Şimdi Ara

Honda Accord 2009

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
86
Cevap
1
Favori
13.332
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yakın bi zamanda araba almayı düşünüyorum yaklaşık 50-55 bin Tl arasına. Düşündüğüm araç 2009 model Honda Accord.
    Ancak forumda yaptığım araştırmalar sonucu bu aracın pek tavsiye edilmediğini, hatta D sınıfı araç tavsiyelerinde adının dahi geçmediğini gördüm. Aracı daha önce hiç kullanmadım, sadece eski kasasına binmişliğim var ve mest olmuştum arabaya. Yeni kasası bana daha bi evhamlı geliyo, her gördüğümde şöyle bi süzerim arabayı. Mesela yanımdan passat, insignia geçse o kadar bakmam.
    Bu aracın 2000 motor olmasından dolayı vergi dezavantajı haricinde eksileri nelerdir? Niye tavsiye edilmez? Tamam rakiplerine göre benzinli olmasından, bi insignia ya göre fiyat dezavantajından dolayı sıfırının fazla satılmamasını anlarım. Ancak 2. elde 50.000-100.000km arası 2009 model Accordlar 55.000-60.000 Tl arasında değişiyo. Bu fiyata niye hala satılmıyor araç veya geç satılıyor. Sahibinden de 2-3 aydır satılmayan araçlar var fiyatı uygun olmasına rağmen.

    Sizce bu aracın artıları eksileri nelerdir? Alırsam yanlış bir karar vermiş olur muyum? Vergisi sorun diil bu arabaya binmek için sırf keyiften yıllık 800Tl fazla vergi vermeye razıyım. Yakıtı da zaten öğrendiğim kadarıyla normal kullanımda normal 1.6 arabalarla hemen hemen aynıymış. Arabanın içi dışı ayrı cezbediyo beni ama işte genel kanı olumsuz olunca insan işkilleniyo biraz.
    Değerli yorumlarınızı bekliyorum bilhassa bu aracı kullananlardan...







  • Yıllık Motorlu Taşıtlar Vergisi ve Tüketim.

    Başka bir olumsuzlugu bence yok, konforlu, kaliteli, şık, sorunsuz diyebileceğimiz D segmenti bir araç

    Aslında hacmine ve şanzımana göre normal ancak güncel küçük hacimli araçlara göre "nispeten" yüksek sayılabilecek yakıt tüketimi var. ( normal 1.6'dan kasıt nedir mesela? Mitsubishi Lancer 5.8 yakıyor, Vw Passat tsi 6 lt yakıyor ortalama, bu aracın fabrika verisi 7 kusurdu sanırım, şehir içi de 10 litr civarıydı, Anıl (HondAta) konuyu görürse kapsamlı bilgilendirme yapar zaten.
  • 100 km de 13-14 litre yakiyor sehur ici yakiti fazla ve oyle atak bir arac degil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Yıllık Motorlu Taşıtlar Vergisi ve Tüketim.

    Başka bir olumsuzlugu bence yok, konforlu, kaliteli, şık, sorunsuz diyebileceğimiz D segmenti bir araç

    Aslında hacmine ve şanzımana göre normal ancak güncel küçük hacimli araçlara göre "nispeten" yüksek sayılabilecek yakıt tüketimi var. ( normal 1.6'dan kasıt nedir mesela? Mitsubishi Lancer 5.8 yakıyor, Vw Passat tsi 6 lt yakıyor ortalama, bu aracın fabrika verisi 7 kusurdu sanırım, şehir içi de 10 litr civarıydı, Anıl (HondAta) konuyu görürse kapsamlı bilgilendirme yapar zaten.

