Şimdi Ara

Heroes of the Storm [ANA KONU] (232. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (3 Mobil) - 1 Masaüstü3 Mobil
5 sn
4.746
Cevap
29
Favori
126.641
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 230231232233234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sroad kullanıcısına yanıt
    aynen de herhalde o olmayacak.
  • spawn3434 kullanıcısına yanıt
    hocam bence bundan çok daha ciddi bir problem var şu an o da yeni gelecek patch. stealth herolar çöp olacak, oyundan mermi sistemini falan da kaldırdılar, stratejik olarak büyük değişim yaşanacak, umarım oyun azalarak bitmez çünkü gidişat pek iyi değil şu an.
  • sroad kullanıcısına yanıt
    stealthlar bazen çıldırtıyor adamı bazen. çokta belli olacaklarını zannetmiyorum da kuleler mermi kalkacaksa nasıl olacak acaba süs yerine mi olacak gir direk takımca oyunu bitir . nasıl olacakmış kule sistemi bilgin varmı . 1 ocakta gelecekti sanırsam güncellem.
  • spawn3434 kullanıcısına yanıt
    hocam sen olayı çok yanlış anlamışsın. öyle saçma şey olur mu hiç? mermi sistemi kalktı derken artık sayısı yok anlamında yani sınırsız. ayrıca ptr patchi geldi dün, zaten ortada bir tane video da vardı, yani stealthler kesinlikle çöp olmuş durumda. beyaz bir çizgi şeklinde kabak gibi görünüyor, yetmezmiş gibi çeşitli nerfler gelmiş samuro ve novaya. rework yapalım derken heroları komple bitirmişler gibi duruyor. maçta görmek lazım tabi ama bence şu hali çok kötü olacak.

    son olarak patch 1 ocakta değil muhtemelen 6 veya 13 aralık gibi gelecek.

    edit: şurada var yenilikler ve stealth videosu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sroad -- 21 Kasım 2017; 21:19:59 >




  • sroad kullanıcısına yanıt
    mermiler için o zmn iyi olmuş. dota lol gibi . oyunlar biraz daha uzar. o durumda. gerçi mermiler bitmese bile lane ye 3 kişi bir girse kuleleri hemen indirebiliyor. bence kule healtları yükseltilse daha iyi olurdu. valla ben karşıda stealth biri olunca göremiyorum ama ben oynasam karşı taraftakiler beni kovalıyor anlamadım benim gözler bozuk yada onların gözleri daha iyi yada ayarlardanmı bi şey var anlamış değilim :)gelsin bakalım patch ne olacak.
  • spawn3434 kullanıcısına yanıt
    hocam kule olayı bence kötü oldu. sınırsız yerine mermi sayısını ve yenilenme hızını artırabilirlerdi. bu sistem oyuna stratejik derinlik katıyordu diye düşünüyorum ve diğer oyunlardan farklı olması da iyi bir şeydi bence.

    onun dışında eğer görünmez heroları göremiyorsanız ya düşük ayarda oynuyorsunuz ya da dikkatsiz oynuyorsunuzdur. aklıma başka bir açıklama gelmiyor doğrusu. bence şu haliyle bile takip etmesi gayet rahatken yeni haliyle görünmez hero diye bir kavram artık yok diyebiliriz.
  • sroad kullanıcısına yanıt
    kule gelsin bakalım nasıl olacak, deneyip bakmak lazım artık. şu afk spam playerler den sonra soğudum zaten. player lvl olsa daha iyi olurdu. team lvl çok sorunlu 1 kişi çok etkiliyor .ayarlarım ultrada . belki ışık ayarlarından oynama ile belli oluyorsa iyice denemek gerekir.
  • spawn3434 kullanıcısına yanıt
    hocam ben ekstra bir değişiklik yapmadım, sadece ultraya ayarladım ve vsync açtım. aa gerek görmediğim için kapalı tutuyorum. bu ayarlarla gayet net seçiliyor. siz göremiyorsanız belki bir ihtimal monitörle alakası olabilir ya da dikkatsiz oynuyorsunuzdur. şu anki hali gayet net takip edilebiliyor çünkü. tabi arada gafil avlanmak normal zaten o kadar da olsun o heroların amacı bu yani. yeni haliyle bu da tamamen kalkacak ve oyundaki 4-5 hero çöp olacak.
  • sroad kullanıcısına yanıt
    Bugün syncyı. Açtım baktımda yine bende sorun var herhalde bugün oynadım karşıda lunara vardı adam nasıl görüyor beni anlamadım hala durduğum yerde bile adam beni gırebılıyırdu resmen. Bende sorun var herhalde :))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sroad

