Şimdi Ara

██ HYUNDAI GETZ KULÜBÜ ██ (1362. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
8 Misafir (1 Mobil) - 7 Masaüstü1 Mobil
5 sn
32.937
Cevap
125
Favori
2.789.903
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 13601361136213631364
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Nuvanda86 kullanıcısına yanıt
    nedir durum
    SS atarmisin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mnr980

    nedir durum
    SS atarmisin

    Bugün uğradım @Nuvanda86 nın dediği yere, başlıkta 10 nisan diyorlardı. Kampanya bitmiş. O kadar dükkanlarını aradım hiç abartmıyorum 30 dk sürdü yerini bulmam, hatta orayı ararken daha büyük ve daha güzel bir yer de buldum öveçlerde ama yine de kampanya bitti deyip kapıdan çevirdiler.. Yeni kampanya yapacaklarmış fiyat az gelmiş fiyatı arttıracaklarmış. Aslında kampanyanın bittiği yok. Baktılar millet akın ediyor biraz zam yapıp daha fazla kazanalım demişler herhalde.
  • DeArAnGeL kullanıcısına yanıt
    hocam ben getımı alalı 2 yıl olacak
    aracı akbak tan aldım
    o zaman full kuaför yapılmıştı aracıma
    şuanda halen canlı ama boya koruma vb. yaptıracagım
    yıgenımde tüm teccızat var olmadı malzemeyı alıp kendımız yapabılırız?

    cam fılımını ne yaptınız?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mnr980

    hocam ben getımı alalı 2 yıl olacak
    aracı akbak tan aldım
    o zaman full kuaför yapılmıştı aracıma
    şuanda halen canlı ama boya koruma vb. yaptıracagım
    yıgenımde tüm teccızat var olmadı malzemeyı alıp kendımız yapabılırız?

    cam fılımını ne yaptınız?

    Valla boş zaman yaratıp biz yapsak daha mantıklı olur. 4-5 saatte 5 kat pasta cila nasıl atılır bilemem. Sonuşta ne olursa olsun esnaflar. Biri gidecek diğeri gelecek. Cam filmini de bizim mahallede bir aksesuarcı çocuk var ona sorucam. Çok yoğun çalışıyorum aslında. 90 bin bakımını bile daha yaptırmadım.
  • Batıkent Atlantis'te de iç detaylı temizlik falan da dahil 159 TL gibi bir fiyat vardı. Bu işi yapan çoğalınca fiyatlar haliyle düştü sanırım.
  • Biraz geç kaldım kusura bakmayın işlerim vardı.

    Arabayı tam saatinde aldım çoktan hazırdı. Çok fazla zamanım yoktu ayak üstü sohbet ettik, Bülent bey vardı. Kampanya devam edecekti 25 lira zam yapmışlar.

    Tam beklediğim gibiydi diyebilirim. Ufak tefek çizikler gitmiş, en son garip bir sürtme vardı onunda %75 ini gidermişti yaptıkları işlem.
    Kullandıkları ürün bu konuda en iyisi diye biliyorum (Meguiar's)
    Jantlarım olmadığı için o işlem belki boşa gitti benim.
    ULV yöntemiyle araç içi anti-bakteriyel dezenfeksiyon nedir bilmiyorum. Araç içini de güzelce temizlemişler.
    Çok yerden fiyat almadım auto king de aynı işlemi 350 liraya yaptılar bir arkadaşa.
    Sonuçta @aktuz hocamın da dediği gibi 20 lira veriyoruz iç dış yıkatmaya bu işlem için çok değil bence.
    Dip not: Detaylı iç yıkamaya da 100 lira dediler.





