Şimdi Ara

Hespiburada İade İptali

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
30
Cevap
1
Favori
2.024
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hepsiburadadan Plantronics BackBeat 500 Serisi Bluetooth+Kablolu kulaklık sipariş ettim.Ürün geldi açtım denedim. Fakat rahat olmadığnı fark ettim ve ertesi gün "KOLAY İADE" diye belirttikleri alandan iade işlemi için gönderi kodu aldım. Kargoya verdim ve bu gün mail atmışlar."Ürün kullanıldığı için iade reddedilmiştir". Şeklinde benim anlamadığım nokta ise ürünü açmadan ve kullanmadan nasıl iade edeceğiz. Ve ürün Cayma hakkının olmadığı bir ürün de değil. Hızlı bir şekilde iade almak için sizce ürün geldikten sonra Tüketici Hakem heyetine mi gidiyim. Yoksa Hepsiburada ile varabileceğim bir uzlaşma yolu var mı ?



  • aynı durum benim başıma geldi.

    hepsiburada'dan kulaküstü kulaklık almıştım. açıp inceledim ve malzeme kaltesini,özellikle de kablo kalitesini beğenmediğim için kulağıma takıp denemedi bile, hemen iade ettim.

    paketinde,ambalajında en ufak hasar olmamasına rağmen ürün kullanılmıştır deyip iade almadılar.

    bir kere bile kullanmadığım hatta kulağıma bile takmadığım kulaklığa kullanılmıştır dediler.

    noldu bana geri gönderdiler,ben teslim almadım geri gitti; sonra tekrar gönderdiler ben yine almadım geri gitti. bakalım bi daha gönderecekler mi.

    sonsuza kadar bu döngü sürecek gibi duruyor :)
  • Ürünü alıp Tüketici Hakem Heyetine gitseydiniz keşke hocam, ben de müşteri hizmetleri ile görüştüm ürünü açmanız bile yeterli diyor. Yani içindeki ürünü denemeden, görmeden nasıl iade edeceğiz düşünemiyorum.
  • JustCrew J kullanıcısına yanıt
    valla hepsiburada kafasına göre kural uyduruyorsa cezasını da çekecek. her gidip gelmede kargo parasını ödüyorlar. ürün elime ulaşmadığı sürece iade talebim geçerlidir. ürünü bana ulaştırmak zorundalar.

    artık işin kulaklığında filan değilim. olur da kargo ben yokken işyerime teslim ederse artık o zaman giderim tüketici hakem heyetine.

    olur da hiç teslim etmezlerse daha çok işime gelir. direkt tüketici hakem heyetine iade ettiğim ürünü aldılar paramı vermediler diye giderim.
  • Yine siz bilirsiniz ama iade talebinin geçersiz sayılmış olması (tabi onlara göre) onların iade yapmama sebepleri olabilir. Bence ürün elinizdeyken Hakem Heyetine gitseniz daha koalay olabilir zaten Hepsiburada gibi şirketler anlaşmalarından ötürü kargoya pek para ödemezler.Yalnızca sizin ödediğiniz miktar onların hesabında olduğu için ve bir süredir beklediği için bence siz zararda olursunuz.
  • JustCrew J kullanıcısına yanıt
    dostum ürünü bana teslim etmek zorundalar. ortada ürün yoksa parasını ödemek zorundalar. ben hakem heyetine gidip iadeyi reddettiler ama ürünü bana teslim etmediler dediğimde ne diyecekler ?

    kargoya 3-4 tl civarında ödüyorlar. 10 kez gidip gelse kulaklığın parası çıkıyor zaten. belki akıllanırlar.

    benim 50 liramın yıllık faizi 5 tl :) bekletseler ne olacak ...
  • Anladım hocam eğer almayı düşünen varsa umarım bu konuları görüp vazgeçer. Biz mağdur olduk bari başkaları olmasın.
  • alitaro A kullanıcısına yanıt
    Geçen iade kargo yolladım kargo ücreti 2.03 tl yazıyordu şok oldum

    Alırken 7.90 tl kargo ücreti kitliyorlar
  • İlginç! Bende daha önce çok kez ürün iade ettim. Ancak hiçbir sorun yaşamadım. Hatta bir keresinde DARK marka pc kasası alma gafletinde bulundum. Kasaya montajı yaptım. Birkaç yerini de kırdım, kesin almazlar diyordum ama aldılar ve 2 gün içinde de paramı iade ettiler. Demek ki biraz şans işi veya çalışan kişilerle (size denk gelen çalışanlar) alakalı olabilir mi bilinmez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bariso06

