Şimdi Ara

HI-LEVEL 48UHL950 UHD 3D SMART TV A101'DE 1799 TL! (50. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.272
Cevap
26
Favori
83.124
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4849505152
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ado

    Verdigim bilgiler zaten 43'' icindi ama

    Tam olarak ne sordugunu anlamadim ama kasa yapilarini soruyorsan ikiside ayni, fakat yanilmiyorsam (bakmadim) 49 da mb100 şase vardi. Bunda mb120 mevcut mutlaka aralarinda fark var. Istersenjz 49 icin olan bilgilerede bakarim bir ara

    MB120 şaseyi ilk defa duydum, mb100 ile arasındaki farklar, yani artı ve eksileri nelerdir acaba.( kullanılan işlemci, ram miktarı vs)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hookman -- 9 Nisan 2016; 9:19:17 >
  • Fiyat performans olarak 48 UHL950 herkes övmüş 43 olanı bu modelle aynı mı diye sormuştum hocam :) özellikleri olsun görüntü kalitesi olsun sadece boyutu mu küçük onu merak etmiştim sanırım 43 olanında yeni bir kart kullanılmış anladığım bu yani daha iyi diyebiliriz ? @Ado



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kebuterx -- 9 Nisan 2016; 10:40:13 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kebuter21

    Fiyat performans olarak 48 UHL950 herkes övmüş 43 olanı bu modelle aynı mı diye sormuştum hocam :) özellikleri olsun görüntü kalitesi olsun sadece boyutu mu küçük onu merak etmiştim sanırım 43 olanında yeni bir kart kullanılmış anladığım bu yani daha iyi diyebiliriz ? @Ado

    Hocam ben konuları karıştırmışım kusura bakma, bilgileri verdiğim konu burası değilmiş zaten

    aşağıdaki linkde dokümanlar var

    http://forum.donanimhaber.com/m_115902792//tm.htm#115953805

    en kısa zamanda anakartlar arası ince bir karşılaştırma yapıp buraya paylaşırım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ado

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kebuter21

    Fiyat performans olarak 48 UHL950 herkes övmüş 43 olanı bu modelle aynı mı diye sormuştum hocam :) özellikleri olsun görüntü kalitesi olsun sadece boyutu mu küçük onu merak etmiştim sanırım 43 olanında yeni bir kart kullanılmış anladığım bu yani daha iyi diyebiliriz ? @Ado

    Hocam ben konuları karıştırmışım kusura bakma, bilgileri verdiğim konu burası değilmiş zaten

    aşağıdaki linkde dokümanlar var

    http://forum.donanimhaber.com/m_115902792//tm.htm#115953805

    en kısa zamanda anakartlar arası ince bir karşılaştırma yapıp buraya paylaşırım

    Sıkılmadan ilgiyle bilgilerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim gerçekten insana güven veriyor keşke VESTEL gerek satış gerek servis elemanlarına gerekli eğitimi verebilsede yerli üretime güven ve saygı geri gelse. Sizin Vestel çalışanı olmadığınızı biliyorum ama onlardan daha ilgilisiniz tekrardan teşekkür ederim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kebuter21

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ado

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kebuter21

    Fiyat performans olarak 48 UHL950 herkes övmüş 43 olanı bu modelle aynı mı diye sormuştum hocam :) özellikleri olsun görüntü kalitesi olsun sadece boyutu mu küçük onu merak etmiştim sanırım 43 olanında yeni bir kart kullanılmış anladığım bu yani daha iyi diyebiliriz ? @Ado

    Hocam ben konuları karıştırmışım kusura bakma, bilgileri verdiğim konu burası değilmiş zaten

    aşağıdaki linkde dokümanlar var

    http://forum.donanimhaber.com/m_115902792//tm.htm#115953805

    en kısa zamanda anakartlar arası ince bir karşılaştırma yapıp buraya paylaşırım

    Sıkılmadan ilgiyle bilgilerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim gerçekten insana güven veriyor keşke VESTEL gerek satış gerek servis elemanlarına gerekli eğitimi verebilsede yerli üretime güven ve saygı geri gelse. Sizin Vestel çalışanı olmadığınızı biliyorum ama onlardan daha ilgilisiniz tekrardan teşekkür ederim

    Hocam iltifat benim için bu sözler

    VESTEL ile şu an resmi bağlantım yok ama gönül bağım ve bağlantım hep devam ediyor, ben VESTEL i seviyorum, VESTEL de bana katlanıyor şimdilik diyelim

    Eğitim konusunda içiniz rahat olsun, bir dönem ortak operasyonlarına eğitmen olarak katıldığım VESTEL bu konuda AKADEMİ dahi kurmuş bir şirkettir. gerek kurum içi canlı yayınlar aracılığı ile uzaktan eğitim, gerek bölgesel ve gerekse merkezi eğitim uygulamaları aralıksız devam ediyor. buna ilaveten yaklaşık 30-40 gün süren uzmanlık eğitimleri de mevcut. Hatta her uzmanlık eğitimi bitiminde bir canlı yayınla yarışma yapar birinci gelen ekibe de hediyelerini verirler vs.
    Tek sorun, insanlarımızın bu eğitimlere iştirak etmekte isteksiz olması maalesef.