    Çok fotoğraf çekemedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nuvanda86 -- 8 Nisan 2014; 23:04:52 >




  • Ben kartalda winox diye biyere yaptirmistim 200 liraya

    Adamlar resmen dolandirici

    Arabayi yikayip verdiler

    Yalandan bi cila yapmislar o kadar

    Motoruda neyle yikadiysalar benek benek oldu heryer

    Hava karardiginda almistim arabayi farkedememistim

    Cogu boyle bu firmalarin dikkatli olmak lazim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JackDaniels -- 9 Nisan 2014; 5:31:04 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mnr980

    geçmiş olsun
    yakıttan kaynaklandıgını düşünüyorum
    pislik gelmiş olabilmi


    Sağolun kesinlikle yakıttan veya genel olarak sistemde birikmiş pislilkten olmalı, sorun birkez daha tekrarladı ve Dear Angel hocamın belirttiği yöntemi uyguladım, kaputu açınca derinde görülen ufak bir pompa var, arabaya karşıdan baktığınızda sağ yarısında kalan ve camın altına denk gelen kısımda, tansiyon ölçme altlerinin pompasına benzer siyah bir yumuşak plastik parça var, onu sıkıp bırakınca birkaç kere araç boğulmaktan kurtuluyor ve marş alıyor.. Tabi bu geçici bir yöntem, yakıt sistemine pompasına mazot filtresine falan baktıracam en kısa zamanda..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeArAnGeL

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dizel Getz

    Bugün nazar günümdü galiba.. Aracım 2006 dizel VGT, çalıştıktan 5 6 saniye sonra stop etti ve en az on defa denememe rağmen marş bassada motor çalışmadı.. 11. denemede biraz daha gaza yüklendim ve motor çalıştı, gazı kesmeden biraz bekledim ve mümkün olduğunca devirli kullanarak kendimce bir boğulma olduğunu sandığım bu problemi devirli kullanma ile çözmeye çalıştım..
    Sorun tekrarlamadı gün içinde ama fikir rica ediyorum, bunun tekrarlamaması için ne yapmak lazım.. Marşa basarken çalışsın diye gaz vermek doğru mu (ben böyle çalıştırdım).. Bu, yakıt sistemi problemimidir yoksa ateşleme problemimi (ki bence her ikiside, stop etmesi yakıttan, çalışmaması ateşlemeden) çok nadir de olsa geç marş alma sorunu yaşıyordum ama hep ilk marşta çalışırdı.. Böyle çalışıpta 5 6 saniye sonra stop etme ve birkaç marş çalışmama durumunu ilk defa yaşadım.. Tecrübesi olan paylaşırsa sevinirim..

    Yaşadığın sorunun birebir aynısını yaşadım. Benim aracımda 2006 vgt biliyorsun. Yaklaşık 5-6 ay önce foruma yazmıştım. Sabah arabayı çalıştırdım. Hemen marş aldı 5-6 saniye sonra stop etti. Defalarca denememe rağmen çalışmadı. Son çare kaputu açtım (sorunun yakıt ile ilgili olduğunu düşündüğüm için çünkü aküyü yeni değiştirmiştim) Yakıt filtresinin ufak bir pompası var. Onu sertçe 3-5 defa sıkıp bıraktım. Sonra tekrar kontağı çevirdim çalıştı. Evimizin yakınında geniş bir bulvar var oraya gidip 2 tur attım devirli bir şekilde. O gün bu gündür sorun yaşamıyorum. Bence yaşadığım sorunun sebebi o aralar çok fazla farklı farklı benzinlikten mazot almıştım. Pislik atmış olabilir. Ev ile iş yakın olunca araç ya evin önünde yatıyor ya da motor ısınmadan işe varmış oluyorum. Motor ısınmayınca da bu tarz tıkanmalar olabilir diye düşündüm.
    Şimdi sen bir daha aynı sorunu yaşamamak için ne yapmalıyım diye düşünüyorsan ;
    1) Yakıt filtreni değiştir (mazot filtresi)
    2) Mümkün olduğunca aynı akaryakıt istasyonuna gitmeye çalış
    3) Depoyu fulleyeceğin zaman pompacıya yakıt katkısı ver arada eklesin (3-4 depoda bir yapsan da olur)
    .
    .
    .
    .
    10) Son çare carbon clean yapmak ki ben yorumlarını okuyunca bir vazgeçiyorum bir yaptırayım diyorum.

