Şimdi Ara

HI-LEVEL 48UHL950 UHD 3D SMART TV A101'DE 1799 TL! (48. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.272
Cevap
25
Favori
84.037
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4647484950
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • http://www.a101.com.tr/tr/Afis-Yazdir.aspx?SolBannerID=888

    43" ihtiyacı olan varsa düşünebilir. Fakat araştırmak lazım 4K tunner desteği var mı acaba.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ddkorkut

    Arkadaslar bizim icin bir sonraki hedef usb uzerinden smart uygulama yukleme veya gelistirma olmalidir ne oldu korktunuz mu? imkansiz mi?biraz zaman alir ado kardes fikriniz nedir olamaz mi hdd veya usb maunt edilecek oradan gelistirdigimiz uygulamalar calisacak yani tv nin beyni kismen orasi olacak

    Kardeşim, ben bu yazıyı okudum, cevap da yazdım aslında ama enteresandır ki sana cevap vermemişim olarak görüyorum şu an. muhtemelen bir hata oldu gönderememişim. Yine de yeniden yazayım cevabımı. dijital dünyada imkansız diye bir şey yok maalesef. gönül olsun isterdi ama yok. tek sorun, ben bu konulara bazı sebeplerden dolayı pek girmiyorum. ama yakından takip ediyorum sizi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1Teknik

    27 Şubat'ta aldığım HI-LEVEL 48uhl950 televizyonum bu ayın 4'ü akşamı (yani yaklaşık 1 ay, 1 hafta sonra) tv seyrederken yüksek bir patlama sesi çıkartarak kapandı. Büyük ihtimal TV'nin elektrik besleme kitinde bir sıkıntı oldu. Ayın 5'inde sabah 10:00 gibi vestel servisini aradım, öğlen 13:00 olmadan eve geldiler. TV'nin durumunu anlattım "biliyorsunuz değil mi, Vestel HI-LEVEL TV'lere 1 kere servis yapıyor, 2. ve sonraki arızalardan ücret istiyor" dedi. "Vestel bunu yapamaz" dedim ama konuyu da uzatmadım.

    2 gün sonra tamir edilmiş olarak getireceklerini söyleyip TV'i alıp gittiler.

    Bu deneyimimi sizleri bilgilendirmek için yazdım.
    Ayrıca 2 yıllık garanti süresi içerisinde tekrar arızalanırsa ücret isteyemezler. TV, 2 veya daha fazla arızalanırsa garanti süresi dolmadan yine servisi çağıracağım, yine tamir ettireceğim. Eğer ücret isterlerse ücretlerini de vereceğim ama Tüketici Hakem Heyetine de gidip paramı geri almayı bilirim :))) Üstüne Ticaret Bakanlığından ceza yemezlerse dua etmeleri gerekir...

    Servisin yaklaşımı kesinlikle yanlış lakin sizinki de çok doğru değil bence. ''Servise parasını veririm ticaret bakanlığından da ceza yerler'' vs imkanı olan şeyler değil, en fazla hakem heyeti ile uğraşır VERDİĞİNİZ parayı geri alırsınız, kininiz sönmediyse hakem heyeti raporu ile mahkemeye gider faiz talep edersiniz ki muhtemelen 3 kuruş fark çıkacaktır vs. Ben arabamın garanti süresinde patlayan ön far ampulünü garantiden değiştirtemedim ''tüketici hatası'' dediler, Neymiş efendim farlar açıkken kasise girmişim. ben o bilgiyi bana verene baktım, sonra da hangi ülkede yaşadığımı düşündüm cevap vermeye gerek bile görmedim parasını verdim işimi yaptırdım. Gümrük ve ticaret bakanlığının bağlayıcı hükümleri yasa üzerinde çok güzel görünse de uygulamada müthiş açıklar mevcut. 11 yıl Vestel'de yetkili servislik yaptım. Halen bağlantım devam etmekte. Görev sürem içinde bana kim egoları ile yaklaştıysa işini ya yapmadım ya da süründürerek yaptım. Egosu yüksek tüketiciler ile de uğraştım, tüketiciyi aldatmaya yönelik servisler ile de uğraştım, çalıştığı servisi dolandıran personeller ile de uğraştım. son cümlemi neden kurdum? o kadar hain milletiz ki iş dünyasında (ben sadece iş dünyası diyeyim) aklımız fikrimiz kimi nasıl tokatlarım şeklinde çalışıyor artık. saha personelinin servis kurallarına riayet etmediğine çok şahit oldum, serviste 50tl belirlenen rakamı kendisinin sahada 80tl olarak yansıttığına defalarca şahit oldum. servisler artık bu üçkağıtçıların peşinde koşturmaktan asli işlerini yapamaz oldular. bu 11 yıl içinde işçi de oldum, şef de oldum servis sahibi de oldum, eğitmen de oldum, her kademeyi gördüm çok şükür ama maalesef her kademede de bu insanlardan çokça gördüm.
    Yaşadığınız olay talihsizlik, sebebi de muhtemelen yukarıda bahsettiğim konulardandır. başka bir arkadaşım da kuruluma 85tl istendiğini yazmış ki eğer rut bölgede yaşayıp da rut günü harici kendisine özel gelinmesini istemediyse o rakam kesinlikle hatalı. Bu gibi durumlarla karşılaştığınızda bana özelden servisin adını yazın yeterli. O ürün 2 yıl boyunca kapı gibi VESTEL garantisinde ister 2 kere ister 102 kere bozulsun af edersiniz eşek gibi gelip her seferinde garantiden yapacaklar. Tek tavsiyem şudur, işi yokuşa sürmeyin. Verin Tarkan Tekcan adını, ''Kendisi benim dayımdır'' demeniz ve ''VESTEL i de servis uygulamalarını da gayet iyi biliyorum'' demeniz yeterli olacaktır tartışmaya gerek yok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ado

