Şimdi Ara

i20 troy neden tutulmuyor ? (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
418
Cevap
4
Favori
121.366
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: effendy75

    hyundai nin türkiye de neden tutmadığı hakkında fikir vermesi açısından ABD de satılan bazı markaların baz modellerine ait ABD fiyatlarını veriyorum: (araçlar birbirlerinin rakibi, yani aynı sınıftalar)

    golf (140 bg): 18.000 USD

    corolla (132 bg): 15.500 USD

    civic (140 bg): 15.600 USD

    elentra (bildiğimiz i30) (138 bg): 14.400 USD

    kia forte(kia ceed in sedanı) (156 bg): 14.000 USD

    bu arada doğuş oto ya biraz fazla haksızlık ediliyor sanırım


    amerika'da baz donanımda sunulan donanım ile türkiye'deki baz donanımı aynı mı sanıyorsun? vw türkiye'deki full aracı orada baz modeli

    benim fanatikliğim yok ama gerçekler ortada vw aracımızda var hatta en fazla onu kullanıyoruz ama bazıları gibi gözü kör olmuş bir fanatik değilim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/


    quote:

    Orijinalden alıntı: effendy75

    hyundai nin türkiye de neden tutmadığı hakkında fikir vermesi açısından ABD de satılan bazı markaların baz modellerine ait ABD fiyatlarını veriyorum: (araçlar birbirlerinin rakibi, yani aynı sınıftalar)

    golf (140 bg): 18.000 USD

    corolla (132 bg): 15.500 USD

    civic (140 bg): 15.600 USD

    elentra (bildiğimiz i30) (138 bg): 14.400 USD

    kia forte(kia ceed in sedanı) (156 bg): 14.000 USD

    bu arada doğuş oto ya biraz fazla haksızlık ediliyor sanırım


    amerika'da baz donanımda sunulan donanım ile türkiye'deki baz donanımı aynı mı sanıyorsun? vw türkiye'deki full aracı orada baz modeli

    benim fanatikliğim yok ama gerçekler ortada vw aracımızda var hatta en fazla onu kullanıyoruz ama bazıları gibi gözü kör olmuş bir fanatik değilim.





  • beyler konumuz vw değil, hatırlatırım. kia ve hyundai nin ABD fiyat politikası ile türkiye fiyat politikası neden bizlerin aleyhine farklılık gösteriyor, bunun üzerinde düşünmenizi öneririm.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: effendy75

    beyler konumuz vw değil, hatırlatırım. kia ve hyundai nin ABD fiyat politikası ile türkiye fiyat politikası neden bizlerin aleyhine farklılık gösteriyor, bunun üzerinde düşünmenizi öneririm.



    bunu daha önce i20 bölümünde de yazdım türkiye'de araçların bu kadar boşaltılarak satılmasının tek nedeni VERGİ şimdi polo aracı 6 hava yastığı esp navigasyon dijital klima vs. vs. baz donanım olarak türkiye'de satsa 40 bin altında bir fiyat olması imkansız bu tüm markaların yaşadığı bir türkiye satış politikası. benim ötv'siz alma durumum olduğu için bir çok galiride fiyat araştırdım 45bin tl olan bir golf 32bin tl ötv ödemeden alınıyor bu vergi durumunda hyundai cesaret gösterip kardeşim çok satamam ama yinede alın full aracımıda getirdim isterseniz alın ama vergiden dolayı fiyat uçuyor buna yapacak birşeyim yok deyip fabrika çıkış fiyatından ödün vermiyor.

    hyundai burada kendine güvenini gösteriyor bu cesareti başka markalar kolay kolay gösteremiyor biliyorki diğer donanımda satılan araçları bomboş olduğunu kendi eliyle ifşa etmiş olacak alıcı full aracı görünce kardeşim bu bomboşmuş diyerek almadan çıkıp gidecek. şuan polo fiesta corsa vs. orta paketi galeriler türkiye'deki en full donanımlı araç olarak satmakta olduğu için alıcının gözünü kör edip satıyorlar. işte işin içini bilen fanatik olmayan kia hyundai gibi markalara yöneliyor 5 yıl garantiyide cebe atıyor kafası rahat ediyor.