     HI-LEVEL 48UHL950 UHD 3D SMART TV A101'DE 1799 TL!

     HI-LEVEL 48UHL950 UHD 3D SMART TV A101'DE 1799 TL!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ado -- 9 Nisan 2016; 11:14:22 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hookman

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ado

    Verdigim bilgiler zaten 43'' icindi ama

    Tam olarak ne sordugunu anlamadim ama kasa yapilarini soruyorsan ikiside ayni, fakat yanilmiyorsam (bakmadim) 49 da mb100 şase vardi. Bunda mb120 mevcut mutlaka aralarinda fark var. Istersenjz 49 icin olan bilgilerede bakarim bir ara

    MB120 şaseyi ilk defa duydum, mb100 ile arasındaki farklar, yani artı ve eksileri nelerdir acaba.( kullanılan işlemci, ram miktarı vs)

    Hocam en kısa zamanda bir karşılaştırma tablosu işlemci bilgileri vs paylaşırım buraya




  • MB120 yeni bir kart sanırım Vestelin yazılım güncellemesi var mı ? yada olacak mı MB100 için sanırım var neden soruyorum alt yazı olsun vb özellikler olsun takip ettiğim kadarıyla arkadaşlar Vestelin yazılımını hi-levele yükleyerek dahada kullanılabilir hale getirmişler cihazı merakımı maruz görün lütfen. @Ado
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kebuter21

    MB120 yeni bir kart sanırım Vestelin yazılım güncellemesi var mı ? yada olacak mı MB100 için sanırım var neden soruyorum alt yazı olsun vb özellikler olsun takip ettiğim kadarıyla arkadaşlar Vestelin yazılımını hi-levele yükleyerek dahada kullanılabilir hale getirmişler cihazı merakımı maruz görün lütfen. @Ado

    Hocam bende MB100 için şu an sahada olmayan yazılım da (33.17 değil) var ancak yazılımcı online kardeşime yazılımı ulaştırdım, o çok derin inceliyor sağ olsun. işi bittikten sonra burada yayınlarız isteyen yükseltir. Zaten bahsettiğim yazılımla gelen yenilik yok aslında, kapanma sorununa istinaden düzenleme ve stabilizasyton artışı mevcut. Ses barı ile ilgili bir kaç şikayet okudum, şikayet yoğunlaşırsa yine yetkililere bu sitemimizi iletiriz. Bunun dışında sizin bahsettiğiniz yazılım (Vestel, hı-level) resmi yazılım olmadığından ben o konuya girmiyorum yorum da yapmıyorum.
    MB120 şu an için ağacın en tepesi diyebileceğimiz bir anakart. VESTEL de tv ürün gamında kullanılan daha üst versiyon anakart yok. muhtemelen bir kaç ay içinde daha yeni daha gelişmiş özellikleri değiştirilmiş MBxx kart lar da gelecektir her zaman olduğu gibi.




  • Ado kullanıcısına yanıt
    Güzel insan Ado (Tarkan Bey) öncelikle bana yardımlarınız için teşekkür ederim. Bilen birinin kılavuzluğunda hareket etmek, ne oldu/ne olacak bilmek insanı huzurlu hissettiriyor

    Bugün bir terslik oldu, 11:00 gibi servisi aradım, 4-5 kere çaldı sonra santral "sizi yetkili müdürlüğe bağlıyorum" dedi. Bağlandı, bir bayan çıktı "Ben (yanılmıyorsam) İrem, nasıl yardımcı olabilirim?" dedi, ben de Beykoz yetkili servisiyle konuşuyorum diye televizyonumun sorununu hallettikleri için teşekkür ettim ancak servis fişinin gelmediğini, mümkünse göndermelerini istedim. Ayrıca çamaşır makinesinin durumunu sordum "size bilgi verilmedi mi?" diye sordu, "verildi, ben şimdiki durumunu soruyordum" dedim, "servisi arayıp size dönüş yapayım" dedi. Şaşırdım "Siz servis değil misiniz ? Ben kiminle konuşuyorum ?" dedim, burası "Manisa Vestel genel müdürlüğü" dedi. "Ben sizi aramamıştım" dedim, servisin telefonun meşgul olduğunda onlara yönlendirildiğini söyledi. Benim servisle irtibata geçebileceğimi, onların bir şey yapmamasını (şikayet olarak düşünmemelerini) şimdilik servisle ilgili bir sorunumun olmadığını söyledim, teşekkür ederek telefonu kapattım. Telefonu kapattıktan sonra cep telefonuma "Şikayetiniz, Şikayet Yönetim Ekibimize ulaşmıştır. Tarafınıza en kısa sürede dönüş yapılacaktır" diye bir mesaj attılar. Şikayet etmemiştim...

