Şimdi Ara

Hızlı ve Öfkeli 7 hk. Kafama Takılanlar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
665
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar geçen gün izledim filmi. Kafama bir kaç şey takıldı araçlar hakkında. Hemen başlayayım.
    1-) İzleyenler bilir. Jason Statham'la (filmdeki ismini unuttum) Toretto'nun filmde Tokyo'da tünel de kafa kafaya çarpışıyorlar Toretto'nun araç diğerine göre daha fazla hasar alıyor. Ve araçtan çıkıp ''Güçlendirilmiş şaşe'' diyor. Şimdi sormak istediğim bir araçta kaportanın sacının kalınlığının bir önemi yok mu yani? Her şey şasede mi bitiyor?
    2-) Yine aynı filmde Torretto'nun bu sefer ilk filmde de kullanıp kaza yaptığı ön kaldıran aracı Jason'la yine tam kafa kafaya girecekler son anda ön kaldırıyor ve Jason'un aracını altına alıyor. Şimdi fizik kuralları gereği(tabi eğer arkada çok fazla ağırlık yoksa) böyle bir durumda Toretto'nun aracının öbür aracın üstünden fırlaması gerekmiyor muydu?
    3-) Son olarak da bir araç ön kaldırabilir mi? Bunu merak ettim.

    Not: Filmde fizik kuralı ne arar diyebilirsiniz sadece merak ettim gerçekte olduğunu farz ederek cevap verirseniz sevinirim.







  • çok abartılı saçma sahneler var gökdelenler arası lykan 'ın uçması falan.....
  • bir de toretto o lykanı elleriyle havaya kaldırdı ya cok ilginc arac min 1380 kg önu 500 kg den fazladır onu kaldırması cok imkansız bir olay degil mi ya ?

    yanlısım varsa düzeltin

    edit:imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Showtek -- 20 Nisan 2015; 21:59:24 >
  • Bi film yaptılarmı abartıyorlarda abartıyorlar. 1 2 3 4 5 6 7 diye filmmi olur. Oldu olacak dizi film yapsınlar. Hızlı ve öfkeli 45645
  • Yıllarca Cüneyt arkın a laf ettiniz cus yok artık 1 tokatla insan mı olur dediniz attan Ata atlanir mı dediniz ?

    Simdi alın size holivud

    Ya bir araba filmi zevkimiz var takılmayın bunlara izleyin hızlı ve ofkeli : Mars ciksa yine izlerim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Showtek S kullanıcısına yanıt
    O araba 800 kg hocam :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tarkan'ın filmindeki ahtapot ne kadar gerçekçiyse bu ön kaldırma olayıda o kadar gerçekçi.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • he Otobüsten alta rüzgârla yapış ölme normal. Bu yazılanlar Saçma evet ;)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • çok saçma bir film ancak görsel olarak iyidir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yav arkadaşlar saçma olup olmadığını sormadım ki yazılan bir tane yorum bile cevaba yönelik değil. Bende biliyorum saçma evet.
  • peki bende sana soruyum hava yastığı neden açılmıyodu fizik kuralları gereği açılması gerekirdi
  • Biri de dememiş ki o araba binanın tepesine nası çıktı? :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • çok güzel spoiler verdin tebrik ediyorum
  • On kaldirma varolan birsey fakat onu kaldirip da kontrolu kaybetmemeyi bilemem nekadar gercekci.

    Ornek olarak da yuklu drag araclarinda arkadan iki minik tekerlek ile on tekerlerin temasinin kesilmesi onleniyor diye biliyorum.


    İlk soruda da hafifletilmis yaris araclarinda sasi ve roll cage in nekadar onemli oldugu gozukuyor kazalarda. Tabi kafa kafaya carpmada nekadar koruma saglar o tartisilir.