    Üstat sağolasın, bu pompayı sıkıp bırakma yöntemi işime yaradı, sorun tekrarladı ve senin dediğin parçayı buldum, kaputun gerisinde ortalara yakın ve camın altına denk gelen siyah yumuşak plastik bir parça.. Onu sıkıp bıraktım bir kaç kere ve tek seferde çalıştı.. Şimdi mazot filtresini değiştirip arada bir katkı kullanmak gibi şeyleri yapmam lazm.. Bir de her markadan yakıt almayıp belli bir yerden almaya başlamak lazım.. Yoksa ikide bir başımıza işi alırız gibi duruyor.. Verdiğin fikir çok işime yaradı sağolasın..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dizel Getz

    quote:

    Orijinalden alıntı: DeArAnGeL

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dizel Getz

    Bugün nazar günümdü galiba.. Aracım 2006 dizel VGT, çalıştıktan 5 6 saniye sonra stop etti ve en az on defa denememe rağmen marş bassada motor çalışmadı.. 11. denemede biraz daha gaza yüklendim ve motor çalıştı, gazı kesmeden biraz bekledim ve mümkün olduğunca devirli kullanarak kendimce bir boğulma olduğunu sandığım bu problemi devirli kullanma ile çözmeye çalıştım..
    Sorun tekrarlamadı gün içinde ama fikir rica ediyorum, bunun tekrarlamaması için ne yapmak lazım.. Marşa basarken çalışsın diye gaz vermek doğru mu (ben böyle çalıştırdım).. Bu, yakıt sistemi problemimidir yoksa ateşleme problemimi (ki bence her ikiside, stop etmesi yakıttan, çalışmaması ateşlemeden) çok nadir de olsa geç marş alma sorunu yaşıyordum ama hep ilk marşta çalışırdı.. Böyle çalışıpta 5 6 saniye sonra stop etme ve birkaç marş çalışmama durumunu ilk defa yaşadım.. Tecrübesi olan paylaşırsa sevinirim..

    Yaşadığın sorunun birebir aynısını yaşadım. Benim aracımda 2006 vgt biliyorsun. Yaklaşık 5-6 ay önce foruma yazmıştım. Sabah arabayı çalıştırdım. Hemen marş aldı 5-6 saniye sonra stop etti. Defalarca denememe rağmen çalışmadı. Son çare kaputu açtım (sorunun yakıt ile ilgili olduğunu düşündüğüm için çünkü aküyü yeni değiştirmiştim) Yakıt filtresinin ufak bir pompası var. Onu sertçe 3-5 defa sıkıp bıraktım. Sonra tekrar kontağı çevirdim çalıştı. Evimizin yakınında geniş bir bulvar var oraya gidip 2 tur attım devirli bir şekilde. O gün bu gündür sorun yaşamıyorum. Bence yaşadığım sorunun sebebi o aralar çok fazla farklı farklı benzinlikten mazot almıştım. Pislik atmış olabilir. Ev ile iş yakın olunca araç ya evin önünde yatıyor ya da motor ısınmadan işe varmış oluyorum. Motor ısınmayınca da bu tarz tıkanmalar olabilir diye düşündüm.
    Şimdi sen bir daha aynı sorunu yaşamamak için ne yapmalıyım diye düşünüyorsan ;
    1) Yakıt filtreni değiştir (mazot filtresi)
    2) Mümkün olduğunca aynı akaryakıt istasyonuna gitmeye çalış
    3) Depoyu fulleyeceğin zaman pompacıya yakıt katkısı ver arada eklesin (3-4 depoda bir yapsan da olur)
    .
    .
    .
    .
    10) Son çare carbon clean yapmak ki ben yorumlarını okuyunca bir vazgeçiyorum bir yaptırayım diyorum.