    Normal 1.6 motor derken atmosferik kastetmiştim. Tabi turbolu modeller ayrı onların daha düşük haliyle. ama turboya da pek sıcak bakmıyorum onun bakımı da zor geliyo bana. Yok başlangıçta 30sn çalıştırıp beklicen, yok uzun yoldan geldiysen aracı kapatmadan önce rolantide 30sn çalışcak falan. Rahatımdan çok motoru düşünürüm, o da sıkıntı verir bana. Ama zaten benim yıllık yapacağım yol 10.000 km, bilemedin en fazla 15.000. Şehirlerarasına çok nadir giderim. Bi de şehiriçinde (Ankarada) genelde trafik olmadığı saatlerde kullanılacak. Yani iş başlangıç bitiş saatlerinde kullanılmayacak. Bir istanbul trafiği kadar değil Ankaranın trafiği. Zaten yakıt çok zorlarsa Tüp de taktırabilirim karşı değilim. Zaten motoru uyumluymuş LPG ye. Yani yakıt benim için ikinci planda. İlk aradığım konfor, görünüş, sorunsuzluk. Bunların hepsi bana göre bu araçta var. Ama aklımda da "Acaba?" sorusu hala dolaşıp duruyo. Kafamda netleştiremedim hala maalesef...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: postal58

    100 km de 13-14 litre yakiyor sehur ici yakiti fazla ve oyle atak bir arac degil

    Okuduğum kadarıyla sakin kullanımda (yani D modunda) 10 litre civarı yaktığıydı. Basarsan yakıyomuş orası ayrı. Hem öyle pek trafikte basiyim geçiyim tarzı bi kullanımım yok. Sakin kullanırım genelde. Ford focus 1.6 benzinli araç kullandım bi süre, ondan biraz daha iyi olsun ataklığı bana yeter zaten.
  • Accordlarin ic donanimi cok iyi, yakiti uzmez ise ve. Cukurlara girince darbeler rahatsiz etmezse al ama bence vazgecin.. Benim arkadasim sifir accordu cok zarar ile satti sirf yakiti yuzunden ve gitti chevroletin cipini aldi kurtuldum diyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: postal58

    Accordlarin ic donanimi cok iyi, yakiti uzmez ise ve. Cukurlara girince darbeler rahatsiz etmezse al ama bence vazgecin.. Benim arkadasim sifir accordu cok zarar ile satti sirf yakiti yuzunden ve gitti chevroletin cipini aldi kurtuldum diyor

    sıfırlarında fiyat inanılmaz düşüyo onun farkındayım. Hani 50.000-80.000 km arası 2009 model bi tane 50.000-52.000 Tl civarına düşürürsem, 2 sene sonra 35000-40000 e düşmez herhalde fiyatı. Hani zaten düşmüş düşeceği kadar mantığıyla.
    Bi de insignia 1.4T var aklımda ama onun da AFL+Jant+Sunroof+Navigasyon+Beyaz renk+İçi Bej renkli modelini almaya kalksam (bi de OPC Body kit olsa tadından yenmez :) ) fiyat 65.000 e çıkıyo ikinci elde bile. O kadar fiyat çıkamam. Ö,Çıkabileceğim en fazla 50-55 bin arası. Bu özelliklerde bi insignia için 2 sene beklemem lazım herhalde 50.000 Tl ye düşmesi için o kadar da beklemiyim diyorum işte :)




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Opel Corsa 2007+
    9 yıl önce açıldı
    2016 model Honda Civic
    9 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Luti

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Yıllık Motorlu Taşıtlar Vergisi ve Tüketim.

    Başka bir olumsuzlugu bence yok, konforlu, kaliteli, şık, sorunsuz diyebileceğimiz D segmenti bir araç

    Aslında hacmine ve şanzımana göre normal ancak güncel küçük hacimli araçlara göre "nispeten" yüksek sayılabilecek yakıt tüketimi var. ( normal 1.6'dan kasıt nedir mesela? Mitsubishi Lancer 5.8 yakıyor, Vw Passat tsi 6 lt yakıyor ortalama, bu aracın fabrika verisi 7 kusurdu sanırım, şehir içi de 10 litr civarıydı, Anıl (HondAta) konuyu görürse kapsamlı bilgilendirme yapar zaten.

