Şimdi Ara

Honda s2000 mi ? Bmw z4 mü ? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
145
Cevap
2
Favori
18.468
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Roadster olsun çamurdan olsun der, benim ihtiyara da bir pay çıkartırım burdan

    senın arabanın son noktası S2k be abi. Seninki abi, o kardeş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Roadster olsun çamurdan olsun der, benim ihtiyara da bir pay çıkartırım burdan

    Deme Oyle abi.O ihtiyarlarda gözüm var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @Tugral

    s2k gerçekten çok özel bir makina. Bilen bilir bilmeyene kulak asmamak lazım ;)



    @Yavuz

    İnşallah kardeşim Allah gönlüne göre versin. Piyasadaki temiz araçlara bakmanı tavsiye ederim.
  • İkiside roadster sınıfında araçlar. S2000 daha agresif daha sürüş zevki verebilen bi araç. z4 biraz daha ağır prestijli efendi gibi kalıyor onun yanında. Yani senin hangi amaç ile ilgili kullanıcağın önemli.
  • 3.0 olacaksa Z4. Ayrıca sıfırı 80.000 TL'ye satılan S2000'e 60.000 TL istiyorlar, sıfırı 80.000 Euro olan Z4'lerin de 2004-2005 modeli aynı fiyat.

    Sıfırı 80.000 TL olan aracın 7 yaşındaki modeline 60.000 TL versem kendimi enayi gibi hissederdim, yalnızca o nedenden dolayı bile S2000 almam.
  • Z4 M alınmayacaksa s2000 tercihimdir.
  • S2000 Baştan sona kadar bir japon harikasıdır, bmw Z4'te hatrı sayılır prestijli bir alettir , şimdi ben sevgilimi yanıma alıp rahat rahat otomatik vitesli Z4'üm ile gezer az çok dikkat çeker , görenler aa bmw'ye bak falan der havası cakası yerinde olsun dersen Z4 al , ama ben genç kanlıyım , otobanda pahalı araba avlarım , muhendıslık tasarım sürüş gaz tepkisi VTEC , tapagaz dengeli bir araç motor mekanik şanzıman sağlamlık diyorsan TEMİZİNDEN BİR S2000 İŞİNİ GÖRECEK.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Apocaltique

    S2000 Baştan sona kadar bir japon harikasıdır, bmw Z4'te hatrı sayılır prestijli bir alettir , şimdi ben sevgilimi yanıma alıp rahat rahat otomatik vitesli Z4'üm ile gezer az çok dikkat çeker , görenler aa bmw'ye bak falan der havası cakası yerinde olsun dersen Z4 al , ama ben genç kanlıyım , otobanda pahalı araba avlarım , muhendıslık tasarım sürüş gaz tepkisi VTEC , tapagaz dengeli bir araç motor mekanik şanzıman sağlamlık diyorsan TEMİZİNDEN BİR S2000 İŞİNİ GÖRECEK.

    işte olay budur çok güzel açıklama dostum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uurll


    quote:

    Orijinalden alıntı: sys3434

    temiz bulabilirsen her türlü s2k
    ayrıca hiç de apaçi arabası değil o insanların önyargısı ya da ne bileyim kedinin uzanamadığı ciğere mundar demesi gibi bir şey
    s2000 candır can

    Kedinin uzanamadigi ciger derken beni mi kastettiniz acaba? Apacilerin elinde hepsi..

    kardeşim seni neden kastedeyim?
  • normal Z4 S2000'in yanında pek özel bir araba değil. fiyatının sebebi, pahalı donanımları, kaliteli malzemeleri ve prestiji. bir çok farklı kombinasyonla (motor-şanzıman vb) satıldığı için üretim maliyetleri de artıyor. aslında 3 serisi motorları ile satılan, 3 serisi şasesinden türeme yapısı olan bir alet.
    kaputunun uzunluğu bile fake demeyelim de, biraz yapmacık gelebilir S2k'dan sonra, zira motor aslında ön aksın üzerindedir. ama Z4'ün de sürüşü hayli sıkı, sportiftir, motorlar normal araçtan gelse de neticede bunlar tarihin en başarılı motorlarından, M serisi 6 silindir BMW motorları.

    S2000 baştan aşağı bespoke (tüm parçaları araca özel) üretilmiş daha özel bir makina. 4 tekerlek çift salıncak süspansiyon, ön-orta motor yerleşimi, kilitli diferansiyel ve 9000rpm'yi çeviren motoruyla minyatür bir GT Ferrari gibi. gittikçe fiyat seviyesi yükselecek bir araç, bir süre önce de başladı sanırım fiyatlar artmaya. zamanla Z4 ile fiyatlar eşitlenip, bir süre sonra S2000 klasik değeri görmeye başlayacaktır.

