Şimdi Ara

Honda'dan Yeni Nesil Motor: EarthDreams - Çift Kavrama Şanzımana Sahip Accord ve SH-AWD sistemi (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
261
Cevap
1
Favori
13.651
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hasener

    quote:

    Orijinalden alıntı: ohara

    1.4 gibi minnacık motordan 160 beygir üreten VW'yi ve 2.0 litre motordan 214 beygir üreten BMW'yi kimse geçemedi daha.

    http://www.alfaromeo.com.tr/tr/PublishingImages/giulietta_teknik_ozellikler.pdf

    Bu ne ?3.5 V6 mı?

    alfa romeloar uzak olduğum araçlar hiçbir aman detaylı incelemedim o yüzden motor konusunu bilmiyordum öğrenmiş oldum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ohara -- 16 Ocak 2012; 12:55:56 >




  • valla babam bekliyor 1.6 dizel otomatik accordu
  • Yıllardır Honda cephesinden hiçbirşey görmedik, resmen uyku modunadalar, yeni araçları da başarısız bence... Motorlar gelsin de görelim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ohara

    1.4 gibi minnacık motordan 160 beygir üreten VW'yi ve 2.0 litre motordan 214 beygir üreten BMW'yi kimse geçemedi daha.

    2'şer tane aşırı besleme kullanan motorlar bunlar.

    Çift turbolu 3.5 lt'lik XJ220 550 beygir. Bunun oranını tutturamamışlar ona bakarsan.

    Honda S2000, 2.0 lt'lik atmosferik motor ile 240 beygir üretiyor. Bunu yakalayan olmadı herhalde henüz...
  • MAZDA ve HONDA da çok iyi başarılar yakalayacak inş fiyatlar makul tutulursa 2 firmada çok iyi satışlar elde eder .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZSARA

    quote:

    Orijinalden alıntı: ohara

    1.4 gibi minnacık motordan 160 beygir üreten VW'yi ve 2.0 litre motordan 214 beygir üreten BMW'yi kimse geçemedi daha.

    Pardon?

    Accuk araştırın bakalım kim neleri çıkartmış zamanında.



    öyle demeyelimde

    türkiye için konuşursak

    2.4 motordan daha çok HP bekliyor insan


    sonuçta: yıllık 3192 TL vergi vericez
  • yıllardır turbolu araçlara 'atmosferik forever' , çift şanzımanlı lara 'CVT veya tam otomatik forever' diyen sonuna da headbangleri ekleyip ekleyip cevap yazan forum, şimdi ne kadar çiftşanzımanşinas ve turboperver olmuş. İbretle takip ediyorum....
  • benzin fiyatlarını çek 2,5 - 3 liraya, kalmaz piyasada çift kavrama ve turbo savunucusu emin ol. Şartlardan öte millet turboya, çiftkavramalı şanzumana geçiyor. O şartları da benzin fiyatı oluşturuyor .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -s-laughter

    benzin fiyatlarını çek 2,5 - 3 liraya, kalmaz piyasada çift kavrama ve turbo savunucusu emin ol. Şartlardan öte millet turboya, çiftkavramalı şanzumana geçiyor. O şartları da benzin fiyatı oluşturuyor .

    turbolular çok mu az yakıyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -s-laughter

    benzin fiyatlarını çek 2,5 - 3 liraya, kalmaz piyasada çift kavrama ve turbo savunucusu emin ol. Şartlardan öte millet turboya, çiftkavramalı şanzumana geçiyor. O şartları da benzin fiyatı oluşturuyor .

     Honda'dan Yeni Nesil Motor: EarthDreams - Çift Kavrama Şanzımana Sahip Accord ve SH-AWD sistemi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ohara

    1.4 gibi minnacık motordan 160 beygir üreten VW'yi ve 2.0 litre motordan 214 beygir üreten BMW'yi kimse geçemedi daha.

    Cehalet akıyor paçalardan resmen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: ohara

    1.4 gibi minnacık motordan 160 beygir üreten VW'yi ve 2.0 litre motordan 214 beygir üreten BMW'yi kimse geçemedi daha.

    Cehalet akıyor paçalardan resmen.

    senden ne akıyor? akışkanlığının oranı ne söyle?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WaRToX

    quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    quote:

    Orijinalden alıntı: onboardx

    motorda vw teknolojisine erişeceğini sanmıyorum hondanın.

    bende sanmıyorum honda bu saatten sonra gerilesin.

    Çok ince

    Vaaaaay
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -s-laughter

    benzin fiyatlarını çek 2,5 - 3 liraya, kalmaz piyasada çift kavrama ve turbo savunucusu emin ol. Şartlardan öte millet turboya, çiftkavramalı şanzumana geçiyor. O şartları da benzin fiyatı oluşturuyor .