    burada hyundai kia gibi markaları kutlamak lazım boş aracınıda full aracınıda ben buyum kardeşim deyip satıyor 2. sınıf insan muamelesi yapıp 5 yıldızlı aracını getirmemezlik etmiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/


    quote:

    Orijinalden alıntı: effendy75

    beyler konumuz vw değil, hatırlatırım. kia ve hyundai nin ABD fiyat politikası ile türkiye fiyat politikası neden bizlerin aleyhine farklılık gösteriyor, bunun üzerinde düşünmenizi öneririm.



    bunu daha önce i20 bölümünde de yazdım türkiye'de araçların bu kadar boşaltılarak satılmasının tek nedeni VERGİ şimdi polo aracı 6 hava yastığı esp navigasyon dijital klima vs. vs. baz donanım olarak türkiye'de satsa 40 bin altında bir fiyat olması imkansız bu tüm markaların yaşadığı bir türkiye satış politikası. benim ötv'siz alma durumum olduğu için bir çok galiride fiyat araştırdım 45bin tl olan bir golf 32bin tl ötv ödemeden alınıyor bu vergi durumunda hyundai cesaret gösterip kardeşim çok satamam ama yinede alın full aracımıda getirdim isterseniz alın ama vergiden dolayı fiyat uçuyor buna yapacak birşeyim yok deyip fabrika çıkış fiyatından ödün vermiyor.

    hyundai burada kendine güvenini gösteriyor bu cesareti başka markalar kolay kolay gösteremiyor biliyorki diğer donanımda satılan araçları bomboş olduğunu kendi eliyle ifşa etmiş olacak alıcı full aracı görünce kardeşim bu bomboşmuş diyerek almadan çıkıp gidecek. şuan polo fiesta corsa vs. orta paketi galeriler türkiye'deki en full donanımlı araç olarak satmakta olduğu için alıcının gözünü kör edip satıyorlar. işte işin içini bilen fanatik olmayan kia hyundai gibi markalara yöneliyor 5 yıl garantiyide cebe atıyor kafası rahat ediyor.


    burada hyundai kia gibi markaları kutlamak lazım boş aracınıda full aracınıda ben buyum kardeşim deyip satıyor 2. sınıf insan muamelesi yapıp 5 yıldızlı aracını getirmemezlik etmiyor.



    Doğru söze ne denir.




  • i20 pahalı bence de
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/


    quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer


    quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/


    iyide konuda zaten bu siz ne anladınız?


    Ben zaten öyle anladım da bazı FAN i20 kullanıcıları anlamıyor..


    iyide NCAP testine sadece i20 full güvenlik paketi ile girmediki diğer araçlarda full güvenlik paketli modellerini yolluyor yoksa yandan çarpışma sonusu 5 yıldız almak imkansız.


    Valla bi Mitsubishi kerizmiş o zaman.. Ncap'tan 4 yıldız alan Colt, 2 hava yastıklı baz modeli.. Yolarda ise daha çok 4HY'lı Invite ve 6HY'lı ESP'li Instyle'lardır..

    Madem yan hava yastıklarıyla 5 yıldız almak mümkün değil.. Niçin her i20 sahibi buraya girip 5 yıldız almış masalı okuyor? Yoksa hepiniz Premium paket mi kullanıyorsunuz?

    Benim i20 ile bir sorunum yok.. Dizelinin test sürüşüne bile katıldım.. Ancak bu forumdaki i20 kullanıcılarının imzaya yazacak kadar Ncap'ı büyütmelerini anlamıyorum.. Bırakın ESP'yi EBD bile olmayan araç sahipleri bile Ncap 5 yıldız diye caka satıyor Fiesta forumunda yada böyle konu başlıklarında..

    Bakın ben 3 yıldızlık araçla da kaza yaptım.. 110km hızla 1.2 Corsa ile 2004 Fiestaya yandan çarptım.. 20 metre sürükledim ve trafik lambasını yıkarak durdum.. 2 araçtakilerin de burnu bile kanamadı Allah'a şükür..

