Şimdi Ara

Honda'dan Yeni Nesil Motor: EarthDreams - Çift Kavrama Şanzımana Sahip Accord ve SH-AWD sistemi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
261
Cevap
1
Favori
13.651
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maxi909


    quote:

    Orijinalden alıntı: onboardx

    motorda vw teknolojisine erişeceğini sanmıyorum hondanın.

    VW teknolojisine erişmesine gerek yok zaten adamlar bitirme tezlerini 90 yılların başında vermiş zaten CRX e koydukları VTEC motorla

    http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_CR-X

    Hocam söyleyeceklerim sana özle değil ama Honda ile ilgili her konuda bu motorun örnek verilmesini bir türlü anlayamıyorum. Dünyanın en iyi motor üreticisi kimdir bilmem ama eğer Honda ise de bu motorla olmamıştır bence. Carbon salınım oranı ve yakıt tüketimi bu kadar yüksek, ömrü görece kısa olduktan sonra isterse 300 hp olsun beni etkilemez. Tekrar ediyorum eğer dünyanın en iyi motor üreticisi Honda ise bu bence; tezek koysanda çalışan, radyatör kapağının ve yağ çubuğunun yerini unutturan, az yakan motorları sayesindedir.




  • 1.4 i-vtec motoru tüketim ve karbo salınıma piyasada konvansiyonel (kast ettiğim normal çok noktadan enjeksiyonlu ve atmosferik benzinli motor) arasında en başarılılardan biri kendi yakınlarım tarafından ne sağlam motorlar olduğuna şahidim (2 honda jazz ve civic hb. ve city) modellerinden şahidim özellikle civic hb en son 300.000 km de taş gibiydi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onboardx

    motorda vw teknolojisine erişeceğini sanmıyorum hondanın.

    vw ne zaman motor teknolojisinde hondayı geçti de erişemicekmiş cok komik, talihsiz bir yorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onboardx

    motorda vw teknolojisine erişeceğini sanmıyorum hondanın.

    gülesim geldi, hunharca
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deniz1111

    quote:

    Orijinalden alıntı: onboardx

    motorda vw teknolojisine erişeceğini sanmıyorum hondanın.

    vw ne zaman motor teknolojisinde hondayı geçti de erişemicekmiş cok komik, talihsiz bir yorum

    Alıntıları Göster
    Bugun genel olarak nettede honda hakkinda cok haber okudum. Honda motor ceo'sunun aciklamasi 0 carbon salinimi full ekonomi.

    Yeni gelistirilen hybrid v6 motorun bi v8 kadar guclu ve 4 silindirli motorla ayni yakit tuketiminden bahsediliyor. Ayrica bir cok motorunda gelistirmeler var.

    1.8 140 hp lik motor 148 hp ye cikartilmis bu sadece guc artisi olarAk degilde motorlara genel olarak bi el atildiginin gostergesi.

    Ayrica 1.6 dizel motor konusunda 120 hp olacagi haberi net degil. Bazi aciklamalar var supriz bir motor gelebilir.

    Ayrica vw hicbirzaman motor konusunda teknoloji olarak hondaya yetisemedi ki honda vw ne yetissin? Honda nin gelistirdigi motorlar yaptigi seyler ortada. Turbo kullanip motor yapmayi bilmiyormu koca honda motor neyse bekleyip gorecegiz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onboardx

    motorda vw teknolojisine erişeceğini sanmıyorum hondanın.

    şakacı seni
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    quote:

    Orijinalden alıntı: onboardx

    motorda vw teknolojisine erişeceğini sanmıyorum hondanın.

    bende sanmıyorum honda bu saatten sonra gerilesin.

    Çok ince
  • quote:

    Orijinalden alıntı: replastone

    quote:

    Orijinalden alıntı: maxi909


    quote:

    Orijinalden alıntı: onboardx

    motorda vw teknolojisine erişeceğini sanmıyorum hondanın.

    VW teknolojisine erişmesine gerek yok zaten adamlar bitirme tezlerini 90 yılların başında vermiş zaten CRX e koydukları VTEC motorla

    http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_CR-X

    Hocam söyleyeceklerim sana özle değil ama Honda ile ilgili her konuda bu motorun örnek verilmesini bir türlü anlayamıyorum. Dünyanın en iyi motor üreticisi kimdir bilmem ama eğer Honda ise de bu motorla olmamıştır bence. Carbon salınım oranı ve yakıt tüketimi bu kadar yüksek, ömrü görece kısa olduktan sonra isterse 300 hp olsun beni etkilemez.