    Servis, 12:00 gibi çat kapı gelip çamaşır makinesini teslim etti. Yaşananları anlattım, yanlışlık olduğunu söyledim, servisi yapan arkadaş da "Yok şikayet olarak kaydedilmemiş, kaydedilseydi şimdiye kadar benden savunmamı isterler, üstüne de ceza yazarlardı" dedi. Hatadan sorunsuz dönülmesine sevindim. Vestel'in servis sistemine dikkatli yaklaşımı bir taraftan da hoşuma gitti.

    Hem TV hem de çamaşır makinesi için servis raporu vermediler, istedim "akşama işten çıktıktan sonra eve giderken getiririm" dedi (servis yapan arkadaş bir kaç sokak ilerimizde oturuyormuş). Yeni taktıkları motor da arızalı çıkmış, sorunu burada çözemedikleri için çamaşır makinesini götürmüşler, yeni motorun arızalı olduğunu anlamaları biraz uzun sürmüş :)) Servis ücreti olarak 250 TL istediler, size de dediğim parayı gibi memnuniyetle verdim.

    Size tekrar teşekkür ederim. Çamaşır makinesi şu anda sıfır gibi çalışıyor. Aman nazarım değmesin

    Bu arada 48UHL950'nin ses konusunda OSD'nin çirkin olduğunu söyleyen ilk bendim sanırım. Suçumu kabul ediyorum Ama ne yapayım çok çirkin...




  • Arkadaşlar bu panel ne zaman tekrar satışta olur.48 UHL 950

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar hem çok üzgünüm hem de çok falan filen.... ne olduğunuda anlamadım.... hi level tv de alt kısmında küçük pul gibi kararmalar ve bazı resimlerin hareketli kısımlarında yatay çizgiler oluştu birde ışık sızması vardı bunları ilgili arkadaşa anlattım ve videoya alarak servis rapor düzenledi genel merkez ürünün tamirinin mi değişim mi istediğimi sordu ben değişim dedim ama muadil üretim olmadığından ve 9300 muadil olmasına rağmen meliyeti bizim tv den fazla olduğu için değişime 1200 tl para istedi?!.... oooo bu ne yaaaa...dedim panel tamiride 1300 tl ye maal oluyormuş... o yüzden para iadesine karar verdik şimdi geleleim aslında ne demekk istediğime birkere tv den mamnundum ama o anlatttığım sorunlar gözüme takılıp duruyordu ve sinir olmaya başlamıştım lakin bunu es geçemedim şimdi bu ayarda bu özelliklerde bu fiyata tv yok kalalkaldım.... tv giderken arkasından oyuncağı alınmış çocık gibi... ama şunu es geçemem her zaman söylüyorum yerli malı yurdun malı hep onu kullanmalı ve servisin ilgisi alakası çözüm merkezinin yaklaşımı mükemmel hangi markada bu kadar müşteri memnuniyetine önem var ben görmedim duymadım..duygusal da yaklaşmıyorum eleştireceğim yer varsa eleştiririm ama yok servise ve vestel müteri çözüm merkezine buradan bir kez daha teşekkür ediyorum ....
    yazımın sonuna gelmişken şimdilik hi-level uhl950 formu birlikteliğinden ayrılmış oldum herkese iyi günler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ddkorkut -- 17 Nisan 2016; 0:56:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ddkorkut

    arkadaşlar hem çok üzgünüm hem de çok falan filen.... ne olduğunuda anlamadım.... hi level tv de alt kısmında küçük pul gibi kararmalar ve bazı resimlerin hareketli kısımlarında yatay çizgiler oluştu birde ışık sızması vardı bunları ilgili arkadaşa anlattım ve videoya alarak servis rapor düzenledi genel merkez ürünün tamirinin mi değişim mi istediğimi sordu ben değişim dedim ama muadil üretim olmadığından ve 9300 muadil olmasına rağmen meliyeti bizim tv den fazla olduğu için değişime 1200 tl para istedi?!.... oooo bu ne yaaaa...dedim panel tamiride 1300 tl ye maal oluyormuş... o yüzden para iadesine karar verdik şimdi geleleim aslında ne demekk istediğime birkere tv den mamnundum ama o anlatttığım sorunlar gözüme takılıp duruyordu ve sinir olmaya başlamıştım lakin bunu es geçemedim şimdi bu ayarda bu özelliklerde bu fiyata tv yok kalalkaldım.... tv giderken arkasından oyuncağı alınmış çocık gibi... ama şunu es geçemem her zaman söylüyorum yerli malı yurdun malı hep onu kullanmalı ve servisin ilgisi alakası çözüm merkezinin yaklaşımı mükemmel hangi markada bu kadar müşteri memnuniyetine önem var ben görmedim duymadım..duygusal da yaklaşmıyorum eleştireceğim yer varsa eleştiririm ama yok servise ve vestel müteri çözüm merkezine buradan bir kez daha teşekkür ediyorum .... alacağınız markada servis özelliklerini muhakkak araştırın derim sonra ağlamayın.
    yazımın sonuna gelmişken şimdilik hi-level uhl950 formu birlikteliğinden ayrılmış oldum herkese iyi günler...

