Şimdi Ara

Honda'dan sonra Avensis yahut Elentra...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
1
Favori
1.549
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar şu an hali hazırda elimde honda civic otomatik aracım var, 1 yıldır severek biniyorum genel hatları ile çok memnunum sadece aracın yalıtımı beni rahatsız ediyor. Çok km yapan birisi olarak daha sessiz ve NİSPETEN daha konforlu araç almak ( elimdeki para ile maksimum konfor, yoksa merco, bmw falan sorardım) istiyorum. Bu bağlamda;

    1- 2010-2012 arası 1.6 benzin+lpg Toyata avensis mi?
    2- 2012- 2013 arası 1.6 benzin+lpg Elentra mı? ( Elentra otomatik de olabilir)

    Not: Daha önce toyata geçmişim var sorunsuzca bindim ama avensisi test etme şansım olmadı, alacağım aracın sedan ve geniş olmasını istiyorum bu yüzden özellikle Elentra ve avensis hakkında fikirlerinize ihtiyacım var. Yıllardır atmosferik araç kullandığım için az çok çekiş ve performans durumunu tahmin edebiliyorum ama yine de özellikle avensis için hantal deniyor, civic e kıyasla daha mı kötüdür. Şimdiden teşekkür ederim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >







  • Performans olarak aralarinda cok fark yok avensis bir tik daha agir oldugundan bir tik hantal. Avensis parcalari civic corolla gibi araclara gore epey pahali, yan sanayisi az yada yok. Motoru yururu bildigimiz toyota sayilir onda sorun yok. Ama o kasa avensis diger d segment araclarla karsilastirildiginda malzeme kalitesi ve konfor anlaminda geride ama son kasa civic haric iyidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • electrun kullanıcısına yanıt
    Belirtmeyi unuttum benim civic 2010 model fd6, yorum içim teşekkür ederim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Istisnalar haric, genel olarak;

    Japon-Kore= Mekanigi sorunsuz, takir tukur yoldaki en ufak çakıl taşını dahi hissedeciginiz amortisorler. zayif ses yalitimi, lastik sesi, yol sesi vs.

    Alman = Sorunsuz degil hatta çoğu model para cukuru tercihen ilk el veya 5 yasindan buyuk alinmamali, amortisörler konforlu,basarili ses yalıtımı.

    Eger kendi aracinizin ustune iyi bir meblag koyup model yili yuksek alman aracina gecemiyorsaniz hic hareket etmeyin. Kendi araciniza ses yalitimi-kaliteli lastik ile sesi dusurmeye calisin.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • MuammA_ kullanıcısına yanıt

    Sadece genislik, bagaj icin avensise gecilir. Elantra ile benzerler gecmeye degmez. Baska da mantikli bir gecis olmaz bence. Fd6 niz oynanmamissa ikisinden iyi degerini korur.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mustafa_atr kullanıcısına yanıt
    Dediğinize harfi harfine katılıyorum, daha önce 2 defa alman deneyimim oldu ikisi de 5 yaş üstü idi ve ikisi de yordu beni, alman menşeli bir araç alacak olursam mutlaka 5 yaş altı ve otomatik olmalı. Teşekkürler yorum için

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • electrun kullanıcısına yanıt
    Elentrayı epey detaylı inceledim, iç mekan bagaj genişliği, kaporta aksam kalitesi neredeise fd6 altı ile aynı, hatta a sütunların genişliği bile benzer geldi bana:) fd6 ilginç bir araba nedeni bilmiyorum ama cidden duygusal bağ kuduruyor insana özellikle uzun yolda keyifli bir araba. Bakalım belkide fd6 ile devam ederim. Teşekkürler

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Konfor için Alman araba alın

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 2012 makyajlı kasa Avensis sahibi oldum. Çok güzel araba. Fakat Civic yada Corolla kadar olmasa da yine de yol sesini içerde hissedeceksiniz. Elentrayı bilmiyorum. Avensis i alırsanız, viraj kabiliyeti sizi şaşırtacaktır. Şahane yol tutar. Toyota nın Avrupa pazarı için sadece İngiltere de ürettiği bir araçtır. Çok rahat ve geniştir. Yanlız çok seri bir araç değildir. Tavsiye edermiyim? Kesinlikle ederim. Pişman olmazsınız.