    Ömrü kısa? yakıt tüketimi yüksek? 1990 yılında? Atmosferik, DOHC, vtec, PGM-FI, 160-170-180 PS. 8250 rpm redline?

    Hımmmm biraz daha arştırmakta fayda var. Anlayamamanın sebebi motoru tanımadığından, bilgin sadece motorun kağıt üzerindeki özelliklerine bakıp hımm bu bu kadarmış şu şu kadarmış şeklinde sanırım. Neyle kıyasladığını bilmiyorum ama bence yanlış düşünüyorsun.

    Bahsi geçen motor 95 oktan kurşunsuz benzin ile şu anda güncel olarak günlük kullanımda 35 kuruş yakıt tüketmektedir. B16A kodlu motorlu 1. gen CRX ler ülkemize getirilmemiştir yurt dışından giriş yapan 1 tane mevcuttur. Diğer 1. gen CRX lerde d16a9 kodlu 135 ps DOHC motor bulunmaktadır.

    B16A ülkemizde 1993 model CRX VTI Delsol adı altında getirilen sınırlı sayıda roadster ile 1996-97-98-99 yıllarında getirilmiş sedan+hb civic VTI modellerinde bulunmaktadır. 10 yaşını devirmiş bu civic ler B16A motorundan dolayı ülkemizde 20 ila 30 bin arasında alıcı bulmaktadır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    quote:

    Orijinalden alıntı: replastone

    quote:

    Orijinalden alıntı: maxi909


    quote:

    Orijinalden alıntı: onboardx

    motorda vw teknolojisine erişeceğini sanmıyorum hondanın.

    VW teknolojisine erişmesine gerek yok zaten adamlar bitirme tezlerini 90 yılların başında vermiş zaten CRX e koydukları VTEC motorla

    http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_CR-X

    Hocam söyleyeceklerim sana özle değil ama Honda ile ilgili her konuda bu motorun örnek verilmesini bir türlü anlayamıyorum. Dünyanın en iyi motor üreticisi kimdir bilmem ama eğer Honda ise de bu motorla olmamıştır bence. Carbon salınım oranı ve yakıt tüketimi bu kadar yüksek, ömrü görece kısa olduktan sonra isterse 300 hp olsun beni etkilemez.


    Ömrü kısa? yakıt tüketimi yüksek? 1990 yılında? Atmosferik, DOHC, vtec, PGM-FI, 160-170-180 PS. 8250 rpm redline?

    Hımmmm biraz daha arştırmakta fayda var. Anlayamamanın sebebi motoru tanımadığından, bilgin sadece motorun kağıt üzerindeki özelliklerine bakıp hımm bu bu kadarmış şu şu kadarmış şeklinde sanırım. Neyle kıyasladığını bilmiyorum ama bence yanlış düşünüyorsun.

    Bahsi geçen motor 95 oktan kurşunsuz benzin ile şu anda güncel olarak günlük kullanımda 35 kuruş yakıt tüketmektedir. B16A kodlu motorlu 1. gen CRX ler ülkemize getirilmemiştir yurt dışından giriş yapan 1 tane mevcuttur. Diğer 1. gen CRX lerde d16a9 kodlu 135 ps DOHC motor bulunmaktadır.

    B16A ülkemizde 1993 model CRX VTI Delsol adı altında getirilen sınırlı sayıda roadster ile 1996-97-98-99 yıllarında getirilmiş sedan+hb civic VTI modellerinde bulunmaktadır. 10 yaşını devirmiş bu civic ler B16A motorundan dolayı ülkemizde 20 ila 30 bin arasında alıcı bulmaktadır.

    Alıntıları Göster
    Dizel motorun 120hp. 300nm tork olacağı kesinleşti arkadaşlar.(Jeandan arkadaşımızdan alıntıdır.)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi enoman -- 1 Aralık 2011; 22:29:42 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onboardx

    motorda vw teknolojisine erişeceğini sanmıyorum hondanın.