    Vurduğum araç kaç yıldız bilmiyorum ama 4-5 tane hava yastığıyla ancak 4 yıldız alabilmiş bir Getz olsaydı.. Ayvayı yemiş olabilirdim..

    Testeki premium i20 5 yıldız almış olabilir ama sokaklarda gezenler meçhuldür.. Yıl 2011 ESP ile hava atmaya çalışanlar var.. Bazıları ise 6 yıldır ESP'li B sınıfı araç sürmenin keyfini çıkarıyor.. Hyundai gazete ilanlarıyla da o yüzden ancak benim külahıa anlatır.. 2 oda 1 salon ve Ncap masallarını..




  • sametc, yazdıklarının bazı bölümlerinde haklısın.

    ancak hala yerli üretim i20 nin, hadi polo yu geçtik, bir fiesta veya corsa ile aynı fiyata satılması sorusunun bir açıklaması yok(donanımlar arasında ciddi fark olmamasına rağmen)... kia veya hyundai, almanlardan ve japonlardan daha ucuza araç satarak büyüme politikası güden firmalar. bunun net yansımaları avrupa ve amerika pazarında görülürken türkiye'ye baktığımızda neden farklı bir resimle karşı karşıyayız? özellikle forumun konusu i20 deki durumu henüz çözemedim ben?

    i20 nin tutmama nedeni türkiyedeki fiyatlama politikasıdır. açıkçası bundan sonrası için de kısa ve orta vadede durumun pek değişeceğini düşünmüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: effendy75

    sametc, yazdıklarının bazı bölümlerinde haklısın.

    ancak hala yerli üretim i20 nin, hadi polo yu geçtik, bir fiesta veya corsa ile aynı fiyata satılması sorusunun bir açıklaması yok(donanımlar arasında ciddi fark olmamasına rağmen)... kia veya hyundai, almanlardan ve japonlardan daha ucuza araç satarak büyüme politikası güden firmalar. bunun net yansımaları avrupa ve amerika pazarında görülürken türkiye'ye baktığımızda neden farklı bir resimle karşı karşıyayız? özellikle forumun konusu i20 deki durumu henüz çözemedim ben?

    i20 nin tutmama nedeni türkiyedeki fiyatlama politikasıdır. açıkçası bundan sonrası için de kısa ve orta vadede durumun pek değişeceğini düşünmüyorum.






    "ancak hala yerli üretim i20 nin, hadi polo yu geçtik, bir fiesta veya corsa ile aynı fiyata satılması sorusunun bir açıklaması yok"

    neden bir açıklama bulamıyorsunuz? aklınızdan eski kalite hyundai silip atın rakiplerinden eksiği olmadığı gibi üstün olduğu noktaları bile olan bir araç neden daha ucuza satılsın?

    ön yargı bitmedikçe zaten hyundai 2. tercih olarak görülmekten kurtulamayacak malesef.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer


    quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/


    quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer


    quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/


    iyide konuda zaten bu siz ne anladınız?


    Ben zaten öyle anladım da bazı FAN i20 kullanıcıları anlamıyor..


    iyide NCAP testine sadece i20 full güvenlik paketi ile girmediki diğer araçlarda full güvenlik paketli modellerini yolluyor yoksa yandan çarpışma sonusu 5 yıldız almak imkansız.


    Valla bi Mitsubishi kerizmiş o zaman.. Ncap'tan 4 yıldız alan Colt, 2 hava yastıklı baz modeli.. Yolarda ise daha çok 4HY'lı Invite ve 6HY'lı ESP'li Instyle'lardır..

    Madem yan hava yastıklarıyla 5 yıldız almak mümkün değil.. Niçin her i20 sahibi buraya girip 5 yıldız almış masalı okuyor? Yoksa hepiniz Premium paket mi kullanıyorsunuz?

    Benim i20 ile bir sorunum yok.. Dizelinin test sürüşüne bile katıldım.. Ancak bu forumdaki i20 kullanıcılarının imzaya yazacak kadar Ncap'ı büyütmelerini anlamıyorum.. Bırakın ESP'yi EBD bile olmayan araç sahipleri bile Ncap 5 yıldız diye caka satıyor Fiesta forumunda yada böyle konu başlıklarında..