    Üstat sağolasın, bu pompayı sıkıp bırakma yöntemi işime yaradı, sorun tekrarladı ve senin dediğin parçayı buldum, kaputun gerisinde ortalara yakın ve camın altına denk gelen siyah yumuşak plastik bir parça.. Onu sıkıp bıraktım bir kaç kere ve tek seferde çalıştı.. Şimdi mazot filtresini değiştirip arada bir katkı kullanmak gibi şeyleri yapmam lazm.. Bir de her markadan yakıt almayıp belli bir yerden almaya başlamak lazım.. Yoksa ikide bir başımıza işi alırız gibi duruyor.. Verdiğin fikir çok işime yaradı sağolasın..

    Rica ederim sorununu geçici olarak çözmene yardımcı olduysam ne mutlu bana. En kısa zamanda mazot filtreni değiştir. İnşallah marşı çok zorlamamışsındır.. Filtre değiştirmeye gittiğinde kızdırma bujilerine de bir baktır.




  • HAVA FİLTRESİ: 24,00 TL
    YAĞ FİLTRESİ: 25,00 TL
    YAKIT FİLTRESİ: 35,00 TL
    POLEN FİLTRESİ: 28,00 TL
    PERİYODİK BAKIM İŞÇİLİĞİ: 60,00 TL
    Toplam: 172,00 TL
    Kdv: 30,96 TL
    Genel Toplam :202,96 TL

    Motor yağı hariç BOSCH servisten aldığım fiyatlar böyle, ne dersiniz normal midir, bana KDV hariç pek yüksek gelmedi :)
    Araç 1.5 dizel
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dizel Getz


    HAVA FİLTRESİ: 24,00 TL
    YAĞ FİLTRESİ: 25,00 TL
    YAKIT FİLTRESİ: 35,00 TL
    POLEN FİLTRESİ: 28,00 TL
    PERİYODİK BAKIM İŞÇİLİĞİ: 60,00 TL
    Toplam: 172,00 TL
    Kdv: 30,96 TL
    Genel Toplam :202,96 TL

    Motor yağı hariç BOSCH servisten aldığım fiyatlar böyle, ne dersiniz normal midir, bana KDV hariç pek yüksek gelmedi :)
    Araç 1.5 dizel

    15 gün önce kavaklıdere Bosch'tan aldığım fiyat bilgisi ;

    Yağ filtresi : 12
    Hava Filtresi : 22
    Polen Filtresi : 20
    Mazot Filtresi : 72 (bunu telefonda ben mi yanlış duydum bilmiyorum ama böyle yazmışım)
    V kayışı : 25
    İşçilik : 100
    Toplam : 251 tl
    ________________

    Ön fren disk takımı : 120
    Ön balata takımı : 65
    Arka balata : 60
    İşçilik : 80
    Toplam : 325 tl
    ______

    Bu fiyatlarla karşılaştır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeArAnGeL

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dizel Getz

    quote:

    Orijinalden alıntı: DeArAnGeL

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dizel Getz

    Bugün nazar günümdü galiba.. Aracım 2006 dizel VGT, çalıştıktan 5 6 saniye sonra stop etti ve en az on defa denememe rağmen marş bassada motor çalışmadı.. 11. denemede biraz daha gaza yüklendim ve motor çalıştı, gazı kesmeden biraz bekledim ve mümkün olduğunca devirli kullanarak kendimce bir boğulma olduğunu sandığım bu problemi devirli kullanma ile çözmeye çalıştım..
    Sorun tekrarlamadı gün içinde ama fikir rica ediyorum, bunun tekrarlamaması için ne yapmak lazım.. Marşa basarken çalışsın diye gaz vermek doğru mu (ben böyle çalıştırdım).. Bu, yakıt sistemi problemimidir yoksa ateşleme problemimi (ki bence her ikiside, stop etmesi yakıttan, çalışmaması ateşlemeden) çok nadir de olsa geç marş alma sorunu yaşıyordum ama hep ilk marşta çalışırdı.. Böyle çalışıpta 5 6 saniye sonra stop etme ve birkaç marş çalışmama durumunu ilk defa yaşadım.. Tecrübesi olan paylaşırsa sevinirim..