    Kardeşim en yine de buralardan ayrılma lütfen. Geçmiş olsun bu arada




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1Teknik

    Güzel insan Ado (Tarkan Bey) öncelikle bana yardımlarınız için teşekkür ederim. Bilen birinin kılavuzluğunda hareket etmek, ne oldu/ne olacak bilmek insanı huzurlu hissettiriyor

    Bugün bir terslik oldu, 11:00 gibi servisi aradım, 4-5 kere çaldı sonra santral "sizi yetkili müdürlüğe bağlıyorum" dedi. Bağlandı, bir bayan çıktı "Ben (yanılmıyorsam) İrem, nasıl yardımcı olabilirim?" dedi, ben de Beykoz yetkili servisiyle konuşuyorum diye televizyonumun sorununu hallettikleri için teşekkür ettim ancak servis fişinin gelmediğini, mümkünse göndermelerini istedim. Ayrıca çamaşır makinesinin durumunu sordum "size bilgi verilmedi mi?" diye sordu, "verildi, ben şimdiki durumunu soruyordum" dedim, "servisi arayıp size dönüş yapayım" dedi. Şaşırdım "Siz servis değil misiniz ? Ben kiminle konuşuyorum ?" dedim, burası "Manisa Vestel genel müdürlüğü" dedi. "Ben sizi aramamıştım" dedim, servisin telefonun meşgul olduğunda onlara yönlendirildiğini söyledi. Benim servisle irtibata geçebileceğimi, onların bir şey yapmamasını (şikayet olarak düşünmemelerini) şimdilik servisle ilgili bir sorunumun olmadığını söyledim, teşekkür ederek telefonu kapattım. Telefonu kapattıktan sonra cep telefonuma "Şikayetiniz, Şikayet Yönetim Ekibimize ulaşmıştır. Tarafınıza en kısa sürede dönüş yapılacaktır" diye bir mesaj attılar. Şikayet etmemiştim...

    Servis, 12:00 gibi çat kapı gelip çamaşır makinesini teslim etti. Yaşananları anlattım, yanlışlık olduğunu söyledim, servisi yapan arkadaş da "Yok şikayet olarak kaydedilmemiş, kaydedilseydi şimdiye kadar benden savunmamı isterler, üstüne de ceza yazarlardı" dedi. Hatadan sorunsuz dönülmesine sevindim. Vestel'in servis sistemine dikkatli yaklaşımı bir taraftan da hoşuma gitti.

    Hem TV hem de çamaşır makinesi için servis raporu vermediler, istedim "akşama işten çıktıktan sonra eve giderken getiririm" dedi (servis yapan arkadaş bir kaç sokak ilerimizde oturuyormuş). Yeni taktıkları motor da arızalı çıkmış, sorunu burada çözemedikleri için çamaşır makinesini götürmüşler, yeni motorun arızalı olduğunu anlamaları biraz uzun sürmüş :)) Servis ücreti olarak 250 TL istediler, size de dediğim parayı gibi memnuniyetle verdim.

    Size tekrar teşekkür ederim. Çamaşır makinesi şu anda sıfır gibi çalışıyor. Aman nazarım değmesin

    Bu arada 48UHL950'nin ses konusunda OSD'nin çirkin olduğunu söyleyen ilk bendim sanırım. Suçumu kabul ediyorum Ama ne yapayım çok çirkin...

    Değerli Hocam;

    Öncelikle bir karışıklığı düzeltmek isterim. Benim adım Adem, tüm arkadaşlarım gerçek hayatta da bana Ado dedikleri için genellikle sosyal ortamda da hep bu ismi kullanırım. Tarkan Tekcan bizim genel müdürümüzdür Vestel Müşteri Hizmetleri genel Müdürü hiç çekinmeden çağrı merkezindeki ses kaydına dahi ''Merhaba Ben TARKAN, sizin için buradayım, çözülemeyen en ufak sorununuz dahi olsa çekinmeden bana, tarkan@vestel.com.tr adresine yazabilirsiniz'' anonsu bırakabilecek cesarette birisidir kendisi. Sizin vesileniz ile kendisini de iyi dileklerle anmış olduk