    Normal 1.6 motor derken atmosferik kastetmiştim. Tabi turbolu modeller ayrı onların daha düşük haliyle. ama turboya da pek sıcak bakmıyorum onun bakımı da zor geliyo bana. Yok başlangıçta 30sn çalıştırıp beklicen, yok uzun yoldan geldiysen aracı kapatmadan önce rolantide 30sn çalışcak falan. Rahatımdan çok motoru düşünürüm, o da sıkıntı verir bana. Ama zaten benim yıllık yapacağım yol 10.000 km, bilemedin en fazla 15.000. Şehirlerarasına çok nadir giderim. Bi de şehiriçinde (Ankarada) genelde trafik olmadığı saatlerde kullanılacak. Yani iş başlangıç bitiş saatlerinde kullanılmayacak. Bir istanbul trafiği kadar değil Ankaranın trafiği. Zaten yakıt çok zorlarsa Tüp de taktırabilirim karşı değilim. Zaten motoru uyumluymuş LPG ye. Yani yakıt benim için ikinci planda. İlk aradığım konfor, görünüş, sorunsuzluk. Bunların hepsi bana göre bu araçta var. Ama aklımda da "Acaba?" sorusu hala dolaşıp duruyo. Kafamda netleştiremedim hala maalesef...

    Kafanızdaki bütün kriterlere rahatlıkla uyduğunu söyleyebilirim...

    Ancak yıllık 15.000km yapılıyorsa bu aracın yakıt masrafı sizi üzebilir, mutlaka LPG öneririm, bu konuda da haluk23 adlı üyemiz oldukça bilgili, HondAta ve haluk23 forumumuzun japon-severleri olarak bilinir zaten

    Japoncularla ben pek anlasamıyorum ama konu Accord oldu mu hakkını yemem, gerçekten keyfi başka bir araç, hele ön koltuklarında uzun yol yapmayı çok isterdim malesef denk gelmedi

    Performans konusunda da 1.6 Focus'tan kat kat üstün olacaktır, araç ağır olduğu için aynı zamanda da otomatik vites oldugu icin kalkısta agır hissettirebilir ama sonradan cok güzel toparlar, 2000cc motor sonucta.




  • Hep sürmeyi otobana cıkmayı hayal ettigim arabadır.Ne zaman görsem dataylı süzmeden gecmem...Jantlarına varıncaya kadar cok harika bir tasarımı var...benı korkutan tek şey pis yakması.....
  • alternatif olarak mazda 6 önerebilirim, hemen hemen aynı özellik ve fiyattalar.
  • Aslında yakıt olarak İnsignia 1.6 180bg li olanlar da fazla yakıyor ama piyasada zibil gibi var. Kullanılıyo. Hem tüp konusunda Accord a göre daha uyumsuz LPG ye. Aslında yakıt konusunu Prins marka LPG taktırarak halledebilirim sanırım. Belki yıllık yol bu araba olunca 15.000 e çıkabilir. İşim olmasa da gezmek isterim herhalde ):

    Mazda benim hoşuma gitmiyor. Dediğim gibi dış görünüşüne çok önem veririm ben. Kişiseldir ama Accordun dış görünüşü daha şık bana göre. Zaten D sınıfı almak istediğimden görünüş bakımından 2 tane beğendiğim araç var İnsignia ve Accord. İnsignianın da boş olanları hiç hoşuma gitmiyor biraz dolu olması lazım. ÖZellikle içi de bej renk olcak. Benim gözümde ancak o donanimlar olunca Accordun önüne geçiyo :) Ama o fiyata da çıkamıyorum o ayrı.

    Bu arada her iki arabayı da kullanmadım belirteyim.

    Hondacı arkadaşlar bi el atarlarsa iyi olur aslında. Onların da bi görüşlerini alırız hiç olmazsa.




  • D segmenti özellikleri taşımıyor araç.İçi çok basık ve ancak c sınıfı ölçüleri sunabiliyor.Autoshow'da beni dumura uğratan araçlardan biridir.Binmemle inmem bir olmuştu.Ha onun dışında içi kaliteli, görünüşü harika..Ama dezavantajları durumu tapi tapi yapıyor.Bu yüzden tutulmuyor.
  • İşyerinde hali hazırda kullanıyoruz 2009 model Accord.Sıfırdan beri bizde şu an 130bin km civarı yol yaptı.Servis bakımları dışında çok fazla problem çıkarmadı.Çukurlarda biraz ön kısımdan ses geliyor .