    Yaşadığın sorunun birebir aynısını yaşadım. Benim aracımda 2006 vgt biliyorsun. Yaklaşık 5-6 ay önce foruma yazmıştım. Sabah arabayı çalıştırdım. Hemen marş aldı 5-6 saniye sonra stop etti. Defalarca denememe rağmen çalışmadı. Son çare kaputu açtım (sorunun yakıt ile ilgili olduğunu düşündüğüm için çünkü aküyü yeni değiştirmiştim) Yakıt filtresinin ufak bir pompası var. Onu sertçe 3-5 defa sıkıp bıraktım. Sonra tekrar kontağı çevirdim çalıştı. Evimizin yakınında geniş bir bulvar var oraya gidip 2 tur attım devirli bir şekilde. O gün bu gündür sorun yaşamıyorum. Bence yaşadığım sorunun sebebi o aralar çok fazla farklı farklı benzinlikten mazot almıştım. Pislik atmış olabilir. Ev ile iş yakın olunca araç ya evin önünde yatıyor ya da motor ısınmadan işe varmış oluyorum. Motor ısınmayınca da bu tarz tıkanmalar olabilir diye düşündüm.
    Şimdi sen bir daha aynı sorunu yaşamamak için ne yapmalıyım diye düşünüyorsan ;
    1) Yakıt filtreni değiştir (mazot filtresi)
    2) Mümkün olduğunca aynı akaryakıt istasyonuna gitmeye çalış
    3) Depoyu fulleyeceğin zaman pompacıya yakıt katkısı ver arada eklesin (3-4 depoda bir yapsan da olur)
    .
    .
    .
    .
    10) Son çare carbon clean yapmak ki ben yorumlarını okuyunca bir vazgeçiyorum bir yaptırayım diyorum.

    Üstat sağolasın, bu pompayı sıkıp bırakma yöntemi işime yaradı, sorun tekrarladı ve senin dediğin parçayı buldum, kaputun gerisinde ortalara yakın ve camın altına denk gelen siyah yumuşak plastik bir parça.. Onu sıkıp bıraktım bir kaç kere ve tek seferde çalıştı.. Şimdi mazot filtresini değiştirip arada bir katkı kullanmak gibi şeyleri yapmam lazm.. Bir de her markadan yakıt almayıp belli bir yerden almaya başlamak lazım.. Yoksa ikide bir başımıza işi alırız gibi duruyor.. Verdiğin fikir çok işime yaradı sağolasın..

    Rica ederim sorununu geçici olarak çözmene yardımcı olduysam ne mutlu bana. En kısa zamanda mazot filtreni değiştir. İnşallah marşı çok zorlamamışsındır.. Filtre değiştirmeye gittiğinde kızdırma bujilerine de bir baktır.

    Eyvallah, son mesajımı gördün mü.. BOSCH servisten fiyat aldım bir bak istersen.. Yağ hariç fiyat verdiler, CASTROL 5-30 EDGE yağı da kendim almak istiyorum ucuz bir yer bulursam, bizim motorlar 5 litre alıyordu değil mi??




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeArAnGeL

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dizel Getz


    HAVA FİLTRESİ: 24,00 TL
    YAĞ FİLTRESİ: 25,00 TL
    YAKIT FİLTRESİ: 35,00 TL
    POLEN FİLTRESİ: 28,00 TL
    PERİYODİK BAKIM İŞÇİLİĞİ: 60,00 TL
    Toplam: 172,00 TL
    Kdv: 30,96 TL
    Genel Toplam :202,96 TL

    Motor yağı hariç BOSCH servisten aldığım fiyatlar böyle, ne dersiniz normal midir, bana KDV hariç pek yüksek gelmedi :)
    Araç 1.5 dizel

    15 gün önce kavaklıdere Bosch'tan aldığım fiyat bilgisi ;

    Yağ filtresi : 12
    Hava Filtresi : 22
    Polen Filtresi : 20
    Mazot Filtresi : 72 (bunu telefonda ben mi yanlış duydum bilmiyorum ama böyle yazmışım)
    V kayışı : 25
    İşçilik : 100
    Toplam : 251 tl
    ________________

    Ön fren disk takımı : 120
    Ön balata takımı : 65
    Arka balata : 60
    İşçilik : 80
    Toplam : 325 tl
    ______

    Bu fiyatlarla karşılaştır.