    Honda 1.6 dizeli tork ve hp olarak VW'nin 1.6 dizelini sağlam şekilde sollamış. Honda'nın yetişmesine gerek yok, zaten direk olarak VW'nin baya ilerisinde giriş yaptı 1.6 dizel piyasasına.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    quote:

    Orijinalden alıntı: onboardx

    motorda vw teknolojisine erişeceğini sanmıyorum hondanın.

    bende sanmıyorum honda bu saatten sonra gerilesin.

    Of of of burası inci sözlük olsaydı neler söylenirdi ama gel gör ki edebimi takınmak durumdayım.@2 hiç acımamış diyeyim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barisozyurt

    quote:

    Orijinalden alıntı: onboardx

    motorda vw teknolojisine erişeceğini sanmıyorum hondanın.

    Honda 1.6 dizeli tork ve hp olarak VW'nin 1.6 dizelini sağlam şekilde sollamış. Honda'nın yetişmesine gerek yok, zaten direk olarak VW'nin baya ilerisinde giriş yaptı 1.6 dizel piyasasına.



    Yazmayacağım diyorum ama kendimi zor tutuyorum. Arkadaşım, VW grubu 90hp ve 105hp ile güçsüz bile olsa, 1.6 dizellerini Polo-Golf-Passat-Jetta vb. ile piyasaya sunduğunda Honda ne yapıyordu?

    Şimdide çift kavrama şanzıman geyikleri dönmüş, VW'ninki gibi olmaz yolda bırakmaz muhahaha tarzı ilkokul paylaşımları yapılıyor. (büyük ihtimalle hondanın şanzımanı daha sorunsuz olcak bunun aksini iddia etmiyorum)

    ama işin birde şu yönü var:

    Almanlar yapıyor (kısaca Avrupalılar da diyebiliriz), japonlar hep sonradan kopyalıyor, mevcut ürünü alıp iyileştiriyor. Bu motor teknolojisinde değil, segmentlerde de aynı şekilde. Adamların tarzı bu, oturup şu daha iyi bu daha iyi diye tartışmayacağım. Ama Avrupalı üreticiler veya VW grubu olmasaydı

    düşük hacimli az yakan turbo benzinli motorları
    çift kavramalı şanzımanları

    Rüyanızda bile göremezdiniz şimdi kalkıp 160hp'lik VTI civicleri ve 240hp'lik s2000 örnekleri, ve ileri safhasında mitsubishinin ölümsüz EVO motoru ve subarunun BOXER teknolojisinden kesitler suncaksınız bana, cahil ve fanatik oldugumu iddia edeceksiniz..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: barisozyurt

    quote:

    Orijinalden alıntı: onboardx

    motorda vw teknolojisine erişeceğini sanmıyorum hondanın.

    Honda 1.6 dizeli tork ve hp olarak VW'nin 1.6 dizelini sağlam şekilde sollamış. Honda'nın yetişmesine gerek yok, zaten direk olarak VW'nin baya ilerisinde giriş yaptı 1.6 dizel piyasasına.



    Yazmayacağım diyorum ama kendimi zor tutuyorum. Arkadaşım, VW grubu 90hp ve 105hp ile güçsüz bile olsa, 1.6 dizellerini Polo-Golf-Passat-Jetta vb. ile piyasaya sunduğunda Honda ne yapıyordu?

    Şimdide çift kavrama şanzıman geyikleri dönmüş, VW'ninki gibi olmaz yolda bırakmaz muhahaha tarzı ilkokul paylaşımları yapılıyor. (büyük ihtimalle hondanın şanzımanı daha sorunsuz olcak bunun aksini iddia etmiyorum)

    ama işin birde şu yönü var:

    Almanlar yapıyor (kısaca Avrupalılar da diyebiliriz), japonlar hep sonradan kopyalıyor, mevcut ürünü alıp iyileştiriyor. Bu motor teknolojisinde değil, segmentlerde de aynı şekilde. Adamların tarzı bu, oturup şu daha iyi bu daha iyi diye tartışmayacağım. Ama Avrupalı üreticiler veya VW grubu olmasaydı

    düşük hacimli az yakan turbo benzinli motorları
    çift kavramalı şanzımanları

    Rüyanızda bile göremezdiniz şimdi kalkıp 160hp'lik VTI civicleri ve 240hp'lik s2000 örnekleri, ve ileri safhasında mitsubishinin ölümsüz EVO motoru ve subarunun BOXER teknolojisinden kesitler suncaksınız bana, cahil ve fanatik oldugumu iddia edeceksiniz..

