Şimdi Ara

HI-LEVEL 48UHL950 UHD 3D SMART TV A101'DE 1799 TL! (49. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.272
Cevap
25
Favori
84.027
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4748495051
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: isnuerog

    Evet ben mobil crome dan girmistim.o yuzden gorebilmisim..fakat son yazdiklarinizi yayinlamamis..

    Kötü bir şey yazmadım aslında, sadece gerçek bilgiye ulaşmak o kadar zor değil onu vurgulamaya çalıştım. Yoksa otur pc başına koy önüne iki doküman ondan sonra bak bak karşılaştır. onu zaten bütün kullanıcılar yapar. Oturulan yerden hiç bir çaba sarf etmeden yapılan eleştirilerek katlanamıyorum ben. Yoksa yanlış yanlıştır doğru doğrudur bu iki kere iki dört hesabı
  • Ado kullanıcısına yanıt
    Cevabınız için teşekkürler, öncelikle bir yanlış anlamayı düzelteyim. Ben "Tüketici Hakem Heyetine gider paramı alırım" dedim, "Ticaret Bakanlığına şikayet ederim" demedim. Bildiğim kadarıyla bu tür (garanti kapsamındaki üründen servis ücreti alınması) durumlarında, süreç Ticaret Bakanlığına otomatik olarak yansıtılıyor ve firmanın ceza yemesi sağlanıyor anlamındaydı. Bu benim "KİN ile" veya "EGOSU yüksek biri" olarak hareket ettiğimi göstermez. Benim sıkıntım "Vestel'i ve servis uygulamalarını" bilmemem. (HI-LEVEL şirketini ve çalışma sistemini bilirim. Beko-Arçelik Beykoz bölgesi servisini bilirim)

    Örnek : Bir arkadaşımın başına gelmiş bir durum. Bir arkadaşım iş yerindeyken iş kazası sonucu düşüp el bileğini çatlattı. Tutanak da bu şekilde tutuldu. Arkadaşım 45 gün rapor aldı, şirket o personeli işten çıkartmayı düşünürken tutanak eline ulaştı ve personelin raporlu döneminde tam maaşını ödedi ve bu durumu sümen altı etti (Çalışma Bakanlığına bildirmedi). Çünkü ceza yemesi veya başının ağrıması büyük ihtimaldi. Arkadaşın da maaşını ödedi çünkü personelin şikayette bulunmasını istemedi...

    Tekrar benim durumuma dönersek; ben TV ile ilgili ilk kez servise gittiğim için (şimdilik) bir problem yok. Konuştuğumuz konuyu OLASI olarak konuşuyoruz. İşi yokuşa sürmediğim, "2. gelişlerinde ücret isteyeceklerini" söylediklerinde konuyu uzatmamış olmamdan, sonraki servislerde ücret isterlerse vereceğimi söylememden belli zaten :)

    Son bölümde yazdıklarınız için de ayrıca teşekkür ederim. Benimde söz ettiğim konu; 2 YIL KAPI GİBİ VESTEL GARANTİSİ VAR, nasıl ücret istenebilir konusuydu. Para istenecekse garanti neden verilsin ki ? THH'ne şikayet halinde, Ticaret Bakanlığı (otomatik olarak) devreye girmezse kendilerini şanslı saymaları gerektiğinden bahsetmiştim.

    DİPNOT : Benim kendi abim de Beykoz bölgesinde uzun yıllar serviste çalıştı, ayrıca ben de yıllarca bilgisayar servisi yaptım. Dolayısıyla servisçilerin yaşayarak biriktirmiş olduğu tüketici hikayelerinden oldukça bol miktarda bende de abimde de bulunmaktadır :)

    Saygılar...

