Şimdi Ara

Honda Civic Hybrid ilk 1000km tüketim sonuçları. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
492
Cevap
7
Favori
252.656
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tüketim değerleri yüksek bence. Ekonomik olamaz bu şekilde. Bu motor ile 90km/h ile 4,4 lt yüksek bir değer.
  • öncelikle hayırlı olsun dilekleriniz için teşekkürler =)

    bir konuya açıklık getirmekte fayda var; hybrid için fazla para ödemiyorsunuz.

    zira; civic executive 50,200 YTL, ve hybrid aynı donanım seviyesine sahip.
    (hybrid'te sunroof yerine koltuk ısıtma ve krom kapı kolları var.)

    yani verdiğiniz 50,000 YTL ile donanım satın alıyorsunuz.
    civic hybrid araçlar yurtdışından ithal edildiğinden standart full donanım ile geliyor, fiyatı bu yüzden yüksek.

    50,000 YTL verip aynı donanım seviyesine sahip executive alabilirsiniz, ya da hybrid.
    executive performans vaadeder, hybrid ise ekonomi. aradaki fark budur.

    biz ekonomiyi tercih ettik =)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi faati67 -- 18 Ağustos 2007; 1:26:10 >
  • zaten hibrid modellerde yakıt ekonomisi amaçlardan biridir. ama asıl amaç emisyon oranını azaltmak
  • doğru özellikle ingilterede o amaçla satıyorlar
  • 50000 ytl verdinmi 1.8 140 hp civic alıyosun bence karşılaştırmaya 1.6 litrelik versiyonla alman lazım ki o da vsa lı aldınmı 42800
    quote:

    Orjinalden alıntı: faati67

    öncelikle hayırlı olsun dilekleriniz için teşekkürler =)

    bir konuya açıklık getirmekte fayda var; hybrid için fazla para ödemiyorsunuz.

    zira; civic executive 50,200 YTL, ve hybrid aynı donanım seviyesine sahip.
    (hybrid'te sunroof yerine koltuk ısıtma ve krom kapı kolları var.)

    yani verdiğiniz 50,000 YTL ile donanım satın alıyorsunuz.
    civic hybrid araçlar yurtdışından ithal edildiğinden standart full donanım ile geliyor, fiyatı bu yüzden yüksek.

    50,000 YTL verip aynı donanım seviyesine sahip executive alabilirsiniz, ya da hybrid.
    executive performans vaadeder, hybrid ise ekonomi. aradaki fark budur.

    biz ekonomiyi tercih ettik =)




  • quote:

    Orjinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    50000 ytl verdinmi 1.8 140 hp civic alıyosun bence karşılaştırmaya 1.6 litrelik versiyonla alman lazım ki o da vsa lı aldınmı 42800
    quote:

    Orjinalden alıntı: faati67

    öncelikle hayırlı olsun dilekleriniz için teşekkürler =)

    bir konuya açıklık getirmekte fayda var; hybrid için fazla para ödemiyorsunuz.

    zira; civic executive 50,200 YTL, ve hybrid aynı donanım seviyesine sahip.
    (hybrid'te sunroof yerine koltuk ısıtma ve krom kapı kolları var.)

    yani verdiğiniz 50,000 YTL ile donanım satın alıyorsunuz.
    civic hybrid araçlar yurtdışından ithal edildiğinden standart full donanım ile geliyor, fiyatı bu yüzden yüksek.

    50,000 YTL verip aynı donanım seviyesine sahip executive alabilirsiniz, ya da hybrid.
    executive performans vaadeder, hybrid ise ekonomi. aradaki fark budur.

    biz ekonomiyi tercih ettik =)





    bahsettiğin VSA'lı 1.6 versiyonda bazı donanımlar yok (6'lı CD değiştirici, elektrikli katlanabilir yan aynalar, krom kapı kolları vs. gibi).. bu sebeple hybrid donanımlarını ancak executive modeli ile kıyasyabilirsin.




  • Çok önemli bir noktayı kaçırıyorsunuz. Önemli olan sadece yakıt tüketimi değil çevrecilik.

    Civic Hybrid'in CO2 emisyon değeri 109 g/km. Önemli nokta budur. Bunu sağlamak için hybrid teknolojisi geliştiriliyor.
    http://www.yazeksotomotiv.com.tr/civic-hybrid.asp

    Hangi dizel otomobil, km başına 109 gram karbondioksit çıkarıyor? 140 gramdan aşağı dizel var mı?

