Şimdi Ara

Homefront 2'den İlk Görüntüler Ortaya Çıktı (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
0
Favori
597
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Babblebabble

    quote:

    Orijinalden alıntı: pastadanadam

    quote:

    Orijinalden alıntı: Babblebabble

    quote:

    Orijinalden alıntı: pastadanadam

    Değerli oyuncularımızın saçma sapan eleştirileriyle Crysis serisini batırdığı gibi.Emini bu seriyide batıracaklar :))

    Allah aşkına grafik tamam, oynanabilirlik tamam da senaryo ve kurgu sıfır.Birinci oyunundaki garip kontroller ve çöp senaryo olmazsa en azından motorun hatrına bir oynanabilirliği olur bu ikinci oyunun.

    Edit : İlk cümlem crysis 3 için, sonraki cümlede homefront içindi.

    Hiiiiç böyle şikayet edemeyiz.

    Crysis 1 çıktı "Grafik çok yüksek-fazla donanım istiyor bi oyun için servet mi harcayalım-Sandbox sıkıcı oluyor-ormandanda sıkıldık şehir olsun-senaryoya daha fazla ağırlık verilsin sinematik olsun" dedi oyuncular.

    Crysis 2 çıktı.Ünlü senaristlerden yardım alındı, şehirde geçti ve sadece kaplamaları(!) ilk oyuna göre düşüktü.Yorumlar ise "Neden şehirdeyiz orman iyiydi-neden sandbox değil-grafikler neden ilk oyundan daha iyi değil,senaryo kötü eskisi iyiydi" dendi.Yani dalga mı geçiyorsunuz.Garip olan ilk aylarında, ilk incelemelerde herkes baya beğenmişti, yorumlar olumluydu.Sonra nedense birşey oldu.Herkes cephe almaya başladı.

    Ardında 3 çıktı,ormanla şehri karıştırdılar, grafiğe abandılar, sandbox yaptılar.Yorum "Çok sıkıcı-sadece grafiğe abanmışsınız grafikle oyun olmaz-sade şehir güzeldi" şeklinde oldu.

    Yani cidden dalga mı geçiyorsunuz?Şimdide Crytek yaptığından adam olmaz, oynamam deniyor.

    Crysis 2'nin senaryosu bir FPS oyunundaki uzaylı istilası için gayet yeterliydi.Crytek ilk oyunun eleştirilerini dinledi suçlu oldu.Bu tutarsız eleştiriler olmasaydı eminim çok farklı bir Crysis 3 çıkacaktı.

    Crysis 2 yorumunda haklısın Ben de başta şehri garipsedim ama senaryo ve mekanlar en azından ortalamaydı kendini sonuna kadar güzelce oynattı.Ama birinci oyundaki tadı vermediği aşikâr.Crytek ikinci oyunda "kendini tekrar eden yapımlar yapıyor" damgasını yememek için marjinal bir şeyler denemek istemiş ama olmuşla olmamış arasında sıkışmış oyun biraz.Üçüncü oyuna hiç girmiyorum çünkü gerçekten ama gerçekten çok sıkıldım.Oyunları yarıda bırakmak da adetim olmadığından oflaya puflaya bitirdim.

    Şimdi artık buna önyargı mı dersiniz ne dersiniz bilmem ama daha logodaki oyun isminin "HOMEF" kısmına gelen Amerikan bayrağından oyunun klişe konusunu az çok çıkarabiliyorum .Aynı düzenin ürünlerinden birisi olacak.Hani yıl olacak 2014 insan daha özgün şeyler bekliyor hele hele şöyle motoru kullanan bir oyundan.

    Homefront'dan bir beklentim benimde yok.THQ'nunki de bir şeye benzemiyordu.

    Ama Crytek HF2'de güzel bir şey yapsada yaranamayacak yine ondan eminim.Yine tutarsız eleştiriler olacak.

    Crysis 2'yi bayaa beğenen biri olarak bu eleştiriler yüzünden berbat bir Crysis 3 çıktığı için çok sinirliyim, şimdi HF 2 güzel olur, sonra yine eleştiriler yüzünden 3 kötü olursa, deliririm artık.

    Seni bilemem ama, Crysis 1 zamanı oyun sürekli eleştirildi. Sadece grafik oyunu, teknoloji demosu dendi hikayeye daha fazla ağırlık verilmesi gerekiyor dendi sıkıcı dendi. 2 çıktı beğenildi, güzel güzel yorumlar incelmeler geldi.Sonra birden Crysis 1'e aşık oldukları ortaya çıktı.Bütün eleştiriler tersine döndü.

    Aynı şey GTA'da da oldu. GTA 4'deki sürüş dinamiğine "Çok simulasyon, arabalar dönmüyor, savruluyor, kullanmak zor" dendi, GTA 5'de daha arcade sürüş gelince "4'deki dinamik nerede o çok iyiydi" deniyor.Sinirlenmemek elde değil.

    Sonra CoD'a bir örneği var.MW2'nin çıkacağı zamanlar, ilk duyurulduğunda başında CoD yoktu sadece MW2'iydi."Hangi oyunu alacaksınız? "diye bir ankette MW2 altlardaydı.Sonra başına CoD geldi CoDMW2 oldu, ankette hemen 1'nci oldu.Sonra tabi Activision MW3'te animasyonları, yapıları değiştirme zahmetine bile girmedi.