    Yakıt olarak 10-12 lt civarında oynuyor İstanbul şehirçi.Baya kullanmışlığım vardır aracı.Şehiriçi uzun süreli kullanımda biraz yoruyor insanı.Ancak uzun yolda harika araç.
  • 2009 a 50 bin tl den fazla para vermeyın ve hemen lpg taktırın o zaman keyfi biraz çıkar tabi çok performans beklemeyın .
  • 55 60 bin tl gibi rakamlara 1.6 avensis gibi bir aracı alabiliyorken insanlar 2. el çok yüksek performansa sahip olmayan bir araca o parayı vermeye yanaşmıyorlar haliyle.Accord çok güzel bir otomobil ona lafım yok fakat tüketici bütçes açısından maalesef sınıfta kalıyor.
  • Accord 2009 ile yazılarım forumda mevcut.
    Bir önceki kasayı kullandım 2.4 ve yeni kasasını da halen tüketiyorum.
    Bana göre,
    Piyasa şartlarında tutunma mücadelesi vermeyen için tercih edebileceği bir araç.
    Daha öncesinde isteyerek almadığım ama bir karşılık için almış olduğum insignia 1.6 ve passat 2.0 tdi ve 1.6 modellerin arasında göreceli olarak bana daha tatmin edici gelmiştir.
    Tabi bunun en büyük etkeni servislerlede alakalıdır.
    Ayda 10 bin km gibi bir yol yapıyorsanız benim gibi hergun tepe tepe kullanacağınız bir araçtır fakat yok yere cebınıze zarar vermiş olursunuz.
    Bu sebeple az yol yapıyorsanız sorunsuz ve masrafsız araçtır.

    Daha öncesinde eğer kullanıyorsanız E sınıfı bir araç sürüş dinamikleri açısından asla mukayese edilmez.
    İmkanınız umarım daha iyilerine el verir malesef araba üreticileri bütün keyif alınacak noktaları bu sınıflara saklıyorlar.
    Sınıfı açısından gayet tatminkar ve keyiflidir.
    Özellikle ilk senesinde büyükşehirler de dahil olmak üzere ciddi dikkat çekicliği, çok absürt noktalara da gittiğimi hesaplarsanız bu yaptığım yollar içinde ilk zamanlar uzaydan gelmiş gibi bakıyorlardı.

    İstanbul trafiğinde ortalama 12.8 altına düşmemekle beraber yoğun karşıya geçişlerde 15-16 anlık ortalama tüketim vermektedir.
    Diğer 1.6 araçlarda zaten bu seviyelerde yakıyor.
    Uzun yol İstanbul Ankara arası 9-9.5 litre tüketim var yalnız İzmit Körfez'e 120 km ile 7.2 lt'yi geçmeden getirir.
    180 km üzeri kullanımdan keyif alıyorsanız devirde büyük boşluk olmasına rağmen 230 km lere zor dayandırırsınız.
    Gidiş geliş yollarda sollamalarda vitesi çift düşürmesi sebebiyle güzel bir ivmelenme ile terddütte bırakmdan sollama imkanı verir.
    Yalnız daha önce bir yazımdada söyledim yüksek süratlerde(200) kaputta titreme meydana gelmektedir.
    Bu sürati sürekli yapmayacağınızı düşünerek önemseyeceğinizide sanmam.
    Bütün bakımlı araçlar için gerçekli ama yüksek hızlarda ani frenlerde dalma vs. gibi beklenmedik bir duruma bırakmayacak kadar esp vs stabil bir araç.


    Bu aracı aldığında ses sistemini değiştirirsen hayranlıkla baktığın araca hayranlıkla sürmekten keyif alacağına inanıyorum.

    Şimdilerde görüyorum dvd vs birşeyler takıyorlar ama daha öncesinde bir diğer aracım crv için servis takmak için ısrar etmiş, taktırmış daha sonra bir sürü akü kaçak vs problemlerle uğraşmıştım.

    Bu sebeple dvd vs birşeyler taktırırsan orjinal birşeyler takmanı öneririm.Orjinalide yok sanırım garip markalar var.

    Accord insignia dan işçilik olarak göz doldurmayabilir ama ben bir daha Yakın bir arkadaşımın Opel bayisi olmasına karşılık önünden asla geçmeyi düşünmüyor opel plaza ve servislerini görmek istemiyorum.
    Kendi dahi elemanlarından ustalarından yıpranıp... vs vs.