    EDİT : İmla hatası...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1Teknik -- 7 Nisan 2016; 0:05:14 >




  • Ado kullanıcısına yanıt
    "Su dökmek" bilerek arıza yaptırmak anlamında kullanılmıştır. Kaldı ki bahsettiğiniz "şebeke gerilimi" sorunu yaşamamak için TV ve bilgisayarım için akım korumalı priz kullanmaktayım. Hoş buna rağmen yine de YÜKSEK AKIM KAYNAKLI diyerek rapor düzenlenebilir. Bahsettiğiniz gibi benim televizyonum da DOĞRU olmayan, yalan/yanlış bilgilerle garanti kapsamı dışına çıkartılabilir. Bu gibi bir durum olursa zaten (arızayı paylaştığım gibi) HI-LEVEL için garanti konusunda VESTEL servisinin yapmış olduğunu sizlerle paylaşırım. Bu tür bir rapor da bana ücret olarak yansıyacaktır, belki Tüketici Hakem Heyeti de beni sorumlu görecektir.

    Bir taraftan "2. ve sonraki arızalarda ücret istenmesi" durumu bende "TV'nin fiyatını düşürmek amacıyla HI-LEVEL firması ile VESTEL'in arasında anlaşma yapıldığını" düşündürüyor.

    Dediğim gibi herşeyi yaşayarak göreceğiz.

    NOT : Bu arada servisi tek çağırma sebebim TV değildi. Benim VESTEL JUNDA 1000 CL model çamaşır makinem de arızalandı. Çamaşır makinesinin motoru arızalanmış, garanti süresi dışında kaldığından 250 TL karşılığında motoru değiştireceklerini söylediler, TV'i alıp gittiler. Motoru takmak için geldiklerinde TV'i de getireceklerini söylediler. 6 Nisan akşamı 20:00 gibi mesaj attılar ve yarın (7 Nisan'da) motoru takmak için geleceklerini yazmışlar.

    Yarın herhangi problem çıkacağını düşünmüyorum...

    EDİT : NOT eklendi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1Teknik -- 7 Nisan 2016; 0:31:09 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1Teknik

    "Su dökmek" bilerek arıza yaptırmak anlamında kullanılmıştır. Kaldı ki bahsettiğiniz "şebeke gerilimi" sorunu yaşamamak için TV ve bilgisayarım için akım korumalı priz kullanmaktayım. Hoş buna rağmen yine de YÜKSEK AKIM KAYNAKLI diyerek rapor düzenlenebilir. Bahsettiğiniz gibi benim televizyonum da DOĞRU olmayan, yalan/yanlış bilgilerle garanti kapsamı dışına çıkartılabilir. Bu gibi bir durum olursa zaten (arızayı paylaştığım gibi) HI-LEVEL için garanti konusunda VESTEL servisinin yapmış olduğunu sizlerle paylaşırım. Bu tür bir rapor da bana ücret olarak yansıyacaktır, belki Tüketici Hakem Heyeti de beni sorumlu görecektir.

    Bir taraftan "2. ve sonraki arızalarda ücret istenmesi" durumu bende "TV'nin fiyatını düşürmek amacıyla HI-LEVEL firması ile VESTEL'in arasında anlaşma yapıldığını" düşündürüyor.

    Dediğim gibi herşeyi yaşayarak göreceğiz.

    NOT : Bu arada servisi tek çağırma sebebim TV değildi. Benim VESTEL JUNDA 1000 CL model çamaşır makinem de arızalandı. Çamaşır makinesinin motoru arızalanmış, garanti süresi dışında kaldığından 250 TL karşılığında motoru değiştireceklerini söylediler, TV'i alıp gittiler. Motoru takmak için geldiklerinde TV'i de getireceklerini söylediler. 6 Nisan akşamı 20:00 gibi mesaj attılar ve yarın (7 Nisan'da) motoru takmak için geleceklerini yazmışlar.

    Yarın herhangi problem çıkacağını düşünmüyorum...