    2. Soruyu filmin o sahnesini bilmedigim icin cevaplayamayacagim cunku firlamayip ne yaptigini anlamadim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xxkowboyxx

    Arkadaşlar geçen gün izledim filmi. Kafama bir kaç şey takıldı araçlar hakkında. Hemen başlayayım.
    1-) İzleyenler bilir. Jason Statham'la (filmdeki ismini unuttum) Toretto'nun filmde Tokyo'da tünel de kafa kafaya çarpışıyorlar Toretto'nun araç diğerine göre daha fazla hasar alıyor. Ve araçtan çıkıp ''Güçlendirilmiş şaşe'' diyor. Şimdi sormak istediğim bir araçta kaportanın sacının kalınlığının bir önemi yok mu yani? Her şey şasede mi bitiyor?
    2-) Yine aynı filmde Torretto'nun bu sefer ilk filmde de kullanıp kaza yaptığı ön kaldıran aracı Jason'la yine tam kafa kafaya girecekler son anda ön kaldırıyor ve Jason'un aracını altına alıyor. Şimdi fizik kuralları gereği(tabi eğer arkada çok fazla ağırlık yoksa) böyle bir durumda Toretto'nun aracının öbür aracın üstünden fırlaması gerekmiyor muydu?
    3-) Son olarak da bir araç ön kaldırabilir mi? Bunu merak ettim.

    Not: Filmde fizik kuralı ne arar diyebilirsiniz sadece merak ettim gerçekte olduğunu farz ederek cevap verirseniz sevinirim.

    Cevaplara geçelim.

    1-) Araçlarda kaporta kalınlığının hiçbir önemi yok aracın içindekinin hayatını kurtaran kaportanın altında yatan çelik güvelik barlarıdır. En basit örnek rally araçlarıdır. Eğer araçların kaporta kalınlıkları önemli olsaydı rally dünyanın en tehlikeli otomobil sporu olurdu. Çunku bu yarışlarda yapılan kazaların hiçbirini kaportalar ve hatta araçların kendı çelik guvenlık barları dahı kaldıramaz. Bu yuzden roll-cage denen guvenlık kafesi dahil edilir araca. Bu yuvarlak borular sayesınde yokuş aşağı 20 taklada atsan kemerlerın gerektıgı gıbı takılıysa en fazla başın döner, miden bulanır.

    2-) Yeterince hız kazanmış ise fırlaması gerekır ama filmde nekadar hızlı gittiğini bilmiyoruz. Gel gelelim filmleri bu deni gerçekcide incelerlersen zevk alamazsın. Altı üstü film yani gerçek hayattaki tepkileri bekleme.

    3-)Arkadan itişli, gerekli tork/hp oranına, sağlam şanzımana sahip her araç ön kaldırabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HondatugraL -- 20 Nisan 2015; 22:42:40 >




  • HondatugraL kullanıcısına yanıt
    Cevaplar için teşekkür ederim. Örnek vermek gerekirse tofaşların kazalarda kağıt gibi katlanması ve ya 2 ye bölünmesi kaporta saclarının inceliğinden değil şasenin dandikliğinden mi?
  • O kafa kafaya çarpışmada audinin airbag i acılmadı ya la

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xxkowboyxx

    Cevaplar için teşekkür ederim. Örnek vermek gerekirse tofaşların kazalarda kağıt gibi katlanması ve ya 2 ye bölünmesi kaporta saclarının inceliğinden değil şasenin dandikliğinden mi?

    İlk sebebi şasede yılların vermiş olduğu yorgunluk ikinci olarakta şasenin zayıf ve yetersiz olması. Aynı olay 90 model bir civic de bile aynı şekildedir sadece şahinle kısıtlamaya gerek yok. 100 km hızların üstünde peynır kenekesı gibi açılırlar ikiye. istersen 2 mm kaporta koy çelik barların koruyamadığını kaporta koruyamaz
  • türk filmlerine bak bide bunlara bak
  • nissan gtr ike tırın altından gecmesı bana çok garip gelmisti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.