Şimdi Ara

██ HYUNDAI GETZ KULÜBÜ ██ (1360. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
32.946
Cevap
122
Favori
2.830.706
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 13581359136013611362
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aktuz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dizel Getz

    quote:

    Orijinalden alıntı: JackDaniels

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dizel Getz

    Arkadaşlar, sol arka lastikte ufak bir yırtık gibi bir şey oldu, baktım hava tutmamaya başlıyor ve hava vurduktan sonra yavaş yavaş hava kaçırıyor (Bir hafta içinde 32 psı dan 19 psı ya düşüyordu).. Yol üstünde bir lastikçiye uğradım, yama yapalım dedi, sökünce gördük ki sorun sadece yırtık değil aynı zamanda çivi saplanmasıymış.. Yama 20 tl, çıkma lastik 30 tl dedi, ben de lastik taktırdım.. Verilen fiyatlar ve yama yerine lastik tercihim hakkında yorumunuz varsa rica ederim..

    Bir de far ampulü değiştirmek istiyorum OSRAM SİLVERSTAR ı öven arkadaşlar olmuş forum içinde, ampul konusunda da öneriniz ve fiyat bilginiz var mıdır.. Selamlar..

    siverstar eskidi artık nightbreaker var

    lastiğin eski ise yama değmez diyebilirim ama yeni bi lastiği 20 liradan sebep bırakıp çıkma bi lastik almazdım şahsen

    eğer yanakta ise o zaman gidip yenisini alırdım

    ama yama yanakta değilse ben değişmem

    Nightbreaker yeniymiş evet ondan almayı planlıyorum ben de.. Lastikteki yırtık yanak tarafındaydı, altından da çivi girmişti.. Birkaç ay sonra dört lastiğide yenilerim diye çıkma ile idare edeyim düşüncesiyle aldım, baktığımmkadarıyla da lastik benim diğer lastiklerden daha kötü değildi, yaması falan da yoktu taktırdım.. Yenisi gibi güvenli değil ama tek yeni lastik alacağıma tamamını aynı anda değiştirip beraber eskimeleri daha mantıklı görünüyor..

    Normal philips H4 ampul yerine bu ampullerden almanı tavsiye etmem.

    Bu ampullerin ömürleri normal ampullere göre çok daha kısadır.
    Daha çok aydınlatacağı konusu çıkardıkları ışığın renk tonu sebebiyle büyük oranda algı yanılmasıdır.

    Osram night breaker olarak satılan ampullerin %63'ü 400saat kullanımda filamanı kopuyor,bozuluyor.
    Osram standart seri olarak satılan ampullerin %63'ü 900saat kullanımda filamanı kopuyor, bozuluyor.
    Osram uzun ömürlü diye satılanın ki 3000 saat.

    ve hepsinin de ışık gücü 1650/1000 lümendir.


    Ampuller kullanıldıkça ışık güçleri düşer. Ampulu eskimiş bir otomobile yeni ampul takınca kullanıcı bunu yeni ampulün performansı diye algılar.

    Far camınız temiz ise, farınızın reflektör kısmı kirlenmemiş, özelliğini yitirmemişse, aracınızın farına gelen kablolar eskiyip-oksitlenmemiş ise hiç arayışa girmenize gerek yok.

    Güçlü ampul arıyorsanız da watt değerine göre seçmelisiniz. Bunu seçerken de ampule gelen elektrik soketinin seramik olmasına, rölelerinizin yeni ampulün akımını kaldıracağına emin olmalısınız. Aydınlatmadan şikayetçiyseniz bunları dikkate alarak
    70/65W gibi bir h4 ampul tercih edebilirsiniz. Gerisi aldatmacadır.

    AKTUZ hocam çok teşekkürler, sıkılmadan zahmet edip her konuda bilginizi paylaşıyorsunuz.. Anlattıklarınız doğrultusunda 2006 model olan bir dizel getz için 65/70w philips ampuller normalmidir, doğru mu anladım.. Kabloların akımı kaldırması açısından da soruyorum..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    2006 1.5 Dizel VGT




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aktuz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dizel Getz

    quote:

    Orijinalden alıntı: JackDaniels

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dizel Getz

    Arkadaşlar, sol arka lastikte ufak bir yırtık gibi bir şey oldu, baktım hava tutmamaya başlıyor ve hava vurduktan sonra yavaş yavaş hava kaçırıyor (Bir hafta içinde 32 psı dan 19 psı ya düşüyordu).. Yol üstünde bir lastikçiye uğradım, yama yapalım dedi, sökünce gördük ki sorun sadece yırtık değil aynı zamanda çivi saplanmasıymış.. Yama 20 tl, çıkma lastik 30 tl dedi, ben de lastik taktırdım.. Verilen fiyatlar ve yama yerine lastik tercihim hakkında yorumunuz varsa rica ederim..