    hocam ben ekstra bir değişiklik yapmadım, sadece ultraya ayarladım ve vsync açtım. aa gerek görmediğim için kapalı tutuyorum. bu ayarlarla gayet net seçiliyor. siz göremiyorsanız belki bir ihtimal monitörle alakası olabilir ya da dikkatsiz oynuyorsunuzdur. şu anki hali gayet net takip edilebiliyor çünkü. tabi arada gafil avlanmak normal zaten o kadar da olsun o heroların amacı bu yani. yeni haliyle bu da tamamen kalkacak ve oyundaki 4-5 hero çöp olacak.

    İyide adam resmen önünde durup blokluyor adamı ve hala invis bu mu normal olan?

    Giriyor Base içine gezip duruyor bu mu normal?

    Elbette ki bazı ayarlamalar yapacaklar
    çünkü saçmalık
    fizik kurallarınıda bu kadar çiğnemenin manası yok azcık da olsa belli bir gerçeklik olayı olması lazım.Görünmezlik kısmı sınırlı olmalı süreli veya o tip kısıtlamaları olması lazım




  • mczaga kullanıcısına yanıt
    hocam öyle bb yiyorsan tek yapman gereken oraya skill atmak. ayrıca oyunu iyi takip eden birisi invisleri gayet rahat görebiliyor. hatta öyle maçlar oluyor ki karşıda reveal talenti olan kimse yokken bile invis oynamak işkence olabiliyor. zaten şu an sadece qm oynayanları bir kenara koyarsak draft olan unranked ve ranked modlarla invisler ancak en sonda falan sürpriz olarak picklenebiliyor. yani zaten oynamak için bir ortam olması gereken herolar. gidip de bu heroların en büyük özelliğini çöp edince oyunda hiçbir yerleri kalmayacak bariz bir şekilde. bu da oyuna zarar verir. adamların amacı yeni başlayanlar kanser olmasın ve qm'ye denge gelsin ama ranked kısmını hiç düşünmüyorlar sanırım. qm'ye denge getireceklerse bir mod eklesinler invisler seçilemesin o zaman.

    ayrıca ben true sight olayıyla ilgili bir şey dediğimi hatırlamıyorum. o konudan ben de memnunum adam tabi ki fortun kıyısında gezemesin. bu yenilik yerinde olmuş. eğer varsa bunu eleştiren bir mesajım bulup yüzüme vurabilirsiniz, eleştirdiğimi gerçekten hatırlamıyorum, eleştirdiysem de fikrim şu an tamamen değişmiş durumda.

    ayrıca görünmezliğin süreli olduğu heroları da görüyoruz. mesela samuro neredeyse hiç oynanamıyor. cooldownlar çok fazla olduğu için bir kere bozuldu mu etkisiz kalıyor. ha garip bir şekilde %54 win rate'i olan bir hero, onu ben de çözebilmiş değilim ama sürekli team league atan biri olarak, plat- diamond-master seviyesinde çok nadir gördüğümü söyleyebilirim. 400 kusur maç attım bu sezon toplasam 10 kere falan görmüşümdür diye hatırlıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sroad

    hocam öyle bb yiyorsan tek yapman gereken oraya skill atmak. ayrıca oyunu iyi takip eden birisi invisleri gayet rahat görebiliyor. hatta öyle maçlar oluyor ki karşıda reveal talenti olan kimse yokken bile invis oynamak işkence olabiliyor. zaten şu an sadece qm oynayanları bir kenara koyarsak draft olan unranked ve ranked modlarla invisler ancak en sonda falan sürpriz olarak picklenebiliyor. yani zaten oynamak için bir ortam olması gereken herolar. gidip de bu heroların en büyük özelliğini çöp edince oyunda hiçbir yerleri kalmayacak bariz bir şekilde. bu da oyuna zarar verir. adamların amacı yeni başlayanlar kanser olmasın ve qm'ye denge gelsin ama ranked kısmını hiç düşünmüyorlar sanırım. qm'ye denge getireceklerse bir mod eklesinler invisler seçilemesin o zaman.