    EDİT : NOT eklendi

    Akım korumalı prizlerin ürünleri hiç bir şekilde korumadığı bilgisini paylaşmak isterim. elektronik ürünlerin %90 arıza sebebi stabil olmayan enerji akışıdır. akım koruma prizleri içerisindeki Varistör aslında doğrusal olmayan bir direnç özelliği gösteren, gerilim kontrollü bir elektronik devre elemanıdır ki tek başına bu gerilimi absorbe etmesi beklenemez. yapısal durumu itibariyle adı üstünde AŞIRI GERİLİM karşısında kısmi koruma sağlamaktadır ancak, bizim asıl sorunumuz NORM değerlerdeki dalgalanmalardır. NORM değeri 190V ile 240V olarak kabul etsek, akım koruma prizlerinin 250V den aşağıda pek devreye girmediğini kabul etsek, voltajın sürekli olarak 190-230 bandından dalgalandığını düşünürsek aslında ne demek istediğim daha anlaşılır olur. onun yerine hantal görüntülerine rağmen UPS kullanmak her zaman daha avantajlıdır, hem regülasyon sağlar hem de ani kapanmaların önüne geçerecek enerji kesintilerinde de kısmen durumu idare etmenizi sağlar.
    Neyse yukarıdakileri sohbet anlamında yazdım bunu da elelştiri olarak algılamazsınız umarım zira verdiğiniz cevaplardan kızdığınız hissine kapıldım

    Benim asıl konum sizin çamaşır makinesine istenen 250TL şu an.
    değiştirilecek olan MOTORUN garanti dışı satış fiyatı 139.35TL dir. İFK denilen işçilik fiyat katalog değerlerine göre sizin ürüne verilecek olan hizmetin bedeli de 55TL dir ki motor değişimleri Normal Onarım olarak geçer, bu katalogda Normal Onarım bedeli de 55TL olduğuna göre sizin aslında 194TL onarım ücreti ödemeniz gerekir. Garanti harici tavan satışı fiyatı belirlenen motor fiyatında dahi servisin kar marjı mevcuttur. bu doğrultuda (tabi karar size kalmış) neden 250TL ödemeniz gerektiğini servise sorabilirsiniz. Ürün taşımalı işçilik bedeli dahi 78TL ile yine de 250TL olmuyor. kaldı ki motor değişimleri evde yapılır ürünü götürüp getirmelerine gerek yoktur.
    Ben naçizane uyarayım dedim gerisi size kalmış




  • yazılımcı online acil pm neredesin
  • Ado kullanıcısına yanıt
    Sizin deneyimlerinizle bana ve forumdaki arkadaşlarımıza yardımcı olmaya çalıştığınıza inandığıma emin olabilirsiniz. Söyledikleriniz üzerine akım korumalı prizin bu kadar işlevsiz olması bende hayal kırıklığı yaşattı. Ben elektrikle ilgili dalgalanmalarda tamamen çihazları koruduğunu düşünüyordum. Tavsiyeleriniz üzerine en iyisi ev için UPS araştırmaya başlayayım. Çünkü yaşadığım bölgede dalgalanmaların sık sık yaşandığını düşünüyorum. Belki de benim akım korumalı prize güvenmem yüzünden TV arıza yapmış olabilir. Yine de Vestel'in ürünlerini "Türkiye şartlarına göre" üretmiş olduğunu düşünüyorum.
    --------
    Size kızmadım, sadece yanlış anlaşılmak istemiyorum. Yaşım 40'ın üzerinde, çıkarcı veya kinle hareket etmediğime emin olabilirsiniz.
    --------
    Asıl konumuza gelirsek, Vestel servisi bugün 14:30 gibi geldi. Çamaşır makinesinin motorunu değiştirdiler, ancak makine sorun çıkardı. Test modunda makine çalışıyor ancak yıkama programına alındığında makine çalışmadı, çamaşır makinesini de alıp gittiler.

    Televizyonun besleme ünitesinde sorun olmuş ve yedek parça ellerinde yokmuş, siparişini vermişler, bugün ellerine ulaşmış ancak televizyonu henüz tamir etmemişler. Bugün hem televizyonu hem de çamaşır makinesini yapabileceklerini, eğer yaparlarsa bugün akşam üzeri, yapamazlarsa yarın, çamaşır makinesini de TV'i de getireceklerini söylediler.