    Bir de far ampulü değiştirmek istiyorum OSRAM SİLVERSTAR ı öven arkadaşlar olmuş forum içinde, ampul konusunda da öneriniz ve fiyat bilginiz var mıdır.. Selamlar..

    siverstar eskidi artık nightbreaker var

    lastiğin eski ise yama değmez diyebilirim ama yeni bi lastiği 20 liradan sebep bırakıp çıkma bi lastik almazdım şahsen

    eğer yanakta ise o zaman gidip yenisini alırdım

    ama yama yanakta değilse ben değişmem

    Nightbreaker yeniymiş evet ondan almayı planlıyorum ben de.. Lastikteki yırtık yanak tarafındaydı, altından da çivi girmişti.. Birkaç ay sonra dört lastiğide yenilerim diye çıkma ile idare edeyim düşüncesiyle aldım, baktığımmkadarıyla da lastik benim diğer lastiklerden daha kötü değildi, yaması falan da yoktu taktırdım.. Yenisi gibi güvenli değil ama tek yeni lastik alacağıma tamamını aynı anda değiştirip beraber eskimeleri daha mantıklı görünüyor..

    Normal philips H4 ampul yerine bu ampullerden almanı tavsiye etmem.

    Bu ampullerin ömürleri normal ampullere göre çok daha kısadır.
    Daha çok aydınlatacağı konusu çıkardıkları ışığın renk tonu sebebiyle büyük oranda algı yanılmasıdır.

    Osram night breaker olarak satılan ampullerin %63'ü 400saat kullanımda filamanı kopuyor,bozuluyor.
    Osram standart seri olarak satılan ampullerin %63'ü 900saat kullanımda filamanı kopuyor, bozuluyor.
    Osram uzun ömürlü diye satılanın ki 3000 saat.

    ve hepsinin de ışık gücü 1650/1000 lümendir.


    Ampuller kullanıldıkça ışık güçleri düşer. Ampulu eskimiş bir otomobile yeni ampul takınca kullanıcı bunu yeni ampulün performansı diye algılar.

    Far camınız temiz ise, farınızın reflektör kısmı kirlenmemiş, özelliğini yitirmemişse, aracınızın farına gelen kablolar eskiyip-oksitlenmemiş ise hiç arayışa girmenize gerek yok.

    Güçlü ampul arıyorsanız da watt değerine göre seçmelisiniz. Bunu seçerken de ampule gelen elektrik soketinin seramik olmasına, rölelerinizin yeni ampulün akımını kaldıracağına emin olmalısınız. Aydınlatmadan şikayetçiyseniz bunları dikkate alarak
    70/65W gibi bir h4 ampul tercih edebilirsiniz. Gerisi aldatmacadır.

    Kablo derken, bahsettiğiniz soket ve röle dediğiniz elemanları kastettim.. Bizim getzlere uygun ampul nedir kısacası :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    2006 1.5 Dizel VGT




  • 70-65W şu ampulü getzde orijinal soket ile kullandığında sıkıntı yaşamazsın.

    Gerek yok, orijinal olsun dersen de şunlar çoğu aracın üzerinde gelen orijinal ampullerdir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeArAnGeL

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mnr980

    yağı açık bekletigınızde yağın kalıtesi düşüyor
    nedenmı oksijenle teması oldugundan.
    hiç açılmamış paketın ömrü 10 yıla kadar uzayabilirken açılmış ve beklıyen yağ kalitesi düşer.