    Hocam telefon konusunda şöyle bir durum var, çağrı merkezileştirme projesi kapsamında, ülkedeki tüm yetkili servis numaraları CİSCO sistem ile çalışıyor ve 3 üncü çalışta servis cevap vermezse direk hat Manisa'ya VESTEL müşteri hizmetleri genel müdürlüğü çağrı merkezine gidiyor. tabi telefonu neden açmadıklarına dair servisin hanesine de ufak bir not düşülüp ay sonunda tüm çağrı karşılama raporları servisler ile paylaşılıyor, çok çağrı kaçıran servisler bu rapor ile takip edilip gerekirse müşteri temsilci sayısı arttırtılıyor vs.
    Telefonu çözdük, ama şu servis formu bırakmama alışkanlığını bir türlü çözemedik. aslında her ekipte bir adet Motorola MC659 terminal, veya o yoksa yine tüm servislere verilen Venüs akıllı telefonlar var ve bu şekilde sisteme zaten hep bağlı oluyorlar, mobil yazıcıları da mevcut olduğundan bu formu kendisinin çıkartıp sana vermesi zor bir şey değildi ancak, dün size bahsettiğim 800 lü hizmet numarası henüz oluşturulmadı ise teknisyen arkadaşımın bir işlem yapamaması da normal.
    Savunma ve ceza konusunda teknisyen arkadaşım haklı, bu derece her sorunda ceza yazılıyor olmasa da VESTEL bu konuda biraz gaddar diyebilirim. Önce aksaklığın neden olduğuna dair savunma ister, servis mantıklı bir açıklama yapıp ispat edemezse konu servis denetleme birimine intikal eder, gerekiyorsa (ki açıklama mantıklı değildir) cezası yazılır.
    Makine konusunda haklı çıkmamıza sevindim. çok art niyetli olmayayım ama fabrikadan gelen motorun arıza çıkma olasılığı, hele ki sizin eski motor arızası ile aynı olması da .. neyse orayı geçtim, bizim için önemli olanı makul bir bedel ile bu işin çözülmüş olmasıdır. sizden tek rica, verilen hizmetin içeriğini belirten o formu mutlaka alıp bir fotokopisini almanız veya resmini çekmeniz. formlar termal kağıt olduğundan zamanla kararıyor okunmaz hale geliyor
    48UHL ses barı konusunu takip ediyorum. şikayet yoğunluğuna göre bir hal yol bakacağız artık
    Şu an kafama takılan, HI LEVEL tv ler arıza yaptığında neden hemen değişime yöneliyor? biraz bunu kurcalamam lazım

    Hocam bundan sonra da VESTEL ile ilgili her ne olursa olsun branş fark etmeksizin bir sorun yaşarsanız bilgim olsun lütfen.

    Sağlıcakla kalın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ddkorkut

    arkadaşlar hem çok üzgünüm hem de çok falan filen.... ne olduğunuda anlamadım.... hi level tv de alt kısmında küçük pul gibi kararmalar ve bazı resimlerin hareketli kısımlarında yatay çizgiler oluştu birde ışık sızması vardı bunları ilgili arkadaşa anlattım ve videoya alarak servis rapor düzenledi genel merkez ürünün tamirinin mi değişim mi istediğimi sordu ben değişim dedim ama muadil üretim olmadığından ve 9300 muadil olmasına rağmen meliyeti bizim tv den fazla olduğu için değişime 1200 tl para istedi?!.... oooo bu ne yaaaa...dedim panel tamiride 1300 tl ye maal oluyormuş... o yüzden para iadesine karar verdik şimdi geleleim aslında ne demekk istediğime birkere tv den mamnundum ama o anlatttığım sorunlar gözüme takılıp duruyordu ve sinir olmaya başlamıştım lakin bunu es geçemedim şimdi bu ayarda bu özelliklerde bu fiyata tv yok kalalkaldım.... tv giderken arkasından oyuncağı alınmış çocık gibi... ama şunu es geçemem her zaman söylüyorum yerli malı yurdun malı hep onu kullanmalı ve servisin ilgisi alakası çözüm merkezinin yaklaşımı mükemmel hangi markada bu kadar müşteri memnuniyetine önem var ben görmedim duymadım..duygusal da yaklaşmıyorum eleştireceğim yer varsa eleştiririm ama yok servise ve vestel müteri çözüm merkezine buradan bir kez daha teşekkür ediyorum .... alacağınız markada servis özelliklerini muhakkak araştırın derim sonra ağlamayın.
    yazımın sonuna gelmişken şimdilik hi-level uhl950 formu birlikteliğinden ayrılmış oldum herkese iyi günler...

    Yukarıda ve önceki sayfada benim 48UHL950'nin başına gelenleri yazmıştım. Benim TV'de komple görüntü gittiğinden servis geldiğinde, televizyona karşı "alın götürün, gözüm görmesin hayırsızı" tavrındaydım, şimdi geldi, çalışıyor, televizyona baktıkça "seviyom lan seni" moduna giriyorum

    quote:

    Tüketicinin seçimlik hakları
    MADDE 11 – (1) Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici;
    a) Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme,
    b) Satılanı alıkoyup ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme,
    c) Aşırı bir masraf gerektirmediği takdirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz onarılmasını isteme,
    ç) İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme,
    seçimlik haklarından birini kullanabilir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür.
    (2) Ücretsiz onarım veya malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi hakları üretici veya ithalatçıya karşı da kullanılabilir. Bu fıkradaki hakların yerine getirilmesi konusunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur. Üretici veya ithalatçı, malın kendisi tarafından piyasaya sürülmesinden sonra ayıbın doğduğunu ispat ettiği takdirde sorumlu tutulmaz.
    (3) Ücretsiz onarım veya malın ayıpsız misli ile değiştirilmesinin satıcı için orantısız güçlükleri beraberinde getirecek olması hâlinde tüketici, sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim haklarından birini kullanabilir. Orantısızlığın tayininde malın ayıpsız değeri, ayıbın önemi ve diğer seçimlik haklara başvurmanın tüketici açısından sorun teşkil edip etmeyeceği gibi hususlar dikkate alınır.
    (4) Ücretsiz onarım veya malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi haklarından birinin seçilmesi durumunda bu talebin satıcıya, üreticiye veya ithalatçıya yöneltilmesinden itibaren azami otuz iş günü, konut ve tatil amaçlı taşınmazlarda ise altmış iş günü içinde yerine getirilmesi zorunludur. Ancak, bu Kanunun 58 inci maddesi uyarınca çıkarılan yönetmelik eki listede yer alan mallara ilişkin, tüketicinin ücretsiz onarım talebi, yönetmelikte belirlenen azami tamir süresi içinde yerine getirilir. Aksi hâlde tüketici diğer seçimlik haklarını kullanmakta serbesttir.
    (5) Tüketicinin sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim hakkını seçtiği durumlarda, ödemiş olduğu bedelin tümü veya bedelden yapılan indirim tutarı derhâl tüketiciye iade edilir.
    (6) Seçimlik hakların kullanılması nedeniyle ortaya çıkan tüm masraflar, tüketicinin seçtiği hakkı yerine getiren tarafça karşılanır. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte 11/1/2011 tarihli ve 6098 sayılı Türk Borçlar Kanunu hükümleri uyarınca tazminat da talep edebilir.

    Vestel konusunda en kesin bilgiyi Ado arkadaşımız bilir. Ben Tüketici Koruma Kanunundaki yukarıdaki kalın yazılan yere dikkatinizi çekmek isterim. "Bir üst model var ama pahalı, para isteriz" tavrını kabul etmemeliydiniz bence. Servis 10 yıl boyunca elinde parça bulundurmak zorunda (panel dahil). Kalın yazılı maddede belirtildiği gibi bir üst modeli bile olsa (imkan dahilinde olduğu için) ayıpsız bir misli ile değiştirmeliler.

    Ado gerekli net cevabı verecektir. Saygılar...

    Resmi Kaynak :http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2013/11/20131128-1.htm

    EDİT : Kaynağı ekledim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1Teknik -- 9 Nisan 2016; 18:01:12 >




  • ilkönce panel tamiri teklif ettiler ben kabul etmedim değişim dedim onlar kabul etmedi para iadesinde anlaştık böyle hayırlıymış..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ç) İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme,

    imkan varsa imkanları yokmuş...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ado

    quote:

    Orijinalden alıntı: 1Teknik

    Güzel insan Ado (Tarkan Bey) öncelikle bana yardımlarınız için teşekkür ederim. Bilen birinin kılavuzluğunda hareket etmek, ne oldu/ne olacak bilmek insanı huzurlu hissettiriyor

    Bugün bir terslik oldu, 11:00 gibi servisi aradım, 4-5 kere çaldı sonra santral "sizi yetkili müdürlüğe bağlıyorum" dedi. Bağlandı, bir bayan çıktı "Ben (yanılmıyorsam) İrem, nasıl yardımcı olabilirim?" dedi, ben de Beykoz yetkili servisiyle konuşuyorum diye televizyonumun sorununu hallettikleri için teşekkür ettim ancak servis fişinin gelmediğini, mümkünse göndermelerini istedim. Ayrıca çamaşır makinesinin durumunu sordum "size bilgi verilmedi mi?" diye sordu, "verildi, ben şimdiki durumunu soruyordum" dedim, "servisi arayıp size dönüş yapayım" dedi. Şaşırdım "Siz servis değil misiniz ? Ben kiminle konuşuyorum ?" dedim, burası "Manisa Vestel genel müdürlüğü" dedi. "Ben sizi aramamıştım" dedim, servisin telefonun meşgul olduğunda onlara yönlendirildiğini söyledi. Benim servisle irtibata geçebileceğimi, onların bir şey yapmamasını (şikayet olarak düşünmemelerini) şimdilik servisle ilgili bir sorunumun olmadığını söyledim, teşekkür ederek telefonu kapattım. Telefonu kapattıktan sonra cep telefonuma "Şikayetiniz, Şikayet Yönetim Ekibimize ulaşmıştır. Tarafınıza en kısa sürede dönüş yapılacaktır" diye bir mesaj attılar. Şikayet etmemiştim...

    Servis, 12:00 gibi çat kapı gelip çamaşır makinesini teslim etti. Yaşananları anlattım, yanlışlık olduğunu söyledim, servisi yapan arkadaş da "Yok şikayet olarak kaydedilmemiş, kaydedilseydi şimdiye kadar benden savunmamı isterler, üstüne de ceza yazarlardı" dedi. Hatadan sorunsuz dönülmesine sevindim. Vestel'in servis sistemine dikkatli yaklaşımı bir taraftan da hoşuma gitti.