    S2000 safkan sürüş ve sürücü otomobilidir, başka bir amaç aramamak gerekir. Z4 daha çok yönlüdür.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alcohol06 -- 27 Mart 2013; 0:32:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FxTrader

    3.0 olacaksa Z4. Ayrıca sıfırı 80.000 TL'ye satılan S2000'e 60.000 TL istiyorlar, sıfırı 80.000 Euro olan Z4'lerin de 2004-2005 modeli aynı fiyat.

    Sıfırı 80.000 TL olan aracın 7 yaşındaki modeline 60.000 TL versem kendimi enayi gibi hissederdim, yalnızca o nedenden dolayı bile S2000 almam.

    Kusura bakmayında bu zihniyete çok gülüyorum ben, hala otomobil ile üretim yılı arasındaki fiyat oranlaması mantığını anlamış değilim.

    Bu otomobilden anlamayan insanların kurduğu düz mantıktan başka bir şey değil.

    Üretimde olmayan bir modelden bahsediyoruz, üretildiği yıllardaki satış fiyatından bahsediyoruz, şu anda sıfır km. S2000 satılsa 80 binden satılacağını düşünmüyorsunuz sanırım.

    10 yaşında Mercedes alacağıma sıfır km. Dacia Logan alırım demekten farkı yok bunun.

    Kendinizi enayi gibi hissetmenize gerek yok, bu araçlar bu fiyatlara alınıp satılıyorlar ve alanlar enayi değil ;)




  • yorumları okudumda iş biraz kedi uzanamadığı et'e mindar mış der muhabbetine girmiş :) kusura bakmayın ama S2000 sürmek apaçilikden yana biraz şöförlük isteyen bir araç her apaçinin yönetebileceği bir cihaz değil..hoş 8300rpm çeviren bir motor F430 çeviriyor bu rpm'leri keza senelerce tahtını koruyan dillere destan olan M3'de aynı rpm'leri çeviriyor arkadan itişli olması 83000rpm çevirmeside ayrı bir gaz tepkimesi,direksiyon kontrol'ü gerektiren bir durum..haliyle sizinde altınızda 8300rpm çeviren bir cihaz olsa sizinde sakin duracağınıza pek kanaat getirmiyorum :) Z4'lerin eskisi hurda..başka bişey değil..honda'nın her otomobil firmasından kendini ayıran tek özelliği çok yüksek km'lere bile dayanabilen çok uzun ömürlü motorlar imal etmesidir bunu bmw mercedes audi için söylememiz biraz güç..yeni Z4'ler çok güzel hele 3.0i sdrive'ları 306hp ile o küçücük karoserini zeus'un yıldırımı gibi gönderiyor asfaltta kendini parasıda iyi tabi o parayı soracak olursanız yeni z4 3.0'a vermem tabi ayrı mesele :)..bir bmw'ci olarak bu konuda S2000 diyorum..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gestapo SS

    Z4'lerin eskisi hurda..başka bişey değil..honda'nın her otomobil firmasından kendini ayıran tek özelliği çok yüksek km'lere bile dayanabilen çok uzun ömürlü motorlar imal etmesidir bunu bmw mercedes audi için söylememiz biraz güç...

    İyi kaptırmışsınız...

    Bu arada Sahibinden sitesindeki tüm S2000'lere baktım, en yüksek kilometresi olan 126.000 :) Şaka gibi demi, bi yazdığınıza bakın bir de gerçeğe :). Ortalama km ise 60-70bin.

    Yazılan yoruma gülsem mi ağlasam mı bilemedim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fatih_540ia -- 27 Mart 2013; 14:35:30 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fatih_540ia

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gestapo SS

    Z4'lerin eskisi hurda..başka bişey değil..honda'nın her otomobil firmasından kendini ayıran tek özelliği çok yüksek km'lere bile dayanabilen çok uzun ömürlü motorlar imal etmesidir bunu bmw mercedes audi için söylememiz biraz güç...

    İyi kaptırmışsınız...

    Bu arada Sahibinden sitesindeki tüm S2000'lere baktım, en yüksek kilometresi olan 126.000 :) Şaka gibi demi, bi yazdığınıza bakın bir de gerçeğe :). Ortalama km ise 60-70bin.

    Yazılan yoruma gülsem mi ağlasam mı bilemedim...

    gülüp ağlamanıza neden yok 40-50bin km'deki s2000'lerde mevcut traimer vs hepsi açık,paradan haber verin...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gestapo SS

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fatih_540ia

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gestapo SS

    Z4'lerin eskisi hurda..başka bişey değil..honda'nın her otomobil firmasından kendini ayıran tek özelliği çok yüksek km'lere bile dayanabilen çok uzun ömürlü motorlar imal etmesidir bunu bmw mercedes audi için söylememiz biraz güç...

    İyi kaptırmışsınız...

