş zaten içinde perde havayastıgı falan yok ortaya çıkan manzara iğrenççç.... birde i20 ye bakın aradaki kalite farkını görün.. ama fiestayı tasarlayanlar harbiden çakal insanlarmış. çünkü otomobile binen insanlar ilk önce ön konsola ve o konsolun yumusak mı degılmı ona dikkat eder. onlarda bu yumusaklıgı sagladılar gerisine ise hiç ama hiç önem vermediler... unutmayın güzellik ayrıntıda saklıdır
Alıntıları Göster
arkadasım burda bilmeyen ön yargılı insanlar cok neyi kime anlatıosunuz. adamlar hyundai a ön yargı ile bakıyor. kimse kimseye zorla bir mal vermiyor sadece hyundai kullanıcısı olarak artık hyundai eski hyundai degil arkadaslar cok farklı konuma geldi cok kaliteli araclar sunuyor diyoruz. zaten son yıllarda aldıgı ödüller ile kendisini kanıtladı. adamlar tabiki kaliteli arttırınca fiyatıda dogal olarak artıcak hem kalite hem donanım artıyor çünkü buda cok normal zaten artık hyundai dan kötü ve ucuz araba beklemeyin öyle bir araba söz konusu olmayacak. yeni gelicek accent bile suan piyasadaki era dan pahalı olacak işine gelen alır. işine gelmeyen almaz sen almazsa adamlar zaten avrupaya satar. cogu arkadas polo daha iyi hyunda ne ki demiş. o zaman son hafta otomobil dergilerine bakın aynen şunlar yazıyor. AVRUPADA ALMANLARIN EN BÜYÜK FİRMASI OLARAK VW VAR PAZAR PAYI ( %2 ) DAHA SONRA ONU BMW ( %1.8 ) TAKİP EDİYOR. AMA HYUNDAİ ( % 4.2) LİK PAZAR PAYI İLE ALMANLARDAN DAHA GÜÇLÜ..... yani siz istediginiz kadar hyundai a ön yargı ile bakın vw daha kaliteli diyin ama hem avrupa hemde amerikada hyundai cok prestijli bir marka vw den cok daha piyasası olan bir marka. inanmayan bütün siteleri araştırsın. burda yeni passat ne kadar bilmem amam amerikadaki degeri 20 bin dolar. en düşün accent era nın fiyatı 10.750 dolar aradaki prestij farkına bakın hani passatın prestiji orda öyle bişey yok işte. passat bizim ülkenin meganı konumunda.
quote:
Orijinalden alıntı: 9997
arkadasım burda bilmeyen ön yargılı insanlar cok neyi kime anlatıosunuz. adamlar hyundai a ön yargı ile bakıyor. kimse kimseye zorla bir mal vermiyor sadece hyundai kullanıcısı olarak artık hyundai eski hyundai degil arkadaslar cok farklı konuma geldi cok kaliteli araclar sunuyor diyoruz. zaten son yıllarda aldıgı ödüller ile kendisini kanıtladı. adamlar tabiki kaliteli arttırınca fiyatıda dogal olarak artıcak hem kalite hem donanım artıyor çünkü buda cok normal zaten artık hyundai dan kötü ve ucuz araba beklemeyin öyle bir araba söz konusu olmayacak. yeni gelicek accent bile suan piyasadaki era dan pahalı olacak işine gelen alır. işine gelmeyen almaz sen almazsa adamlar zaten avrupaya satar. cogu arkadas polo daha iyi hyunda ne ki demiş. o zaman son hafta otomobil dergilerine bakın aynen şunlar yazıyor. AVRUPADA ALMANLARIN EN BÜYÜK FİRMASI OLARAK VW VAR PAZAR PAYI ( %2 ) DAHA SONRA ONU BMW ( %1.8 ) TAKİP EDİYOR. AMA HYUNDAİ ( % 4.2) LİK PAZAR PAYI İLE ALMANLARDAN DAHA GÜÇLÜ..... yani siz istediginiz kadar hyundai a ön yargı ile bakın vw daha kaliteli diyin ama hem avrupa hemde amerikada hyundai cok prestijli bir marka vw den cok daha piyasası olan bir marka. inanmayan bütün siteleri araştırsın. burda yeni passat ne kadar bilmem amam amerikadaki degeri 20 bin dolar. en düşün accent era nın fiyatı 10.750 dolar aradaki prestij farkına bakın hani passatın prestiji orda öyle bişey yok işte. passat bizim ülkenin meganı konumunda.
