Şimdi Ara

HP DV6 EKRANDA DALGALANMA VE KARINCALANMA YAŞAYANLAR DİKKATİNE!(SORUN ÇÖZÜLDÜ) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
637
Cevap
3
Favori
61.199
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GeCCCe

    arkadaşlar elimizdeki veritabanını genişletmek için donanımhaber haricinde;

    chip online forumları http://www.chip.com.tr/forum/hp-dv6-kullanicilari-dikkatine-onemlidir_t191235.html

    pcnet online forumları http://www.pcnet.com.tr/forum/donanim/266144-hp-dv6-kullanicilari-dikkatine-onemlidir.html

    hardwaremanıa forumları http://hardwaremania.com/forum/donanim/notebook/hp-dv6-kullanicilari-dikkatine-onemlidir-142941.html

    tom's hardware forumları http://forum.thgtr.com/dizustu-avucici-tasinabilir-mobil-bilgisayar/hp-dv6-kullanicilari-dikkatine!-onemlidir/

    olmak üzere kullanıcılarına kısa bir açıklama yaptım ve konudan net şekilde haberdar olmaları için bizim forumumuzda bulunan linkleride paylaşarak sorundan şikayetçi olan arkadaşların bizlere katılmasını önerdim.

    sizlerde bu bağlamda çevrenizde yada arkadaşlarınızda dv6 kullanıp ekrandan şikayetçi olan ve bize katılmak isteyenlerden model ve seri numaralarını alıp bana göndererek yardımcı olabilirsiniz.




  • Arkadaşlar tekrar merhaba.şimdi lütfen beni çok dikkatli bir şekilde dinleyin.

    Bugün bizim sorunumuzla ilgilenen yetkili koordinatör beni aradı ve görüştük.incelemeler ve araştırmalar tüm hızıyla devam ediyor.yurt dışı ile çok ayrıntılı bir görüşme gerçekleştirilmiş ve bu görüşme sonucunda bizden bazı talepleri var.

    Şimdiye kadar seri/model numaralarını ilettiğimiz cihaz sahiplerinden aşağıda ismini belirttiklerim iletişim bilgilerini ve seri /model numaralarını tek mesaj halinde tekrar atsınlar.(iletişim bilgilerini unutmayın)mesajlarda istediğim bilgileri toplu olarak ve lütfenTEK MESAJ HALİNDE cevaplayınız aksi takdirde benim için takibi zorlaşıyor.

    @KrasofchicK

    @deathblue +1 arkadaşı (arkadaşının iletişim bilgilerini alabilirsen ilet)

    @GodfatherX

    @cihangoren

    @BluePage

    @Kerasuslu

    @kartalaraz

    @Crosshair

    Ayrıca sorun yaşayan ve şimdiye kadar bana seri/model numarasını iletmeyen diğer kullanıcılarında seri no+model no+iletişim bilgilerini TEK MESAJ HALİNDE bana iletmelerini önemle rica ediyorum hp den istiyorlar çünkü.

    Şimdi özellikle dv6 3xxx serisinden cihaz kullanan arkadaşlar;

    Sizin içinizden özellikle dalgalanma sorununu yaşayanlarınız hangileri? Lütfen iyice kontrol ediniz bios ekranında da dalgalanma varmı iyice bakınız.dalgalanmanın çok açık ve net şekilde belli olduğu kullanıcılar kendilerini özel mesaj ile bana bildirsinler.bu arkadaşlardan sorunu kesin teyit etmek için dalgalanmayı video kaydına alıp bana iletmelerini rica edebilirim.

    Yine dv6 3xxx serisinden cihaz kullanan arkadaşlar;

    Karıncalanma sorunu hemen hemen hepinizde var biliyorum ama,bu sorunun ekranlarında çok bariz şekilde belli olan yani bakınca karıncalanmayı farketmekte zorlanmayan arkadaşlar kendilerini bildirsinler.lütfen ekranlarınızı iyice ve dikkatli şekilde kontrol edin bios ekranındada bakın ve karıncalanmanın net şekilde belirgin olduğundan emin olduktan sonra bana özel mesaj ile bildirin.

    Bunun yanında ekranlarında bariz şekilde renklerde doku bozulmaları,pixelleşme vb. sorunu yaşayan ve sorunundan emin olan arkadaşlar kendilerini bana bildirsinler.
    Bu yukarıda üstüne basa basa vurguladığım gibi bana bildirim yapacak kullanıcılardan mutlaka ve mutlaka sorunlarından emin olan ve yine bu sorunları net şekilde ortada olan arkadaşlar bana ulaşsın.bunu bu kadar vurgulamamın sebebi türkiyedeki tüm hp dv6 kullananların kaderinin bir anlamda bu çalışmaya bağlı olmasıdır. O nedenle bunu lütfen çok ciddiye alınız ve ona göre yazdığım gibi sorunlarından emin olan kullanıcılar benimle irtibata geçsin.