    Bu arada Sahibinden sitesindeki tüm S2000'lere baktım, en yüksek kilometresi olan 126.000 :) Şaka gibi demi, bi yazdığınıza bakın bir de gerçeğe :). Ortalama km ise 60-70bin.

    Yazılan yoruma gülsem mi ağlasam mı bilemedim...

    gülüp ağlamanıza neden yok 40-50bin km'deki s2000'lerde mevcut traimer vs hepsi açık,paradan haber verin...

    Dediğimi anlamadınız heralde.

    Diyorsun ya, z4ler hemen bitiyor, hepsi hurda, hondalar, yani s2000ler çok sağlam diye. Arkadaşım ortalama olarak kilometreleri 60-70 bin. Bu kadar kilometreden nerden anlaşılacak sağlam olduğu. Şöyle bi gelsin bakalım 200-300bin kilometrelere. Yani eleştirdiğim, z4ler hurda, s2000ler sağlam sözün. 60-70bin kilometredeki araba benim gözümde sıfırdır zaten.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fatih_540ia

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gestapo SS

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fatih_540ia

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gestapo SS

    Z4'lerin eskisi hurda..başka bişey değil..honda'nın her otomobil firmasından kendini ayıran tek özelliği çok yüksek km'lere bile dayanabilen çok uzun ömürlü motorlar imal etmesidir bunu bmw mercedes audi için söylememiz biraz güç...

    İyi kaptırmışsınız...

    Bu arada Sahibinden sitesindeki tüm S2000'lere baktım, en yüksek kilometresi olan 126.000 :) Şaka gibi demi, bi yazdığınıza bakın bir de gerçeğe :). Ortalama km ise 60-70bin.

    Yazılan yoruma gülsem mi ağlasam mı bilemedim...

    gülüp ağlamanıza neden yok 40-50bin km'deki s2000'lerde mevcut traimer vs hepsi açık,paradan haber verin...

    Dediğimi anlamadınız heralde.

    Diyorsun ya, z4ler hemen bitiyor, hepsi hurda, hondalar, yani s2000ler çok sağlam diye. Arkadaşım ortalama olarak kilometreleri 60-70 bin. Bu kadar kilometreden nerden anlaşılacak sağlam olduğu. Şöyle bi gelsin bakalım 200-300bin kilometrelere. Yani eleştirdiğim, z4ler hurda, s2000ler sağlam sözün. 60-70bin kilometredeki araba benim gözümde sıfırdır zaten.

    ben motor olarak sağlamlıkdan bahsediyorum biraz hondayı araştırırsanız 80bin 100bin honda için hiç bir şey..bunu bmw için söyleyemeyiz..hasar,boya,değişen ise sürücünün arabasıyla olan ilişkisidir biri gelir çarpar yada gider kendi çarpar tamponu değiştirir,far'ı değiştirir vs vs vs..eski kasa Z4'leride 2.0,2.3,3.0 düşük km'lerini bulmak biraz zor..bmw'de performans motoru taşıyor Z serilerinde honda'da taşıyor performans motoru S2000 modellerinde fakat honda'nın motoru daha uzun ömürlüdür..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gestapo SS -- 27 Mart 2013; 15:11:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gestapo SS


    ben motor olarak sağlamlıkdan bahsediyorum biraz hondayı araştırırsanız 80bin 100bin honda için hiç bir şey..bunu bmw için söyleyemeyiz..hasar,boya,değişen ise sürücünün arabasıyla olan ilişkisidir biri gelir çarpar yada gider kendi çarpar tamponu değiştirir,far'ı değiştirir vs vs vs..eski kasa Z4'leride 2.0,2.3,3.0 düşük km'lerini bulmak biraz zor..bmw'de performans motoru taşıyor Z serilerinde honda'da taşıyor performans motoru S2000 modellerinde fakat honda'nın motoru daha uzun ömürlüdür..

    80-100bin km bmw motorları için de hiçbirşeydir, mercedes için de audi için de hiçbirşeydir. Bunu bmw için söyleyemeyiz demen şaşırtıcı. Bu benim 4. bmw aracım ve son 3'ü 200bin km üzerindeydi, motorları saat gibiydi sattığımda.

    Ayrıca S2000'in motoru başka hangi araçlarda kullanılmış da çok çok uzun ömürlü diyorsunuz? Şuan en yüksek kilometrelisi zaten 126.000'de sitedeki ilanlarda. Yani neye dayanarak uzun ömürlü diyorsunuz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fatih_540ia

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gestapo SS


    ben motor olarak sağlamlıkdan bahsediyorum biraz hondayı araştırırsanız 80bin 100bin honda için hiç bir şey..bunu bmw için söyleyemeyiz..hasar,boya,değişen ise sürücünün arabasıyla olan ilişkisidir biri gelir çarpar yada gider kendi çarpar tamponu değiştirir,far'ı değiştirir vs vs vs..eski kasa Z4'leride 2.0,2.3,3.0 düşük km'lerini bulmak biraz zor..bmw'de performans motoru taşıyor Z serilerinde honda'da taşıyor performans motoru S2000 modellerinde fakat honda'nın motoru daha uzun ömürlüdür..