    Alıntıları Göster
    ağzı olan konuşmuş....ürün gelir ve bakarız...öngörülerin bir değeri yok...sonuçta dünyanın en büyük motor üreticilerinden biri...ve yaptığı motorlar ortada...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: barisozyurt

    quote:

    Orijinalden alıntı: onboardx

    motorda vw teknolojisine erişeceğini sanmıyorum hondanın.

    Honda 1.6 dizeli tork ve hp olarak VW'nin 1.6 dizelini sağlam şekilde sollamış. Honda'nın yetişmesine gerek yok, zaten direk olarak VW'nin baya ilerisinde giriş yaptı 1.6 dizel piyasasına.



    Yazmayacağım diyorum ama kendimi zor tutuyorum. Arkadaşım, VW grubu 90hp ve 105hp ile güçsüz bile olsa, 1.6 dizellerini Polo-Golf-Passat-Jetta vb. ile piyasaya sunduğunda Honda ne yapıyordu?

    Şimdide çift kavrama şanzıman geyikleri dönmüş, VW'ninki gibi olmaz yolda bırakmaz muhahaha tarzı ilkokul paylaşımları yapılıyor. (büyük ihtimalle hondanın şanzımanı daha sorunsuz olcak bunun aksini iddia etmiyorum)

    ama işin birde şu yönü var:

    Almanlar yapıyor (kısaca Avrupalılar da diyebiliriz), japonlar hep sonradan kopyalıyor, mevcut ürünü alıp iyileştiriyor. Bu motor teknolojisinde değil, segmentlerde de aynı şekilde. Adamların tarzı bu, oturup şu daha iyi bu daha iyi diye tartışmayacağım. Ama Avrupalı üreticiler veya VW grubu olmasaydı

    düşük hacimli az yakan turbo benzinli motorları
    çift kavramalı şanzımanları

    Rüyanızda bile göremezdiniz şimdi kalkıp 160hp'lik VTI civicleri ve 240hp'lik s2000 örnekleri, ve ileri safhasında mitsubishinin ölümsüz EVO motoru ve subarunun BOXER teknolojisinden kesitler suncaksınız bana, cahil ve fanatik oldugumu iddia edeceksiniz..

    yok öle değilde söle diyelim japonlar müşterilerini kobay olarak kullanmadan uzun süreler test edip piyasaya öle sürüyorlar. Niye japon markaları avrupalılara göre sorunsuzluk konusunda öndeler ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HondAta

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: barisozyurt

    quote:

    Orijinalden alıntı: onboardx

    motorda vw teknolojisine erişeceğini sanmıyorum hondanın.

    Honda 1.6 dizeli tork ve hp olarak VW'nin 1.6 dizelini sağlam şekilde sollamış. Honda'nın yetişmesine gerek yok, zaten direk olarak VW'nin baya ilerisinde giriş yaptı 1.6 dizel piyasasına.



    Yazmayacağım diyorum ama kendimi zor tutuyorum. Arkadaşım, VW grubu 90hp ve 105hp ile güçsüz bile olsa, 1.6 dizellerini Polo-Golf-Passat-Jetta vb. ile piyasaya sunduğunda Honda ne yapıyordu?

    Şimdide çift kavrama şanzıman geyikleri dönmüş, VW'ninki gibi olmaz yolda bırakmaz muhahaha tarzı ilkokul paylaşımları yapılıyor. (büyük ihtimalle hondanın şanzımanı daha sorunsuz olcak bunun aksini iddia etmiyorum)

    ama işin birde şu yönü var:

    Almanlar yapıyor (kısaca Avrupalılar da diyebiliriz), japonlar hep sonradan kopyalıyor, mevcut ürünü alıp iyileştiriyor. Bu motor teknolojisinde değil, segmentlerde de aynı şekilde. Adamların tarzı bu, oturup şu daha iyi bu daha iyi diye tartışmayacağım. Ama Avrupalı üreticiler veya VW grubu olmasaydı

    düşük hacimli az yakan turbo benzinli motorları
    çift kavramalı şanzımanları

    Rüyanızda bile göremezdiniz şimdi kalkıp 160hp'lik VTI civicleri ve 240hp'lik s2000 örnekleri, ve ileri safhasında mitsubishinin ölümsüz EVO motoru ve subarunun BOXER teknolojisinden kesitler suncaksınız bana, cahil ve fanatik oldugumu iddia edeceksiniz..

    yok öle değilde söle diyelim japonlar müşterilerini kobay olarak kullanmadan uzun süreler test edip piyasaya öle sürüyorlar. Niye japon markaları avrupalılara göre sorunsuzluk konusunda öndeler ?