    Bakın ben 3 yıldızlık araçla da kaza yaptım.. 110km hızla 1.2 Corsa ile 2004 Fiestaya yandan çarptım.. 20 metre sürükledim ve trafik lambasını yıkarak durdum.. 2 araçtakilerin de burnu bile kanamadı Allah'a şükür..

    Vurduğum araç kaç yıldız bilmiyorum ama 4-5 tane hava yastığıyla ancak 4 yıldız alabilmiş bir Getz olsaydı.. Ayvayı yemiş olabilirdim..

    Testeki premium i20 5 yıldız almış olabilir ama sokaklarda gezenler meçhuldür.. Yıl 2011 ESP ile hava atmaya çalışanlar var.. Bazıları ise 6 yıldır ESP'li B sınıfı araç sürmenin keyfini çıkarıyor.. Hyundai gazete ilanlarıyla da o yüzden ancak benim külahıa anlatır.. 2 oda 1 salon ve Ncap masallarını..


    senin tepkin neye mitsubishi kim kötü dedi? yan hava yastıklarıyla 5 yıldız almak mümkün değil diye kim dedi? eğer benim lafım olan yan hava yastığı olmayan araç 5 yıldız alamaz demem üzerine söylüyorsanız zıt şeyler söylemiş oluyorsunuz.

    ben burada hiçbir i20 sahibi 6 hava yastığı donanımı olmasada kendindeki aracında varmış havası attığını görmüyorum. o kişiler isterseniz 6 hava yastıklı alma şansınız var diyorlar. colt 6 hava yastıklı istesem var mı? yok. polo fiesta vs. isteyince hiçbir galeride yok. mesele sahip olmak değil istesende olamaması.

    benim i20 6 hava yastıklı olanı dijital kliması usb girişi 4 kapı otomatik cam aynalar tek tuşla içerden katlamalı lafın kısası isteyene hyundai sunuyor ama diğerleri yurt dışında sunup bizim halkımızı 2. sınıf görüp getirmiyorlar. aslında 2. sınıf görmekte değil kendi satışlarını baltalamak istemiyorlar önceki mesajda da yazdığım gibi full aracı gören bu araç ne kardeşim bomboş diyecek full almak istese 40bini aşan fiyatlar çıkacak. böyle fiyatlara ulaşan aracı kaç kişi alacak?

    Allah kimseye kaza bela vermesin ama senin yorumunda da ön yargı zirve yapmış durumda getz olsaydı ayvayı yemiş olmak falan eleştirdiğin kişilerin yolundan ön yargı ile gittiğinin farkında değilsin. yan hava yastığı her kazada açılmaz sizin vurduğunuz araç yerinde siz olsaydınız biri size yandan vurup süreklediği zaman yan hava yastığının önemini anlarsınız. bahsini ettiğiniz kazada yan hava yastığınız olsa bile zaten açılmayacaktı anlatabildim mi?




  • Belki ön yargılı arkadaşlara hyundainin hangi noktalara geldiği konusunda yardımcı olur.
    Bir model bu sadece...
  • buda benden olsun. 10 yıl önce hyundai böyle kaliteli araç yapmıyordu ama işler değişti bu araçlarıda kendini kanıtlamasıdır.


    http://www.nedenhyundai.com/




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SAMET/ -- 22 Ocak 2011; 21:45:36 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67

    Belki ön yargılı arkadaşlara hyundainin hangi noktalara geldiği konusunda yardımcı olur.
    Bir model bu sadece...



    Valla hyundai nerelere geldiğini fuarda incelediğim i20 nin plastik kokusundan çok iyi anlamıştım :). O kadar kötü bir plastik kullanılıyor ki i20'de kokudan içinde oturulmuyordu. Getz desen apayrı bi olay 1 hafta kiraladım 100 ü geçmek o araçla yürek ister.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Janissary. -- 22 Ocak 2011; 22:13:14 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/

    buda benden olsun. 10 yıl önce hyundai böyle kaliteli araç yapmıyordu ama işler değişti bu araçlarıda kendini kanıtlamasıdır.


    http://www.nedenhyundai.com/




    Kalite diye genesisin videolarını koymanız çok saçma aracın 202.000 lira fiyatı var. O fiyata bırakında kaliteli olsun.