    Benim aracım zaten 5.3 litre yağ alıyor. Tam 5 litre almıyor ki. İster istemez 4+1+1 almak zorundayım. Ayrıca geriye kalan 0.7 lt'lik yağı da tabiki kapağı kapalı muhafaza ederim ve yılda bir bakıma girdiğimden yıl içerisinde o yağı ekleyerek zaten 1 yıl dolmadan bitiriyorum. 1 yıl içerisinde de ne kadar kayba uğrar bilemem ama en azından motorun içindekinden daha az yıpranacağı aşikar.

    dearangel bende eski kasa dizel getz var.benim aracın motoru kitapçığındada yazan 4.8 litre yağ alıyor.senin araç benzinli ve daha az olması lazım bildiğim kadarıyla.nasıl 5.3 litre yağ alıyor aracın anlayamadım.kitapçığına baktınmı.oradada senin söylediğin rakammı yazıyor.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aktuz

    70-65W şu ampulü getzde orijinal soket ile kullandığında sıkıntı yaşamazsın.http://www.ozenticaret.com.tr/asp/product/2473/Osram-ALLSEASON-UV-12V-70-65W-Halojen-Ampul

    Gerek yok, orijinal olsun dersen de şunlar çoğu aracın üzerinde gelen orijinal ampullerdir.
    http://www.ozenticaret.com.tr/asp/product/1626/Osram-H4-60-55W-43-T-Far-Ampulu


    Nb ampuller bile cok kullanildiginda farlari sarartiyor denirken

    Watt degeri yuksek ampul daha cabuk sarartmazmi
    Ne kadar cok watt o kadar cok isi demek degilmidir

    Dediginiz gibi isi sebebiyle soketi eritmeside cabasi degilmidir

    Nb dan dahami az zararlidir yinede

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    DELL OPTIPLEX 3070 // I3 9100T // 16+4 GB DDR4 2666MHZ // 500 GB SANDISK NVME 3D NAND SSD // HP W2207H LCD // MAALESEF TTNET ADSL




  • JETDEVRİYE J kullanıcısına yanıt
    Kitapcikta benzinli 3.3 dizwl 5.3 yaziyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    DELL OPTIPLEX 3070 // I3 9100T // 16+4 GB DDR4 2666MHZ // 500 GB SANDISK NVME 3D NAND SSD // HP W2207H LCD // MAALESEF TTNET ADSL
  • JackDaniels kullanıcısına yanıt
    Ben söylentileri pek umursamıyorum. İşim gereği daha teknik düşünmeye ve deneyimlerimi paylaşmaya çalışıyorum.

    Her tasarımın bir toleransı var, %10 olur %15 olur, %50 olur.

    Oto elektrik sisteminde de % 10-15 civarında alınmıştır. 60/55 ile 70/65 arasındaki fark hiç bir marka modelin orijinal tesisatında ne röleye ne kablolara ne de sokete zarar vermez.

    Ampuller 60/55W değeriyle satılır ve bu 12V gerilim altında yani araç çalışmaz durumdayken harcadığı güçtür. Genel de benzinli araçlarda çalışır durumdayken bu gerilim ~13.2V olur ve ampul gücü 66W/60W değerine ulaşır.
    Bazı araçlarda, özellikle de dizel araçların bazılarında bu değer 14.4V a kadar çıkar. Bu durumda aynı ampulün gücü 72/66W değerine ulaşır. Fakat aracın bu duruma göre ne kabloları, ne farı, ne rölesi değişik olur.
    Buna bir de tasarım icabı güvenlik toleransları eklenir. Yani getz için 70/65 sorun oluşturmaz.

    Fakat sıradan bir aracın elektrik sisteminde 100/90W ampul kullanılırsa pratik olarak teoride ki performans alınmadığı gibi fara, kablolara, soketlere, röleye zarar verme ihtimali çok yüksektir. Takanlar yok mu peki. Var tabi.
    Şirket aracıdır, nadiren akşam trafiğine kalıyordur. Kablolarında, soketlerinde oksitlenme vardır, gerilim düşmesi vardır. 100W diye taktığı ampul aslında 60W gücünde çalışıyordur. Kendince o ampulle aydınlatma sorununu çözmüştür vs..



    Öncesinde dediğim gibi aracın elektrik sisteminde bir problem yok ise, eskimemiş ise, oksitlenmemiş ise, farınız temiz ise, ampul yerine doğru oturtulmuş ise, far ayarınız iyi ise original ampulle aydınlatma sıkıntısı çekmezsiniz.
    Hem ucuz hem uzun ömürlü olduğu için orijinal ampul en idealidir.