    Bugüne kadar fazla ödeme yaptığım konusunda haklı olabilirdiniz, artık taşımalı işçilik de işin içine girdi ve belki de çamaşır makinem başka masraf da çıkartacak. Hayırlısı...

    Henüz bir ödeme yapmadım. Bakalım ne olacak, yaşayıp göreceğiz.




  • Bugünkü A101 de satılan cihazdan alan var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1Teknik

    Sizin deneyimlerinizle bana ve forumdaki arkadaşlarımıza yardımcı olmaya çalıştığınıza inandığıma emin olabilirsiniz. Söyledikleriniz üzerine akım korumalı prizin bu kadar işlevsiz olması bende hayal kırıklığı yaşattı. Ben elektrikle ilgili dalgalanmalarda tamamen çihazları koruduğunu düşünüyordum. Tavsiyeleriniz üzerine en iyisi ev için UPS araştırmaya başlayayım. Çünkü yaşadığım bölgede dalgalanmaların sık sık yaşandığını düşünüyorum. Belki de benim akım korumalı prize güvenmem yüzünden TV arıza yapmış olabilir. Yine de Vestel'in ürünlerini "Türkiye şartlarına göre" üretmiş olduğunu düşünüyorum.
    --------
    Size kızmadım, sadece yanlış anlaşılmak istemiyorum. Yaşım 40'ın üzerinde, çıkarcı veya kinle hareket etmediğime emin olabilirsiniz.
    --------
    Asıl konumuza gelirsek, Vestel servisi bugün 14:30 gibi geldi. Çamaşır makinesinin motorunu değiştirdiler, ancak makine sorun çıkardı. Test modunda makine çalışıyor ancak yıkama programına alındığında makine çalışmadı, çamaşır makinesini de alıp gittiler.

    Televizyonun besleme ünitesinde sorun olmuş ve yedek parça ellerinde yokmuş, siparişini vermişler, bugün ellerine ulaşmış ancak televizyonu henüz tamir etmemişler. Bugün hem televizyonu hem de çamaşır makinesini yapabileceklerini, eğer yaparlarsa bugün akşam üzeri, yapamazlarsa yarın, çamaşır makinesini de TV'i de getireceklerini söylediler.

    Bugüne kadar fazla ödeme yaptığım konusunda haklı olabilirdiniz, artık taşımalı işçilik de işin içine girdi ve belki de çamaşır makinem başka masraf da çıkartacak. Hayırlısı...

    Henüz bir ödeme yapmadım. Bakalım ne olacak, yaşayıp göreceğiz.


    Üstat demek aynı yaşlardayız, ben de 43 yaşındayım. ürünlerle ilgili yapabileceğim bir şey olursa yazın lütfen.

    Şu sebeple yazdım onu da açıklayayım. çok karışmış olmayayım diye bir şey demedim ancak hangi belirtilere göre motor teşhisi koyduklarını merak etmiştim aslında. zira ben kolay kolay motordan çok sorun çıktığını görmüyorum, tahliye pompası ve elektronik kart tamamdır ama motor olunca bir durup düşünesi geliyor insanın. sizde ürün sorun çıkarttığına göre motorun sağlam olma olasılığı da var mıdır acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ado -- 7 Nisan 2016; 20:30:15 >




  • Ado kullanıcısına yanıt
    Yaşıtımla konuşmak güzel. Forumda genellikle genç arkadaşlarımız var, heyecanla bir şeyler yazıyorlar. Seni de ilk başta "bilen genç arkadaşlarımızdan"sın zannettim :)) Ben senden 1 yaş büyüğüm. Bizler artık hata yapma değil, hataları affetme yaşlarındayız. Yavaş yavaş hayatın bize getirdiklerine uyum sağlıyoruz :)

