Şimdi Ara

i20 1.0 Turbo DCT ile 3 gün TEST

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
823
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Hafta sonu i20 1.0 TGDI DCT'yi yaklaşik 1000 km boyunca kullanma fırsatım oldu.
    Test süresince özellikle performans ve yakıt tüketimine ait detaylı cekimler yaptım. Ayrıca sormak istedikleriniz olursa seve seve cevaplarım.
    Ayrıca video yerine okumayı tercih edenler için de , test izlenimlerine iliskin yazı iceren bir link bırakiyorum.
    https://otopark.com/forum/threads/i20-1-0-turbo-dct-ile-3-guen-test.9695/
    Keyifli seyirler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Carsever -- 20 Mayıs 2019; 12:35:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Şahsi algılamayın lütfen ama şu video incelemeleri sevemedim bir türlü. Ofiste çalışırken ara ara açıp inceleme yazısını okumak istiyorum ama video olunca ses açamıyorum, sessiz sinema gibi görüntü de izelemeyeceğime göre video incelemelerin neredeyse hiç birine bakmıyorum.

    Naçizane isteğim, izlenimlerinizi 3-5 cümle de olsa yazılı olarak ilk mesaja dercetmeniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MÜŞAVİR -- 20 Mayıs 2019; 10:36:58 >
  • İncelemeniz güzel olmuş teşekkürler. Benim merak ettiğim uzun yolda koltuk rahatlığı nasıl? Bir süre sonra batmaya başlıyor mu? Bir arkanızda yetişkin insan otururken diz mesafesi nasıl? Uzun yolda bacak ağrısı oluyor mu?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bir süre sonra yorgunluk olusuyor ister istemez. B segmenti bir arac sonucta, koltuk minderlerinin baldır altı destekleri bir C segmenti aracların ki gibi degil.
    Arka yasam alanı ile ilgili de bizzat showroomda kendiniz inceleyip karar vermelisiniz, bu durum surucu ve ön yolcu koltugunu hangi konumda ayarlayacaginizla ilgili biraz da ama ortalama boydaki (170-180) insanlar icin sıkıntı yaratacagini sanmıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Carsever kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • MÜŞAVİR kullanıcısına yanıt
    Hocam şu platformdaki yazım size yardimcı olabilir belki.
    https://otopark.com/forum/threads/i20-1-0-turbo-dct-ile-3-guen-test.9695/

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MÜŞAVİR

    Şahsi algılamayın lütfen ama şu video incelemeleri sevemedim bir türlü. Ofiste çalışırken ara ara açıp inceleme yazısını okumak istiyorum ama video olunca ses açamıyorum, sessiz sinema gibi görüntü de izelemeyeceğime göre video incelemelerin neredeyse hiç birine bakmıyorum.

    Naçizane isteğim, izlenimlerinizi 3-5 cümle de olsa yazılı olarak ilk mesaja dercetmeniz.
    Aynen uzun da sürüuo insan sıkılıyo konu sahibi ilk mesajda genel hatlarıyla belirtse daha iyi olur herkes için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güzel inceleme olmuş. Yakıt incelemesinin bu şekilde gerçekci olması daha doğru.
    i20 nin makyajlı kasasındaki şu arka stoplarını bi türlü sevemedim.
  • Stopları batırdılar maalesef. Kardeşi Rio daha oturaklı ve güzel duruyor göze.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sönmeyen Arıza Lambası.

    Stopları batırdılar maalesef. Kardeşi Rio daha oturaklı ve güzel duruyor göze.
    Aynen hocam , ben de gidip makyajlı kasa i20 aldım, makyajsız i20'nin arka stoplar da çok iyi değil ama en azından rahatsız etmiyor. Bizim kasa hakikaten garip görünüyor.
  • 4 ileri Anadol pardon 4 ileri i20'den sonra gayet yeterli bir araç olmuş. 1.4 atmosferik 4 ileri olan akan trafikte bile 25-30 km/saat ortalama hız ile 8 altına düşemiyorsun imkanı yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    4 ileri Anadol pardon 4 ileri i20'den sonra gayet yeterli bir araç olmuş. 1.4 atmosferik 4 ileri olan akan trafikte bile 25-30 km/saat ortalama hız ile 8 altına düşemiyorsun imkanı yok.
    Hocam 1.4 anadol, pardon 4 ileri i20 sahibiyim. % 100 şehiriçi kullanımda ortalama hız 24 km. Ortalama tüketim 8.25 litre. Ortalama hız 30 olsa eminim 7. 5 leri görecektir. ŞAhsen bu tüketim benim için aşırı değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anyhill

    Hocam 1.4 anadol, pardon 4 ileri i20 sahibiyim. % 100 şehiriçi kullanımda ortalama hız 24 km. Ortalama tüketim 8.25 litre. Ortalama hız 30 olsa eminim 7. 5 leri görecektir. ŞAhsen bu tüketim benim için aşırı değil.

    Alıntıları Göster
    Asiri degil ama alti mumkun degil. Kendi aracimi kullandigim gibi kullansam da benimkinden az yaktiramadim.

    Sehir ici yeterli arac ama 3-4 kisi olsa nasil hizlanir bilemiyorum. Donanim olarak zengin arac



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 20 Mayıs 2019; 17:3:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Asiri degil ama alti mumkun degil. Kendi aracimi kullandigim gibi kullansam da benimkinden az yaktiramadim.

    Sehir ici yeterli arac ama 3-4 kisi olsa nasil hizlanir bilemiyorum. Donanim olarak zengin arac

    Alıntıları Göster
    3-4 kiş i ve bagaj olunca hızlanmıyor elbette ama , toplumda herkes basınca giden araç istemiyor. Şahsen ben istemiyorum, 2 çocuğum var, onlar araçtayken mümkün olduğunca en yavaş giden aracın sahibi olmayı tercih ediyorum. Hız felakettir , bazen şehiriçinde ehliyeti nerden aldığı belli olmayan terbiyesiz ve çağ dışı insanlar gelip saçma sapan hareketler yaparak insanı tahrik ediyor, işte o tür anlarda gaza basıp uçan ve o tür terbiyesizlerle kapışabnilecek bir aracım olsaydı eminim birçok hata yapar, kendimi ve ailemi tehlikeye atardım. Yavaş giden araç şahsım adına en iyisi




  • Ben de bu araca sahibim. Performans konusunda beni tatmin etti. Yüksek devirlere çıkma ihtiyacı hissettirmediği için yakıt konusunda da beklentileri karşılıyor. B segmenti hb araç alınacaksa alternatifler arasına konulmalı.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.