Alıntıları Göster
Kimine göre FİESTA iyidir, kimine göre CORSA, kimine göre de İ20 iyidir. Ve zevkler ile renkler tartışılmaz. Adam beğenmiştir, hoşuna gitmiştir, mutlaka bir yeri daha cazip gelmiştir gidip aynı fiyata FİESTA veya POLO değil İ20 almıştır. Veya tam tersi onun yerine gidip CORSA almıştır. Kimse bunu yargılayamaz. Şu zamanda zaten kötü araba yok. Arabaların hepsi birbirine benzer konumda ve donanımsal olarak hemen hemen aynı seviyedeler. Birinde olan diğerinde yoktur, diğerinde olan öbüründe yoktur veya vardır bu böyle uzar gider. Birde şu var. Mesela 33 bin liraya İ20 var ve 35 - 36 bin liraya C segmenti COROLLA veya FLUENCE'de var. Genelde herkes şunu der, bende dahil. 33-34 İ20'ye vereceğime 35 - 36 verip COROLLA ya da FLUENCE alırım. Veya muadili POLO alırım. İşte bu kişiden kişiye değişir. Adamın belki C segmenti, iri yapılı, 4.5 m. uzunluğunda bir arabaya ihtiyacı yok. Daha ufak, daracık sokaklar da park sıkıntısı yaratmayacak B segmenti ama donanımlı bir arabaya ihtiyacı var. Bunu kimse yargılayıp o fiyata İ20 alan adama "sen delimisin yahu, POLO dururken veya C segmenti COROLLA ya da X bir marka dururken niye İ20 aldın " diyemez. Ayrıca HYUNDAI olsun KİA olsun bu gün çok güzel konumdalar ve ürettiği arabalar gayet güzel çizgilere sahip. Gerek dış tasarım olarak, gerek iç tasarım ve ergonomi olarak gerek de motor olarak. Yani şimdi tutup VW logosunu alıp İ20'ye yapıştır "üf arabaya bak be, VW yapmış" olur. Geçenlerde bir VW vardı. TDI motorlu ve oldukça donanımlı ve yanlış hatırlamıyorsam GT görünümlüydü galiba. Fiyatı da 75 bin liraydı ve önce alacak adama ilandan bakıp neler ettiniz. Sonra alan adam ortaya çıktı da o yorumlara cevap verince adama yine neler ettiniz. Bu kimseyi ilgilendirmez ki. Tutup 75 bin liraya İNSİGNİA veya PASSAT almak zorunda değil ki. Adam gitmiş ekonomik olsun demiş TDI almış, donanımları da görünümü de hoşuna gitmiş ve vermiş 73 bin lirayı almış. Buna kimse bir şey diyemez. Bende büyük araba severim. Bagaja önem veririm. Evli değilim, bekarım ki zaten düşünmüyorum da evlenmeyi. Arabam malum, arkasında kocaman 500 litrelik bagajı olan bir araba. Genelde ben binerim. Ev halkı eğer pazar günü bir yere gitcekse biner, kullanan da benim zaten. Bir de yazın tatile giderken 4 kişi + full bagaj şeklinde bineriz. Lafın kısası, bazen o bagaj üzerimde öyle yük ki. Ulan diyorum zaten tekim, bagajla işim resmen yaz tatiline giderken oluyor, niye ben HB araba alıp da şu bagajdan kurtulmuyorum diyorum. HB araba sevmem. C segmenti arabaların bazı HB modelleri hoşuma gider. B segmentinde ise alacak olsam COLT, FİESTA, POLO ve İ20'yi tercih ederim. Ama dediğim gibi, B segmenti HB araba maalesef tercih etmiyorum. Oysa alsam bu saydığım arabalardan birini alırım. Ve bu saydığım modellerden de hepsi benzer özellik ve donanımlarda. Ve şu prestij olayına gelirsek eğer, VW alana "oo bak VW'ye biniyor, HYUNDAİ'mi aman boşver" mantığı yanlış. Prestij araba markasına göre değil. İnsanın beynidir, kişiliğidir. Yakışıklılık insanın saçı, kaşı, gözü, giydiği gömlek ile pantolonu değildir, insanın yine içidir, kalbidir, ruhudur. Cep telefonu ile, araba markası ile prestij olmaz. Bunlarla prestij olur diyene maalesef ben acır ve gülerim ki zaten günümüz Türkiyesi maalesef bu duruma gelmiş.