    Çamaşır makinemin ufak bir lcd ekranı var, bir programa ayarladığımda makine su alıyor, biraz bekliyor, sonra motor hareket etmeye başladığında makine sert bir şekilde sol tarafa doğru sıçrıyor, 2 kere daha bu hareketi yaptıktan sonra ekrana (tam hatırlamıyorum) E06 veya E07 arızası verip suyu boşaltıyordu. Tamburu elimle çevirdim, tamburda sorun yoktu, bunun üzerine servisi çağırdım. Onlar da bir programı çalıştırmak istediklerinde ise ekranda E08 hatası verdi. Servisçi arkadaşlar direkt MOTOR ARIZASI teşhisi koydular. Servise gelen arkadaşlar hata numarasının büyümesi için "gittikçe büyür, sonra makine anakartı yakar" dedi. Bende "erken teşhis oldu demek ki, makinem şimdi yaşayacak mı" dedim :)))

    Alıp gitmeleri ise büyük ihtimal (sizin de dediğiniz gibi) anakart arızası dolayısıyla, yanlarında anakart olmaması nedeniyle (bana öyle geldi, belki başka bir sebepten) alıp gittiler.
    O yüzden "başka masraf çıkabilir" demiştim. Hem motor, hem anakart arızası çıkarsa (herhalde 500 tl tutar) ödemek biraz ağır olacak. Yeni sıfır makine almak daha mantıklı ama söz verdik bir kere...

    Televizyon için yarın 18:00 gibi geleceklermiş. Bakalım, çamaşır makinesinden de haber alırız herhalde...




  • yazılım ile ilgilenen arkadaşlar bu yazılım güncel mi?
    uydudan baktım güncel diyor birde size sorayım dedim

    tv 48hl690 hi level

    not:vesteldriver.com diye bir sitede 3.7.3.i diye bir yazılım var ama o sanırım daha eski


    Bu mesaja eklenen görseller:





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vonaleee -- 8 Nisan 2016; 11:57:13 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1Teknik

    Yaşıtımla konuşmak güzel. Forumda genellikle genç arkadaşlarımız var, heyecanla bir şeyler yazıyorlar. Seni de ilk başta "bilen genç arkadaşlarımızdan"sın zannettim :)) Ben senden 1 yaş büyüğüm. Bizler artık hata yapma değil, hataları affetme yaşlarındayız. Yavaş yavaş hayatın bize getirdiklerine uyum sağlıyoruz :)

    Çamaşır makinemin ufak bir lcd ekranı var, bir programa ayarladığımda makine su alıyor, biraz bekliyor, sonra motor hareket etmeye başladığında makine sert bir şekilde sol tarafa doğru sıçrıyor, 2 kere daha bu hareketi yaptıktan sonra ekrana (tam hatırlamıyorum) E06 veya E07 arızası verip suyu boşaltıyordu. Tamburu elimle çevirdim, tamburda sorun yoktu, bunun üzerine servisi çağırdım. Onlar da bir programı çalıştırmak istediklerinde ise ekranda E08 hatası verdi. Servisçi arkadaşlar direkt MOTOR ARIZASI teşhisi koydular. Servise gelen arkadaşlar hata numarasının büyümesi için "gittikçe büyür, sonra makine anakartı yakar" dedi. Bende "erken teşhis oldu demek ki, makinem şimdi yaşayacak mı" dedim :)))

    Alıp gitmeleri ise büyük ihtimal (sizin de dediğiniz gibi) anakart arızası dolayısıyla, yanlarında anakart olmaması nedeniyle (bana öyle geldi, belki başka bir sebepten) alıp gittiler.
    O yüzden "başka masraf çıkabilir" demiştim. Hem motor, hem anakart arızası çıkarsa (herhalde 500 tl tutar) ödemek biraz ağır olacak. Yeni sıfır makine almak daha mantıklı ama söz verdik bir kere...