    ayrıca ben true sight olayıyla ilgili bir şey dediğimi hatırlamıyorum. o konudan ben de memnunum adam tabi ki fortun kıyısında gezemesin. bu yenilik yerinde olmuş. eğer varsa bunu eleştiren bir mesajım bulup yüzüme vurabilirsiniz, eleştirdiğimi gerçekten hatırlamıyorum, eleştirdiysem de fikrim şu an tamamen değişmiş durumda.

    ayrıca görünmezliğin süreli olduğu heroları da görüyoruz. mesela samuro neredeyse hiç oynanamıyor. cooldownlar çok fazla olduğu için bir kere bozuldu mu etkisiz kalıyor. ha garip bir şekilde %54 win rate'i olan bir hero, onu ben de çözebilmiş değilim ama sürekli team league atan biri olarak, plat- diamond-master seviyesinde çok nadir gördüğümü söyleyebilirim. 400 kusur maç attım bu sezon toplasam 10 kere falan görmüşümdür diye hatırlıyorum.

    Bir kere invis herosu oynanışı Very Hard olması gerekirdi bakıyoruz hiç biri değil hatta Nova Medium

    Evet biz biliyoruz nasıl invisin görünür olduğunu 2 yıldır oyundayım

    QM dengesi HL TL dengesi denen şeyler saçmalık Hero Herodur oynanışı farketmez

    Demin HL oynuyorum adam invis bozulmasın diye combat'a girmiyor bütün takımın ölmesini bekliyor sonra dalacak millete
    DOTA kafası ile oynuyor bu HOTS'a girip invis herosu alanlar oyunu resmen satıyorlar alma dememize de bakmıyor sistem o da ayrı bir saçmalık ta.

    İnvis heroları komple çöp olsun farketmez bir kere ortalama oyuncuların gerçeklik ile bağlantısı kurulması lazım öteki türlü eğlenemezsin bu bir saptanmış gerçektir.




  • Oyunu birakmamdaki en buyuk sebeblerden biri olan kamera yakinligini sonunda duzeltiyorlar.

    Oyundaki cevre , renk ve hero ayrisimina bisey yapmislarmi goremedim. Buyuk sorunlardan biridir!



    Bu oyun 3-4 senede ya adam olacak yada kapanip gidecek (ki gonlum kapanmasindan yana) suan hala kalan kucuk bir kitle varsa. Oyunun warcraft kahramanlarinin populerliginden yararlandigi icindir. O efsane kahramanlar ,cizimler olmasa bu berbat oyun buraya bu zamana kadar gelmesi bile mucize olurdu.



    Blizzard kendi urunlerini sonuna kdar somurmekte kullanmakta ozgur tabiki. Ama oyunun dinamikleri en bastan yanlisti... biz cok hevesle basladik . Her defasinda sans verdik. Farkli dedik .gelisecek dedik... ama oyun akip gitmedi,bizi alip goturmedi...

    Npc gibi hissettirmekten daha fazlasi olmadi. Pve oyunlarinda haritanin questlerini yapiyormusuz gibi ordan oraya kostuk. Killerin bir onemi yok. Item yok. Skiller degersiz. Oyun cok casual...

    Soylenecek cok sey varda neyse...



    Forumda bile eski o hevesli gunler geride kalmis gibi.

    Ben daha fazla bu guzel karakterlerin (illidan arthas ....) heba olmasini istemiyorum. Dota2 yada lol oyuncusu degilim. W3deki battlenet zamanlarini cok ozluyorum...