    Alıntıları Göster
    Anıl kardeşim,

    Japonlar bence de sorunsuzluk anlamında daha başarılı bir politika sunuyor, vw grubunun yaptığı tamamen kobaylar seçmek ve kendine birtakım kurbanlar belirlemek... Şu an pek çok insanın DSG'den uzak durmak için haklı sebepleri var. Benim iddia ettiğim ve kızdığım şey şu: çift kavramalı şanzıman olsun, binek araçlara uygun az yakan turbo motorlar olsun, farklı hacimlerde dizel motorlar olsun japonlar daha geriden geliyor (özellikle).

    E herkes bunu bildiği halde niye çocukça yorumlar yapılıyor? Ooo hondanın motoru ezdi geçti bilmemne, zaten hiçbiri babamızın veya ülkemizin markası değil, ama bu ateşli karalama isteğini ben çözemiyorum.

    Umarım demek istediğim anlaşılmıştır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Anıl kardeşim,

    Japonlar bence de sorunsuzluk anlamında daha başarılı bir politika sunuyor, vw grubunun yaptığı tamamen kobaylar seçmek ve kendine birtakım kurbanlar belirlemek... Şu an pek çok insanın DSG'den uzak durmak için haklı sebepleri var. Benim iddia ettiğim ve kızdığım şey şu: çift kavramalı şanzıman olsun, binek araçlara uygun az yakan turbo motorlar olsun, farklı hacimlerde dizel motorlar olsun japonlar daha geriden geliyor (özellikle).

    E herkes bunu bildiği halde niye çocukça yorumlar yapılıyor? Ooo hondanın motoru ezdi geçti bilmemne, zaten hiçbiri babamızın veya ülkemizin markası değil, ama bu ateşli karalama isteğini ben çözemiyorum.

    Umarım demek istediğim anlaşılmıştır

    dediğini güzel anladım kardeşim bende zaten ezdi geçti diye bi tabir kullanmadım. Ama burda japonlar önce düşük hacim dizel yapsın yok şunu yapsın bunu yapsın diyenlerin hiçbirini burda göremiyorum. Adamlar bi şekilde geriden geliyor. Teknolojiyi nası geriden takip ediyorlar deniliyor. Şimdi teknolojide en ileride olan bi ülke nası olurda geriden takip eder bende buna anlam veremiyorum. Bi şekilde deneniyor çalışılıyor üzerinde. Bu dizel motor bi anda çıkmadı heralde bunun en az 2-3 senelik bi geçmişi çalışma takvimi olması gerekmezmi ? çift kavrama için mesela motorlarında deneme yapıyorlar. Bunun gibi örnekler çok teknolojiyi geriden takip etme değilde sağlam yere basma peşindeler. Ama söle kötü bi yanı var vw ve diğer markalar zaten malı götürdü götüreceği kadar honda bu saatten sonra kalanları toplamaya çalışıyor o ayrı. Zamanlama geç




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HondAta

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Anıl kardeşim,

    Japonlar bence de sorunsuzluk anlamında daha başarılı bir politika sunuyor, vw grubunun yaptığı tamamen kobaylar seçmek ve kendine birtakım kurbanlar belirlemek... Şu an pek çok insanın DSG'den uzak durmak için haklı sebepleri var. Benim iddia ettiğim ve kızdığım şey şu: çift kavramalı şanzıman olsun, binek araçlara uygun az yakan turbo motorlar olsun, farklı hacimlerde dizel motorlar olsun japonlar daha geriden geliyor (özellikle).

    E herkes bunu bildiği halde niye çocukça yorumlar yapılıyor? Ooo hondanın motoru ezdi geçti bilmemne, zaten hiçbiri babamızın veya ülkemizin markası değil, ama bu ateşli karalama isteğini ben çözemiyorum.

