arkadaşlar hız sabitleyici kullanmadım hiç(malum connect var bizde)
aklıma bişey takıldı, otomatik vites arabalarda tamam nasıl olduğu malum ama düz vites arabalarda örneğin hızı 40 km'ye sabitledim vites 5'te araba nasıl beceriyo bu işi?yoksa beceremeyip uyarı falanmı veriyo?5. viteste 40la gidemezsin gibisinden... aklıma takıldı veya tam tersi 2. viteste 110 a çektin hız sabitleyiciyi...
eğer uyarı vermiyosa nası beceriyo?1000 devirde de kullanmıyodur heralde 5. viteste
Yüksek viteslerde çok düşük devirlerdeki motor gücü aracın hızını sabit tutmaya yetmeyecektir. Böyle bir durumda belli bir limite kadar hız sabitleme sistemi hızı korumak için gaz vermeye devam eder, yetmeyince (çoğunluğunda da) bir yerden sonra kendini kapatır...
quote:
Orijinalden alıntı: Kerem Arıkantürk
Yüksek viteslerde çok düşük devirlerdeki motor gücü aracın hızını sabit tutmaya yetmeyecektir. Böyle bir durumda belli bir limite kadar hız sabitleme sistemi hızı korumak için gaz vermeye devam eder, yetmeyince (çoğunluğunda da) bir yerden sonra kendini kapatır...
arkadaşın dedidiği gibi kendiliğinden devreden çıkıyor
quote:
Orijinalden alıntı: EXTREMETE
arkadaşın dedidiği gibi kendiliğinden devreden çıkıyor
Alıntıları Göster
otomatik arabada surekli ileri basınca super oluyo vitesi küçültup vupppppppp
quote:
Orijinalden alıntı: ahmetyusuf
otomatik arabada surekli ileri basınca super oluyo vitesi küçültup vupppppppp
Alıntıları Göster
anladım... yani arabalar benden daha akıllı benim bu düşündüğümü yıllar önce düşündüler:)
quote:
Orijinalden alıntı: yunemars
anladım... yani arabalar benden daha akıllı benim bu düşündüğümü yıllar önce düşündüler:)
Alıntıları Göster
zaten çok düşük hızlarda sistem devreye girmiyor
quote:
Orijinalden alıntı: superposition
zaten çok düşük hızlarda sistem devreye girmiyor
Alıntıları Göster
BERAT 23 ARKADAŞIM HIZ SABİTLEYİCİ HER TÜRLÜ HIZDA DEVREYE GİRER ANCAK ÖRNEĞİN VİTES 2 DE HIZI 40 KM YE AYARLADIN.NORMAL GİDERKEN DEBRİYAJA BASTIĞIN ANDA(BAŞKA BİR VİTESE GEÇİŞ İÇİN)SİSTEM DEVREDEN ÇIKAR.ÖRNEĞİN VECTRALARDA 5.VİTESTE HIZLI BİR ŞEKİLDE GİDERKEN GAZ KESİP DÜŞÜK HIZLARA GEÇİNCE HIZ SABİTLENMİYOR SİSTEM UYARI SİNYALLERİ VERİYOR..YANİ ANLATMAK İSTEDİĞİM HER HIZDA HIZ SABİTLENİR ANCAK VİTESLERLE HIZIN ORANTILI OLMASI GEREKİYOR...
quote:
Orijinalden alıntı: casio1948
BERAT 23 ARKADAŞIM HIZ SABİTLEYİCİ HER TÜRLÜ HIZDA DEVREYE GİRER ANCAK ÖRNEĞİN VİTES 2 DE HIZI 40 KM YE AYARLADIN.NORMAL GİDERKEN DEBRİYAJA BASTIĞIN ANDA(BAŞKA BİR VİTESE GEÇİŞ İÇİN)SİSTEM DEVREDEN ÇIKAR.ÖRNEĞİN VECTRALARDA 5.VİTESTE HIZLI BİR ŞEKİLDE GİDERKEN GAZ KESİP DÜŞÜK HIZLARA GEÇİNCE HIZ SABİTLENMİYOR SİSTEM UYARI SİNYALLERİ VERİYOR..YANİ ANLATMAK İSTEDİĞİM HER HIZDA HIZ SABİTLENİR ANCAK VİTESLERLE HIZIN ORANTILI OLMASI GEREKİYOR...
Alıntıları Göster
bende en az 4. viteste ve de en az 50 km hızda olmak kaydı ile giriyor.
quote:
Orijinalden alıntı: Guest-0C8FEE75E
bende en az 4. viteste ve de en az 50 km hızda olmak kaydı ile giriyor.