    quote:

    Orijinalden alıntı: ddkorkut

    Arkadaslar bizim icin bir sonraki hedef usb uzerinden smart uygulama yukleme veya gelistirma olmalidir ne oldu korktunuz mu? imkansiz mi?biraz zaman alir ado kardes fikriniz nedir olamaz mi hdd veya usb maunt edilecek oradan gelistirdigimiz uygulamalar calisacak yani tv nin beyni kismen orasi olacak

    Kardeşim, ben bu yazıyı okudum, cevap da yazdım aslında ama enteresandır ki sana cevap vermemişim olarak görüyorum şu an. muhtemelen bir hata oldu gönderememişim. Yine de yeniden yazayım cevabımı. dijital dünyada imkansız diye bir şey yok maalesef. gönül olsun isterdi ama yok. tek sorun, ben bu konulara bazı sebeplerden dolayı pek girmiyorum. ama yakından takip ediyorum sizi

    Bizim icin derken tum vestel kullanicilari icin ortak istek ve arzuyu dillendiriyorum bir yazilim bilgim yok ama bilenlere ne tur bir ihtiyacin olabilecegini anlatmak istemistim yani boyle bir yazilimla sunulan tv digerlerine fark atar ve teknoloji takip severler icin iyi bir altarnatif olur....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1Teknik

    Benim korkum, sonraki arızalarda servise gelenlerin "kullanıcı hatası" olarak servis raporu hazırlarsa benim Tüketici Hakem Heyetinde işim zor olacak. Ama yine de çalışan TV'nin içine su dökmeyeceğime göre Tüketici Hakem Heyetinde "kullanıcı hatası olamaz" şeklinde yine de lehime karar çıkacağını düşünüyorum.

    Neyse, yaşayıp göreceğiz...

    Tüketici hatası sadece içine su dökmeniz kapsamında değil maalesef. Şebeke gerilimi kaynaklı besleme kartı arızalarında servisin bunu tüketici hatası olarak belirleyip garanti dışı bırakma yetkisi de yine 6502 sayılı kanun ile kendisine verilmiştir. (6502, her ne kadar tüketiciyi koruma kanunu olarak bilinse de, aynı zamanda tüketicinin nelere hakkı olmadığını da belirten bir çalışmadır.) Lakin burada her ne kadar ürün kaynaklı bir sorun olmadığı vurgulanmak istense de ASLİ kusurlu olan birinci dereceden tüketicinin kendisi değildir. burada servis sağlayıcı olarak tanımlanan şebeke geriliminden sorumlu firma yük altında bulunmaktadır. örnek denizli muğla bölgesine AYDEM bakıyorsa, olay bu bölgede olduysa, servisi tuttuğu rapor ve kestiği fatura ile sizin AYDEM'e müracat edip bu belgeler ile zararınızı tazmin etmeniz gerekmektedir. buradaki durum, servis verdiği hizmetin parasını sizden peşinen alır. belgeleri ve ürürnünüzü size teslim eder, AYDEM den tahsilat kısmı ile siz uğraşmak zorunda kalırsınız. AYDEM de '' ay ne güzel ettiniz de geldiniz'' diye sizi karşılamayacağına göre, ne kadar uğraşacağınızı varın siz düşünün artık.