quote:
Orijinalden alıntı: brkcad34
Kimine göre FİESTA iyidir, kimine göre CORSA, kimine göre de İ20 iyidir. Ve zevkler ile renkler tartışılmaz. Adam beğenmiştir, hoşuna gitmiştir, mutlaka bir yeri daha cazip gelmiştir gidip aynı fiyata FİESTA veya POLO değil İ20 almıştır. Veya tam tersi onun yerine gidip CORSA almıştır. Kimse bunu yargılayamaz. Şu zamanda zaten kötü araba yok. Arabaların hepsi birbirine benzer konumda ve donanımsal olarak hemen hemen aynı seviyedeler. Birinde olan diğerinde yoktur, diğerinde olan öbüründe yoktur veya vardır bu böyle uzar gider. Birde şu var. Mesela 33 bin liraya İ20 var ve 35 - 36 bin liraya C segmenti COROLLA veya FLUENCE'de var. Genelde herkes şunu der, bende dahil. 33-34 İ20'ye vereceğime 35 - 36 verip COROLLA ya da FLUENCE alırım. Veya muadili POLO alırım. İşte bu kişiden kişiye değişir. Adamın belki C segmenti, iri yapılı, 4.5 m. uzunluğunda bir arabaya ihtiyacı yok. Daha ufak, daracık sokaklar da park sıkıntısı yaratmayacak B segmenti ama donanımlı bir arabaya ihtiyacı var. Bunu kimse yargılayıp o fiyata İ20 alan adama "sen delimisin yahu, POLO dururken veya C segmenti COROLLA ya da X bir marka dururken niye İ20 aldın " diyemez. Ayrıca HYUNDAI olsun KİA olsun bu gün çok güzel konumdalar ve ürettiği arabalar gayet güzel çizgilere sahip. Gerek dış tasarım olarak, gerek iç tasarım ve ergonomi olarak gerek de motor olarak. Yani şimdi tutup VW logosunu alıp İ20'ye yapıştır "üf arabaya bak be, VW yapmış" olur. Geçenlerde bir VW vardı. TDI motorlu ve oldukça donanımlı ve yanlış hatırlamıyorsam GT görünümlüydü galiba. Fiyatı da 75 bin liraydı ve önce alacak adama ilandan bakıp neler ettiniz. Sonra alan adam ortaya çıktı da o yorumlara cevap verince adama yine neler ettiniz. Bu kimseyi ilgilendirmez ki. Tutup 75 bin liraya İNSİGNİA veya PASSAT almak zorunda değil ki. Adam gitmiş ekonomik olsun demiş TDI almış, donanımları da görünümü de hoşuna gitmiş ve vermiş 73 bin lirayı almış. Buna kimse bir şey diyemez. Bende büyük araba severim. Bagaja önem veririm. Evli değilim, bekarım ki zaten düşünmüyorum da evlenmeyi. Arabam malum, arkasında kocaman 500 litrelik bagajı olan bir araba. Genelde ben binerim. Ev halkı eğer pazar günü bir yere gitcekse biner, kullanan da benim zaten. Bir de yazın tatile giderken 4 kişi + full bagaj şeklinde bineriz. Lafın kısası, bazen o bagaj üzerimde öyle yük ki. Ulan diyorum zaten tekim, bagajla işim resmen yaz tatiline giderken oluyor, niye ben HB araba alıp da şu bagajdan kurtulmuyorum diyorum. HB araba sevmem. C segmenti arabaların bazı HB modelleri hoşuma gider. B segmentinde ise alacak olsam COLT, FİESTA, POLO ve İ20'yi tercih ederim. Ama dediğim gibi, B segmenti HB araba maalesef tercih etmiyorum. Oysa alsam bu saydığım arabalardan birini alırım. Ve bu saydığım modellerden de hepsi benzer özellik ve donanımlarda. Ve şu prestij olayına gelirsek eğer, VW alana "oo bak VW'ye biniyor, HYUNDAİ'mi aman boşver" mantığı yanlış. Prestij araba markasına göre değil. İnsanın beynidir, kişiliğidir. Yakışıklılık insanın saçı, kaşı, gözü, giydiği gömlek ile pantolonu değildir, insanın yine içidir, kalbidir, ruhudur. Cep telefonu ile, araba markası ile prestij olmaz. Bunlarla prestij olur diyene maalesef ben acır ve gülerim ki zaten günümüz Türkiyesi maalesef bu duruma gelmiş.