    Ayrıca hiçbir benzinli aracın emisyon değeri 150-160 gramdan aşağı değil.

    faati67 arkadaşımızı çevreye verdiği önemden dolayı kutluyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi remus -- 20 Ağustos 2007; 14:11:27 >




  • Farka bakın:

    Renault Megane 1.5 dCi 100 HP otomatik >> 153 g CO2 /km

    Honda Civic 1.3 lt i-VTEC PGM-FI 95+20 HP otomatik >> 109 g CO2 /km

    http://www.hondaplazaciftkurtlar.com/turkce/honda/yeni_civichybrid_performans.htm
    http://www.hondaplazaciftkurtlar.com/turkce/honda/yeni_civichybrid_teknik.htm

    http://www.renault.com.tr/model/techspec_list.asp?modelID=5
    Burada 1.5 dci otomatik seçin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi remus -- 20 Ağustos 2007; 15:39:38 >




  • çevrecilikten bahsetmeye gerek yok
    honda motoru kullanarak yeteri kadar çevreci davranıyorsunuz zaten
    adam kara dumanı basa basa giderken sizin 1 senede kirleteceğiniz havayı , attığınız atığı 10 dk da atıyor
    adam gibi egsoz muayenesini yaptırıp , emisyon değerlerini tutturabiliyorsanız görevinizi yaptınız demektir
    haa illaki daha düşük emisyon diyorsanız
    lpg kullanacaksınız
    o kadar ince düşünmek gerekiyorsa , elektrik te ülkemizde çevre kirliliğine katkıda bulunur , ömrünü doldurmuş akü atıklarıda
    markaların yaptığı bu çevre söylemleri , pazarlama taktiği ve ucuz popilist söylemlerden başka bişey değildir.
  • Merhabalar; Honda Hybrid icin soyleyebilecegim cok fazla birsey yok. Size bilgi verebilecegim konu ise bir Elektronik Muhendisi olarak sudur. Uretilen / Tuketilenden cok olamaz. Yani o akuyu doldurmak icin motorunuz calisacak elektrik depo edilecek. AC Akim Depo edilemez bu yuzden gerilim DC olarak depo edilecek. DC Motorlar ise cok karmasik bir yapiya sahiptir AC motorlara gore cok daha cabuk bozulurlar. Hybridlerin tamamiyle goz boyamadan baska birsey olmadigini dusunuyorum. Sehir ici dur/kalk seklinde basari saglayabilir cunku icten yanmali motorlar ilk hareketlerini alana kadar / elektrik motorundan daha buyuk bir tuketim saglarlar. Lakin Elektrik motorlari ilk donme hareketini direk yaparlar, Rotor donmeye baslar ve arac hareket eder. Dizel araclarin ortalamada daha ekonomik oldugunu dusunuyorum Test etmeden kesin bir yargiya varamiyorum. Dizel motor daha buyuk bir tork saglar, Yokus cikarkan arac baymaz gec hizlanir. Toplam 115 HP gucten bahsettiginizi duydum bu Elektrik+icten yanmali motorun toplam degeri. 2 Motor ayni anda kullanilmayacagi icin, bu arac Sehir icinde 15 hp / sehir disinda 100 hp dir. 100 hp icinse 1300 kg cok fazladir. Tuketim sehir disinda yuksek olmali bence :D




  • Hybrid'ler için "göz boyama" tabirini kullanmak en hafif tabirle haksızlık..

    1.Öncelikle Civic Hybrid'de elektrik motor ve benzinli motor hızlanma anında birlikte çalışıyorlarhttp://www.honda.com.tr/otomobil/content/modeller/civichybrid/teknoloji.htm Eğer öyle olmasaydı 95 hb güç üreten bir motor tek başına 1293 kg ağırlığı CVT şanzımanla 0-100 km/h'a 12.1 sn'de ulaştıramazdı ( Jazz CVT 83 hb, 0-100'ü 14 sn'nin üzerindedir, beygir gücü farkını ağırlık farkına sayın)..Sizin mantığınıza göre Civic Hybrid'in 0-100 km hızlanması 14 sn'nin altına inemezdi ( farkı yaratan gizli bir el değil, elektrik motoru)
    2. Civic Hybrid ile Prius arasında teknolojik yönden farklılık var ( bunu şu an tam hatırlayamıyorum) ve bu farktan dolayı Prius Civic'e göre çok daha ekonomik..Uzun dönem test sürüşlerinde Prius'un şehiriçi tüketim değeri 5.2 lt/100 km'ye kadar düşebilmiş, karma tüketimi ise 6.4 (maximum 7.2'yi görmüş).. Bu rakamlar göz boyamadan çok daha iyi düzeyde ..Burda da her ikisinin karşılaştırması var http://www.canadiandriver.com/articles/pw/hybridtest2.htm
    Mesleki önyargılarımızı bir yana bırakıp daha objektif olalım ve karbondioksit emisyonları rekor düzeyde düşük olan bu çevreci teknolojiye gereken saygıyı lütfen gösterelim
    quote:

    Orjinalden alıntı: Azurewrath

    Merhabalar; Honda Hybrid icin soyleyebilecegim cok fazla birsey yok. Size bilgi verebilecegim konu ise bir Elektronik Muhendisi olarak sudur. Uretilen / Tuketilenden cok olamaz. Yani o akuyu doldurmak icin motorunuz calisacak elektrik depo edilecek. AC Akim Depo edilemez bu yuzden gerilim DC olarak depo edilecek. DC Motorlar ise cok karmasik bir yapiya sahiptir AC motorlara gore cok daha cabuk bozulurlar. Hybridlerin tamamiyle goz boyamadan baska birsey olmadigini dusunuyorum. Sehir ici dur/kalk seklinde basari saglayabilir cunku icten yanmali motorlar ilk hareketlerini alana kadar / elektrik motorundan daha buyuk bir tuketim saglarlar. Lakin Elektrik motorlari ilk donme hareketini direk yaparlar, Rotor donmeye baslar ve arac hareket eder. Dizel araclarin ortalamada daha ekonomik oldugunu dusunuyorum Test etmeden kesin bir yargiya varamiyorum. Dizel motor daha buyuk bir tork saglar, Yokus cikarkan arac baymaz gec hizlanir. Toplam 115 HP gucten bahsettiginizi duydum bu Elektrik+icten yanmali motorun toplam degeri. 2 Motor ayni anda kullanilmayacagi icin, bu arac Sehir icinde 15 hp / sehir disinda 100 hp dir. 100 hp icinse 1300 kg cok fazladir. Tuketim sehir disinda yuksek olmali bence :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi terapist70 -- 25 Ağustos 2007; 18:53:17 >




  • ben bu hybrid teknolojisinden umutluyum. Özellikle istanbul trafiğinde çok işe yarayacak birşeye benziyor. Şehirdışında bir etkisi olmaması çok önemli değil. Çoğu insanın ömrü şehir içinde geçiyor. Benim yol bilgisayarı 26 km/h ortalama hız gösteriyor. Demekki sık sık elektrikli motor devreye girecekti eğer hybrid olsaydı.
    Ama yukarda bahsedildiği gibi, devletin bu tip şeylere destek olması lazım. Vergi indirimi mesela, daha çevreci olduğu için. O zaman sıradan motorlu versiyonu ile aynı paraya gelebilirdi ve talep artardı. Malesef ülkemizde kimse takmıyor böyle şeyleri
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Azurewrath

    Merhabalar; Honda Hybrid icin soyleyebilecegim cok fazla birsey yok. Size bilgi verebilecegim konu ise bir Elektronik Muhendisi olarak sudur. Uretilen / Tuketilenden cok olamaz. Yani o akuyu doldurmak icin motorunuz calisacak elektrik depo edilecek. AC Akim Depo edilemez bu yuzden gerilim DC olarak depo edilecek. DC Motorlar ise cok karmasik bir yapiya sahiptir AC motorlara gore cok daha cabuk bozulurlar. Hybridlerin tamamiyle goz boyamadan baska birsey olmadigini dusunuyorum. Sehir ici dur/kalk seklinde basari saglayabilir cunku icten yanmali motorlar ilk hareketlerini alana kadar / elektrik motorundan daha buyuk bir tuketim saglarlar. Lakin Elektrik motorlari ilk donme hareketini direk yaparlar, Rotor donmeye baslar ve arac hareket eder. Dizel araclarin ortalamada daha ekonomik oldugunu dusunuyorum Test etmeden kesin bir yargiya varamiyorum. Dizel motor daha buyuk bir tork saglar, Yokus cikarkan arac baymaz gec hizlanir. Toplam 115 HP gucten bahsettiginizi duydum bu Elektrik+icten yanmali motorun toplam degeri. 2 Motor ayni anda kullanilmayacagi icin, bu arac Sehir icinde 15 hp / sehir disinda 100 hp dir. 100 hp icinse 1300 kg cok fazladir. Tuketim sehir disinda yuksek olmali bence :D



    honda civic hybrid araca sahibim, şehir dışı tüketimi 4.4 ile 5.0 lt arasında.. yüksek mi değil mi siz karar verin.




