Şimdi Ara

Honda'dan Yeni Nesil Motor: EarthDreams - Çift Kavrama Şanzımana Sahip Accord ve SH-AWD sistemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
261
Cevap
1
Favori
13.037
Tıklama
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Markalar >> Honda >> Honda'dan Yeni Nesil Motor: EarthDreams - Çift Kavrama Şanzımana Sahip Accord ve SH-AWD sistemi
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1791 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Hasener

    quote:

    Orijinalden alıntı: ohara

    1.4 gibi minnacık motordan 160 beygir üreten VW'yi ve 2.0 litre motordan 214 beygir üreten BMW'yi kimse geçemedi daha.

    http://www.alfaromeo.com.tr/tr/PublishingImages/giulietta_teknik_ozellikler.pdf

    Bu ne ?3.5 V6 mı?

    alfa romeloar uzak olduğum araçlar hiçbir aman detaylı incelemedim o yüzden motor konusunu bilmiyordum öğrenmiş oldum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ohara -- 16 Ocak 2012; 12:55:56 >
    |
    |
    _____________________________
    Ne la bu? La ne bu? Bu ne la? Ne bu la? La bu ne?




  • Binbaşı
    1885 Mesaj
    valla babam bekliyor 1.6 dizel otomatik accordu
    |
    |
    _____________________________
    Hayırlısı be gülüm
  • Yarbay
    5782 Mesaj
    Yıllardır Honda cephesinden hiçbirşey görmedik, resmen uyku modunadalar, yeni araçları da başarısız bence... Motorlar gelsin de görelim
    |
    |
    _____________________________
    May The Force Be With You
  • Yüzbaşı
    969 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ohara

    1.4 gibi minnacık motordan 160 beygir üreten VW'yi ve 2.0 litre motordan 214 beygir üreten BMW'yi kimse geçemedi daha.

    2'şer tane aşırı besleme kullanan motorlar bunlar.

    Çift turbolu 3.5 lt'lik XJ220 550 beygir. Bunun oranını tutturamamışlar ona bakarsan.

    Honda S2000, 2.0 lt'lik atmosferik motor ile 240 beygir üretiyor. Bunu yakalayan olmadı herhalde henüz...
    |
    |
  • Yarbay
    3097 Mesaj
    MAZDA ve HONDA da çok iyi başarılar yakalayacak inş fiyatlar makul tutulursa 2 firmada çok iyi satışlar elde eder .
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    17541 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ZSARA

    quote:

    Orijinalden alıntı: ohara

    1.4 gibi minnacık motordan 160 beygir üreten VW'yi ve 2.0 litre motordan 214 beygir üreten BMW'yi kimse geçemedi daha.

    Pardon?

    Accuk araştırın bakalım kim neleri çıkartmış zamanında.



    öyle demeyelimde

    türkiye için konuşursak

    2.4 motordan daha çok HP bekliyor insan


    sonuçta: yıllık 3192 TL vergi vericez
    |
    |
    _____________________________
    Ne yapalım ? Burası Türkiye abicim !


    > > < <
  • Yarbay
    4079 Mesaj
    yıllardır turbolu araçlara 'atmosferik forever' , çift şanzımanlı lara 'CVT veya tam otomatik forever' diyen sonuna da headbangleri ekleyip ekleyip cevap yazan forum, şimdi ne kadar çiftşanzımanşinas ve turboperver olmuş. İbretle takip ediyorum....
    _____________________________
    Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır
  • Yarbay
    4398 Mesaj
    benzin fiyatlarını çek 2,5 - 3 liraya, kalmaz piyasada çift kavrama ve turbo savunucusu emin ol. Şartlardan öte millet turboya, çiftkavramalı şanzumana geçiyor. O şartları da benzin fiyatı oluşturuyor .
    _____________________________
    sLAUGHTER IS THE BEST MEDICINE
  • Yarbay
    4079 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: -s-laughter

    benzin fiyatlarını çek 2,5 - 3 liraya, kalmaz piyasada çift kavrama ve turbo savunucusu emin ol. Şartlardan öte millet turboya, çiftkavramalı şanzumana geçiyor. O şartları da benzin fiyatı oluşturuyor .