    İlginç! Bende daha önce çok kez ürün iade ettim. Ancak hiçbir sorun yaşamadım. Hatta bir keresinde DARK marka pc kasası alma gafletinde bulundum. Kasaya montajı yaptım. Birkaç yerini de kırdım, kesin almazlar diyordum ama aldılar ve 2 gün içinde de paramı iade ettiler. Demek ki biraz şans işi veya çalışan kişilerle (size denk gelen çalışanlar) alakalı olabilir mi bilinmez.

    kasayı kırıp iade etmişsin, kaptırdım diye burada anlatıyorsun bir de.. yazık ya.
  • Arkadaşım bahsettiğim kasa yüzünden anakartım yandı ve kırdım dediğim biri arka kart giriş kısmı mecburen, bir de ufak plastik aksamı. Yani mecburen olan şeyler. Burda anlatmak istediğim farklıydı. Konuyu başka yerlere taşıma genç kardeşim.
  • Hemen herşeye atarlanan, nedir ne değildir diye bakmadan başına gelince yaygara koparan bir nesil yetişti, vatana millete hayırlı uğurlu olsun.

    İnternetten her alınan ürün iade olmaz, bunu artık uçan kuş bile biliyor.
    Özellikle sağlık ürünleri iade olmaz, kullanıp kullanılmamasına bakılmaz bile.
    Kulakiçi kulaklık sizin kulağınıza girdikten sonra , hijyen/sağlık sebebi ile başkasının
    kulağına giremeyeceği için bu tür ürünlerin iadesi olmaz. özellikle sağlık/ kişisel bakım vs. ürünlerinin iadesi yoktur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi realgs -- 15 Ocak 2018; 9:51:55 >
  • Ben hak yememek için bir şey almadan önce defalarca araştırıyorum, bir mağazada görüyorum sonra internetten alıyorum. Yoksa alayım, iade hakkım var diye kutusunu açayım ikinci ele düşsün ve iade edeyim. Böyle sömürüye açık bir sistem olmamalı. Kulaklık gibi steril olması gereken kişisel bir ürün için iade bence de olmamalı.
  • arkdaşlar değünmiş zaten, kulaklık hijyen grubuna giren bir ürün. iade alınmaması çok normal.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: realgs

    Hemen herşeye atarlanan, nedir ne değildir diye bakmadan başına gelince yaygara koparan bir nesil yetişti, vatana millete hayırlı uğurlu olsun.

    İnternetten her alınan ürün iade olmaz, bunu artık uçan kuş bile biliyor.
    Özellikle sağlık ürünleri iade olmaz, kullanıp kullanılmamasına bakılmaz bile.
    Kulakiçi kulaklık sizin kulağınıza girdikten sonra , hijyen/sağlık sebebi ile başkasının
    kulağına giremeyeceği için bu tür ürünlerin iadesi olmaz. özellikle sağlık/ kişisel bakım vs. ürünlerinin iadesi yoktur.


    Kanunda urun gurubu ayrimi yok ve "Tüketici, cayma süresi içinde malın mutat kullanımı sebebiyle meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumlu değildir." yazmakta.

    kulaklik iade alinip imha edilecek o vakit.




  • zengier Z kullanıcısına yanıt
    evet var açın okuyun cayma hakkı geçerli değildir bunlarda kulaklık yazıyor diye hiç bakmadan kabul etmiyor iade talebini hb
  • 4 lastik aldım dün akşam beğenmedim sonra canım istemedi 1 saat sonra gece 11 de kargo verilmiş gibi işlem yapıp iade almıyorlar kargoyu teslim almayın iade ederiz diyorlar baş belası oldular.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Proprietor

    evet var açın okuyun cayma hakkı geçerli değildir bunlarda kulaklık yazıyor diye hiç bakmadan kabul etmiyor iade talebini hb

    mesaji yazmadan once yayinlanan rezmi gazate'yi inceledim zaten, boyle bir hukum goremedim. sadece oku demek yerine (belliki ben goremedim nerede yazdigini, gozumden kacti) , su madde, su paragraf derseniz daha iyi olur. varsa yanlisimiz duzeltiriz.

    -duzeltme-
    Kanunda belirtilen yonetmeligi okudum bu sefer de, ilgili duzenleme yonetmelikte mevcutmus:
    http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2014/11/20141127-6.htm

    Madde 15, ç) fıkrası : Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler.

    duzenleme ile ilgili diger hususlar da yine burada mevcut.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zengier -- 15 Ocak 2018; 14:54:45 >




  • Bariso06 kullanıcısına yanıt
    düzgün açıkla o zaman. insanlarında yaşını bilmeden genç arkadaşım diye hitap etme.belkide baban yaşındayımdır
  • Belliki sizinde yaş ileri, yazımda şahsınıza hakaret, aşağılama varmı? Yok. Tahminen öyle konuştum. Abartılacak bir
    durum yok bence. Basit bir durumda karalama yapmaya çalışıp, hoş olmayan bir muhabbete girdik malesef, üzgünüm kusura bakmayın.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.