  • Civic hybrid Almanya'da en ekolojik araç seçilmiş; kriterler ise "sessizlik", "yakıt tüketimi" ve "emisyon değerleri".
    http://www.cnnturk.com/YASAM/OTOMOBIL/haber_detay.asp?PID=224&haberID=387126[/link]
  • arkadaşlar hybrid de ki eelektrik mororu motora yardımcı olmak amacıyla volant kısmına yerleştirilmiş bir motordur.araçlar ilk kalkışlarında ve ivmelendiklerinde yakıtı çok yakarlar işte bu zamanlarda elektrik motoru benzinli motora yardımcı oluyor.araçta 1,4 benzin 0,4 elektrik motoru var toplam 1,8 güce ulaşıyor
    bide tork 167 yani dizel araçlar gücünde tork var.toyotayla kıyaslamışsınız onun gücüyle bunun gücü farklı.
    şöyle diyelim 4 kişi duran bi aracı iteliyor araç biraz hareket ettikten sonra ttek kişi itebiliyor.iştehybrid in özelligi bu.tork tam karşılığı olmasada piston ile krank arasındaki kola uygulanan kuvvetle ilgili hesaplanıyor bu elektrik motoru volantta olduğunda 1 birim 1 tork üretiyor diyelim tabi bunu örnek olarak veriyorum yani elektrik motorunda çok yüksek tork var ve araba ivmelenirken benzinli motora çok yardımcı oluyor bunun dışında öyle bi motor gibi çalışma fonksiyonu yok.şehir içinde kırmızı ışıklarda falanda benzini kapatıyor ama
    geçenlerde köprü trafigine takıldık ortalama 5,8 den 6,2 ye kadar fırladı çünkü çok kısa dur kalklarda benzini kapatamıyor.valla ben ısınmaya başladım bende 1,3getz vardı ondan az yakıyor araçta sesyok konforu iyi görüntüsü çok iyi müzik sistemi bence güzel 6 lı cd mp3 çalar var.yanlış anlamadıydsam toyota 1,4 dizelle kıyaslamışsınız.bi defa bu 2 araçla bi rampa çıkın yanyana sonra kıyaslayın sonra biri otomatik neyse çok araştırdım yazacak çok şey var ama aklıma gelmiyor merak ettiginiz şeyler varsa sorun yazayım




  • bide mühendis bi arkadaşımız motor arıza falan yapar demiş adamlar malına güveniyorki 6 yıl 150 bin km garanti veriyorlar. aşağıdaki resmi bi incele istersen
    http://www.hybridexperience.ca/Pages/images/Photo%20Gallery/Fullsize/Civic%20Hybrid/CIVIC_HYBRID_34.JPG
    inceledikten sonra bi yorumla bize bide honda nın v-tec diye bi motor teknolojisi var düşük zamanlama modunda ateşlemeyi kapatıyor gibi bişry goole dan v-tec diye arattırırsan videolarını bulabilirsin
    http://www.youtube.com/watch?v=AcT_ZyY3F0k&mode=related&search=
    buda v-tec videosu bi incele sana zahme bi fikrini söyle




  • quote:

    Orjinalden alıntı: husgur

    bide mühendis bi arkadaşımız motor arıza falan yapar demiş adamlar malına güveniyorki 6 yıl 150 bin km garanti veriyorlar.



    Geçengün Honda bayii ne gidip hybrid hakkında bilgi aldım biraz bana elektrik motoru için 10 yıl garantili denildi aracın diğer yerleride 6 yıl garantiliymiş. ama başka yerde görmedim bilen varmı ?
  • @faati67 hayırlı olsun

    şehir içi trafiğinde tüketim değerli ile ilgili bilgisi olan var mı?
  • hayırlı olsun güle güle kullan arkdaşım
    bu aracı ben de çok merak ediyorum sanırım standart jantları çok kollu değişik bişi diymi ??
  • Arkadaşlar yeni nesil hybridler geliyo yakında frankfurt oto fuarındaki hybridlerde dizel ve elektrikli motorlar kullanılmaya başlanmış. Dizel almak mantıklı diyen arkadaşlara duyrulur. Paramı denkleyim hiç düşünmeden alacam benım için ekonomi ve güvenlik en önemli konular Honda bunu karşılıyor. Alan arkadaşlara hayırlı olsun diyor kazasız yolculuklar diliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KoRHaN50 -- 7 Aralık 2007; 4:29:11 >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.