    Televizyon için yarın 18:00 gibi geleceklermiş. Bakalım, çamaşır makinesinden de haber alırız herhalde...

    Değerli arkadaşım;
    Anlattıklarından ortaya çıkan sonuçları aşağıya yazayım.
    Öncelikle %99 TEMEL sorun tako sistem kaynaklı. motor üzerinde bulunan tako devresi, motorun ilk kalkışını kontrol altında tutmaya, aynı zamanda makinede dengesiz yük var ise DKS denilen denge kontrol sistemini devreye almaya yarıyor.
    Anlattığın gibi makine su aldıktan sonra motor tam hareket ettiğinde sıçrama yapması, motor üzerindeki kontrolün olmamasına bağlı olarak, 400-600 devir ile kontrollü kalkış yapıp rpm yükseltmek yerine birdenbire 1000 rpm ile kalkış yapmaya kalkmasından kaynaklanıyor.
    Bunu kontrol eden sistem aslında şöyle çalışıyor, tako devresinde bir magnet ve magnet çevresinde de bir sayaç var bu sayacın sycle bilgileri , anakart üzerindeki bir triyak kontrol elemanına iletilir, triyak kendi üzerinde hali hazırda bulunan voltaja, gelen sycle bilgilerine göre akış sağlar ve motor primer sargılarına gelen enerji miktarınca harekete geçer.
    Bu durumda sen nerede sorun yaşıyor olabilirsin? Motor kalkış yaptığına ve çalıştığına göre ikaz sargısı ile ana sargı (bence) çalışıyor demektir. Çalışmayan iki unsur olasılığı var. 1- motor üzerindeki tako magnet sistemi devredışı (açıkdevre) 2- anakart üzerindeki triyak kısadevre (yani kontrollü enerji yerine sürekli yüksek enerji veriyor)
    buradan ortaya çıkan sonuç ise, motoru komple değiştirip yüksek maliyet çıkartmak yerine tako sistemi onarılabilir (genellikle uğraşmazlar) anakart üzerindeki kısadevre konponent değiştirilebilir (genellikle uğraşmazlar)
    Uğraşmamaları durumunda dahi asıl hatalı noktanın tespit edilebilmesi gerekir. senin bildirdiğin E6 ve E7 hata kodlarına göre ilk aşamada senin makinenin motor gerçekten bozuk görünse de, yeni motoru taktıklarında da aynı hata nüksettiğinden dolayı ben anakart değişikliği ile sorunun çözülebileceği düşüncesindeyim.

    E6 tako hatası
    E7 aşırı güç çekiliyor uyarısı
    E8 anakrt triyak kısadevre uyarısı

    olarak kabul edilebilir.


    Tüm bunlara rağmen motor ve anakart aynı anda değişecekse dahi 300TL boyutlarını aşmaması gerekir. size bildirilen arıza detayını paylaşırsanız yine yardımcı olurum. Ayrıca hem motor hem anakart değişimi neredeyse sıfır makine demektir ayrıca 1 yıl garanti de sunulacaktır bu hizmetler ile ilgili (onarılan bölgeler sadece)




  • vonaleee kullanıcısına yanıt
    Bu config için şu an resmi daha üst yazılım yok
  • Ado kullanıcısına yanıt
    Bu harika bilgiler için teşekkürler. Servisi çağırmadan önce sizinle konuşsaymışız belki kendim bile yapabilirmişim :) Çamaşır makinesi ile ilgili hiç deneyimim olmaması sebebiyle yine de uzak dururdum belki de.

    Fiyat olarak 300 TL çıkartırlarsa öpüp başıma koyarım :)

    Bu akşam üzeri geleceklerini söylemişlerdi, maalesef evde olamadım. Televizyonu getirmişler, deneyip çalıştırmışlar, teslim etmişler.
    Çamaşır makinesi için ise "işi henüz bitmedi" demişler.

