Şimdi Ara

Hepsiburada Monitör iade Rezilliği (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
107
Cevap
0
Favori
7.634
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2 gun once vatan bilgisayar a iade ettiğim monitor un iadesi 2 gün icerisinde koşulsuz iadesi kabul edilmiş.iade ederken sıfıra yakın şekilde tekrar paketlemeniz ve ölü pitsel veya ışık sızması var.burda surda sorun var dememeniz.kosulsuz iade ediyorum deyin olsun bitsin.sorun var derseniz servise gonderiyorlar.ve garanti sureci basliyor.
  • TulparHAN kullanıcısına yanıt
    Amazon'da listemdeki ürünlerden üçünü bulabildim. fiyat konusunda daha ucuz. Asus monitörleri bulamadım.
    Hepsiburada Monitör iade Rezilliği
    Hepsiburada Monitör iade Rezilliği




  • amazon diyorsunuz iyi hoşta hic çeşit yok hocam.amazonun tr de daha gelişmesi icin en az 2 yılı var daha.
  • Amazon.de den PC parçası alabilirsiniz



    Monitörü Amazon.com.tr veya hepsiburada dan alın



    Amazon.de iki yıl değişim iade garantisi veriyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TulparHAN

    Amazon.de den PC parçası alabilirsiniz



    Monitörü Amazon.com.tr veya hepsiburada dan alın



    Amazon.de iki yıl değişim iade garantisi veriyor
    valla hocam amazon.de de cok buyuk sıkıntılar var.asla bi amazon.com degil.kalite ve musteri hizmetleri anlamında.heleki son zamanlarda gumruk sorunu cok cıkıyor amazon.de de.ama amazon.com dan ucak al hiç bişey olmaz.kalite ust seviye.
  • Amazon.de den 1.5 sene önce aldığım psu da ufak bir problem oldu değişim yapmak istediler ama gönderiye kapatılmış ilgili arkadaş ürününüzün 8.5 yıl RMA garantisi var isterseniz siz ürünü bize iade edin paranızı verelim veya ürün sizde kalsın biz size paranızın %40'ını iade delim siz istediğiniz zaman Corsair RMA ya ürünü gönderip değişim yaptırın dedi.

    Bende para iadesini seçtim ürünü de en kısa zaman içerisinde corsair e göndereceğim.

    Gümrük ile ilgili en ufak bir problem yaşamadım.

    Garanti konusunda cidden çok iyiler ben tavsiye ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TulparHAN

    Amazon.de den 1.5 sene önce aldığım psu da ufak bir problem oldu değişim yapmak istediler ama gönderiye kapatılmış ilgili arkadaş ürününüzün 8.5 yıl RMA garantisi var isterseniz siz ürünü bize iade edin paranızı verelim veya ürün sizde kalsın biz size paranızın %40'ını iade delim siz istediğiniz zaman Corsair RMA ya ürünü gönderip değişim yaptırın dedi.

    Bende para iadesini seçtim ürünü de en kısa zaman içerisinde corsair e göndereceğim.

    Gümrük ile ilgili en ufak bir problem yaşamadım.

    Garanti konusunda cidden çok iyiler ben tavsiye ederim.
    hocam amazon.de den monitor alırsam hafta ici. bir sorun olursa yardımcı olurmusun.geri gonderimde filan.
  • TulparHAN kullanıcısına yanıt
    Aynen 14 gün dolmadan biZde böyle iade ettik ne halt yiyorlarsa yesinler

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba Amazon Almanya dan alırsan ben yardımcı olurum ama Monitörü Türkiye den Alman daha iyi çünkü monitör sorunlu olabilir
    Ama Amazon Almanya dan alırsanda problem çıkarsa iade alırlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TulparHAN

    Merhaba Amazon Almanya dan alırsan ben yardımcı olurum ama Monitörü Türkiye den Alman daha iyi çünkü monitör sorunlu olabilir
    Ama Amazon Almanya dan alırsanda problem çıkarsa iade alırlar
    turkiye de cesit yok hocam.istediğimiz modeller gelmiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Esnaf_TV -- 26 Ocak 2019; 13:58:44 >
  • Hocam monitör panelleri en çok sıfır üründe arızalı çıkma ihtimali olan ürünlerdir, Amazon Almanya dan alırsanız ve arızalı çıkarsa Amazon siz isterseniz ürünü iade alır veya değişim yapar.

