Şimdi Ara

Her Peugeot AdBlue Sorununun Yaşayacaktır (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
298
Cevap
10
Favori
71.375
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
57 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • eee pamuk eller cebe. türkiyede yaşıyorsanız kaz yolunmayı normal karşılamanız lazım.
  • hocam adblue sorunu psa larda çok yaygın ama diğer markalarda da aynı problemi sık sık görüyorum. daha tam geliştiremediler bence bu sistemi. ford,fiat,nissan bunlarda da aynı sorunları yaşayanları duydum
  • command_4 kullanıcısına yanıt
    1 ekim 2019 sonrası 6d-temp emisyon normuna sahip multijet motorlu araçlarda da SCR sistemine geçildi.
  • command_4 kullanıcısına yanıt
    yeni araçlar e6 hocam ve hepsinde adblue var bayide incelediğim kadarıyla(1.3-1.6)
  • bericdondarrion kullanıcısına yanıt
    yıllar önce euro4 1.3 multijet puntom vardı. çok güzel günlerdi :)

    basit tabir ile mis gibi araçlara çiş koyacağız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi command_4 -- 10 Temmuz 2020; 15:23:23 >
  • Ben gecen sene yaşadım bu depo sorununu (2015 model). İlk verdikleri fiyat 4600, anlaştığımız fiyat 1460 oldu. Araştırdığım kadarıyla yeni depolarda çok sorun çıkmıyor. 3008 grubunda ücretsiz yaptıran da çok tüm parayı ödeyen de.

    Tüketim olarakta 1.6 bluehdi olanlar depo doldurulunca (17lt) iki bakım arası yetiyor fakat 10 litre doldurun diyorlar.
  • İnanılmaz bir politikaları var işte kimden ne koparırlarsa. Sesimizi çok çıkarmak lazım!!!
  • fractal design kullanıcısına yanıt
    5 senedir d4d kullanıyorum bir kere bile sıkıntı yaşamadım . Beğenmediğin atmosferikte en çok tutulan atmosferik

    Sizin gibilere mustehak böyle masraflar 😂
  • 36 bim km kullandım ben hiç sorun yaşamadım valla
  • Melodychups M kullanıcısına yanıt
    İlk sahibi hep aynı servise gitmiş, onun başına gelse büyük ihtimalle ücretsiz hallolacaktı. Ben alır almaz fren disk-balatalarini değiştim serviste, kaydım oldu, kaydım olmasa belki 4000in altına inmeyecekti. Tabi tahmin bunlar.

    Bir de servis sıkıştırdı onay vermezsen sıradan çıkar, bugün yapılmaz diye (sehirdisina gidecegimi biliyorlardı). Emanet araba bulma şansım vardı, kalsın istedigi kadar dedim, olmasa mecbur verecektik parayı.
  • seneye de adblue'nin çalışmasını kontrol eden başka bir depo ilave ederler, adblue'nin zartblue'si olur. bu nedir arkadaş dizel binek arabaları kamyona çevirdiler. ayrıca kullanıcı hatası demekte ne oluyor, napıyorlar depoya rakı mı koyuyorlar teyy allahım.
  • Benzer sorunu yaşamıştım. Serviste değişti depo. Sanki, sadece depo kapağı sorunlu, değiştirince hava alması düzeliyor sorun halloluyor. diye birşeyler duymuştum piyasada.
  • ben olsam kesinlikle iptal ettirirdim. memlekette bi dünya 25 yaşında emisyon nedir bilinmezken üretilmiş araç varken sırf aracım yeni diye düzenlemelere ben uyacağım ama diğer herkese serbest. bu zaten başlı başına adaletsizlik, adaleti devlet sağlamadığında zaten halk sağlar sıkıntı yok her türlü.
  • Dizel pismanliktir.
    Tasarruf ettigini sanarsin bir arizada hepsini fazlasiyla geri alir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: command_4

    yıllar önce euro4 1.3 multijet puntom vardı. çok güzel günlerdi :)

    basit tabir ile mis gibi araçlara çiş koyacağız.
    E4 1.3 mjet var. Euro4 candır.
  • WSniper10 W kullanıcısına yanıt
    Al işte bir alakaya maydonoz cevap daha.
    Öncelikle peugeot veya opel aracım yok. Yani bluehdi motorlu aracım yok.
    Sonrasında D4D denen leşinle mutluluklar dilerim. Bir sorun yaşamadığını söylemişsin. Multimode Otomatiğinin her vites değiştirişi bir sorun. Aracın otomatik değil sanırım. Otomatikse hep 1 ile gidiyorsundur sorun yaşamamak için. O motorun kronik yağ eksiltmesi hakkında yüzlerce forum bulabilirsin. Benim bizzat tanıdığım biri de yıllarca servisle kavga dövüş etmekten yıldı sattı kurtuldu. Ne az yakar ne de atiktir o motor. Başarılı bir motor olsaydı emin ol devam ettirirdi hybridin yanında.
    1.6 motorun tutulmasına gelince saçma sapan vergi sistemi ve lpg uyumlu olması o motoru öne çıkartıyor. Yoksa hiç de ekonomik bir motor değil. CVT şanzıman da hem performansı düşürüyor hem sürüş zevkini bitiriyor. Bakım aralığının 10 bin olması da diğer bir eksi.
    Neyse çok dağıttık konuyu arkadaşlar kusura bakmayın.

    Ben merak ediyorum aynı motoru kullanan opel modellerinde böyle sorun yaşayan var mı?




  • Bu sorun adblue olanlarda sıklıkla rastlanıyor. Ve servis bakımlı ise ücretsiz sadece işçilik alarak değişim yapıyorlar. Size o fiyatları telaffuz etmeleri çok etik değil.
  • Yaşarsam direk iptal ederim.

    Pencüse

    Severler adblue yu

    Gencüse
  • Benim bu konudaki öngörüm, tankın pompası entegre bir sistem ve seviye belli bir noktanın altına düşünce sağlıklı pompalama yapamıyor ısınıyor ve yanıyor. Sonra serviste bu pompayi değiştirmek yerine komple yakıt tank sistemini değiştiriyor. Şayet olay bu kadar basit ise pompa elektriğini besleyen kabloya bir anahtar takılır ve sürücü bazı noktalarda pompayi deaktif edebilir.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.