    Oyunun gercek sahibi , kurucusu icefrog dan once bir arkadas vardi. Heroesofthestormun ekibinde mi bilmiyoeum. Ama classic dotayi ilk kurucuya verip sadece gercek bir remasteradla bile cikarsa su casual (hos)dan daha iyi olacaktir...

    Blizzard Zorlama be kardeş zorlama. Marjinallige gerek yok. Sen bu oyun turunun ilk sahibiydin ,kimseyi kopyalamis olmayacaktin...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mczaga kullanıcısına yanıt
    heroların üzerinde yazan zorluk seviyelerini çok gerçekçi bulmuyorum ben. sonuçta kişiye göre değişir. orada hard yazan bir heroyu ben çok rahat oynayabilirim veya medium yazanda zorlanabilirim. o seviyeler ayırıcı bir sebep değil bence.

    qm hl tl dengesi saçmalık falan değil. birinde draft yok, diğerinde draft var. heronun oynayışı gayet de fark eder. hatta sadece oynayışı değil, talentler ve duruma göre o heronun yanında olması gereken herolar bile fark eder. çok talihsiz bir yorum olmuş bu.

    rankedda bu satma olayı hep oluyor. birinin bunu yapması için invis hero almasına da gerek yok. kelthuzad veya genji gibi zor bir heroyu seçmesi de gayet yeterli, yani doğrudan invis heroları suçlamaya gerek yok ama oyundaki rus kitle özellikle invis seçip beceremedikleri için bu konuda size katılıyorum. yine de bunun önüne geçmenin yolu invisleri bozmak olmamalı diye düşünüyorum.

    invis heroların çöp yapılma sebebi ortalama oyuncular falan değil, bence tamamen yeni başlayanlara yönelik bir hareket. tabiri caizse noob oyuncular zorlanıp da kaçmasın diye böyle bir sistem geliyor anladığım kadarıyla. ben görünüşten memnun değilim ama umarım ileride iyi ki gelmiş bu sistem deriz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hayansame

    Oyunu birakmamdaki en buyuk sebeblerden biri olan kamera yakinligini sonunda duzeltiyorlar.

    Oyundaki cevre , renk ve hero ayrisimina bisey yapmislarmi goremedim. Buyuk sorunlardan biridir!



    Bu oyun 3-4 senede ya adam olacak yada kapanip gidecek (ki gonlum kapanmasindan yana) suan hala kalan kucuk bir kitle varsa. Oyunun warcraft kahramanlarinin populerliginden yararlandigi icindir. O efsane kahramanlar ,cizimler olmasa bu berbat oyun buraya bu zamana kadar gelmesi bile mucize olurdu.



    Blizzard kendi urunlerini sonuna kdar somurmekte kullanmakta ozgur tabiki. Ama oyunun dinamikleri en bastan yanlisti... biz cok hevesle basladik . Her defasinda sans verdik. Farkli dedik .gelisecek dedik... ama oyun akip gitmedi,bizi alip goturmedi...

    Npc gibi hissettirmekten daha fazlasi olmadi. Pve oyunlarinda haritanin questlerini yapiyormusuz gibi ordan oraya kostuk. Killerin bir onemi yok. Item yok. Skiller degersiz. Oyun cok casual...

    Soylenecek cok sey varda neyse...



    Forumda bile eski o hevesli gunler geride kalmis gibi.

    Ben daha fazla bu guzel karakterlerin (illidan arthas ....) heba olmasini istemiyorum. Dota2 yada lol oyuncusu degilim. W3deki battlenet zamanlarini cok ozluyorum...

    Oyunun gercek sahibi , kurucusu icefrog dan once bir arkadas vardi. Heroesofthestormun ekibinde mi bilmiyoeum. Ama classic dotayi ilk kurucuya verip sadece gercek bir remasteradla bile cikarsa su casual (hos)dan daha iyi olacaktir...

    Blizzard Zorlama be kardeş zorlama. Marjinallige gerek yok. Sen bu oyun turunun ilk sahibiydin ,kimseyi kopyalamis olmayacaktin...