    Umarım demek istediğim anlaşılmıştır

    dediğini güzel anladım kardeşim bende zaten ezdi geçti diye bi tabir kullanmadım. Ama burda japonlar önce düşük hacim dizel yapsın yok şunu yapsın bunu yapsın diyenlerin hiçbirini burda göremiyorum. Adamlar bi şekilde geriden geliyor. Teknolojiyi nası geriden takip ediyorlar deniliyor. Şimdi teknolojide en ileride olan bi ülke nası olurda geriden takip eder bende buna anlam veremiyorum. Bi şekilde deneniyor çalışılıyor üzerinde. Bu dizel motor bi anda çıkmadı heralde bunun en az 2-3 senelik bi geçmişi çalışma takvimi olması gerekmezmi ? çift kavrama için mesela motorlarında deneme yapıyorlar. Bunun gibi örnekler çok teknolojiyi geriden takip etme değilde sağlam yere basma peşindeler. Ama söle kötü bi yanı var vw ve diğer markalar zaten malı götürdü götüreceği kadar honda bu saatten sonra kalanları toplamaya çalışıyor o ayrı. Zamanlama geç

    Alıntıları Göster
    Ben iki markayı da derinden takdir ediyorum, VW grubu ilk sürümleri başarısız da olsa TSI-DSG gibi teknolojileri çıkartıp tüm araçlarına monte etti ve bir nevi diğer markaları da buna mahkum etti Ama allaha şükür ki rekabet denilen olay var ve diğer üreticilere daha iyisini yapma fırsatı sundu

    Çoğu kişi hatırlamaz ama, Honda 2.2 litre dizel motoru ilk geliştirdiği zaman sessizliği ve ekonomisiyle kendi rakipleri arasında ufak bir devrim yaratmıştı ve okuldan bir arkadaşım sagolsun bu aracı kullanma fırsatına ulaşan ender şanslı kişilerdenim... (140hp lik ilk versiyon)

    Zaten yazdıklarım sana hitaben değildi, yanlıs anlasılmasın, sende Bilkentlisin bende kırmayalım birbirimizi ; )




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Ben iki markayı da derinden takdir ediyorum, VW grubu ilk sürümleri başarısız da olsa TSI-DSG gibi teknolojileri çıkartıp tüm araçlarına monte etti ve bir nevi diğer markaları da buna mahkum etti Ama allaha şükür ki rekabet denilen olay var ve diğer üreticilere daha iyisini yapma fırsatı sundu

    Çoğu kişi hatırlamaz ama, Honda 2.2 litre dizel motoru ilk geliştirdiği zaman sessizliği ve ekonomisiyle kendi rakipleri arasında ufak bir devrim yaratmıştı ve okuldan bir arkadaşım sagolsun bu aracı kullanma fırsatına ulaşan ender şanslı kişilerdenim... (140hp lik ilk versiyon)

    Zaten yazdıklarım sana hitaben değildi, yanlıs anlasılmasın, sende Bilkentlisin bende kırmayalım birbirimizi ; )

    Kıracak bi durum yok ortada zaten . Bilkent de bölüdemisin yeni ögrendim uzun zamandır forumda görsemde




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HondAta

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Ben iki markayı da derinden takdir ediyorum, VW grubu ilk sürümleri başarısız da olsa TSI-DSG gibi teknolojileri çıkartıp tüm araçlarına monte etti ve bir nevi diğer markaları da buna mahkum etti Ama allaha şükür ki rekabet denilen olay var ve diğer üreticilere daha iyisini yapma fırsatı sundu

    Çoğu kişi hatırlamaz ama, Honda 2.2 litre dizel motoru ilk geliştirdiği zaman sessizliği ve ekonomisiyle kendi rakipleri arasında ufak bir devrim yaratmıştı ve okuldan bir arkadaşım sagolsun bu aracı kullanma fırsatına ulaşan ender şanslı kişilerdenim... (140hp lik ilk versiyon)

    Zaten yazdıklarım sana hitaben değildi, yanlıs anlasılmasın, sende Bilkentlisin bende kırmayalım birbirimizi ; )

    Kıracak bi durum yok ortada zaten . Bilkent de bölüdemisin yeni ögrendim uzun zamandır forumda görsemde

    Alıntıları Göster
    Grafik Tasarım, 2010 yılında bitirdim ben.. Şimdi Kuzey Irlanda'da master yapıyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    quote:

    Orijinalden alıntı: onboardx

    motorda vw teknolojisine erişeceğini sanmıyorum hondanın.

    bende sanmıyorum honda bu saatten sonra gerilesin.

    Cuk diye oturmuş.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.