    turbolular çok mu az yakıyor?
    |
    |
    _____________________________
    Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır
  • Yarbay
    17541 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: -s-laughter

    benzin fiyatlarını çek 2,5 - 3 liraya, kalmaz piyasada çift kavrama ve turbo savunucusu emin ol. Şartlardan öte millet turboya, çiftkavramalı şanzumana geçiyor. O şartları da benzin fiyatı oluşturuyor .

    |
    |
    _____________________________
    Ne yapalım ? Burası Türkiye abicim !


    > > < <
  • Yarbay
    10341 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ohara

    1.4 gibi minnacık motordan 160 beygir üreten VW'yi ve 2.0 litre motordan 214 beygir üreten BMW'yi kimse geçemedi daha.

    Cehalet akıyor paçalardan resmen.
    _____________________________
    Eğer biraz olsun aklınız varsa asla sigaraya bulaşmayin/içmeyin. Son pişmanlık asla fayda etmiyor bunu sakın unutmayın. Benden size bir abi nasihatı...


    W220 S500L V8 Automat.
  • Binbaşı
    1791 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: ohara

    1.4 gibi minnacık motordan 160 beygir üreten VW'yi ve 2.0 litre motordan 214 beygir üreten BMW'yi kimse geçemedi daha.

    Cehalet akıyor paçalardan resmen.

    senden ne akıyor? akışkanlığının oranı ne söyle?
    |
    |
    _____________________________
    Ne la bu? La ne bu? Bu ne la? Ne bu la? La bu ne?
  • Yüzbaşı
    512 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: WaRToX

    quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    quote:

    Orijinalden alıntı: onboardx

    motorda vw teknolojisine erişeceğini sanmıyorum hondanın.

    bende sanmıyorum honda bu saatten sonra gerilesin.

    Çok ince

    Vaaaaay
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    10341 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: -s-laughter

    benzin fiyatlarını çek 2,5 - 3 liraya, kalmaz piyasada çift kavrama ve turbo savunucusu emin ol. Şartlardan öte millet turboya, çiftkavramalı şanzumana geçiyor. O şartları da benzin fiyatı oluşturuyor .

    Bitirici vuruş olmuş.
    _____________________________
    Eğer biraz olsun aklınız varsa asla sigaraya bulaşmayin/içmeyin. Son pişmanlık asla fayda etmiyor bunu sakın unutmayın. Benden size bir abi nasihatı...


    W220 S500L V8 Automat.
  • Yarbay
    4079 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: -s-laughter

    benzin fiyatlarını çek 2,5 - 3 liraya, kalmaz piyasada çift kavrama ve turbo savunucusu emin ol. Şartlardan öte millet turboya, çiftkavramalı şanzumana geçiyor. O şartları da benzin fiyatı oluşturuyor .

    Bitirici vuruş olmuş.

    Ne acıdan?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır
  • Yarbay
    4079 Mesaj
    Vergi sorununu kabul ediyorum ama turbo araçların cogu az yakıt icin değil düşük motor hacminde yüksek performans icin, çift kavrama da yine yakıttan ziyade yüksek performans ve konfor icin tercih ediliyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır
  • Yarbay
    8399 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    Vergi sorununu kabul ediyorum ama turbo araçların cogu az yakıt icin değil düşük motor hacminde yüksek performans icin, çift kavrama da yine yakıttan ziyade yüksek performans ve konfor icin tercih ediliyor.

    Vergi sorununu kabul ediyorsun. Eeee ozaman. Simdi vergi problemi olmasa v6 bi accordami binersin tsi passatami ? Honda turbolu motora halen gecmiyor sadece type-r da kullanilcak heralde oda gecistirme amacli bana gore.