    Bunun haricinde tüketicilerin kendi yazılım yüklemeleri, bağlantı noktalarının kırılmaları, bağlantı noktasına takılan aşırı sert veya uygun olmayan kablolar nedeniyle çatlayan board lar vs gibi aklıma şu an gelmeyen ve tüketici hatasına sokabileceğim en az 15 madde sayabilirim size




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online

    http://www.a101.com.tr/tr/Afis-Yazdir.aspx?SolBannerID=888

    43" ihtiyacı olan varsa düşünebilir. Fakat araştırmak lazım 4K tunner desteği var mı acaba.

    Mesaj alındı, bakarım birazdan




    NOT: üründe 4 K tuner desteği bulunmakta.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ado -- 6 Nisan 2016; 11:58:27 >




  • Ado kullanıcısına yanıt
    konuları sıkı bir şekilde takip ediyorum, pek yazamasamda. 4K tuner var diyerek kötü ettin be Ado hocam. birden evdeki tv arızalansa diye dua edesim geldi. Hanım müsade etmiyor vesselam Bir dahaki A101 ürününe inş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi crowler -- 6 Nisan 2016; 14:29:08 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ado

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online

    http://www.a101.com.tr/tr/Afis-Yazdir.aspx?SolBannerID=888

    43" ihtiyacı olan varsa düşünebilir. Fakat araştırmak lazım 4K tunner desteği var mı acaba.

    Mesaj alındı, bakarım birazdan
    NOT: üründe 4 K tuner desteği bulunmakta.

    üstad, şu yazıda "yok" diyor, hatta "fiyasko" diyor ... ne dersiniz ... ... http://www.teknokedi.com/teknolojik-urunler/hi-level-43uhl900-ultra-hd-slim-tv-incelemesi.html

    (ifade aynen şöyle: "Görünen o ki bu hafta yine Vestel hi-level televizyon fiyaskosu ile karşı karşıyayız. Çünkü 4k diye tanıtılan televizyonun 4K uydu alıcısı bulunmuyor. Bu demek oluyor ki bu televizyonu aldığınızda hazıfa kartınızda veya usb'nizde 4k videolar varsa izleyebilirsiniz ancak 4k telvizyon yayınlarını izleyemezsiniz. " ...)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bayberty -- 6 Nisan 2016; 14:41:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bayberty

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ado

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online

    http://www.a101.com.tr/tr/Afis-Yazdir.aspx?SolBannerID=888

    43" ihtiyacı olan varsa düşünebilir. Fakat araştırmak lazım 4K tunner desteği var mı acaba.

    Mesaj alındı, bakarım birazdan
    NOT: üründe 4 K tuner desteği bulunmakta.

    üstad, şu yazıda "yok" diyor, hatta "fiyasko" diyor ... ne dersiniz ... ... http://www.teknokedi.com/teknolojik-urunler/hi-level-43uhl900-ultra-hd-slim-tv-incelemesi.html

    (ifade aynen şöyle: "Görünen o ki bu hafta yine Vestel hi-level televizyon fiyaskosu ile karşı karşıyayız. Çünkü 4k diye tanıtılan televizyonun 4K uydu alıcısı bulunmuyor. Bu demek oluyor ki bu televizyonu aldığınızda hazıfa kartınızda veya usb'nizde 4k videolar varsa izleyebilirsiniz ancak 4k telvizyon yayınlarını izleyemezsiniz. " ...)


    Hocam Selamlar;

    Buradan ortaya 2 sonuç çıkıyor, ya ürün incelemelerini kağıt üzeri bilgilere göre yapıyorlar (yani bizzat açıp incelemeden) ya da yurtdışına giden ürünlerden bir tane incelemişler.