Alıntıları Göster
hız sabitleyici her süratte devreye girmez örneğin yeni civic'lerde 40km/h altındaki süratlerde devreye girmiyor. (bk. civic kullanım klavuzu)
quote:
Orijinalden alıntı: Patch
hız sabitleyici her süratte devreye girmez örneğin yeni civic'lerde 40km/h altındaki süratlerde devreye girmiyor. (bk. civic kullanım klavuzu)
Alıntıları Göster
benimkisi 30 kmnin altırda girmiyor
quote:
Orijinalden alıntı: triger
benimkisi 30 kmnin altırda girmiyor
Alıntıları Göster
benim borada da 30 km nin altında (vites farketmiyor) devreye girmiyor.
quote:
Orijinalden alıntı: kapadokyalı
benim borada da 30 km nin altında (vites farketmiyor) devreye girmiyor.
Alıntıları Göster
hem düz vites keyfi hemde cc keyfi.. otobanda 130a sabitle süper olur valla..
quote:
Orijinalden alıntı: yenerz
hem düz vites keyfi hemde cc keyfi.. otobanda 130a sabitle süper olur valla..
Alıntıları Göster
peki arkadaslar mesal 90 a sabitlediniz, cok guzel bi egim geldi ve araba hızlanıyor. Frene basıyor mu CC ?
quote:
Orijinalden alıntı: NiQuitinCQ
peki arkadaslar mesal 90 a sabitlediniz, cok guzel bi egim geldi ve araba hızlanıyor. Frene basıyor mu CC ?
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: NiQuitinCQ
peki arkadaslar mesal 90 a sabitlediniz, cok guzel bi egim geldi ve araba hızlanıyor. Frene basıyor mu CC ?
Bizim passatda basıyor
quote:
Orijinalden alıntı: ahtaner81
quote:
Orjinalden alıntı: NiQuitinCQ
peki arkadaslar mesal 90 a sabitlediniz, cok guzel bi egim geldi ve araba hızlanıyor. Frene basıyor mu CC ?
Bizim passatda basıyor
Alıntıları Göster
Arkadaşlar. 2004 megane HB 1.5 dci arabam var. Sunroof, xenon farı ve 6'lı cd çaları var. Ama 1 paket eksik. Hız sabitleme ve teker basınç uyarı sitemi yok. Ben den önceki sahibi o paketi almamış. Sonradan bu paketi ekletebilir miyiz?
quote:
Orijinalden alıntı: cat33
Arkadaşlar. 2004 megane HB 1.5 dci arabam var. Sunroof, xenon farı ve 6'lı cd çaları var. Ama 1 paket eksik. Hız sabitleme ve teker basınç uyarı sitemi yok. Ben den önceki sahibi o paketi almamış. Sonradan bu paketi ekletebilir miyiz?
Alıntıları Göster
hız sabitleme bazı araçlara takılıyor....
lastik basınçta sonradan yapılabilir bir sistem ancak çok gerekli olurmu tartışır tabi yani çok az araçta var....
quote:
Orijinalden alıntı: Whisper911
hız sabitleme bazı araçlara takılıyor....
lastik basınçta sonradan yapılabilir bir sistem ancak çok gerekli olurmu tartışır tabi yani çok az araçta var....
Alıntıları Göster
4Minumum 4.viteste devreye giriyor bende(Citroen c4).4.vitesin kaldıramıyacağı hızlarda ise (50km ve altı) otomatik olarak kendini kapatıyor sabitleyici.
quote:
Orijinalden alıntı: NiQuitinCQ
peki arkadaslar mesal 90 a sabitlediniz, cok guzel bi egim geldi ve araba hızlanıyor. Frene basıyor mu CC ?
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: NiQuitinCQ
peki arkadaslar mesal 90 a sabitlediniz, cok guzel bi egim geldi ve araba hızlanıyor. Frene basıyor mu CC ?
Frene basıyormu derken motor frenini kastediyorsan; evet basıyor, ama otomatik vitesliyse. Zaten CC en verimli şekilde otomatik vitesli araçlarda çalışıyor. Sen ayarlıyorsun, araç düzde-inişte-çıkışta motor devri ve vitesi ayaralayarak hızı koruyor. Düz vitesli araçtaki CC ile otomatik araç arasında farklar vardır. Düz vitesse araç; vites değişikliği gereken durumlarda sık sık CC yi devreden çıkarıp yeniden alman gerekir.Ama otomatikse tam bir keyif makinasına dönüşüyor, uzun yolda tadına doyulmuyor. Radardan kurtulmak içinde birebir. CC devrede değilse(yada yoksa) bazen farkında olmadan hız limitinin üstüne çıkıyorsun ve yakalanıyorsun radara. Ben uzun yolda; otoyolda 130, normal yolda 95 Km ye ayarlıyor ve rahat ediyorum.
quote:
Orijinalden alıntı: vuralkan
quote:
Orjinalden alıntı: NiQuitinCQ
peki arkadaslar mesal 90 a sabitlediniz, cok guzel bi egim geldi ve araba hızlanıyor. Frene basıyor mu CC ?