    Bitirici vuruş olmuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: -s-laughter

    benzin fiyatlarını çek 2,5 - 3 liraya, kalmaz piyasada çift kavrama ve turbo savunucusu emin ol. Şartlardan öte millet turboya, çiftkavramalı şanzumana geçiyor. O şartları da benzin fiyatı oluşturuyor .

    Bitirici vuruş olmuş.

    Ne acıdan?
  • Vergi sorununu kabul ediyorum ama turbo araçların cogu az yakıt icin değil düşük motor hacminde yüksek performans icin, çift kavrama da yine yakıttan ziyade yüksek performans ve konfor icin tercih ediliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    Vergi sorununu kabul ediyorum ama turbo araçların cogu az yakıt icin değil düşük motor hacminde yüksek performans icin, çift kavrama da yine yakıttan ziyade yüksek performans ve konfor icin tercih ediliyor.

    Vergi sorununu kabul ediyorsun. Eeee ozaman. Simdi vergi problemi olmasa v6 bi accordami binersin tsi passatami ? Honda turbolu motora halen gecmiyor sadece type-r da kullanilcak heralde oda gecistirme amacli bana gore.

    Onun disinda tamamen hybrid motora yogunlasiyorlar yeni gelistirilen motorlari incele. Cift kavrama sanzumana karsi biri degilim ama sorunsuzlugu yeni yeni kanitlamaya baslarken honda ya guvenim sonsuz olur bu konuda.




  • @evolve katılmıyorum size

    aşırı beslemeli turbo motorların ;
    1- Yakıt tüketimi şehir içinde de şehir dışında da nerden baksan 2 litre daha düşük atmosferik motorlara göre
    2-Vergisi daha az
    3-Öte yandan sorun çıkarma ihtimali en düşük şanzıman olarak görülen 5 ileri şansımanın yerini DSG nin alması da a-yakıt tüketiminde extra bir artış yaratmaması b-performansta düşüşe yol açmaması

    Şahsen ben 1.6 atmosferik araç kullanıyordum, daha sonra 1.4TFSI'a geçtim, ardından 1.6 dizele geçtim. Hiçbiri atmosferik 1.6 motor kadar sağlam değil, zevkli değil, 1.6 atmosferik kadar yakıt tüketen motor değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    Vergi sorununu kabul ediyorum ama turbo araçların cogu az yakıt icin değil düşük motor hacminde yüksek performans icin, çift kavrama da yine yakıttan ziyade yüksek performans ve konfor icin tercih ediliyor.

    Vergi sorununu kabul ediyorsun. Eeee ozaman. Simdi vergi problemi olmasa v6 bi accordami binersin tsi passatami ? Honda turbolu motora halen gecmiyor sadece type-r da kullanilcak heralde oda gecistirme amacli bana gore.

    Onun disinda tamamen hybrid motora yogunlasiyorlar yeni gelistirilen motorlari incele. Cift kavrama sanzumana karsi biri degilim ama sorunsuzlugu yeni yeni kanitlamaya baslarken honda ya guvenim sonsuz olur bu konuda.

    Söyle söyleyeyim marka vermeden, 2.0 150 bg atmosferik yerine 2.0 turbo 240 bg bir motoru herzaman tercih ederim. 240 bg olan da muhtemelen 2.0 dan fazla yakar ki onu da hosgorurum. Aynı vergidilimİnde veya biraz daha çok yakarak en azından attığım tas ürkütürüm kurbağaya deger.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -s-laughter

    @evolve katılmıyorum size

    aşırı beslemeli turbo motorların ;
    1- Yakıt tüketimi şehir içinde de şehir dışında da nerden baksan 2 litre daha düşük atmosferik motorlara göre
    2-Vergisi daha az
    3-Öte yandan sorun çıkarma ihtimali en düşük şanzıman olarak görülen 5 ileri şansımanın yerini DSG nin alması da a-yakıt tüketiminde extra bir artış yaratmaması b-performansta düşüşe yol açmaması

    Şahsen ben 1.6 atmosferik araç kullanıyordum, daha sonra 1.4TFSI'a geçtim, ardından 1.6 dizele geçtim. Hiçbiri atmosferik 1.6 motor kadar sağlam değil, zevkli değil, 1.6 atmosferik kadar yakıt tüketen motor değil.


    Maddelerin aksini söylemedim zaten. 1.6 atmosferinin nesi daha zevkli onu anlamam mümkün değil. Su anda 1.6 atm ve 1.4 tsı aracım var . Atmosferik olan benim icin eziyetten başka bir şey değil. Sağlamlık vs gibi konularda çok kesin bir şey diyemeyeceğim. Bir önceki aracım 1.6 bora idi.2006 da 30000km de Subap kapağı ile ilgili arıza meydana geldi. 1600 tl gibi bir para verdim o zaman. Arabayı 28000tlye almıştım.yani biraz da şans işi.




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.