    Şöyle bir açıklama getirmek isterim. Daha önceki yazılarımda da dile getirmiştim, bir modelin üretimi bir kaç iş emri üzerinden olabiliyor. örnek verelim, 43UHL900 model televizyon 1xxx iş emri numarası ile MB97 anakartlı yurtdışına üretilir. Yine 43UHL900 model televizyon, 2xxxx iş emri numarası ile MB12o anakart ile yurtiçi piyasaya üretilir.
    MB120 anakart VESTEL de şu an ağacın en tepesi anakart konumundadır. dolayısı ile bu anakart ile üretilmiş olan 43UHL900 yurtiçi ürünlerde 4K tüner desteği bulunmaktadır.

    Şimdi bol keseden sallıyor olmayayım ben de bizzat açıp incelemedim. ama üretenler ile görüştüm şaka bir yana, lab dan teyit edilmiş bilgidir. Üründe 4K tüner desteği bulunmaktadır.

    Bu arada ilgili sitede bulunan inceleme yazısının altına yorum yaptım, ''incelemeleri gerçekten ürün açarak mı yapıyorsunuz?'' diye. bakalım cevap verirler herhalde




  • Ado kullanıcısına yanıt
    peki sizce 1.399 fiyat makul mu ?.. servise kurdursam 50-60 da onlar alırsa asgari 1.450 liraya gelir ... 1.399'a arçelik a43l5531 var bayide ...
    ayrıca şu 2 tv'yi takibe aldım biri seg diğeri axen ... seg'in fiyatı hı-level ile aynı ... axen ise 1.199 lira ... ikisi de 49 inç. ve ekran büyüklüğü benim için 4k'dan daha öncelikli ... bunlar hakkında ne dersiniz ?.. bunlar mı yada 43" uhl900 mü ?..
    - http://www.teknosa.com/urunler/110015454/seg-ld49smart283-b-plus-led-tv
    - http://www.teknosa.com/urunler/110012915/axen-49-ilgaz-full-hd-led-ekran




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bayberty

    peki sizce 1.399 fiyat makul mu ?.. servise kurdursam 50-60 da onlar alırsa asgari 1.450 liraya gelir ... 1.399'a arçelik a43l5531 var bayide ...
    ayrıca şu 2 tv'yi takibe aldım biri seg diğeri axen ... seg'in fiyatı hı-level ile aynı ... axen ise 1.199 lira ... ikisi de 49 inç. ve ekran büyüklüğü benim için 4k'dan daha öncelikli ... bunlar hakkında ne dersiniz ?.. bunlar mı yada 43" uhl900 mü ?..
    - http://www.teknosa.com/urunler/110015454/seg-ld49smart283-b-plus-led-tv
    - http://www.teknosa.com/urunler/110012915/axen-49-ilgaz-full-hd-led-ekran


    Hocam marka model al veya alma konularına girmem biliyorsunuz ancak genel bir yorum yaparsak ben şöyle bir bakış açısı sergilerim. SEG ile HI-LEVEL arasında bence fark olmaz zira ikisi de zaten kimin tarafından üretildiğini bildiğimiz ve 2 yıl garantili ürünler. AXEN ise SUNNY guruba bağlı ve 3 yıl garantili ürün. Bunların yanısıra kalkıp da bana ''ARÇELİK şu rakama'' dersen, hem kendisini ispat etmişlik, hem de 3 yıl garanti avantajı ile ben ARÇELİK derim. kaldı ki ücretsiz montaj hizmeti alırsınız.
    Tüm bunların yanısıra yanlış görmediysem axen ve Arçelik de smart yok. 1'' büyük olması ve smart bulundurması SEG i avantajlı duruma getirmiş gibi görülse de ben halen garantinin smart dan daha önemli olduğunu düşünüp Arçelik derim. tabi yine de özellikleri daha detaylı inceleyip kendiniz karar vermelisiniz.
    hı level tercih ederseniz servis ücreti ödemenize gerek yok siz de biliyorsunuz ki kendiniz kurabilirsiniz. Panel kırık çıkma riskini aşmak çok kolay. ürünü teslim almadan önce mağazada açtırın




  • Ado kullanıcısına yanıt
    çok teşekkür ederim ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bayberty

    çok teşekkür ederim ...


    Rica ederim hocam, yardımcı olabildiysem ne mutlu bana
  • Ado kullanıcısına yanıt
    Hocam senin tekno bilmem ne sitesine yazdigin soruya cevap gelmis galiba.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben de baktım ama bugüne ait mesaj göremedim, en yenisi 2 gün önceye ait ...
    @isnuerog
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bayberty

    ben de baktım ama bugüne ait mesaj göremedim, en yenisi 2 gün önceye ait ...
    @isnuerog

    Bana da mail geldi cevaplandı diye ama halen bir şey göremiyorum

    Ne yazmışlar ki?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ado

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bayberty

    ben de baktım ama bugüne ait mesaj göremedim, en yenisi 2 gün önceye ait ...
    @isnuerog

    Bana da mail geldi cevaplandı diye ama halen bir şey göremiyorum

    Ne yazmışlar ki?