    Yarın servisçi arkadaşı arayıp durumunu soracağım. Aslında onlara sizin söylediklerinizi söyleyip yardımcı olmak isterim ama işlerine karışan "ukala tüketici" gibi görünmek istemiyorum...
  • 1Teknik kullanıcısına yanıt
    Hocam simdilik soylemeyelim. Fahis bir durum cikarsa o zaman bilen adam yuzumuzu gosteririz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ado

    Hocam simdilik soylemeyelim. Fahis bir durum cikarsa o zaman bilen adam yuzumuzu gosteririz

    Tamam söylemem.

    Dediğim gibi ben 500 TL gibi bir ücret bekliyordum. Sizin dediğiniz gibi 300 TL çıkartırlarsa memnuniyetle ödemeyi yaparım. 500 TL isterlerse yine ödeme yapmama gibi bir durumum yok. Ne yapmalıyım ?
  • 1Teknik kullanıcısına yanıt
    Hocam junda 1000cl dedigin yanlis hatirlamiyorsam 7 kilo 1000 devir bir makine. En az 4 veya 5 yasinda oldugunu dusunsek, en iyi ihtimal ile 1-2 sene icerisinde rulman keçe grubu ses yapip uguldamaya baslayacak sonrada dagilacak. Her ne kadar onarimi yapilan yer icin 1 yil garanti alsan da geri kalan yerleri yine de 5 yasinda bir makine olacak. 500 tl olaganustu abartili bir rakam zira uzerine 200-300 daha koysan 3 yil genel 10 yil motor garantili regal 7 kilo 1000 devir makine alabilirsin. Neden regal dedim? Kalitesi vestel, fiyati regaldir o yuzden. Zaten elektronik kartindan motoruna kadar her seyi %100 birebir ayni. Kaldi ki bunlari bosuna konusuyoruz neticede 300 u gecmeden ve bir surpriz ile "motor saglammis sadece karti degistirdik su kadar" demelerini bile bekliyorum. Tekrar ediyorum sira disi bir sey cikarsa lutgen bilgi vermeden ucreti onaylamayin. Hatta servisten yarin 800 lü hizmet numarasini isteyin, onlari bu hizmet belge numarasi ile takip edebiliriz. Hem boylece bilen birilerinin çağrıyı takip ettigini anlar ona gore fiyat cikartirlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ado kullanıcısına yanıt
    Söylediklerinizin hepsi doğru :)) Ben çamaşır makinemi yanlış hatırlamıyorsam 2009 yılında aldım. Regal'in fiyat konusunda iyi olduğunu biliyordum ama siz de söyledikten sonra çok mantıklı geldi.

    Çamaşır makinesini aldıklarında çıkarttıkları motoru da almışlardı. Dediğiniz gibi sorun anakarttan kaynaklanıyorsa eski motoru takarlar ve sadece anakart fiyatı isteyebilirler.

    Yarın konuştuğumda hem çamaşır makinemin durumunu sorayım hem de ücret konusunda bilgi isteyeyim, büyük ihtimal bilgileri vardır. Yüksek fiyat çıkartırlarsa hizmet numarası isteyeyim.

    Yarın ola hayrola.
  • Youtubedan indirdiğim bir video da mkv olmasına rağmen hiç duymadığım bir ses codeci vardı onu da destekledi TV.




    Ayrıca 10bit 4K video desteği de varmış. Onu da test ettim birisi sormuştu. Denk geldikçe buraya format testlerini yazarım.




    60fps Hevc formatı;





  • 43 " inc olan modelde 49 " modeli gibi mi ? A101 43 olanı mevcut çünkü @Ado
  • Verdigim bilgiler zaten 43'' icindi ama

    Tam olarak ne sordugunu anlamadim ama kasa yapilarini soruyorsan ikiside ayni, fakat yanilmiyorsam (bakmadim) 49 da mb100 şase vardi. Bunda mb120 mevcut mutlaka aralarinda fark var. Istersenjz 49 icin olan bilgilerede bakarim bir ara

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 4748495051
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.