Şimdi Ara

hp servis 30 iş günü

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.088
Cevap
3
Favori
128.689
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar batarya sorunu nedeniyle hp pavılıon marka cihazımı 16.01.2009 tarihinde saat 12:00 servise vermiştim. 30 iş günü nezaman doluyor acaba . sizden yardım istiyorum.30 iş günüm nezaman dolar? eyer doğruysa para iadesi alma hakkım varmı? cihaz garantili ne yapmam lazım tecrübeli arkadaşlardan yardım istiyorum.. saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gecegelen06 -- 18 Şubat 2009; 23:59:27 >



  • 20 Şubat Cuma günü 31. iş gününüz dolacak. İster o gün ister 23 Şubat pazartesi günü arayıp işlem yeni ürün veya para iadesi talebiniz doğrultusunda işlem başlatabilirsiniz.

    Hayırlı olsun.
  • cuma günü 31. işgünümü oluyor 30. iş günü arasak olmazmı sayın Nanosoft
    quote:

    Orjinalden alıntı: Nanosoft

    20 Şubat Cuma günü 31. iş gününüz dolacak. İster o gün ister 23 Şubat pazartesi günü arayıp işlem yeni ürün veya para iadesi talebiniz doğrultusunda işlem başlatabilirsiniz.

    Hayırlı olsun.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: levent06y

    cuma günü 31. işgünümü oluyor 30. iş günü arasak olmazmı sayın Nanosoft
    quote:

    Orjinalden alıntı: Nanosoft

    20 Şubat Cuma günü 31. iş gününüz dolacak. İster o gün ister 23 Şubat pazartesi günü arayıp işlem yeni ürün veya para iadesi talebiniz doğrultusunda işlem başlatabilirsiniz.

    Hayırlı olsun.





    hayır dolmasını bekleyeceksiniz
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Nanosoft

    20 Şubat Cuma günü 31. iş gününüz dolacak. İster o gün ister 23 Şubat pazartesi günü arayıp işlem yeni ürün veya para iadesi talebiniz doğrultusunda işlem başlatabilirsiniz.

    Hayırlı olsun.



    yani cuma günü arasam oluyormu cuma günü 31. iş günümmü oluyor
  • vallaha benim hesabıma göre mart ın 2 sinde doluyor ve bu tarihten sonra para iadesi veya ürün değişimi vb. ni talep edebilirsin.
  • Ctesi de iş günü sayıldığı için evet 19 şubat 2009 mesai saati bitiminde 30 iş günü dolmuş oluyor..
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • ne bitmez mesayiymiş zaman durdu sanki msj gelecek diye üçbuçuk atıyorum son günüm
  • quote:

    Orjinalden alıntı: levent06y

    ne bitmez mesayiymiş zaman durdu sanki msj gelecek diye üçbuçuk atıyorum son günüm

    Levent arkadaşım inş. msj atmamışlardırda para iadeni alırsın:)şuan bnm bilgisayarmda serwiste eğer 30 iş günü dolarsa bnde snn gibi para iadesi almak istiyorum..bu yzden snden bir ricam olucak..para iadesi işlemlerini gerçkleştirirken başından geçenleri burada bzmle paylaşırsan sewinirim..en azından bzde tecrübe edinmiş oluruz bu konuda..şansın bol olsn..
  • arkadaşlar aynı sorun bendede var 22 şubatta verdiğim laptopumun dün servisi aramam ile hala parca beklediklerini söylediler benim bu magduriyetim ne olcak iyiki acil işlerimin olduğu söyledim yoksa 2 3 ay sürecek ti heralde ne kadar süre sonra yenisini talep etme hakkım olcak birde para iadesi durumu olursa laptop hediye gelmişti bana nasıl olcak ? bilgilendirirseniz beni cok sevinirim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: emre_81

    arkadaşlar aynı sorun bendede var 22 şubatta verdiğim laptopumun dün servisi aramam ile hala parca beklediklerini söylediler benim bu magduriyetim ne olcak iyiki acil işlerimin olduğu söyledim yoksa 2 3 ay sürecek ti heralde ne kadar süre sonra yenisini talep etme hakkım olcak birde para iadesi durumu olursa laptop hediye gelmişti bana nasıl olcak ? bilgilendirirseniz beni cok sevinirim