    Filtrede o kadar fark olacağını zannetmem, dediğin gibi yanlış anlamış olabilrsin, eğer filtre fiyatı bendeki gibiyse senin servis fiyatı daha avantajlı, içinde v kayışı da var.. Yok sendeki fiyatlar doğruysa benim aldığım fiyat daha avantajlı ama ben de de bazı filtelerde yüklenmişler fiyatlara.. Karışık..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dizel Getz

    quote:

    Orijinalden alıntı: DeArAnGeL

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dizel Getz


    HAVA FİLTRESİ: 24,00 TL
    YAĞ FİLTRESİ: 25,00 TL
    YAKIT FİLTRESİ: 35,00 TL
    POLEN FİLTRESİ: 28,00 TL
    PERİYODİK BAKIM İŞÇİLİĞİ: 60,00 TL
    Toplam: 172,00 TL
    Kdv: 30,96 TL
    Genel Toplam :202,96 TL

    Motor yağı hariç BOSCH servisten aldığım fiyatlar böyle, ne dersiniz normal midir, bana KDV hariç pek yüksek gelmedi :)
    Araç 1.5 dizel

    15 gün önce kavaklıdere Bosch'tan aldığım fiyat bilgisi ;

    Yağ filtresi : 12
    Hava Filtresi : 22
    Polen Filtresi : 20
    Mazot Filtresi : 72 (bunu telefonda ben mi yanlış duydum bilmiyorum ama böyle yazmışım)
    V kayışı : 25
    İşçilik : 100
    Toplam : 251 tl
    ________________

    Ön fren disk takımı : 120
    Ön balata takımı : 65
    Arka balata : 60
    İşçilik : 80
    Toplam : 325 tl
    ______

    Bu fiyatlarla karşılaştır.

    Filtrede o kadar fark olacağını zannetmem, dediğin gibi yanlış anlamış olabilrsin, eğer filtre fiyatı bendeki gibiyse senin servis fiyatı daha avantajlı, içinde v kayışı da var.. Yok sendeki fiyatlar doğruysa benim aldığım fiyat daha avantajlı ama ben de de bazı filtelerde yüklenmişler fiyatlara.. Karışık..

    Geçen hafta servisten aldığım fiyatlar;

    Yağ filtresi; 24
    Mazot filtresi; 24
    Hava filtresi; 22
    Polen filtresi; 46

    ben yağı değiştireceğim yerden almayı düşünüyorum böylelikle işçilik otomatik olarak düşer. verdiğiniz toplam rakamlara yağ dahil yaptırabilirsiniz.




  • Bizim fiyatlar yağ harici 200 - 250 tl'ye halledilebiliyor işin aslı. Mazot filtresini kesinlikle yanlış anlamışımdır çünkü v kayışı 25 tl olmaz diye tahmin ediyorum. Herhalde adam v kayışına 72 mazot filtresine 25 demiştir. Sonuç olarak @Nuvanda86 nın da dediği gibi yağ dahil 200 - 250 ye halledilebilir. Benim 75 bin bakımım 220 tl'ye halledilmişti. Sanayide yaptırmıştım. İşçilik 30 tl almışlardı. Yağ olarak da magnetec 5w-30 almıştım fiyata dahil. Bu sefer 5w-30 edge aldım 4+4 - 8 litre. Bizim araçlar 5.3 litre yağ alıyor. Ankaradaysan 4 litrelik al 1 litresini ben vereyim hayrına :)
  • Aldığınız filtrelerde her birine 5-10 lira ekliyorlar zaten. Ayrıca işçilik ekliyorlar.

    Hava ve poleni kendiniz alıp değiştirin.
    Yağ filtresini yağı aldığınız yerden alırsanız bunlar da muhtemelen bedava değişir.