    Değişim işlemi için önce amazon size yeni ürünü gönderiyor, yeni ürün tarafınıza ulaştıktan 30 gün içerisinde siz eski ürünü amazona gönderiyorsunuz. İade işleminde Gümrük ve Nakliye bedelleri amazon tarafından karşılanıyor. Mesela siz monitör geri gönderimine 300 tl nakliye bedeli öderseniz faturasını Amazon.de müşteri hizmetlerine mail atıyorsunuz onlar size nakliye bedelini iade ediyorlar.

    Amazon.de den alsanız da sorun olunca hiç sıkıntı olmaz hem ürününüz 2 yıl Değişim/İade garantisi var.

    Ben Corsair PSU aldım 1.5 sene önce ufak bir arızası oldu Amazon değişim yapmak istedi ama ürün Türkiye gönderimine kapatılmış bu nedenle değişim yapamadılar. Bana 2 teklif sundular.

    1. Teklif ürünü iade edin 255 Euro geri size ödeyelim
    2. Teklif ürün sizde kalsın 100 Euro geri size ödeyelim + ürününüz Corsair RMA tarafından toplam 10 yıl olmak üzere 8.5 yıl garantili, isterseniz biz 100 Euro iade edelim siz Corsair RMA ya ürünü göndererek değişim yaptırabilirsiniz.

    Ben 2. seçeneği seçtim. Şimdi Türkiye de hangi firma bunu yapar ? Türkiye den Ekran kartı aldım çok ses çıkıyor garanti kapsamında değişim istedim adamlar kesin değişir demiyorlar ve 30 gün bekletiyorlar ama Amazon.de ürün problemli bozuldu diyince sizin onlara söylediğinize güvenerek değişim,iade yapıyor.

    Ben artık Türkiye den pek ürün almıyorum genelde Amazon.de den alıyorum.

    2 Monitör alacağım bakalım ama Türkiye amazondan alırım Ölü Piksel ve çıkarsa almanya falan göndermek ile uğraşmak pek istemiyorum.

    Monitörler Color Banding,Ölü piksel vs çıkma ihtimali normalde biraz yüksek hani bir anakart,işlemci,ram gibi değil ama ölü piksel çıksada madur olmazsınız hemen yeni ürünü size gönderirler.

    Değişim,İade prosedürü konusunda yardımcı olurum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TulparHAN

    Hocam monitör panelleri en çok sıfır üründe arızalı çıkma ihtimali olan ürünlerdir, Amazon Almanya dan alırsanız ve arızalı çıkarsa Amazon siz isterseniz ürünü iade alır veya değişim yapar.

    Değişim işlemi için önce amazon size yeni ürünü gönderiyor, yeni ürün tarafınıza ulaştıktan 30 gün içerisinde siz eski ürünü amazona gönderiyorsunuz. İade işleminde Gümrük ve Nakliye bedelleri amazon tarafından karşılanıyor. Mesela siz monitör geri gönderimine 300 tl nakliye bedeli öderseniz faturasını Amazon.de müşteri hizmetlerine mail atıyorsunuz onlar size nakliye bedelini iade ediyorlar.

    Amazon.de den alsanız da sorun olunca hiç sıkıntı olmaz hem ürününüz 2 yıl Değişim/İade garantisi var.

    Ben Corsair PSU aldım 1.5 sene önce ufak bir arızası oldu Amazon değişim yapmak istedi ama ürün Türkiye gönderimine kapatılmış bu nedenle değişim yapamadılar. Bana 2 teklif sundular.

    1. Teklif ürünü iade edin 255 Euro geri size ödeyelim
    2. Teklif ürün sizde kalsın 100 Euro geri size ödeyelim + ürününüz Corsair RMA tarafından toplam 10 yıl olmak üzere 8.5 yıl garantili, isterseniz biz 100 Euro iade edelim siz Corsair RMA ya ürünü göndererek değişim yaptırabilirsiniz.