    emre laptopunu teslim ettiğin tarihten itibaren 30 işgünü(hp de işgünü hafta içi tüm günler we cumartesi dahldir resmi tailler hariç)geçtikten snra yeni bir laptop yada para iadesi isteyebilirsin..ancak para iadesinde mutlaka fatura olmalı diye biliyorum çnkü faturada yazan miktarı ödüyorlar..
  • daha hala onarımınız devam ediyor yazıyor yarın sabahtan arayacağım bakalım ne diyecekler şimdi bir sorun daha var, fatura benim üstüme değil para iadesi almak için sorun çıkacakmı bakalım..olmazsa ürün değişimi isticem



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gecegelen06 -- 22 Şubat 2009; 11:44:27 >
  • az önce hp müşteri hizmetlerini aradım. 16.ocak ta verdiğim cihazın durumunu sordum, onarımınız sürmekte dedi bayan..fakat dedim 33 iş günü olduğunu ve yasal haklarımdan yararlanmak istediğimi söyledim, hiç itiraz etmeden kayıt açtı ve bana kayıt numarası verdi 3 iş gününde beni arayacakalarını söyledi...gelişmeleri aktarırım
  • Aynı Sorun bendede var 21 Ocak ta servise verdim bugun doldu 30 iş günü garanti olsun diye yarın arıcam. bakalım sonuç ne olacak.
  • Bi çok markada Parçaların gümrük sıkıntısı yaşadığını unutmayınız.
    Hiç bir servis ürün iadesi için yada para iadesi için günlerce hem kendisini hem kaybedeceği müşterisini bekletmek istemez.

    Yeni çıkan ürünlerin yasaya göre 6 ay ila 1 sene yedek parçalarının girmesi yasaktır.
    sebep: Teknoloji yığınlığının ortadan kalkması, önleme.
  • Servislerin o şekilde bi kötü niyete sahip olduğunu sanmıyorum zaten.ama bi wireless sorunu içinde 1 ay bekletmesin . üften püften sorunlar için haftalarca bekliyoruz.Parçaları bence önceden stoklamalılar.Başka türlü sorunu çözemezler.Biz Kullanıcılar için iyi tarafı var tabii 1.5 sene notebook u kullanıyorum garantisinin bitmesine 5 ay var örneğin garantiye veriyosun 30 iş günü geçiyo sen yenisini alıyosun.Birde daha iyi bi ürün alıyosun.Bu bizim için karlı bi alış veriş.Ama onlarda zarar etmiyolar tabii ...
  • Sanırım yazdığımı tam olarak okuyamadınız, yada okuyup anlayamadınız.
    YENİ üretilen bir ürünün 6 Ay ila 12 ay arası Yedek parçası sınırsız sayıda Türkiye stoklarına girişi yasa gereği yasaktır.
    belirli sayıda üretilen sistemin 3/1inin girişi serbesttir.
  • Ben sizi Anladım ama giriş iziniyle ilgili problemlerden kaynaklanmadığını düşünüyorum.Bazı Model serilerinden genel bi sorun olduğu zamanda bu şekilde bi bekleme oluyormuş ve size farklı bi model veriyorlarmış.
    Bu arada bugun aradım hp yi 3 iş günü içerisinde döneceklerini söylediler.. Beklemedeyim .. Gelişmeleri aktarırım ..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ReBeL_

    Ben sizi Anladım ama giriş iziniyle ilgili problemlerden kaynaklanmadığını düşünüyorum.Bazı Model serilerinden genel bi sorun olduğu zamanda bu şekilde bi bekleme oluyormuş ve size farklı bi model veriyorlarmış.
    Bu arada bugun aradım hp yi 3 iş günü içerisinde döneceklerini söylediler.. Beklemedeyim .. Gelişmeleri aktarırım ..


    daha çok beklersin. banada öyle dediler 5 gün oldu arayan yok. bugün 3 kere aradım ama bayana ulaşamadım. adamlar resmen laptobumu çaldı yavvv. oyalayuıp duruyo şerefsizler




  • arkadaşlar sanırım bugun son gün benimde 30 iş günü doluyor yada yarın tam emin değilim ve cok kızgınım yarın arayıp para iadesi isticem ayıp yaaa
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.