    Yakıt filtresi kalıyor. Yakıtı düzgün yerden alıyorsanız, geç çalışma, çekiş problemleri, stop etme durumları yoksa yani filtre şişmediyse acelesi yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeArAnGeL

    Bizim fiyatlar yağ harici 200 - 250 tl'ye halledilebiliyor işin aslı. Mazot filtresini kesinlikle yanlış anlamışımdır çünkü v kayışı 25 tl olmaz diye tahmin ediyorum. Herhalde adam v kayışına 72 mazot filtresine 25 demiştir. Sonuç olarak @Nuvanda86 nın da dediği gibi yağ dahil 200 - 250 ye halledilebilir. Benim 75 bin bakımım 220 tl'ye halledilmişti. Sanayide yaptırmıştım. İşçilik 30 tl almışlardı. Yağ olarak da magnetec 5w-30 almıştım fiyata dahil. Bu sefer 5w-30 edge aldım 4+4 - 8 litre. Bizim araçlar 5.3 litre yağ alıyor. Ankaradaysan 4 litrelik al 1 litresini ben vereyim hayrına :)



    Allahrazı olsun :) ama İstanbuldayım... Yalnız şu var, yağ dahil 200-250 ye mal olmaz bence, çünkü dediğin gibi zaten yağsız fiyatlar bunlar, ben açtım bosch a yağ da sordum 110 lira dedi, GM miymiş neymiş markası, toplam oldu 300-350.. Yanlış mı hesaplıyorum??




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeArAnGeL

    Bizim fiyatlar yağ harici 200 - 250 tl'ye halledilebiliyor işin aslı. Mazot filtresini kesinlikle yanlış anlamışımdır çünkü v kayışı 25 tl olmaz diye tahmin ediyorum. Herhalde adam v kayışına 72 mazot filtresine 25 demiştir. Sonuç olarak @Nuvanda86 nın da dediği gibi yağ dahil 200 - 250 ye halledilebilir. Benim 75 bin bakımım 220 tl'ye halledilmişti. Sanayide yaptırmıştım. İşçilik 30 tl almışlardı. Yağ olarak da magnetec 5w-30 almıştım fiyata dahil. Bu sefer 5w-30 edge aldım 4+4 - 8 litre. Bizim araçlar 5.3 litre yağ alıyor. Ankaradaysan 4 litrelik al 1 litresini ben vereyim hayrına :)



    Tekrar aradım evet dediğin gibi V kayışı 70 tl civarı :) mazot filtresi 24.
    Baskı balataya komple 517 tl dediler.

    V kayışını neden değiştiriyorsun ?

    Bir önceki bakımda kayınpeder halletti sanayide 240 tl tutmuş ön balatalar ile birlikte, yağ Mobil 10w 40, filtreleri orjinal kendi servisten almış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nuvanda86 -- 9 Nisan 2014; 13:48:07 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dizel Getz


    HAVA FİLTRESİ: 24,00 TL
    YAĞ FİLTRESİ: 25,00 TL
    YAKIT FİLTRESİ: 35,00 TL
    POLEN FİLTRESİ: 28,00 TL
    PERİYODİK BAKIM İŞÇİLİĞİ: 60,00 TL
    Toplam: 172,00 TL
    Kdv: 30,96 TL
    Genel Toplam :202,96 TL

    Motor yağı hariç BOSCH servisten aldığım fiyatlar böyle, ne dersiniz normal midir, bana KDV hariç pek yüksek gelmedi :)
    Araç 1.5 dizel

    HAVA FİLTRESİ: 10 tl
    YAĞ FİLTRES : 8.00 tl
    YAKIT FİLTRESİ: 30,00 TL
    POLEN FİLTRESİ: 15,00 TL
    PERİYODİK BAKIM İŞÇİLİĞİ: 10,00 yada 20.00 TL
    Toplam: 73.00 TL
    Kdv dahil
    Genel Toplam :73.00 TL

    yukarda senin bosch servisten aldığın fiyatı sanayide iyi bir usta malzemeleri parçacıdan alınca bu fiyata yapıyor ankarada.(yağ filitresi servis fiyatıdır)b




  • 
Sayfa: önceki 13601361136213631364
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.