    Passat konusunda diyeceğim çok şey olmasına karşılık hiç birşey demeyeceğim.
    Yalnız genç biriysen boşver passatı falan.İnsanın bu modele algısına, tutumuna ağır ithamlarda bulunasım geliyor ve kurunun yanında yaşta yanıyor.
    Susuyorum.

    Fiyat konusuna gelecek olursak 50 bin TL'ye 50-60 bin km'yi geçmemiş aracı almaya bak.
    Eğer sıfır alacak olsaydın sanırım şuan 90 bin Tl'ye yakın liste fiyatı var ozaman alternatifler sunardım trendi geçtiği için ama ikinci el o fiyatlara üç beş liranın taklasında uğraşmayacağım dersen bu arabayı alırsın keyifle binersin ve memnun kalırsın.

    Mazda 6 için mukayese etmene gerek olmadığını söylüyorum.İyi bir mazda tüketicisi olarak ve bir aracınla 330 bin km yol yapmış olarak asla bir gün yolda kalmadım ve sorun yaşamadım fakat bu gunumuz iki markanın eşdeğer kasaları için mukayese ederek vakit kaybetmene değmez.

    LPG konularını bilmem.Yapacağın senedeki 10-15 bin km içinde umarım taktırmazsın.




  • tüketimleri çok çılgın istanbul için şehir içi 11-14lt arasında CRV ve Accord'a sırf bu yüzden yanaşamıyorum.

    2300TL MTV
    3000TL KASKO
    1000TL BAKIM

    lastik değişmesi gerekir 1200-1500TL harcama ister, gibi.

    yattığı yerden 6300-7000TL harcama istiyor araç, bunun birde yürüyen masrafı var! Sonuçta bakımı gerçekten pahalı araçlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pershing105

    Accord 2009 ile yazılarım forumda mevcut.
    Bir önceki kasayı kullandım 2.4 ve yeni kasasını da halen tüketiyorum.
    Bana göre,
    Piyasa şartlarında tutunma mücadelesi vermeyen için tercih edebileceği bir araç.
    Daha öncesinde isteyerek almadığım ama bir karşılık için almış olduğum insignia 1.6 ve passat 2.0 tdi ve 1.6 modellerin arasında göreceli olarak bana daha tatmin edici gelmiştir.
    Tabi bunun en büyük etkeni servislerlede alakalıdır.
    Ayda 10 bin km gibi bir yol yapıyorsanız benim gibi hergun tepe tepe kullanacağınız bir araçtır fakat yok yere cebınıze zarar vermiş olursunuz.
    Bu sebeple az yol yapıyorsanız sorunsuz ve masrafsız araçtır.

    Daha öncesinde eğer kullanıyorsanız E sınıfı bir araç sürüş dinamikleri açısından asla mukayese edilmez.
    İmkanınız umarım daha iyilerine el verir malesef araba üreticileri bütün keyif alınacak noktaları bu sınıflara saklıyorlar.
    Sınıfı açısından gayet tatminkar ve keyiflidir.
    Özellikle ilk senesinde büyükşehirler de dahil olmak üzere ciddi dikkat çekicliği, çok absürt noktalara da gittiğimi hesaplarsanız bu yaptığım yollar içinde ilk zamanlar uzaydan gelmiş gibi bakıyorlardı.

    İstanbul trafiğinde ortalama 12.8 altına düşmemekle beraber yoğun karşıya geçişlerde 15-16 anlık ortalama tüketim vermektedir.
    Diğer 1.6 araçlarda zaten bu seviyelerde yakıyor.
    Uzun yol İstanbul Ankara arası 9-9.5 litre tüketim var yalnız İzmit Körfez'e 120 km ile 7.2 lt'yi geçmeden getirir.
    180 km üzeri kullanımdan keyif alıyorsanız devirde büyük boşluk olmasına rağmen 230 km lere zor dayandırırsınız.
    Gidiş geliş yollarda sollamalarda vitesi çift düşürmesi sebebiyle güzel bir ivmelenme ile terddütte bırakmdan sollama imkanı verir.
    Yalnız daha önce bir yazımdada söyledim yüksek süratlerde(200) kaputta titreme meydana gelmektedir.
    Bu sürati sürekli yapmayacağınızı düşünerek önemseyeceğinizide sanmam.
    Bütün bakımlı araçlar için gerçekli ama yüksek hızlarda ani frenlerde dalma vs. gibi beklenmedik bir duruma bırakmayacak kadar esp vs stabil bir araç.