Frene basıyormu derken motor frenini kastediyorsan; evet basıyor, ama otomatik vitesliyse. Zaten CC en verimli şekilde otomatik vitesli araçlarda çalışıyor. Sen ayarlıyorsun, araç düzde-inişte-çıkışta motor devri ve vitesi ayaralayarak hızı koruyor. Düz vitesli araçtaki CC ile otomatik araç arasında farklar vardır. Düz vitesse araç; vites değişikliği gereken durumlarda sık sık CC yi devreden çıkarıp yeniden alman gerekir.Ama otomatikse tam bir keyif makinasına dönüşüyor, uzun yolda tadına doyulmuyor. Radardan kurtulmak içinde birebir. CC devrede değilse(yada yoksa) bazen farkında olmadan hız limitinin üstüne çıkıyorsun ve yakalanıyorsun radara. Ben uzun yolda; otoyolda 130, normal yolda 95 Km ye ayarlıyor ve rahat ediyorum.
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: vuralkan
quote:
Orjinalden alıntı: NiQuitinCQ
peki arkadaslar mesal 90 a sabitlediniz, cok guzel bi egim geldi ve araba hızlanıyor. Frene basıyor mu CC ?
Frene basıyormu derken motor frenini kastediyorsan; evet basıyor, ama otomatik vitesliyse. Zaten CC en verimli şekilde otomatik vitesli araçlarda çalışıyor. Sen ayarlıyorsun, araç düzde-inişte-çıkışta motor devri ve vitesi ayaralayarak hızı koruyor. Düz vitesli araçtaki CC ile otomatik araç arasında farklar vardır. Düz vitesse araç; vites değişikliği gereken durumlarda sık sık CC yi devreden çıkarıp yeniden alman gerekir.Ama otomatikse tam bir keyif makinasına dönüşüyor, uzun yolda tadına doyulmuyor. Radardan kurtulmak içinde birebir. CC devrede değilse(yada yoksa) bazen farkında olmadan hız limitinin üstüne çıkıyorsun ve yakalanıyorsun radara. Ben uzun yolda; otoyolda 130, normal yolda 95 Km ye ayarlıyor ve rahat ediyorum.
gerçekten çok zevkli ve inanılmaz konforlu otomatik araçla....
sadece direksiyonu çevirmek kalıyor size bazende frene basmak
quote:
Orijinalden alıntı: Whisper911
quote:
Orjinalden alıntı: vuralkan
quote:
Orjinalden alıntı: NiQuitinCQ
peki arkadaslar mesal 90 a sabitlediniz, cok guzel bi egim geldi ve araba hızlanıyor. Frene basıyor mu CC ?
Frene basıyormu derken motor frenini kastediyorsan; evet basıyor, ama otomatik vitesliyse. Zaten CC en verimli şekilde otomatik vitesli araçlarda çalışıyor. Sen ayarlıyorsun, araç düzde-inişte-çıkışta motor devri ve vitesi ayaralayarak hızı koruyor. Düz vitesli araçtaki CC ile otomatik araç arasında farklar vardır. Düz vitesse araç; vites değişikliği gereken durumlarda sık sık CC yi devreden çıkarıp yeniden alman gerekir.Ama otomatikse tam bir keyif makinasına dönüşüyor, uzun yolda tadına doyulmuyor. Radardan kurtulmak içinde birebir. CC devrede değilse(yada yoksa) bazen farkında olmadan hız limitinin üstüne çıkıyorsun ve yakalanıyorsun radara. Ben uzun yolda; otoyolda 130, normal yolda 95 Km ye ayarlıyor ve rahat ediyorum.
gerçekten çok zevkli ve inanılmaz konforlu otomatik araçla....
sadece direksiyonu çevirmek kalıyor size bazende frene basmak
Alıntıları Göster
zaten türkiye gibi eyimin değişken olduğu bir ülkede düz araçla cc çok mantıklı gelmiyor bana .
benim aracımdaki cc normal frene basmıor.motor freni yapıyor(easytronic).eğer yokuş çok dikse sabit hızın çok az üstüne çıkabiliyor.ama altına hiç düşürmüyor.