    Aracı 10 yaşında büyük olup da herşeyi yerli yerinde olduğu halde aydınlatmadan performans alamayanların far soketindeki gerilimi ölçtürmeleri ve voltaj kaybını ölçmeleri, ölçtürmeleri gerekir. Gerilim düşmesini araç çalışırken ve farlar yanarken voltmetrenin bir ucunu akünün pozitif kutbuna diğer ucunu far soketinizdeki pozitif kutba tutarak ölçebilirsiniz.
    Zamanla eskiyen, oksitlenen kablo ve soketler yüzünden farlarınıza gelmesi gereken 13-14V arasındaki gerilim 11-13V arasında veya daha düşük geliyor ise farlarınız hemen önünüzü bile aydınlatmaz.
    Sadece 13.2V yerine 12.5 V gelmesi bile aydınlatma kapasitesinde %20 kayıp demektir. 12V'a düşüyorsa kayıp %30 a yaklaşır. Bu durumda olanların her şeyden önce araçlarında aküden farlara doğrudan 4-5 mm2 kesitli kablo çektirmesi ve röle
    ve araya röle koydurması gerekir. Bu toplamda yaklaşık 50 TL'lik bir masraftır ve aydınlatmasında sorun olmadığını düşünenlerin bile fayda göreceği bir uygulamadır.




  • aktuz A kullanıcısına yanıt
    eyw
    _____________________________

    DELL OPTIPLEX 3070 // I3 9100T // 16+4 GB DDR4 2666MHZ // 500 GB SANDISK NVME 3D NAND SSD // HP W2207H LCD // MAALESEF TTNET ADSL
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aktuz

    Ben söylentileri pek umursamıyorum. İşim gereği daha teknik düşünmeye ve deneyimlerimi paylaşmaya çalışıyorum.

    Her tasarımın bir toleransı var, %10 olur %15 olur, %50 olur.

    Oto elektrik sisteminde de % 10-15 civarında alınmıştır. 60/55 ile 70/65 arasındaki fark hiç bir marka modelin orijinal tesisatında ne röleye ne kablolara ne de sokete zarar vermez.

    Ampuller 60/55W değeriyle satılır ve bu 12V gerilim altında yani araç çalışmaz durumdayken harcadığı güçtür. Genel de benzinli araçlarda çalışır durumdayken bu gerilim ~13.2V olur ve ampul gücü 66W/60W değerine ulaşır.
    Bazı araçlarda, özellikle de dizel araçların bazılarında bu değer 14.4V a kadar çıkar. Bu durumda aynı ampulün gücü 72/66W değerine ulaşır. Fakat aracın bu duruma göre ne kabloları, ne farı, ne rölesi değişik olur.
    Buna bir de tasarım icabı güvenlik toleransları eklenir. Yani getz için 70/65 sorun oluşturmaz.

    Fakat sıradan bir aracın elektrik sisteminde 100/90W ampul kullanılırsa pratik olarak teoride ki performans alınmadığı gibi fara, kablolara, soketlere, röleye zarar verme ihtimali çok yüksektir. Takanlar yok mu peki. Var tabi.
    Şirket aracıdır, nadiren akşam trafiğine kalıyordur. Kablolarında, soketlerinde oksitlenme vardır, gerilim düşmesi vardır. 100W diye taktığı ampul aslında 60W gücünde çalışıyordur. Kendince o ampulle aydınlatma sorununu çözmüştür vs..



    Öncesinde dediğim gibi aracın elektrik sisteminde bir problem yok ise, eskimemiş ise, oksitlenmemiş ise, farınız temiz ise, ampul yerine doğru oturtulmuş ise, far ayarınız iyi ise original ampulle aydınlatma sıkıntısı çekmezsiniz.
    Hem ucuz hem uzun ömürlü olduğu için orijinal ampul en idealidir.


    Aracı 10 yaşında büyük olup da herşeyi yerli yerinde olduğu halde aydınlatmadan performans alamayanların far soketindeki gerilimi ölçtürmeleri ve voltaj kaybını ölçmeleri, ölçtürmeleri gerekir. Gerilim düşmesini araç çalışırken ve farlar yanarken voltmetrenin bir ucunu akünün pozitif kutbuna diğer ucunu far soketinizdeki pozitif kutba tutarak ölçebilirsiniz.
    Zamanla eskiyen, oksitlenen kablo ve soketler yüzünden farlarınıza gelmesi gereken 13-14V arasındaki gerilim 11-13V arasında veya daha düşük geliyor ise farlarınız hemen önünüzü bile aydınlatmaz.
    Sadece 13.2V yerine 12.5 V gelmesi bile aydınlatma kapasitesinde %20 kayıp demektir. 12V'a düşüyorsa kayıp %30 a yaklaşır. Bu durumda olanların her şeyden önce araçlarında aküden farlara doğrudan 4-5 mm2 kesitli kablo çektirmesi ve röle
    ve araya röle koydurması gerekir. Bu toplamda yaklaşık 50 TL'lik bir masraftır ve aydınlatmasında sorun olmadığını düşünenlerin bile fayda göreceği bir uygulamadır.