    Bu aracı aldığında ses sistemini değiştirirsen hayranlıkla baktığın araca hayranlıkla sürmekten keyif alacağına inanıyorum.

    Şimdilerde görüyorum dvd vs birşeyler takıyorlar ama daha öncesinde bir diğer aracım crv için servis takmak için ısrar etmiş, taktırmış daha sonra bir sürü akü kaçak vs problemlerle uğraşmıştım.

    Bu sebeple dvd vs birşeyler taktırırsan orjinal birşeyler takmanı öneririm.Orjinalide yok sanırım garip markalar var.

    Accord insignia dan işçilik olarak göz doldurmayabilir ama ben bir daha Yakın bir arkadaşımın Opel bayisi olmasına karşılık önünden asla geçmeyi düşünmüyor opel plaza ve servislerini görmek istemiyorum.
    Kendi dahi elemanlarından ustalarından yıpranıp... vs vs.

    Passat konusunda diyeceğim çok şey olmasına karşılık hiç birşey demeyeceğim.
    Yalnız genç biriysen boşver passatı falan.İnsanın bu modele algısına, tutumuna ağır ithamlarda bulunasım geliyor ve kurunun yanında yaşta yanıyor.
    Susuyorum.

    Fiyat konusuna gelecek olursak 50 bin TL'ye 50-60 bin km'yi geçmemiş aracı almaya bak.
    Eğer sıfır alacak olsaydın sanırım şuan 90 bin Tl'ye yakın liste fiyatı var ozaman alternatifler sunardım trendi geçtiği için ama ikinci el o fiyatlara üç beş liranın taklasında uğraşmayacağım dersen bu arabayı alırsın keyifle binersin ve memnun kalırsın.

    Mazda 6 için mukayese etmene gerek olmadığını söylüyorum.İyi bir mazda tüketicisi olarak ve bir aracınla 330 bin km yol yapmış olarak asla bir gün yolda kalmadım ve sorun yaşamadım fakat bu gunumuz iki markanın eşdeğer kasaları için mukayese ederek vakit kaybetmene değmez.

    LPG konularını bilmem.Yapacağın senedeki 10-15 bin km içinde umarım taktırmazsın.








    Cevabın için çok teşekkürler. Tam da benim aradığım sorulara yanıt vermişsiniz. Passat insignia ve bu aracı bizzat kullanmış birinden bu yorumları duymak güzel. Passatın kalitesine motoruna falan diyecek bi lafım yok ama VW'nin sirocco hariç hiçbir arabasının ne dış tasarımı ne iç tasarımı beğeniyorum. Bana çok sıradan geliyo. Belki Passat CC ama o da normaline göre çok pahalı (o da sadece dış tasarımı) Yaşım 29 ve biraz resmiyet de var işim gereği, o yüzden ne sirocco gibi genç arabası ne de passat gibi daha yaşlı kesime hitap eden bi araba bana göre değil zaten. İkisinin ortası bişey bana en uygun olan. O yüzden biraz insignia ve Accord arasında kaldım. Gerçi bu maddiyatla boş insignia ve dolu Accord arasında diyelim :)

    Yazınızda belirttiğiniz diğer hususlara gelince.

    Ben daha önce Ford focus (2000 model) kullandım gayet memnundum. Ailemizin aracıydı. Ve sonra 2005 model Citroen C3. C3 halen var ne kadar sevmesem de. Başka bi aracımız olmadı. Yani çok fazla araç denemişliğim yok sadece kısa bir süre 2011 model Ford focus benzinli kullanmıştım. Hızlanması falan bana tatmin edici gelmişti. Zaten daha önceki yazımda da belirttiğim gibi çok sert araç kullanan biri değilim, ani hızlanma yapsın, kalkışta uçsun falan gibi bi beklentim yok. Bahsettiğiniz 200km hızlara zaten çıkmam. Uzun yolda gidiyo olsam, yol boş olsa, radar da olmadığını bilsem dahi 150km yi geçmem. o yüzden kaputtan ses gelme sorununu pek takmam gibi geliyo. Zaten focus ve C3 den sonra bu araç bana BMW gibi gelir ya orası ayrı.