    Demek istediğim şuanki oyuncu kitlesi, bilinçli tüketicilerden oluşmayan, Multiplayer delisi bir kitle ve zararları oluyor.Benimde sinirimi hoplatıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MiyopBey -- 6 Ekim 2013; 12:58:49 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pastadanadam

    quote:

    Orijinalden alıntı: Babblebabble

    quote:

    Orijinalden alıntı: pastadanadam

    quote:

    Orijinalden alıntı: Babblebabble

    quote:

    Orijinalden alıntı: pastadanadam

    Değerli oyuncularımızın saçma sapan eleştirileriyle Crysis serisini batırdığı gibi.Emini bu seriyide batıracaklar :))

    Allah aşkına grafik tamam, oynanabilirlik tamam da senaryo ve kurgu sıfır.Birinci oyunundaki garip kontroller ve çöp senaryo olmazsa en azından motorun hatrına bir oynanabilirliği olur bu ikinci oyunun.

    Edit : İlk cümlem crysis 3 için, sonraki cümlede homefront içindi.

    Hiiiiç böyle şikayet edemeyiz.

    Crysis 1 çıktı "Grafik çok yüksek-fazla donanım istiyor bi oyun için servet mi harcayalım-Sandbox sıkıcı oluyor-ormandanda sıkıldık şehir olsun-senaryoya daha fazla ağırlık verilsin sinematik olsun" dedi oyuncular.

    Crysis 2 çıktı.Ünlü senaristlerden yardım alındı, şehirde geçti ve sadece kaplamaları(!) ilk oyuna göre düşüktü.Yorumlar ise "Neden şehirdeyiz orman iyiydi-neden sandbox değil-grafikler neden ilk oyundan daha iyi değil,senaryo kötü eskisi iyiydi" dendi.Yani dalga mı geçiyorsunuz.Garip olan ilk aylarında, ilk incelemelerde herkes baya beğenmişti, yorumlar olumluydu.Sonra nedense birşey oldu.Herkes cephe almaya başladı.

    Ardında 3 çıktı,ormanla şehri karıştırdılar, grafiğe abandılar, sandbox yaptılar.Yorum "Çok sıkıcı-sadece grafiğe abanmışsınız grafikle oyun olmaz-sade şehir güzeldi" şeklinde oldu.

    Yani cidden dalga mı geçiyorsunuz?Şimdide Crytek yaptığından adam olmaz, oynamam deniyor.

    Crysis 2'nin senaryosu bir FPS oyunundaki uzaylı istilası için gayet yeterliydi.Crytek ilk oyunun eleştirilerini dinledi suçlu oldu.Bu tutarsız eleştiriler olmasaydı eminim çok farklı bir Crysis 3 çıkacaktı.

    Crysis 2 yorumunda haklısın Ben de başta şehri garipsedim ama senaryo ve mekanlar en azından ortalamaydı kendini sonuna kadar güzelce oynattı.Ama birinci oyundaki tadı vermediği aşikâr.Crytek ikinci oyunda "kendini tekrar eden yapımlar yapıyor" damgasını yememek için marjinal bir şeyler denemek istemiş ama olmuşla olmamış arasında sıkışmış oyun biraz.Üçüncü oyuna hiç girmiyorum çünkü gerçekten ama gerçekten çok sıkıldım.Oyunları yarıda bırakmak da adetim olmadığından oflaya puflaya bitirdim.

    Şimdi artık buna önyargı mı dersiniz ne dersiniz bilmem ama daha logodaki oyun isminin "HOMEF" kısmına gelen Amerikan bayrağından oyunun klişe konusunu az çok çıkarabiliyorum .Aynı düzenin ürünlerinden birisi olacak.Hani yıl olacak 2014 insan daha özgün şeyler bekliyor hele hele şöyle motoru kullanan bir oyundan.

    Homefront'dan bir beklentim benimde yok.THQ'nunki de bir şeye benzemiyordu.

    Ama Crytek HF2'de güzel bir şey yapsada yaranamayacak yine ondan eminim.Yine tutarsız eleştiriler olacak.

    Crysis 2'yi bayaa beğenen biri olarak bu eleştiriler yüzünden berbat bir Crysis 3 çıktığı için çok sinirliyim, şimdi HF 2 güzel olur, sonra yine eleştiriler yüzünden 3 kötü olursa, deliririm artık.

    Seni bilemem ama, Crysis 1 zamanı oyun sürekli eleştirildi. Sadece grafik oyunu, teknoloji demosu dendi hikayeye daha fazla ağırlık verilmesi gerekiyor dendi sıkıcı dendi. 2 çıktı beğenildi, güzel güzel yorumlar incelmeler geldi.Sonra birden Crysis 1'e aşık oldukları ortaya çıktı.Bütün eleştiriler tersine döndü.