    80-100bin km bmw motorları için de hiçbirşeydir, mercedes için de audi için de hiçbirşeydir. Bunu bmw için söyleyemeyiz demen şaşırtıcı. Bu benim 4. bmw aracım ve son 3'ü 200bin km üzerindeydi, motorları saat gibiydi sattığımda.

    Ayrıca S2000'in motoru başka hangi araçlarda kullanılmış da çok çok uzun ömürlü diyorsunuz? Şuan en yüksek kilometrelisi zaten 126.000'de sitedeki ilanlarda. Yani neye dayanarak uzun ömürlü diyorsunuz?

    hangi saat? rolex mi,vacheron constantin mi? :) yoksa citizen gibi mi :) biraz honda forumlarını gezin dolaşın,hondacılarla konuşun ve honda sürün anlarsınız..bmw daha çok performans makinalarını kullan at şeklinde yapıyor fazla uzun ömürlü ve sağlıklı değil yürüyen motorları varmı var elbette ama motor'dan dolayı çıkardığı beyin arızaları,şanzımana eklentileri kanser eder adamı eski bmw'ler..bmw'i bana anlatmayın..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gestapo SS

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fatih_540ia

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gestapo SS


    ben motor olarak sağlamlıkdan bahsediyorum biraz hondayı araştırırsanız 80bin 100bin honda için hiç bir şey..bunu bmw için söyleyemeyiz..hasar,boya,değişen ise sürücünün arabasıyla olan ilişkisidir biri gelir çarpar yada gider kendi çarpar tamponu değiştirir,far'ı değiştirir vs vs vs..eski kasa Z4'leride 2.0,2.3,3.0 düşük km'lerini bulmak biraz zor..bmw'de performans motoru taşıyor Z serilerinde honda'da taşıyor performans motoru S2000 modellerinde fakat honda'nın motoru daha uzun ömürlüdür..

    80-100bin km bmw motorları için de hiçbirşeydir, mercedes için de audi için de hiçbirşeydir. Bunu bmw için söyleyemeyiz demen şaşırtıcı. Bu benim 4. bmw aracım ve son 3'ü 200bin km üzerindeydi, motorları saat gibiydi sattığımda.

    Ayrıca S2000'in motoru başka hangi araçlarda kullanılmış da çok çok uzun ömürlü diyorsunuz? Şuan en yüksek kilometrelisi zaten 126.000'de sitedeki ilanlarda. Yani neye dayanarak uzun ömürlü diyorsunuz?

    hangi saat? rolex mi,vacheron constantin mi? :) yoksa citizen gibi mi :) biraz honda forumlarını gezin dolaşın,hondacılarla konuşun ve honda sürün anlarsınız..bmw daha çok performans makinalarını kullan at şeklinde yapıyor fazla uzun ömürlü ve sağlıklı değil yürüyen motorları varmı var elbette ama motor'dan dolayı çıkardığı beyin arızaları,şanzımana eklentileri kanser eder adamı eski bmw'ler..bmw'i bana anlatmayın..

    Soruya cevap vermeycekseniz yazmayın bence daha iyi. Ya da cevap veremeyecekseniz, önce saatten girip sonra da olayı motordan komple çıkarıp, beyin arızasına, şanzıman eklentilerine getirmeyin. Sorum gayet net, tekrar soruyum ve müsaade isteyim. Kolay gelsin size.

    1- Sahibinden sitesindeki tüm s2000'leri taradığımızda en yüksek kilometreli olanı 126.000. Ortalama km 60-70bin. Bu motor başka araçlarda da kullanılmadıysa, ortalama 60-70 bin kmde olan bir motor için, çok çok uzun ömürlüdür, bmw mercedes ve audiden çok çok fazla gider yorumunu nasıl yapabiliyorsunuz? Bmw motoru 80.000de biter olayını sormuyorum yanlış anlamayın...

    Ama yine cevap vermeyip, tamam da bmwnin beyni bozuluyor, şanzıman eklentileri kanser ediyor, aynası pahalı filan edebiyatı yapmadan lütfen... :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fatih_540ia -- 27 Mart 2013; 15:39:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gestapo SS

    motor'dan dolayı çıkardığı beyin arızaları,şanzımana eklentileri kanser eder adamı eski bmw'ler..bmw'i bana anlatmayın..


    Bir de bu motordan dolayı çıkan beyin arızalarını anlamadım :)
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.