  • teteni T kullanıcısına yanıt
    Performans konusunda beklentim yüksek değil zaten. Teşekkürler yorum için

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Sessiz konforlu araç arıyorsanız japon yerine alman araçları tercih etmek gerekir
    Avensis sorunsuz bir araç fakat sert süspansiyonları konforu çok bozuyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fd6 dan avensise geçmek eşşekten inip ata binmeye benzer

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • en1gma kullanıcısına yanıt
    Performanstan bahsediyor iseniz çok fark olduğunu sanmıyorum, ama diğer konularda avensis hep sıcak geliyor bana, tip olarak da hoşuma giden bir araç.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ben de 2015 makyajlı avensis vardı lpg liydi konfor olarak memnun kalırsınız 140-150 ye kadar gayet sessiz bir araba sonuçta d segment performans olarak da civic den bir tık daha düşük kalacaktır.Ağırlığı 1390 kg civarı idi.Şimdi tucson var konfor bakımından hala avensisi arıyorum.

  • mustafa_atr kullanıcısına yanıt

    Süspansiyon konforu olarak istisnalar hariç japonlar daha iyidir. Bir önceki kasa avensisler daha da iyiydi bu konuda. Hatta bir alman dergisi karsilastirmasinda avensis totalde sonuncu gelmişti ama süspansiyon konforu olarak en yüksek puanı almıştı. Zayıf iç mekân hissettirmiyor ama süspansiyon konforu olarak japonlar iyidir.

    Avensis tasarımı vs olarak d segmenti havası vermez ama civic corollaya göre daha etli, konforlu arabadır. Fiyat/fayda oranı yüksektir. Otomatiği yok küçük hacimde, donanım eksiği var. Satışı zor. Corolladan daha uyguna gidiyor neredeyse.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Görüşlerinize saygı duyuyorum. Benim kullandigim japonlar oldukca sert süspansiyona sahipti ( 2012 mitsubishi colt, 1998 mitsubishi space star, 2002 honda civic ) haliyle kendi tecrübelerim çerçevesinde degerlendiriyorum

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşımda 2013 makyajlı Avensis var. Oldukça fazla yol yapmışımdır. Kendim de 2014 1.6 132 lik Auris sahibiydim(Avensisle aynı motora sahip).


    Performansı Auris/Corolla'ya göre bir tık daha geride. Civic kadar gitmez ancak ne aldım böyle de dedirtmez. Hızını alınca gayet iyi gidiyor. Sakin kullanımda en az yakan 1.6 atmosferik motordur.


    İç hacim ferahlık olarak gayet iyi bir D sınıfıdır. Arka süspansiyon bağımsız, şaft tüneli yok, oldukça konforludur. Süspansiyon sessiz çalışıyor. Yalıtımı her japon gibi yol-lastik sesini alıyor. Bende 2013 Astra j hb vardı. Yalıtımları birbirine çok yakındı. O şekilde düşünün. Yalıtımı döneminin C sınıfı japonlarından iyidir.


    İkinci eli zayıftır. D sedan ve manuel vites yüzünden. Ancak temizleri de gayet çabuk satılıyor, kendince piyasası vardır. D sınıfı araçların çoğunda olan parça pahalılığı Avensis'te de var. Çıkma parça gerekse çok zor bulursunuz.


    Bu piyasada parasına göre alınabilecek, yürütme maliyeti nispeten düşük D sedan olarak oldukça iyi bir otomobildir. Temiz araç alın, yağını, suyunu doldurun gezin. Lpg de honda gibi sübap ayarı da istemez. Ben öneririm güzel araçtır.





  • commandx C kullanıcısına yanıt

    Yanılmıyorsam bir Avensis reklamı vardı. 2007-2008 civarı olması lazım. Araba içinde mühendislerden biri elinde ağzına kadar dolu bardakla biniyordu ve test ortamındaki tümsekli yoldan gidiyorlardı. Tek bir damla bile akmıyordu bardaktan  

    Aynı şekilde birkaç kez Verso’ya binmişliğim oldu pamuk gibiydi süspansiyonları. Ama konu sahibi gibi FD6 Civic kullandım 2 yıldan fazla süspansiyonlar hem çok sert hem de çok sesli çalışırdı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • humerus06 kullanıcısına yanıt

    Bahsettiğim t25 kasa avensis işte o reklamdaki. 2003-2009 yılları arası. T27de biraz daha sertleşti araç ama yine de konfor konusunda kötü değildi.


    Fd6 civic de aslında sert değil ama arka süspansiyonları ya fazla yumuşak ya da başka sıkıntı var. Çalışma mesafesi de dar olabilir. Arkada yolculuk yapmak gerçekten yorucu. 4 kişi biner işe giderdik, yorulurdum arkada. Yere iyice yapışır kasislerde küt küt vururdu. Başarısız bir süspansiyon var. Fc5 dışında civicler süspansiyon olarak zayıftı bana göre. Fc5 güzel.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • crssover C kullanıcısına yanıt
    Konuyu açarken aklımda ki soruların neredeyse tamamına cevap vermişsiniz hocam teşekkür ederim. Muhtemelen civic le devam edeceğim ama hala araştırmam sürüyor aklıma yatan çıkmadı henüz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.