    Gelelim sizlere bu konu hakkında neden bu kadar vurgu yaptığıma;

    Sorunun anlaşılması ve çözüm üretilebilmesi için hp türkiye biz dv6 kullanıcılarından 4 adet cihaz istiyor.attıkları maili kopyalayıp yapıştırıyorum;


    quote:

    Sayın Doğanay,



    Mühendislik birimimizde incelenmek üzere 4 adet ürün gerekmektedir. Gerekli özellikler;



    1.) 1 adet DV6-1XXX , 1 adet DV6-2XXX, 2 adet DV6-3XXX (toplam 4 adet)

    2.) Bios ekranında hata veren, daha önce Lcd ekran değişimi olan/ olmayan ve Lcd ekrandaki sorunu hala belirgin bir şekilde devam eden ürünleri seçmenizi rica ederiz.

    3.) Gönüllü olarak ürününü göndermeyi kabul eden 4 müşterimize, muadil yeni bir HP ürün sağlanacaktır.



    Mühendislik birimimizin sorunu en iyi şekilde anlayabilmesi için, en uygun ürünlerin belirlenmesi ve kullanıcılarının iletişim bilgilerinin iletilmesi konusunda yardımlarınızı rica ederiz.

    Ayrıca aynı sorunu yaşayan diğer kullanıcıları da ürün seri numarası ve iletişim bilgileri ile liste halinde iletmenizi rica ederiz.



    Saygılarımızla,

    .....................

    HP MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ




    Muadil ürün konusunda sanırım bu 4 kullanıcıya ürün teklifleri verilecek ben ayrıntıları netleştirince yazarım.ama merak etmeyin sizin cihazlarınızın altına düşmezler.

    Şimdi dv6-1xxx serisinden zaten benim ürünümü alıcaklar.dv6-2xxx serisinden “KrasofchicK” nickli arkadaş cihazını gönderecek.ayrıca içimizde şu ana kadar tek nvidia kart kullanan ve dalgalanma sorunu yaşayan arkadaş bu.o nedenle onun cihazı araştırma için biraz daha önem kazanıyor.yaşadığı dalgalanmayı videoya çekmiş izledim ve benim ekran kartım ati olmasına rağmen ikimizinde dalgalanma sorunu tamamen aynı.bu durumda ati ekran kartı suçsuz oluyor sanırım.

    Şimdi özetle bana 2 tane dalgalanma sorunu ve karıncalanma sorunu yaşayan dv6-3xxx kullanıcısı lazım.bu iki arkadaş dalgalanma sorununun kendi makinasına ait olduğunu ispatlayacak şekilde bir video çekip bana yollarsa bende izleyip sorundan emin olduktan sonra kendilerine dönüş yapıcam ve eğer kabul ederlerse kendilerinin iletişim bilgilerini hp ye ileticem ve hp bu arkadaşlar ile iletişime geçerek cihazlarını araştırma yapmak üzere aldıracak ve kendilerine önceki cihazlarına muadil bir ürün verecektir.bu verilen ürünler artık alınmayacak sizde kalacaktır,eski ürünleriniz ise geri gelmeyecektir.

    Ürünleri gönderecek arkadaşlar,iyice düşünüp taşının sonradan kararsızlığa düşmeyin yada vazgeçme durumları olmasın.süreci etkin ve hızlı şekilde ilerletmemiz için herşeyin tam ve eksiksiz olması gerekli.

    Yine ve yine son kez yazıyorum..bu belirlenecek 2 tane dv6 3xxx serisinden arkadaşlar ekrandaki sorunlarından emin olsunlar ve ispatlayacak halde olsunlar.sonra giden ürünleri sorunsuz çıkarsa kendileri sorumludurlar.

    unutmayın bu iş sadece sizi yada beni ilgilendirmiyor sonunda tüm dv6 kullanıcıları etkilenecek.




  • Bendede var bu sorun ya ürün değişimi veya para iadesi gelse süper olur.

    Model: Hp Pavilion dv6-1232et



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Anesthesia` -- 6 Ocak 2011; 1:19:23 >
  • mudil konusuna gelecek olursak..
    bize göndereceği notbooklardada bu sorun var.....
    daha 1.5 ay olmuş alalı....
    hp nin bütün pc lerinde şuanda bu sorun var....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartalaraz

    mudil konusuna gelecek olursak..
    bize göndereceği notbooklardada bu sorun var.....
    daha 1.5 ay olmuş alalı....
    hp nin bütün pc lerinde şuanda bu sorun var....

    biliyorum..onuda yarın konuşucam bakalım
  • GeCCCe benim pcde siyah veya gri renkli bölgelere bakınca bi kıpırdanma gözüküyo, sanırım karıncalanma denilen olay bu, ben de dalgalanma dediğiniz şey henüz yok, modeli biliyosun DV6 3025et, ben gönderebilirmiyim ürünümü, kabul görürmü ?
  • Bendede karıncalanma var 3050et
  • quote:

    Orijinalden alıntı: üye1500

    Bendede karıncalanma var 3050et


    isim soyisim

    mail

    telefon

    serial

    model no (örnek dv6-1390et VT932EA)

    şeklinde bana pm atın.
  • hocam dediğiniz olay bendede var sanırım.Hpnin kendi sitesine girdiğim zaman ekrana yaklastıgım zaman ufak ufak karıncalanmalar var.Ben dv6 3101et kullanıyorum.Alalı 1 ayı geçmedi.Siz gerekli iletişimi sağlamışsınız.Şimdi ben size seri numaramı versem laptobumu değiştirecekler mi yoksa tamir mi görecek ? Veya Hpyi arasam böyle bir sorunum olduğunu söylesem servise gitse ordada değişim olur mu ?
  • kardeş hp dv 6 serisi sorunlu bir seri sakın alma derim.ASUS N53JQ-SX226V mükemmel bir cihaz gönül rahatlığıyla alabilirsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onboardx
    kardeş hp dv 6 serisi sorunlu bir seri sakın alma derim.ASUS N53JQ-SX226V mükemmel bir cihaz gönül rahatlığıyla alabilirsin.

    Doğru söze ne denir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SerseriBeyfendi

    hocam dediğiniz olay bendede var sanırım.Hpnin kendi sitesine girdiğim zaman ekrana yaklastıgım zaman ufak ufak karıncalanmalar var.Ben dv6 3101et kullanıyorum.Alalı 1 ayı geçmedi.Siz gerekli iletişimi sağlamışsınız.Şimdi ben size seri numaramı versem laptobumu değiştirecekler mi yoksa tamir mi görecek ? Veya Hpyi arasam böyle bir sorunum olduğunu söylesem servise gitse ordada değişim olur mu ?

    şu anda hp sorun yaşayan kişilerin seri numaraları model numaraları ve iletişim bilgilerini topralayıp kendilerine iletmemi istedi.ne yapılacağını bende bilmiyorum ama sorun yaşıyorsanız sizde bilgilerinizi belirttiğim şekilde tek mesaj halinde bana gönderin kaydınızı alayım.ileride bi dönüş olursa hp sizinle iletişime geçeçektir.şu anda işler araştırma ve inceleme aşamasındadır.




  • teşekkür ederim gönderdim hocam. 2 mesaj olarak gönderdim.İlk mesajda serial noyu yanlış vermişim
  • Mesajınız flood koruması tarafından engellenmiştir. Sebebi; 15'ten fazla alıntı yapılamaz. Bunun bir hata olduğunu düşünüyorsanız forum destekten geri bildirimde bulununuz
  • arkadaşlar ben özelikle her renkte inceledim ama dalganma kesinlikle yok.sanırım ati ekran kartlarıyla ilgili bir sorun yaşanmakta.özellikle karıncalanma olsun diye bekledim o da olmadı.benim laptopun kartı nvidia.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AtiMX4

    arkadaşlar ben özelikle her renkte inceledim ama dalganma kesinlikle yok.sanırım ati ekran kartlarıyla ilgili bir sorun yaşanmakta.özellikle karıncalanma olsun diye bekledim o da olmadı.benim laptopun kartı nvidia.

    sizin kullandığınız model nedir acaba?
  • dv6-2175et. sitede bir video vardı arkadaşın biri çekmiş koymuş izledim çok şaşırdım bariz belli oluyor.Ama birşeyi daha belirtmek isterim bir ekranın kameraya çekilmesindede titreme olur gözlerin göremeyeceği dalgalar kameralarda bariz belli olur.acaba kameraya çekilen görüntüdeki dalgalanma gözlede o kadar belli mi oluyor?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AtiMX4 -- 7 Ocak 2011; 14:42:26 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AtiMX4

    dv6-2175et. sitede bir video vardı arkadaşın biri çekmiş koymuş izledim çok şaşırdım bariz belli oluyor.Ama birşeyi daha belirtmek isterim bir ekranın kameraya çekilmesindede titreme olur gözlerin göremeyeceği dalgalar kameralarda bariz belli olur.acaba kameraya çekilen görüntüdeki dalgalanma gözlede o kadar belli mi oluyor?

    kamerayla alakalı değil hatta inanın kamerada az belli oluyor normalde resmen bariz bir durum ya bu.aynı dalgalanma tamamen bendede vardı..ekranım akıyordu resmen..sonra panel değilştik bu seferde karıncalanma ve pixelleşmeyle baş başa kaldım..gözlerim iptal olmuş vaziyette.
    sizinki eski serilerden olduğu için sanırım sorun yaşamamışsınız.genellikle dediğim gibi son serilerde ve son üretilen panelli modellerde var bu durum.bizde tam çözemedik işte hp nin yapacağı araştırma sonucunu bekliycez.




  • Sonuca ulaşacağını düşünüyorum.Sonuçta bir sorun olduğu kesin.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.