  • Kaldı ki i20 corsa çakması i30 bmw 1 serisi çakması aynı şekilde genesiste ön ızgara hatlar vs s500 çakması. Genesis hariç diğer tüm modelleri(i10,i20,i30,getz,era) kullanmış test etmiş görmüş incelemiş biri olarak konuşuyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janissary.


    quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/

    buda benden olsun. 10 yıl önce hyundai böyle kaliteli araç yapmıyordu ama işler değişti bu araçlarıda kendini kanıtlamasıdır.


    http://www.nedenhyundai.com/



    Kalite diye genesisin videolarını koymanız çok saçma aracın 202.000 lira fiyatı var. O fiyata bırakında kaliteli olsun.


    bu kadar soyut yorumlaman asıl saçma olanı. 10 yıl önce hyundai bu tip araçlar üretmiyordu artık tüm araçlarında kaliteye geçti diyoruz. konuya hakim olmadan fikrin olmuş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SAMET/ -- 22 Ocak 2011; 22:20:44 >




  • Son olarakta kimse ayranım ekşi demez. Herkes bütçesine göre cebine göre beğendiği sevdiği aracı alır. Ama orta da hyundai ile ilgili gerçekler varken bu kadar abartmamak lazım. Satış ve pazarlama konusunda da fanı olduğum markanın(mitsubishi) hyundai kadar başarılı olmasını isterdim açıkçası.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janissary.


    quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/

    buda benden olsun. 10 yıl önce hyundai böyle kaliteli araç yapmıyordu ama işler değişti bu araçlarıda kendini kanıtlamasıdır.


    http://www.nedenhyundai.com/



    Kalite diye genesisin videolarını koymanız çok saçma aracın 202.000 lira fiyatı var. O fiyata bırakında kaliteli olsun.


    bu kadar soyut yorumlaman asıl saçma olanı. 10 yıl önce hyundai bu tip araçlar üretmiyordu artık tüm araçlarında kaliteye geçti diyoruz. konuya hakim olmadan fikrin olmuş.


    Bilmem ben bindiğim hiçbir hyundai de kaliteye dair hiçbir iz göremedim. Fuar da corsa ya da polodan inip i20 ye bindiğimden olabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janissary.

    Kaldı ki i20 corsa çakması i30 bmw 1 serisi çakması aynı şekilde genesiste ön ızgara hatlar vs s500 çakması. Genesis hariç diğer tüm modelleri(i10,i20,i30,getz,era) kullanmış test etmiş görmüş incelemiş biri olarak konuşuyorum.


    corsa çakması demek için araç tıpa tıp olması lazım farları mı aynı? sisleri mi aynı? kaput mu aynı? önden arkaya hatları mı aynı? arka stoplar andırması corsa çakması mı demek gerekiyor

    corsacılar bile çoğu i20 demiş

    http://www.opelim.net/forums/showthread.php?t=45133




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/


    quote:

    Orijinalden alıntı: Janissary.

    Kaldı ki i20 corsa çakması i30 bmw 1 serisi çakması aynı şekilde genesiste ön ızgara hatlar vs s500 çakması. Genesis hariç diğer tüm modelleri(i10,i20,i30,getz,era) kullanmış test etmiş görmüş incelemiş biri olarak konuşuyorum.


    corsa çakması demek için araç tıpa tıp olması lazım farları mı aynı? sisleri mi aynı? kaput mu aynı? önden arkaya hatları mı aynı? arka stoplar andırması corsa çakması mı demek gerekiyor

    corsacılar bile çoğu i20 demiş

    http://www.opelim.net/forums/showthread.php?t=45133


    Beni corsacıların ne dediği ilgilendirmiyor ki. Ben gidip kendim inceleyip sürüp test edip öyle yorum yapıyorum. Ayrıca paylaştığınız başlıkta kalite konusunda opelin kat kat üstün olduğunu herkes belirtmiş. Konumuzda kalite sanırım değil mi ?




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.