    Onun disinda tamamen hybrid motora yogunlasiyorlar yeni gelistirilen motorlari incele. Cift kavrama sanzumana karsi biri degilim ama sorunsuzlugu yeni yeni kanitlamaya baslarken honda ya guvenim sonsuz olur bu konuda.
    _____________________________




  • Yarbay
    4398 Mesaj
    @evolve katılmıyorum size

    aşırı beslemeli turbo motorların ;
    1- Yakıt tüketimi şehir içinde de şehir dışında da nerden baksan 2 litre daha düşük atmosferik motorlara göre
    2-Vergisi daha az
    3-Öte yandan sorun çıkarma ihtimali en düşük şanzıman olarak görülen 5 ileri şansımanın yerini DSG nin alması da a-yakıt tüketiminde extra bir artış yaratmaması b-performansta düşüşe yol açmaması

    Şahsen ben 1.6 atmosferik araç kullanıyordum, daha sonra 1.4TFSI'a geçtim, ardından 1.6 dizele geçtim. Hiçbiri atmosferik 1.6 motor kadar sağlam değil, zevkli değil, 1.6 atmosferik kadar yakıt tüketen motor değil.
    _____________________________
    sLAUGHTER IS THE BEST MEDICINE
  • Yarbay
    4079 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    Vergi sorununu kabul ediyorum ama turbo araçların cogu az yakıt icin değil düşük motor hacminde yüksek performans icin, çift kavrama da yine yakıttan ziyade yüksek performans ve konfor icin tercih ediliyor.

    Vergi sorununu kabul ediyorsun. Eeee ozaman. Simdi vergi problemi olmasa v6 bi accordami binersin tsi passatami ? Honda turbolu motora halen gecmiyor sadece type-r da kullanilcak heralde oda gecistirme amacli bana gore.

    Onun disinda tamamen hybrid motora yogunlasiyorlar yeni gelistirilen motorlari incele. Cift kavrama sanzumana karsi biri degilim ama sorunsuzlugu yeni yeni kanitlamaya baslarken honda ya guvenim sonsuz olur bu konuda.

    Söyle söyleyeyim marka vermeden, 2.0 150 bg atmosferik yerine 2.0 turbo 240 bg bir motoru herzaman tercih ederim. 240 bg olan da muhtemelen 2.0 dan fazla yakar ki onu da hosgorurum. Aynı vergidilimİnde veya biraz daha çok yakarak en azından attığım tas ürkütürüm kurbağaya deger.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır




  • Yarbay
    4079 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: -s-laughter

    @evolve katılmıyorum size

    aşırı beslemeli turbo motorların ;
    1- Yakıt tüketimi şehir içinde de şehir dışında da nerden baksan 2 litre daha düşük atmosferik motorlara göre
    2-Vergisi daha az
    3-Öte yandan sorun çıkarma ihtimali en düşük şanzıman olarak görülen 5 ileri şansımanın yerini DSG nin alması da a-yakıt tüketiminde extra bir artış yaratmaması b-performansta düşüşe yol açmaması

    Şahsen ben 1.6 atmosferik araç kullanıyordum, daha sonra 1.4TFSI'a geçtim, ardından 1.6 dizele geçtim. Hiçbiri atmosferik 1.6 motor kadar sağlam değil, zevkli değil, 1.6 atmosferik kadar yakıt tüketen motor değil.


    Maddelerin aksini söylemedim zaten. 1.6 atmosferinin nesi daha zevkli onu anlamam mümkün değil. Su anda 1.6 atm ve 1.4 tsı aracım var . Atmosferik olan benim icin eziyetten başka bir şey değil. Sağlamlık vs gibi konularda çok kesin bir şey diyemeyeceğim. Bir önceki aracım 1.6 bora idi.2006 da 30000km de Subap kapağı ile ilgili arıza meydana geldi. 1600 tl gibi bir para verdim o zaman. Arabayı 28000tlye almıştım.yani biraz da şans işi.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır




HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
son dakika
SEO
SEO
Canlı Tv izle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,391
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.