    Admin 2016-04-06 16:21
    Ürünü incemeledim. çünkü ürün ilk defa satışa sunuluyor. Vesteli aradım servisten aldığım bilgiler bunlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: isnuerog


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ado

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bayberty

    ben de baktım ama bugüne ait mesaj göremedim, en yenisi 2 gün önceye ait ...
    @isnuerog

    Bana da mail geldi cevaplandı diye ama halen bir şey göremiyorum

    Ne yazmışlar ki?

    Admin 2016-04-06 16:21
    Ürünü incemeledim. çünkü ürün ilk defa satışa sunuluyor. Vesteli aradım servisten aldığım bilgiler bunlar.

    çok ilginç, her yöntemi denedim ama ne kendi mesajımı ne de cevabı göremiyorum. mail attım kendilerine ona da henüz cevap alamadım. ama senden aldığım ip ucu ile gerekli cevabı yazdım, sadece görebilmeyi bekliyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: isnuerog


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ado

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bayberty

    ben de baktım ama bugüne ait mesaj göremedim, en yenisi 2 gün önceye ait ...
    @isnuerog

    Bana da mail geldi cevaplandı diye ama halen bir şey göremiyorum

    Ne yazmışlar ki?

    Admin 2016-04-06 16:21
    Ürünü incemeledim. çünkü ürün ilk defa satışa sunuluyor. Vesteli aradım servisten aldığım bilgiler bunlar.

    Sorunun tarayıcı kaynaklı olduğundan şüphelenip (edge kullanıyorum) chrome ile denedim ve yorumum ile cevabı gördüm. Aşağıya yapıştırdığım yazıyı cevap olarak yazdım ancak yayınlarlar mı bilemiyorum.

    Bu şartlar altında yaptığınız incelemenin veya buraya yazdığınız değerlendirmenizin yetersiz ve hatta hatalı olduğunu belirtebilirim. Takipçileriniz olduğu belli, ben de bir forumda bana sorulan soruya verdiğim cevap üzerine tarafıma verilen bu link nedeniyle sitenizi ziyaret ettim ancak verdiğiniz bilgilerin hatalı olduğunu gördüm. Wi fi desteği yok dediğiniz ürüne dungle takılarak wi fi kullanma imkanı mevcut. 4K yok tüner dediğiniz üründe 4K tüner mevcut. Servislerle görüştüğünüzü belirtip, müşteri hizmetleri numarasını vermişsiniz ki bence görüştüğünüz servislerin numaralarını buraya yazmalıydınız. Ben takipçiniz olsam Hangi servislerle görüştüğünüzü bilmek, bu bilgileri teyit etmek isterdim. Yine de Sizin yazınızdan sonra verdiğiniz numarayı yani müşteri hizmetlerini arayarak üründe 4K desteği olduğu bilgisini aldım. Onlara inanmadım canlı destek hattına yazdım oradan da 4K uydu desteği sağlandığı bilgisini aldım. Onlara da inanmadım 02526141357 numaralı telefondan Fethiye, daha sonra 02522126481 numaradan Muğla servisi ile görüştüm ve yine onlardan da bu üründe 4K tüner desteği olduğu bilgisini aldım. Bana sorarsanız, değerlendirme yazınızda yaptığınızı yazdığınız şeyleri yeniden yapmalı ve doğru bilgiye ulaşmalısınız. Ayrıca, takipçilerinize yazdığınıza göre aldığınız bilgileri 2 kere teyit etmeniz gerekir diye düşünüyorum. Teknoloji konusunda gerekli gördüğünüz noktalardaki eleştirel yaklaşımınızdan, sizin de eleştiriye açık bir site olduğunuzu ümit ederek yazdım. Çalışmalarınızda başarılar dilerim. Hoşçakalın.




  • Ado kullanıcısına yanıt
    Evet ben mobil crome dan girmistim.o yuzden gorebilmisim..fakat son yazdiklarinizi yayinlamamis..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 4647484950
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.