Şimdi Ara

LG Oled Televizyon Servis 20 İş Günü Geciktirirse İhtimal Dahilinde Sonuçları?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
1
Favori
873
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamlar,

    2017 yılının bu aylarında teknosa mağazasında 8999 TL tutara LG 55C6V model oled televizyon aldım.
    10 Nisan 2018 tarihinde televizyonun yazılımı çöktü. Aynı gün servisi aradım servis televizyonumu alıp götürdü. Faturası ve Garanti belgesinide aldılar. Bana da bir servis formu verdiler.
    Daha sonra servis formunu incelediğimde "ürünü servis çalışanlarına teslim ettiğime" dair değilde şehven ben farkında olmadan bana "teslim aldığıma dair" bir kutuya imzalatmışlar. Bu ne kadar sorun olur bilmiyorum.

    Üç gün sonra servisi aradığımda bana ürünün anakartı bozulduğunu ve parça siparişi verdiğini söylediler. Bir hafta sonra tekrar aradığımda parçanın güney koreden gönderildiğini ve 15 mayısta geleceğini söylediler.

    Servis formunun arkasında yer alan maddelerde 10 iş gününü geçen onarımlarda, ürün onarılıncaya kadar müşterinin kullanımına benzer bir ürün tahsis etmek zorunda. Bu hakkımı kullanmak için servisi aradığımda ellerinde benzer ürün olmadığını söylediler. LG müşteri hizmetleride kayıt açtı fakat herhangi bir geri dönüş yapılmadı.

    Bu süreçten sonra eğer 20 iş günü dolarsa nasıl bir yol izlemeliyim ?

    Ürün değişimi istediğimde servise mi gitmeliyim yoksa Teknosa mağazasına mı?
    Lg aynı ürünü(55C6V) sıfırını veya onarılmış halini tekrar vermek isterse bunu almak zorundamıyım ?
    Para iadesi talebinde bulunabilirmiyim ? Bundan sonra nasıl bir yol izlemem gerekiyor?

    9.000 TL televizyon alıp 1 sene sonra arıza vermesi canımı sıktı, bu yüzden LG televizyonlara karşı bir güvensizlik oluştu bende. Bu yüzden forum üyelerinden yardım ve görüşlerini bekliyorum.

    Çıkacak sonuçları konu üzerinden haberdar edeceğim.

    7 Mayıs itibarı ile LG Servis ürünün arkasında durdu ve PARA İADESİ kararı verdi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi payda -- 7 Mayıs 2018; 11:1:44 >







  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kim Kitsuragi

    Bu mesaj silindi.
    20 iş gününün bir anlamı yok o zaman sizin dediğinize göre, 3 ay yada 6 ay sonra teslim etseler yine bekleyeceğiz o zaman
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kim Kitsuragi

    Bu mesaj silindi.
    http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2011/04/20110424-6.htm

    kanunda azami tamir süresi 20 iş günü olarak geçiyor, ayrıca madde-3 açıklaması mevcut.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kim Kitsuragi

    Bu mesaj silindi.
    kendi yorumunuz mu? yoksa bir dayanağı var mı?
  • Geçmiş olsun öncelikle umarım en kısa sürede sorununuz çözülür

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • bugün servis ile tekrar görüştüm, parçanın ellerine geçmesi 20 mayısa ertelenmiş, 4 mayıs cuma günüde 20 iş günü doluyor. servis cuma günü iade-değişim formu dolduracak bakalım nasıl bir sonuç çıkar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi payda -- 2 Mayıs 2018; 16:6:56 >
  • 7 Mayıs itibarı ile LG Servis ürünün arkasında durdu ve PARA İADESİ kararı verdi.

    abel xavier isim üyenin paylaştığı bilgilerede güvenmeyin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi payda -- 7 Mayıs 2018; 11:3:50 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.