    Hem TV hem de çamaşır makinesi için servis raporu vermediler, istedim "akşama işten çıktıktan sonra eve giderken getiririm" dedi (servis yapan arkadaş bir kaç sokak ilerimizde oturuyormuş). Yeni taktıkları motor da arızalı çıkmış, sorunu burada çözemedikleri için çamaşır makinesini götürmüşler, yeni motorun arızalı olduğunu anlamaları biraz uzun sürmüş :)) Servis ücreti olarak 250 TL istediler, size de dediğim parayı gibi memnuniyetle verdim.

    Size tekrar teşekkür ederim. Çamaşır makinesi şu anda sıfır gibi çalışıyor. Aman nazarım değmesin

    Bu arada 48UHL950'nin ses konusunda OSD'nin çirkin olduğunu söyleyen ilk bendim sanırım. Suçumu kabul ediyorum Ama ne yapayım çok çirkin...

    Değerli Hocam;

    Öncelikle bir karışıklığı düzeltmek isterim. Benim adım Adem, tüm arkadaşlarım gerçek hayatta da bana Ado dedikleri için genellikle sosyal ortamda da hep bu ismi kullanırım. Tarkan Tekcan bizim genel müdürümüzdür Vestel Müşteri Hizmetleri genel Müdürü hiç çekinmeden çağrı merkezindeki ses kaydına dahi ''Merhaba Ben TARKAN, sizin için buradayım, çözülemeyen en ufak sorununuz dahi olsa çekinmeden bana, tarkan@vestel.com.tr adresine yazabilirsiniz'' anonsu bırakabilecek cesarette birisidir kendisi. Sizin vesileniz ile kendisini de iyi dileklerle anmış olduk

    Hocam telefon konusunda şöyle bir durum var, çağrı merkezileştirme projesi kapsamında, ülkedeki tüm yetkili servis numaraları CİSCO sistem ile çalışıyor ve 3 üncü çalışta servis cevap vermezse direk hat Manisa'ya VESTEL müşteri hizmetleri genel müdürlüğü çağrı merkezine gidiyor. tabi telefonu neden açmadıklarına dair servisin hanesine de ufak bir not düşülüp ay sonunda tüm çağrı karşılama raporları servisler ile paylaşılıyor, çok çağrı kaçıran servisler bu rapor ile takip edilip gerekirse müşteri temsilci sayısı arttırtılıyor vs.
    Telefonu çözdük, ama şu servis formu bırakmama alışkanlığını bir türlü çözemedik. aslında her ekipte bir adet Motorola MC659 terminal, veya o yoksa yine tüm servislere verilen Venüs akıllı telefonlar var ve bu şekilde sisteme zaten hep bağlı oluyorlar, mobil yazıcıları da mevcut olduğundan bu formu kendisinin çıkartıp sana vermesi zor bir şey değildi ancak, dün size bahsettiğim 800 lü hizmet numarası henüz oluşturulmadı ise teknisyen arkadaşımın bir işlem yapamaması da normal.
    Savunma ve ceza konusunda teknisyen arkadaşım haklı, bu derece her sorunda ceza yazılıyor olmasa da VESTEL bu konuda biraz gaddar diyebilirim. Önce aksaklığın neden olduğuna dair savunma ister, servis mantıklı bir açıklama yapıp ispat edemezse konu servis denetleme birimine intikal eder, gerekiyorsa (ki açıklama mantıklı değildir) cezası yazılır.
    Makine konusunda haklı çıkmamıza sevindim. çok art niyetli olmayayım ama fabrikadan gelen motorun arıza çıkma olasılığı, hele ki sizin eski motor arızası ile aynı olması da .. neyse orayı geçtim, bizim için önemli olanı makul bir bedel ile bu işin çözülmüş olmasıdır. sizden tek rica, verilen hizmetin içeriğini belirten o formu mutlaka alıp bir fotokopisini almanız veya resmini çekmeniz. formlar termal kağıt olduğundan zamanla kararıyor okunmaz hale geliyor
    48UHL ses barı konusunu takip ediyorum. şikayet yoğunluğuna göre bir hal yol bakacağız artık
    Şu an kafama takılan, HI LEVEL tv ler arıza yaptığında neden hemen değişime yöneliyor? biraz bunu kurcalamam lazım

    Hocam bundan sonra da VESTEL ile ilgili her ne olursa olsun branş fark etmeksizin bir sorun yaşarsanız bilgim olsun lütfen.

    Sağlıcakla kalın


    Anlamışsınızdır zaten, önceki mesajlardan birinde Tarkan TEKCAN ismini kullandığınız için sizin isminiz sandım, özür dilerim Adem bey :)

    quote:

    Telefonu çözdük, ama şu servis formu bırakmama alışkanlığını bir türlü çözemedik. aslında her ekipte bir adet Motorola MC659 terminal, veya o yoksa yine tüm servislere verilen Venüs akıllı telefonlar var ve bu şekilde sisteme zaten hep bağlı oluyorlar, mobil yazıcıları da mevcut olduğundan bu formu kendisinin çıkartıp sana vermesi zor bir şey değildi ancak, dün size bahsettiğim 800 lü hizmet numarası henüz oluşturulmadı ise teknisyen arkadaşımın bir işlem yapamaması da normal.