    Aynı şey GTA'da da oldu. GTA 4'deki sürüş dinamiğine "Çok simulasyon, arabalar dönmüyor, savruluyor, kullanmak zor" dendi, GTA 5'de daha arcade sürüş gelince "4'deki dinamik nerede o çok iyiydi" deniyor.Sinirlenmemek elde değil.

    Sonra CoD'a bir örneği var.MW2'nin çıkacağı zamanlar, ilk duyurulduğunda başında CoD yoktu sadece MW2'iydi."Hangi oyunu alacaksınız? "diye bir ankette MW2 altlardaydı.Sonra başına CoD geldi CoDMW2 oldu, ankette hemen 1'nci oldu.Sonra tabi Activision MW3'te animasyonları, yapıları değiştirme zahmetine bile girmedi.

    Demek istediğim şuanki oyuncu kitlesi, bilinçli tüketicilerden oluşmayan, Multiplayer delisi bir kitle ve zararları oluyor.Benimde sinirimi hoplatıyor.

    Kitlelerin oyunların yapısını etkilediği kesinlikle doğru.Gitgide bozulan NFS, RE bunun güzel örnekleri.Yapımcılarda ekmek nerden geliyorsa oraya yöneliyor tabii Olan arada bizim gibi oyunculara oluyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Babblebabble -- 6 Ekim 2013; 14:49:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 3d_enjoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: 5pac

    son resim bomba. kaliteli bir oyun geliyor.

    hiç sanmıyorum,crysis 3 de harika grafikleri var ama berbat bir oyun aldıgıma pişman oldum
    crytek grafik dışında beceriksiz bana göre:)

    Sonunda benim gibi düşünen biri umarım grafiklere kastıkları kadar konu ve etkileyici sahneler yaratmaya önem verirler sonuçta bir ülkeyi başka bir ülkenin işgal etmesini anlatıyor bir çok duygusal an yaratabilirler.
  • Muhteşem görünüyor
  • Grafikler muazzam da . Asfalttan neden yaprak çıkıyor onu anlamadım

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Farcry 3 oynadınız mı ? Bir bakın mesela Crysis 1 deki gibi sadece adada geçiyor ama ne ada Ne ada ? öyle birşey olamaz. Peki oyunu oyun yapan nedir ? basit senaryo mu ? Zombisiz bir ortam mı ? vampirde yok. Yaratık yok uzaylı istilası veya istila başlangıcı yok, Kore , Rus ordu işgal ortamı yok.

    > Peki Nedir ? Oyun içine yedirdikleri karakterlerin anlatımları bizlerle etkiletişime geçmeleri sanki biz o ortamdayız ve onları yaşıyormuşuz hissi vermesi, demek ki iş sadece senaryo ile gerçek hayatta var olmayan yaratıklarla olmuyor.

    > Aynı durum Assassin Creed 3'de de var , fakat Farcry 3 kadar başarılı değil. AC3 başlarda oldukça sıkıcıydı oynadıkça oyun kendi içine çekmeye başladı. Hele ki deniz savaşları yok mu ? Kendi mi Master Commander daki Russell Crowe gibi hissettim.
    Bazen Patriot filmindeki Mel Gibson gibi hissettim.

    > Arkadaşlar hani döneminde yaşayıp Medal of Honor oynayanlar varsa , bizlere
    Er Ryan'i Kurtarmak (Saving Private Ryan) filmdeki çıkarma sahnesini hissettirmedi mi ? Call of Duty (Enemy at The Gate)

    > Peki bizlere birşey hissettirmesi için illaki filmden uyarlamamı olması gerek tabii ki, hayır ...

    > Dungeon Keeper 'ın filmi yoktur mesela , Theme Park , Populous , Syndicate (1 den bahsediyorum Amiga devrinden) , Walker ( Amiga) , Agony , Monkey Island serisi başlı başına sürükleyici bulamaca dolu ...
    > Aklıma ilk gelenler arkadaşlar zaten bunu çeşitlendirirler ...
    > Artık karakterlerin oyunlarda yüzümüze Tomb Raider gibi , Bioshock : Inf deki gibi hüzünlü ağlamaklı , acı dolu bakmalarını bizleri yaptıklarımızla yargılayıp ikna etmeye çalışmaları benzer duygusal etkileşime girmelerini bekliyoruz.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 2K

    <blockquote class="quote"><i>alıntı:</i><br><br>Orijinalden alıntı: 3d_enjoy<br> <br> <blockquote class="quote"><i>alıntı:</i><br><br>Orijinalden alıntı: 5pac<br> <br> son resim bomba. kaliteli bir oyun geliyor.</blockquote><br> hiç sanmıyorum,crysis 3 de harika grafikleri var ama berbat bir oyun aldıgıma pişman oldum<br> crytek grafik dışında beceriksiz bana göre:)<br> </blockquote><br> Sonunda benim gibi düşünen biri umarım grafiklere kastıkları kadar konu ve etkileyici sahneler yaratmaya önem verirler sonuçta bir ülkeyi başka bir ülkenin işgal etmesini anlatıyor bir çok duygusal an yaratabilirler.


    bu crysisin senaryasunu tam anlayabilen varmı allah aşkına oyun berbat




  • görüntüsü crysis 3 e çok benziyor
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.