Şimdi Ara

N11 İade Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
200
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen yıl
  • Cevaplayan Üyeler 5
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 17 saat 41 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • solokingx (3 mesaj) Kolsuz Samuray (3 mesaj) dogukanccc (1 mesaj) SimsekIndustries (1 mesaj) Guest-D50B08F8B (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (3 mesaj) Mobil (1 mesaj) Uygulama (5 mesaj)
  • @
1 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    129 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Arkadaşlar N11 üzerinden 1 adet Fakir marka filtre kahve makinesi aldım lakin bana aldığım üründen çok daha ucuz bir model olan Fakir marka filtre kahve makinesi yollandı. Ki bu makine bile ben aldıktan 10 gün sonra kargoya verildi.. 9-10 gündür de müşteri hizmetleriyle cebelleşiyorum, bildiğiniz beni oylamaya çalışıyorlar. Nasıl bu ürünü iade edebilirim? Tecrübesi olan var mı?



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



    |
    |
  • Yüzbaşı
    253 Mesaj
    satıcı ile konuştunmu ne diyor. kullanıcı yorumları felan nasıl..şikayet var a yaz derim. Bende dün sipariş vermiştim bi ürün. satıcı ürün onayı yapmayınca iptal ettim. bakalım kaç günde alacaz parayı
  • Teğmen
    129 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Hocam satıcıdan hiç ses yok, N11'i en az 6-7 kere aradım işleminiz sıraya alındı vs. diyip geçiştiriyorlar diye düşünüyorum



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    solokingx kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    253 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Kolsuz Samuray

    Hocam satıcıdan hiç ses yok, N11'i en az 6-7 kere aradım işleminiz sıraya alındı vs. diyip geçiştiriyorlar diye düşünüyorum
    Ödemeyi tamamladınmı.. Ertele deseydin. Ondan sonra satıcıya ulaşmayı dene telefon bulabiliyorsan.. Oda çözmesse n11 halledecek senin işi. N11 de çözmesse tüketici heyete şikayet edersin.. İlk satıcı ile iletişim kurmaya çalış.. Pazartesi olsun bu ara karışık ortalık



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi solokingx -- 1 Mayıs 2020; 15:20:15 >
  • Teğmen
    129 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Hocam satıcıdan zaten 10 gündür hiç bir cevap yok, bugün yine N11'i aradım 5 gündür bana talebiniz işleme alındı vs. diyorlar. Gerçekten N11'den bir daha alışveriş yapmayı falan düşünmüyorum.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    solokingx kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    76 Mesaj
    Bu devirde hala tüketici haklarının bu kadar kısıtlı olması çok can sıkıcı! 😡



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    253 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Kolsuz Samuray

    Hocam satıcıdan zaten 10 gündür hiç bir cevap yok, bugün yine N11'i aradım 5 gündür bana talebiniz işleme alındı vs. diyorlar. Gerçekten N11'den bir daha alışveriş yapmayı falan düşünmüyorum.
    Şikayetvar. Com a yaz.. Gene dönmezlerese heyete başvur kardeşim ozaman. Ekşi sözlükte üyeler yazınca arayıp çözmüşler sorunlarını.. Çünkü bi çok kişi o Tarz yerlerden yorumlara bakıp ona göre alışveriş yapıyor.. Forumda da n11 temsilcisi var sanıırm ama ne kadar faydası olur bi yaz istersen



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    3308 Mesaj
    Hesabına girerek iade talebi oluşturacaksın. Satıcıyla muhatap olmana gerek yok.
    |
    |
  • Er
    1 Mesaj
    Ben daha önceki alışverişlerimden hatırlıyorum n11 ilgileniyor direkt olarak sorununla satıcıyla irtibata geçmek biraz zaman alabilir sonuçta binlerce insan ürün satıyor binlercesi de ürün alıyor
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Instagram takipçi satın al
Pubg mobile uc
Radyo Dinle
kripto para haberleri
triple negative breast cancer
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,250
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.