    Ben 2. seçeneği seçtim. Şimdi Türkiye de hangi firma bunu yapar ? Türkiye den Ekran kartı aldım çok ses çıkıyor garanti kapsamında değişim istedim adamlar kesin değişir demiyorlar ve 30 gün bekletiyorlar ama Amazon.de ürün problemli bozuldu diyince sizin onlara söylediğinize güvenerek değişim,iade yapıyor.

    Ben artık Türkiye den pek ürün almıyorum genelde Amazon.de den alıyorum.

    2 Monitör alacağım bakalım ama Türkiye amazondan alırım Ölü Piksel ve çıkarsa almanya falan göndermek ile uğraşmak pek istemiyorum.

    Monitörler Color Banding,Ölü piksel vs çıkma ihtimali normalde biraz yüksek hani bir anakart,işlemci,ram gibi değil ama ölü piksel çıksada madur olmazsınız hemen yeni ürünü size gönderirler.

    Değişim,İade prosedürü konusunda yardımcı olurum
    tulpar hocam
    tr de kaliteli musteri memnuniyeti veren pek firma yok.bunu sizde biliyorsunuzdur.monitorler dediginiz gibi bir bilgisayar bileseninin en sıkıntı parcası.siz diyorsunuz tr den alın diye ama aradıgımız model i her site satmiyor.satan sitede mesela olu pitsel cıkarsa geri iade icin servis raporu gerek diyor.yani monitorsuz 20 30 gun bekliyceksin.ama amazon sizin dediginize gore ne yapiyor yeni urun geldikden sonra diger urunu kargoluyorsun.sizin soylediginiz şartlar aslında cok daha iyi.ben sıradan bir monitor almiycam ust seviye monitorlere bakiyorum.cebimden belki 5 6 belki 10 k para cıkıcak.tr deki firmalar siz daha iyi bilirsiniz musterinin yanında degilde disbiritorun yanında oluyorlar.onlar ne derse o oluyor. siz 2 firma onermişsiniz hepsiburada.com veya amazon.com.tr simdi su urunler varmı orda ? asus 279qz , asus 279q ,acer predator 27 ips modeli. hic birisi yok.ama amazonlarda var.


    size bişey anlatıyım.bundan 7 8 ay once amazon.com dan 1080 ti hybird model ekran kartı almıştım.4000 tl ye.kart bana 9 gun sonra geldiginde icinden 1050 cıktı.kolim ya değiş tokuş yapmıstı yani calınmıştı.yerine 1050 koyup gonderilmişti, yada magaza cıkısında bir hata olup 1050 gondermişlerdi. amazonla iletisime gectik.boyle boyle oldu dedik.kolilerin gramajlarına baktılar.normalde 2 2.5 kg gelmesi gereken koli nakliye firmalarinda 800 grm gelmişti.yani bir terslik oldugunu anladılar.ve hemen sorgusuz sualsiz paramı geri verdiler.1050 yi gonderirkende kargo ucretimi geri odediler.ayrıca 100 dolara yakin bir tutarda hatadan dolayi hediye verdiler.korkarak bir tane daha aldım bu sefer duzgun bi şekilde geldi.sıkıntı yoktu ve hala suan kullanıyorum hic sorunsuz bi sekilde.

    insallah olu pitsel hatasız cıkar hatta panel kırılmadan gelir.cunku kırılmada cok oluyormuş.derdim sıkıntım o degil geri gondermek ddir.prosudur nedir bilmiyorum.amazon.de den alınan urunun geri gonderim kargosu alıcıdan cıkıyor diye biliyorum.




  • Merhaba

    Amazon.com.tr 30 gün sorgusuz iade alıyor ve servis raporu istemiyor.
    HepsiBurada bu konuda hem sıkıntılı hem sıkıntısız ne yapacağı belli olmuyor.

    Siz yurtdışı alırsanız mutlaka Amazon.de üzerinden satıcısı Amazon olan ürünleri alınız.
    İade işlemi için size 3-4 sayfa evrak veriliyor.Bu evraklar da bulunan barkodları kutunun üzerine,içerisine yapıştırıp PTT kargo ile masraflar size ait olacak şekilde gönderiyorsunuz.
    Amazon.de Müşteri hizmetleri ile iletişim kurup PTT Kargo makbuzunu Amazon mail adresine gönderdiğinizde nakliye bedeli için yaptığınız ödeme sizin kredi kartınıza geri veriliyor.