Alıntıları Göster
brkcad34 arkadasım agzına saglık gercekten cok güsel yorum yapmıssın. her kelimesine katılıyorum zaten forumda cogu arkadasımız senin gibi düşünüyor ama aralarında 1-2 kişi cıkıp bu araba bu marka bes para etmez deyince kıyamet kopuyor sonucta insanlar kolay para kazanmıyor cogu şeylerden vazgecerek gece gündüz calısarak ailesiyle gezmek için hoşuna giden bir araba alıyor. bazıları cıkıp adamın bu hevesini kursagında bakıyor yok şöyle böyle yaa sanane arkadasım. zaten böyle yorum yapan cimri aciz insanların inanın cogunun arabası yoktur. işi gücü boş vakitlerinde nete girip zaman gecirmek ama burda bizim yaptıgımız kullandıgımız yada bilgi sahibi oldugumuz araclar hakkında bilgi vermek elimizden geldigi kadarıyla araba alıcak arkadaslara yardımcı olmak.
quote:
Orijinalden alıntı: 9997
brkcad34 arkadasım agzına saglık gercekten cok güsel yorum yapmıssın. her kelimesine katılıyorum zaten forumda cogu arkadasımız senin gibi düşünüyor ama aralarında 1-2 kişi cıkıp bu araba bu marka bes para etmez deyince kıyamet kopuyor sonucta insanlar kolay para kazanmıyor cogu şeylerden vazgecerek gece gündüz calısarak ailesiyle gezmek için hoşuna giden bir araba alıyor. bazıları cıkıp adamın bu hevesini kursagında bakıyor yok şöyle böyle yaa sanane arkadasım. zaten böyle yorum yapan cimri aciz insanların inanın cogunun arabası yoktur. işi gücü boş vakitlerinde nete girip zaman gecirmek ama burda bizim yaptıgımız kullandıgımız yada bilgi sahibi oldugumuz araclar hakkında bilgi vermek elimizden geldigi kadarıyla araba alıcak arkadaslara yardımcı olmak.
Alıntıları Göster
Ve her bütçeye hitap eden İ20 de var. İsteyen beklentisine ve zevkine uygun İ20'yi alır. Doğal olarak bahsi geçen araba da donanım ve aksesuarına göre o paraya satılır. Gidin mesela baz donanım GOLF alın ve full doldurun içini bakalım kaça çıkacak o 40 bin liraya aldığınız GOLF. Geçen forumda zaten öyle bir konu vardı ve 75 bin liraydı. Hadi geç GOLF'ü, POLO'yu alın ve doldurun. 50'ye fırlar hemen. Ama konu VW olunca doğaldır belki size göre, kim bilir size göre prestij ama bana göre değil.
Ve yukarı da fotoğrafı olan mavi İ20 çok güzel ve albenili duruyor. İ20 sahiplerine, kullanıcılarına yapılan yorumlara kulak asmadan keyifli sürüşler ve bol km.'ler dilerim.
o fiyatları haketmediği için....hyundainin kendini vw,toyota falan sanmaya başladığı için...ix 20 diye bir model çıkardı bu hyundai, fiyatına bakın anlarsınız
quote:
Orijinalden alıntı: smoothtouchdown
o fiyatları haketmediği için....hyundainin kendini vw,toyota falan sanmaya başladığı için...ix 20 diye bir model çıkardı bu hyundai, fiyatına bakın anlarsınız
hyundai nin türkiye de neden tutmadığı hakkında fikir vermesi açısından ABD de satılan bazı markaların baz modellerine ait ABD fiyatlarını veriyorum: (araçlar birbirlerinin rakibi, yani aynı sınıftalar)
golf (140 bg): 18.000 USD
corolla (132 bg): 15.500 USD
civic (140 bg): 15.600 USD
elentra (bildiğimiz i30) (138 bg): 14.400 USD
kia forte(kia ceed in sedanı) (156 bg): 14.000 USD
bu arada doğuş oto ya biraz fazla haksızlık ediliyor sanırım
quote:
Orijinalden alıntı: smoothtouchdown
o fiyatları haketmediği için....hyundainin kendini vw,toyota falan sanmaya başladığı için...ix 20 diye bir model çıkardı bu hyundai, fiyatına bakın anlarsınız
Vw ise kendini Mercedes Bmw zannetmeye başlıyor. Bu vw ne iş? Hani halk arabasıydı. Nooldu premium class mı zannediyor kendini??