    Kamera düzeltilmesi iyi oldu gerçekten Li Ming gibi heroların gerçek performansı o andan sonra daha iyi anlaşılacak

    Bu oyun öncesine göre iyi yerlere vardı daha da varacak Evet ben sırf Hero çizimleri ve sesleri için DoTa 2 rezilliğinden HOTS'a başladım amma velakin bu oyun tüm bu düşündüklrimden fazlası.

    Kill'in bu oyundaki önemi tüm MOBA'lardan daha önemli.İtem olmaması da beni bu oyuna başlatan sebeplerden bir tanesidir.Skiller değersiz derken neyi ettiğini anlamadım nasıl değersiz Skiller için Heroları banlıyor Heroları seçiyorubz.

    Nasıl bir hebadan söz ediyorsun?Oyunun gerçek sahibi Icefrog MOBA demek istedin sanırım bu HOTS Tam olarak MOBA değil o bilenen DOTA 1-2 anlamında

    Casual tabirini de anlamadım

    Kimseyi nasıl kopyalıyor?Kendi Kendine konuşur gibi yazmışsın kardeş




  • mczaga kullanıcısına yanıt
    Kamera konusu çok ciddi bir problemdi, farkına anca varabildiler.
    Oyunda odaklanma sorunu yaşıyormusunuz merak ediyorum, çünkü çevre ve kahraman tasarımları çok ayrışmıyor...

    Kill ilk 10dk da hiç bir önemi yoktu ben oynarken. Şimdi nasıl bilmiyorum. Oyun ilk çıktığında çok fazla bir beklenti vardı, 1 sene boyunca, istediğimizi 4 arkadaş hiç bir zaman bulamadık ve ciddi anlamda blizzarda kızarak bıraktık. (İSTEDİĞİMİZ, Aradığımız DOTA DEĞİLDİ)[ama artık öyle]

    Skillerin değersizliğini anlatabilir miyim bilmiyorum ama (kabaca!!!), raynorun penetrion 10saniyede bir vuruyorsun,10 saniyede inspire basıp duruyorsun. koskoca illidan creplerin üstünde zıplıyorda ne damage vuruyor belli değil, geri dönüşü çok ağır hantal, başlarda çok can sıkıcı...

    Oyun da tek başına bazen bir hiçsin. Her şeyi ekiple yapmak zorundasın ve haritanın görevleri her şeyden önemli,bizde her şeyi bırakıp görev yapmak için ordan oraya koşturyoruz. Binek kısmı ise yine başlarda farklı güzel bir düşünce diye düşündük, vay be blizzard farkını koymuş dedik de. Bir süre sonra fena sıkıyor , çok zorlama bir yenilik dedirtiyor...

    {bunlar oyunun temel dinamikleri ve bu özellikler hoşuna gitmediyse oyunu oynamazsın olur biter diyebilirsiniz... (haklsınızda) [ki söyleme şeklide çok önemli ya neyse]}

    AMA Heba oluyor dememde buradan geliyor. Blizzard o elindeki meşhur karakterlerle daha İYİ bir oyun yapabilirdi. Güzelim kahramanlar güncel grafiklerle, yeni detaylı modellemeleriyle, çok hoş güzel duruyorlar, ama BU OYUNLA HEBA OLMUŞLAR...

    Bu konuda pek tartışmak istemiyorum ama dota1'i ilk oluşturan yanlış hatırlamıyorsam wow yazılımcılarından biriydi, daha sonra belli bir seviyeye getirdikten sonra icefrogla beraber devam ettirdiler, sonra icefroga bıraktı vs...

    Kopyalama konusu şöyle anlatayım kardeşim, blizzard 'dota all star' dedi, 'blizzard dota' dedi, starcraft oyunun alt yapısını kullanarak remestered dotaclassic yapıyordu belkide. Skiller itemler falan vardı. Sonra bu proje rafa kaldırıldı ve bu oyunu yaptılar, dotayı BİRE BİR KOPYALAMAK İSTEMEDİLER. Yeni bir şeyler denediler , olmadı ama bunu zorla oldurmaya çalışıyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hayansame -- 5 Aralık 2017; 9:30:6 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hayansame

    Kamera konusu çok ciddi bir problemdi, farkına anca varabildiler.
    Oyunda odaklanma sorunu yaşıyormusunuz merak ediyorum, çünkü çevre ve kahraman tasarımları çok ayrışmıyor...