    Ben Nisan ve Mayıs aylarında 2 kere Anakart değişimi yaptım. Amazon.de Müşteri Hizmetleri için Müşterinin beyanı çok önemli, sizin problem var ürün bozuk beyanınıza istinaden hemen ücretsiz yeni sipariş oluşturup gönderim sağlıyorlar.

    Ben Amazon.com dan Corsair Void Pro kulaklık aldım kafama olmadı Müşteri Temsilcisi ile görüştüm ve ürün gönderimi yaptım, onlarda aynı şekilde bana nakliye bedelini iade ettiler.

    Bu arada belirteyim Amazon.com Müşteri Temsilcileri çok sıkıntı tamamen şans bazı temsilciler sorun çıkartmıyor bazıları sıkıntı yaratıyor. Amazon.com dan alınan ürünler sadece ilk 1 ay garantili başka bir amazon garantisi yok bilginiz olsun. Corsair gibi RMA garantisi varsa hepsi o kadar
    Ben size ısrar ile Yurtdışı için sadece Amazon.de tavsiye ediyorum




  • Hb den aoc 27v2q monitör aldım ..ölü piksel çıkarsa iadede ne söylemeliyim arkadaşlar ..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murat8361

    Hb den aoc 27v2q monitör aldım ..ölü piksel çıkarsa iadede ne söylemeliyim arkadaşlar ..
    hiç karıştırmıyorsunuz ölü piksel i vs. beğenmedim cayma hakkımı kullanıyorum demeniz yeterli, bide iyi paketleyin ürünü mümkünse
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murat8361

    Hb den aoc 27v2q monitör aldım ..ölü piksel çıkarsa iadede ne söylemeliyim arkadaşlar ..
    ölü piksel cıktı sorunlu urun filan diye sakına söylemeyin.direk koşulsuz iade hakkımı kullanmak istiyorum deyin.başka bişey söylemeyin.birde adamların ürünlerini acarken lütfen geri verecekmiş şekilde temiz acın.icindeki poşetleri köpükleri yırta yırta kıra kıra acan tipler var.mağdem iade ediceksiniz tertemiz iş yapın.nasıl actiysaniz öyle paketlemeye ozen gosterin.sıfıra yakın ve temiz olsun.sonucta karsı tarafıda düsünmek gerekiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Esnaf_TV

    ölü piksel cıktı sorunlu urun filan diye sakına söylemeyin.direk koşulsuz iade hakkımı kullanmak istiyorum deyin.başka bişey söylemeyin.birde adamların ürünlerini acarken lütfen geri verecekmiş şekilde temiz acın.icindeki poşetleri köpükleri yırta yırta kıra kıra acan tipler var.mağdem iade ediceksiniz tertemiz iş yapın.nasıl actiysaniz öyle paketlemeye ozen gosterin.sıfıra yakın ve temiz olsun.sonucta karsı tarafıda düsünmek gerekiyor.

    Alıntıları Göster
    Tamam dediğiniz gibi yapayım ..illa neden sorarlarsa bu ufak geldi daha büyüğünü almaya karar verdim iade ediyorum derim ..zaten titizim kutusunu güzelce açarım .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • lemartes kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler saolun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murat8361

    Tamam dediğiniz gibi yapayım ..illa neden sorarlarsa bu ufak geldi daha büyüğünü almaya karar verdim iade ediyorum derim ..zaten titizim kutusunu güzelce açarım .

    Alıntıları Göster
    eğerki kosulsuz iade etmek istiyorum dedinizde bir sebeb sorarsa masama buyuk geldi,kucuk geldi,begenmedim gibi bişeyler uydurun.üründe bir kusur belirtmeyin. vede onemli bir diğer husus servis onayi alacaz dersede onuda kabul etmeyin.bu demektirki servise garantiye gidicek 10 15 günde orda onay icin bekliyceksiniz.daha sonra 5 10 gunde parayi almak icin bekliyceksiniz olcak size 1 ay.dün aldım bugun gonderiyorum bişey yapmadık monitorunuze deyin.




  • Tamam pirize bile takmadım derim masama büyük geldi gibi birşey söylerim .saolun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.