    Teşekkürler çok yardımcı oldunuz, gayet de açılayıcı "aydınlatıcı" yazmışsınız.. Verdiğiniz linklerdeki ampullerden standart araçlar da gelir dediğinizi kullanmak en mantıklısı oalcak bu anlattıklarınıza göre..




  • bu gün babamın aracını logan 1.5dci yın
    yağ bakımını yaptırdır (helvacıoğlu)
    4,5lt 10 40 elf yağ
    hava polen yağ filitresıne
    125 tl tuttu krd. kartına 5 taksit.

    ayrıca getz ın trafik sgortasını da yenilettim
    2-3 yerden fiyat almıştım en uygunu 265 tl axa dan çıkıyordu.
    dün foruma konu açan bir arkadaş kentparkta sigortacının hedıye kartı ve yemek çekı kanpanyasını gördüm
    acentadan fiyat aldım axa ya 265 tl fiyat verdı
    sabah gıdıp yaptırdım
    30 tl hedıye kartı ve 20 tl çek verdı

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Ey Türk! Dostunu da Düşmanını da bil artık..!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mnr980

    bu gün babamın aracını logan 1.5dci yın
    yağ bakımını yaptırdır (helvacıoğlu)
    4,5lt 10 40 elf yağ
    hava polen yağ filitresıne
    125 tl tuttu krd. kartına 5 taksit.

    ayrıca getz ın trafik sgortasını da yenilettim
    2-3 yerden fiyat almıştım en uygunu 265 tl axa dan çıkıyordu.
    dün foruma konu açan bir arkadaş kentparkta sigortacının hedıye kartı ve yemek çekı kanpanyasını gördüm
    acentadan fiyat aldım axa ya 265 tl fiyat verdı
    sabah gıdıp yaptırdım
    30 tl hedıye kartı ve 20 tl çek verdı


    sigortayı mayıs'ta ben de yenileteceğim. bilgilerini ulaştırır mısın bana da :)

    Kasko yaptıran var mı bu aralar ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nuvanda86 -- 4 Nisan 2014; 15:25:05 >
    _____________________________
    "Bir yandan korkun bir yandan umudun varsa iki kanatlı olursun; tek kanatla uçulmaz zaten."
    Mevlana Celalettin Rumi




  • Nuvanda86 kullanıcısına yanıt
    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=90091916&p=1
    hocam konu bu arayın teklıf alın
    beni referans gösterin
    şu an süper kanpanya
    aynı fıyat hedıye alıyorsunuz.

    +benım trafik sigortamda mayısın 4 de bıtıyordu
    ben yeniledim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mnr980 -- 4 Nisan 2014; 15:28:47 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Ey Türk! Dostunu da Düşmanını da bil artık..!
  • Mnr980 kullanıcısına yanıt
    yarın hallediyorum hemen teşekkürler
    _____________________________
    "Bir yandan korkun bir yandan umudun varsa iki kanatlı olursun; tek kanatla uçulmaz zaten."
    Mevlana Celalettin Rumi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mnr980

    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=90091916&p=1
    hocam konu bu arayın teklıf alın
    beni referans gösterin
    şu an süper kanpanya
    aynı fıyat hedıye alıyorsunuz.

    +benım trafik sigortamda mayısın 4 de bıtıyordu
    ben yeniledim.

    Valla benim sigortaci nakit odeyince 1300 liralik policeyi bana 1000e bagliyor zaten



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JackDaniels -- 4 Nisan 2014; 17:17:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    DELL OPTIPLEX 3070 // I3 9100T // 16+4 GB DDR4 2666MHZ // 500 GB SANDISK NVME 3D NAND SSD // HP W2207H LCD // MAALESEF TTNET ADSL
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nuvanda86

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mnr980

    bu gün babamın aracını logan 1.5dci yın
    yağ bakımını yaptırdır (helvacıoğlu)
    4,5lt 10 40 elf yağ
    hava polen yağ filitresıne
    125 tl tuttu krd. kartına 5 taksit.

    ayrıca getz ın trafik sgortasını da yenilettim
    2-3 yerden fiyat almıştım en uygunu 265 tl axa dan çıkıyordu.
    dün foruma konu açan bir arkadaş kentparkta sigortacının hedıye kartı ve yemek çekı kanpanyasını gördüm
    acentadan fiyat aldım axa ya 265 tl fiyat verdı
    sabah gıdıp yaptırdım
    30 tl hedıye kartı ve 20 tl çek verdı


    sigortayı mayıs'ta ben de yenileteceğim. bilgilerini ulaştırır mısın bana da :)

    Kasko yaptıran var mı bu aralar ?