    Kill ilk 10dk da hiç bir önemi yoktu ben oynarken. Şimdi nasıl bilmiyorum. Oyun ilk çıktığında çok fazla bir beklenti vardı, 1 sene boyunca, istediğimizi 4 arkadaş hiç bir zaman bulamadık ve ciddi anlamda blizzarda kızarak bıraktık. (İSTEDİĞİMİZ, Aradığımız DOTA DEĞİLDİ)[ama artık öyle]

    Skillerin değersizliğini anlatabilir miyim bilmiyorum ama (kabaca!!!), raynorun penetrion 10saniyede bir vuruyorsun,10 saniyede inspire basıp duruyorsun. koskoca illidan creplerin üstünde zıplıyorda ne damage vuruyor belli değil, geri dönüşü çok ağır hantal, oyun yavaş demiyorum, başlarda çok can sıkıcı...

    Oyun da tek başına bazen bir hiçsin. Her şeyi ekiple yapmak zorundasın ve haritanın görevleri her şeyden önemli,bizde her şeyi bırakıp görev yapmak için ordan oraya koşturyoruz. Binek kısmı ise yine başlarda farklı güzel bir düşünce diye düşündük, vay be blizzard farkını koymuş dedik de. Bir süre sonra fena sıkıyor , çok zorlama bir yenilik dedirtiyor...

    {bunlar oyunun temel dinamikleri ve bu özellikler hoşuna gitmediyse oyunu oynamazsın olur biter diyebilirsiniz... (haklsınızda) [ki söyleme şeklide çok önemli ya neyse]}

    AMA Heba oluyor dememde buradan geliyor. Blizzard o elindeki meşhur karakterlerle daha İYİ bir oyun yapabilirdi. Güzelim kahramanlar güncel grafiklerle, yeni detaylı modellemeleriyle, çok hoş güzel duruyorlar, ama BU OYUNLA HEBA OLMUŞLAR...

    Bu konuda pek tartışmak istemiyorum ama dota1'i ilk oluşturan yanlış hatırlamıyorsam wow yazılımcılarından biriydi, daha sonra belli bir seviyeye getirdikten sonra icefrogla beraber devam ettirdiler, sonra icefroga bıraktı vs...

    Kopyalama konusu şöyle anlatayım kardeşim, blizzard 'dota all star' dedi, 'blizzard dota' dedi, starcraft oyunun alt yapısını kullanarak remestered dotaclassic yapıyordu belkide. Skiller itemler falan vardı. Sonra bu proje rafa kaldırıldı ve bu oyunu yaptılar, dotayı BİRE BİR KOPYALAMAK İSTEMEDİLER. Yeni bir şeyler denediler , olmadı ama bunu zorla oldurmaya çalışıyorlar.


    Ancak farkına varmıyor aha bir şey yaptık demek için bekletiyor adam Blizzcon için.

    Kill'in her zaman önemi var 1.dakika dan son dakikasına kadar burada ne anlatmak istiyorsun hala anlamış değilim.
    4 arkadaşınız neyi aradı bilmiyorum Blizzard bu oyunu tam anlamı ile E-Sport için yarattı en başından itibaren DOTA serisi Futbol maçı ise HOTS Basket maçıdır benim kendi fikrimdir
    daha fazla aksiyon
    daha fazla bir birini yakalama şansı
    Bir hata da bir bakmışsın yenilmişsin evet bu oyun böyle bir oyun işin açıkçası DOTA ve diğer Türü MOBA lar ile birebir karşılaştırmak yanlış olur benim kendi kanaatım bu yönde

    Skill değersizliğinde ne istiyorsun tam olarak?Keza anlattığından bir şey anlamadım Illidan fırsatını yakalamayı bekleyip sıra ile seri kill alabilen bir hero Creep de iyi olmayabilir amma velakin Mercanierslerde öyle mi?2017 HOTS Panellerini sıra ile izlersen oyunda skill Hero reworklerinin ne sıra ile ve sıklıkla yapıldığını göreceksin.