    Vestel Manisa ile konuştuğumda, onlarda televizyon ve çamaşır makinesinin servise girdiği görünüyordu. Hala sözünü ettiğiniz 800 lü hizmet numarası çıkmamış olabilir mi ?
    Ben "TV tekrar arıza yaparsa bu televizyonu kurcalamışsınız dememeniz için hizmet fişini istiyorum" dedim. "Ben kurcalamadığımı, TV'nin servise gittiğini nasıl ispatlayacağım" diye sordum, teknisyen arkadaş "bizim sistemimizde görünür, sıkıntı olmaz" dedi. Yine de getireceğini söyledi, bekliyorum bakalım. Ne desem bilemedim...

    Motorlar aynı arızayı yapmadı, eski motor test modunda dahi çalışmıyordu, getirdikleri motor test modunda çalıştı ama programı çalıştırmadı. Belki de aynı arızadır.
    Dediğinizi yapacağım, eğer form gelirse bir kaç açıdan hemen fotoğrafını çekerim.

    Çok teşekkür ederim Adem bey, gerçekten çok yardımcı oldunuz. Umarım artık sorun yaşamam, sorun olursa yine sizinle irtibata geçerim. Desteğiniz için tekrar teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ddkorkut

    ç) İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme,

    imkan varsa imkanları yokmuş...

    Para verseniz değiştireceklerine göre demek ki imkanları varmış.

    Yine de Adem bey'e (Ado) güveniyorum. Senin sıkıntını çözecektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1Teknik

    quote:

    Orijinalden alıntı: ddkorkut

    ç) İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme,

    imkan varsa imkanları yokmuş...

    Para verseniz değiştireceklerine göre demek ki imkanları varmış.

    Yine de Adem bey'e (Ado) güveniyorum. Senin sıkıntını çözecektir.

    Hocam ddkorkut kardeşimizin konusunda benim anladığım, MARKA bazında yaklaşıldığı için konuyu çözememiş, bir başka markaya ücret karşılığı geçiş teklif edilmiş, red gelince de yine ilgili kanun kapsamında ücret iade kararı alınmış.
    VESTEL değişim politikası, kanun öyle söylemediği yıllarda dahi hep ya daha üst özellikli ya da daha üst model ile değişim şeklindeydi, ama enteresan bir uygulamaları vardı ki, REGAL ise REGAL - SEG ise SEG şeklinde değiştirirlerdi, istisnai bazı durumlarda tüketici onayı alınarak yine KENDİ markaları arasında değişiklik yapıyorlar.
    Burada sorun şu ki, REGAL-SEG-FINLUX gibi markalar VESTEL in kendi markaları olmakla birlikte, TVision ve HI-LEVEL ürünleri VESTEL üretiminde olsa da, daha önceki bir kaç yazımda belirttiğim üzere VESTEL'in kendi markaları değildir. Bu nedenle bu üretimlerde her ne kadar güvence VESTEL'e ait olsa da (anlaşma gereği) iş kanuni yaklaşımlara geldiğinde VESTEL kendi politikasını uygulama hakkı görüyor ve ücretsiz olarak kendisine ait olmayan markadan, kendisine ait olan markaya geçiş yapmıyor.
    Bu sorun yine VESTEL'e ait X markada olsaydı mutlaka daha üst özelliklere ait markası farklı da olsa onay almak şartı ile değiştirme işlemi gerçekleştirilirdi.

    Yine aynı kanun kapsamında ''ürün onarılamıyorsa, yerine yenisi- yenisi verilemiyorsa üst modeli- o da verilemiyorsa ücret iadesi'' maddesinden yola çıkılarak aslında ürün onarımı yapılabiliyor ancak tüketici kanuni hakkı olan onarım reddini kullandığından, ürünün üst özellikli başka modeli de temin edilemediğinden konu otomatikman ücret iadesine dönmüştür.


    Sevgili ddkorkut;
    özelden seri numarasını atarmısın rica etsem, hizmet belgesini incelemek istiyorum senin için sakıncası yoksa.


    DÜZELTME: ddkorkutu eklemeyi unutmuşum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ado -- 9 Nisan 2016; 18:44:52 >




  • Üzgünüm tv bügün gitti... ama ben uygulamadan şikayetçi değilim....gayat mantıklı açıklama yaptığınız için teşekkür ederim yiğit Ado ve yine teşekkürler vestele çünkü en mantıklı olana şekilde hareket etti.. sorun yok benim için. tv'ye iyi alışmıştım sadece...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ddkorkut -- 9 Nisan 2016; 19:21:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 4849505152
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.