    Generali sigorta benim bulduğum en uygun firma.. Hasarsızlık indirimim hiç olmadığından yani ilk kaskom olduğundan 827 tl fiyat çıktı ve ilk kasko için daha ucuz fiyat veren bulamadım.. Reklamları dönüyor tv de falan.. Telefonda da ilgililer.. Deneyimim böyle, bir arayın derim generali sigortayı..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    2006 1.5 Dizel VGT




  • Dizel Getz kullanıcısına yanıt
    sözleşme detaylarına bakmak lazım kasko için. generali bakacağım. aklımda teşekkürler bilgi için.
    _____________________________
    "Bir yandan korkun bir yandan umudun varsa iki kanatlı olursun; tek kanatla uçulmaz zaten."
    Mevlana Celalettin Rumi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nuvanda86

    sözleşme detaylarına bakmak lazım kasko için. generali bakacağım. aklımda teşekkürler bilgi için.

    Ben kısıtlı imkanları kabul ederek fiyatı indirdim tabi, teminat değerinin düşük olması, onların anlaşmalı servislerinde hasarın giderileceği gibi kısıtlamalar var.. Ben bunu büyük bir sorun gibi algılamadım.. Diğer kaskolarda olan küçük hasar onarımı ve yedek araç temini gibi hizmetler poliçeme dahil.. böyle bir anlaşmayla aldım o fiyatı..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    2006 1.5 Dizel VGT
  • arkadaşlar benim arabada ilk çalışmada çok kötü koku geliyor egzosttan öyle böyle değil yani

    aldığımdan beri var

    benzinliykende vardı yani

    geri manevralarda arabanın içine giriyor hiçte iyi olmuyor
    _____________________________

    DELL OPTIPLEX 3070 // I3 9100T // 16+4 GB DDR4 2666MHZ // 500 GB SANDISK NVME 3D NAND SSD // HP W2207H LCD // MAALESEF TTNET ADSL
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dizel Getz


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nuvanda86

    sözleşme detaylarına bakmak lazım kasko için. generali bakacağım. aklımda teşekkürler bilgi için.

    Ben kısıtlı imkanları kabul ederek fiyatı indirdim tabi, teminat değerinin düşük olması, onların anlaşmalı servislerinde hasarın giderileceği gibi kısıtlamalar var.. Ben bunu büyük bir sorun gibi algılamadım.. Diğer kaskolarda olan küçük hasar onarımı ve yedek araç temini gibi hizmetler poliçeme dahil.. böyle bir anlaşmayla aldım o fiyatı..

    etrafınızda tanıdık sigortacınız yoksa sigortam.net i deneyin derim gerçekten uygun rakamlar veriyor
    _____________________________

    DELL OPTIPLEX 3070 // I3 9100T // 16+4 GB DDR4 2666MHZ // 500 GB SANDISK NVME 3D NAND SSD // HP W2207H LCD // MAALESEF TTNET ADSL
  • bu total quartz yağ reklamından sonra yağ ile ilgili biraz araştırma yaptım

    en önce bu api olayına takılmıştım

    http://www.api.org/oil-and-natural-gas-overview/fuels-and-refining/engine-oil/~/media/Files/Oil-and-Natural-Gas/Engine%20Oil/MOTOR_OIL_GUIDE_2010_120210.ashx


    özellikle 5-30 yağlar 70-12 viskoziteye sahip

    misal servisin koyduğu ve magnatec olduğunu düşündüğüm 10-30 ise 77-12 oranında

    viskozitede sınır nedir bilen varmı
    _____________________________

    DELL OPTIPLEX 3070 // I3 9100T // 16+4 GB DDR4 2666MHZ // 500 GB SANDISK NVME 3D NAND SSD // HP W2207H LCD // MAALESEF TTNET ADSL




  • 
Sayfa: önceki 13581359136013611362
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.