    Bu arada bir arkadaş çukurları fazlasıyla hissettirir demiş. Bu araçta gerçekten böyle mi? Denemediğim için bilemiyorum tabi. Karşı apartmanda bi kişide var, arasıra arabayı park ederken görüyorum motor sesi gerçekten çok sessiz, hayran kalmıştım o sese :) Bi gün yakalarsam durdurup sorucam memnun mu diye. Audi A4 vardı daha önce 1.8TFSİ, onu sattı galiba sonra Accorda biniyo.

    Aşağıdaki ilanları buldum, fiyatları makul geldi. Sizce nasıl mesela bu km'lerde bu fiyatlar? boyasız yok tabi aralarında ama kaza olmadıktan sonra boya sorun diil benim için.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-brc-lpg-li-tek-kelimeyle-muhtesem-105266967/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-2010-model-50000-km-sahibinden-satilik-105240625/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-2009-model-honda-accord-35000-km-de-105242927/detay




  • quote:

    Orijinalden alıntı: infinite

    tüketimleri çok çılgın istanbul için şehir içi 11-14lt arasında CRV ve Accord'a sırf bu yüzden yanaşamıyorum.

    2300TL MTV
    3000TL KASKO
    1000TL BAKIM

    lastik değişmesi gerekir 1200-1500TL harcama ister, gibi.

    yattığı yerden 6300-7000TL harcama istiyor araç, bunun birde yürüyen masrafı var! Sonuçta bakımı gerçekten pahalı araçlar...

    2009 modeller 4-6 yaş arasına girdiği için MTV 1600 e düşüyo. Zaten 1.4 0-3 yaş arası aracın da vergisi 800 civarı. arada 800 Tl var.
    İlk sene fazla kullanılmayacağı için kasko yaptırmayı düşünmüyorum. Kiradan kurtuliyim ondan sonra yaptırırım herhalde.

    Bu arabaya da biniyosak bakımları biraz da pahalı olsun razıyım. Ama duyduğum çok da pahalı olmadığı yönünde. Mesela bi insignia bakımlarına oranla fazla sayılmaz tam tutarını bilmiyorum ama. Bu bakımları konusunda bi bilginiz varsa paylaşırsanız sevinirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Luti

    quote:

    Orijinalden alıntı: infinite

    tüketimleri çok çılgın istanbul için şehir içi 11-14lt arasında CRV ve Accord'a sırf bu yüzden yanaşamıyorum.

    2300TL MTV
    3000TL KASKO
    1000TL BAKIM

    lastik değişmesi gerekir 1200-1500TL harcama ister, gibi.

    yattığı yerden 6300-7000TL harcama istiyor araç, bunun birde yürüyen masrafı var! Sonuçta bakımı gerçekten pahalı araçlar...

    2009 modeller 4-6 yaş arasına girdiği için MTV 1600 e düşüyo. Zaten 1.4 0-3 yaş arası aracın da vergisi 800 civarı. arada 800 Tl var.
    İlk sene fazla kullanılmayacağı için kasko yaptırmayı düşünmüyorum. Kiradan kurtuliyim ondan sonra yaptırırım herhalde.

    Bu arabaya da biniyosak bakımları biraz da pahalı olsun razıyım. Ama duyduğum çok da pahalı olmadığı yönünde. Mesela bi insignia bakımlarına oranla fazla sayılmaz tam tutarını bilmiyorum ama. Bu bakımları konusunda bi bilginiz varsa paylaşırsanız sevinirim.

    yaptığın hesabı hiç düşünmedim haklısın

    1600TL vergi
    0TL Kasko (Büyük risk :)
    Bakım ise tamamen sana kalmış - Yetkili Serviste ise 800-1000TL

    2000TL'ye yıllık yatırman gereken tutar yakıtı sanırım 15,000km için 1390lt benzine ihtiyacın var zamlarla ortalama 7bin TL yakıt masrafın olur.

    Herşey içinde Yıllık 9bin TL'ye araca biniyorsun, Satın Alma fiyatın çok önemli




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.