    Haritanın durumuna göre kullanılan taktiklere göre değişken bir durum tek başına hiç olma durumu Hangi oyuna göre karşılaştırma yapıp da eleştiri getiriyorsun E-Sport için yapıldığını daha önce belirtmiştim.

    Ben bu oyun tam oldu demiyorum elbette daha da geliştirilecektir Grafik kısmına da bir ayar gelir
    Sanırım gelince ne fark istenmiş bende anlamış olurum şu anda bir şey anlamadım HEBALIK kısmında.

    DOTA 1 ve 2 bana hitap etmedikleri için Kill Streak İtem ve Farm sisteminden ötürü buna yazmayı düşünmüyorum zaten
    Ha DOTA 2 'de orjinal herolar olsaydı hangisi tercih ederdim yine HOTS çünkü oynama basitliği ve bir o kadar zorluğu içinde barındırıyor.

    Kopyalama elbette olacak bence olmalı da orjinal fikirlerde olacak ve olmalı da bu ikiside benim gözümde sıkıntı değil
    Fakat Herolar Blizzard'ın malı madem Kopyalama var DOTA 2 komple Kopya bana göre

    Merak etme bir sıkıntı olduğu görülürse Blizzard DOTA 2 'den daha iyi DOTA 2 yapar ahanda oynayın diyebilir benim gözümde ve hiç bir hak da geçmez ve ya tam tersi biz yapmadık deseler bile gözümde sıkıntı oluşturmaz 2 yıldır 1 TL bile ödemedim ve eğleniyorum isteyen istediği kadar ağlasın kimseyi zorla oynatamazsın bir oyunu üstüne para vermen lazım.

    Bu konuda Blizzard sonuna kadar haklı bana göre Heroların oluşturduğu bu oyunda asıl mal ve fikir sahibi Blizzard'dır.Ben hiç bir oyunda Bir Mod'un Sahibinin izni dışında bu şekilde Ticari bir mal olarak satıldığına şahit olmadım




  • Hots Moba oyunu değil beyler dota 2 ve lol ile kıyaslamayın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • - Beta süresinden beridir HotS oyuncusuyum.
    - HotS'un en temel sorunu Blizzard'ın moba'ya çok çok fazla derecede PvE objeleri eklemesidir.
    bu hots'un farkı ancak oyuncuları pve'ye zorlaması da gerçekten can sıkıcı malesef.
    - item olmayıp talent sistemi olması çok farklı ve güzel.
    - fakat yine oyunda wow'dan gelen "healer" kavramı maalesef kötü. diğer moba'larda support demek sadece healer değildir. ancak hots'da maalesef takımda healer olmazsa olmaz.
    - Oyunda kulelerin fort'ların çok kolay yıkılabilmesi, oyun süresinin bazen 11dk olması da eksi denilebilir.
    - hots'da sürekli crep kesmek, last kill, item derdi yok bu da bir artı.
    - sonuç olarak; HotS beklenilen heyecanı ve oyunu karşılayamadı bence. daha saf bir Moba tecrübesi olmasını yeğlerdim.
  • Bende büyük umutlarla betasını denemiştim ve bir süre daha oynayıp bırakmış birisiyim. Açıkçası şu oyun moba türünde alternatif oyun arayışında olanların ilgisini çekebilecek bir oyun değildir. Aynı zamanda blizzard ın da böyle bir amacı olduğunuda düşünmüyorum. Benim düşüncem çekirdek wow oyuncularının veya ucundan kenarından deneyip birazda lore a hakim wow gönüllülerinin vakit öldürmesi ve birazda eğlenmeleri amacıyla çıkartılmış yarı moba yarı rpg türünde bir garip oyundur. Oynayanlara saygı duyuyorum fakat ne yazık ki öyle üzerinde çok konuşulup kafa patlatılacak kritiği yapılacak kayda değer bir oyun değildir...
  • 
Sayfa: önceki 230231232233234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.