Şimdi Ara

Hepsiburada Monitör iade Rezilliği (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
107
Cevap
0
Favori
7.634
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TulparHAN kullanıcısına yanıt
    Valla ben o an, Ölü pixel var çok canımı sıktı iadesini talep ediyorum yazdım. Kısmet olmadı uğraşırım bunlarla satıcının tavrına göre belli olur her şey

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TulparHAN kullanıcısına yanıt
    Maalesef yapmadım boşluğuma geldi. Yoğundum da. Asus vg258qr neden iade ettiniz bir de merak ettim?
  • doan1907 D kullanıcısına yanıt
    Renklerini beğenmedim doğal değildi eski monitörüm vx248h den daha farklıydı bilmiyorum belki öyle olması gerekiyordur ama iade ettim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TulparHAN kullanıcısına yanıt
    Şu an hangi monitörlere bakıyorsun?
  • doan1907 D kullanıcısına yanıt
    Vx258h kullanıyorum aklımda gigabyte in son çıkan monitörü var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TulparHAN -- 16 Aralık 2019; 11:1:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TulparHAN kullanıcısına yanıt
    Dell S2419HGF bu mu?
  • doan1907 D kullanıcısına yanıt
    Pardon hocam aklımda Gigabyte son çıkan modeli var.
  • TulparHAN kullanıcısına yanıt
    27 inch galiba o mu? Hepsiburadadan mı almayı düşünüyorsun
  • doan1907 D kullanıcısına yanıt
    27 inc 2K, Hepsiburada veya Amazon'dan satıcısı hepsiburada ve Amazon ise alacağim.
    Amazon.de den de alabilirim aynı şartlarda olursa
  • Tarafınıza gönderilen iade kargoyu kabul etmeyin hocam onlara geri gitsin, bunu bilerek yapıyorlar yasal olarak sorumluluk teslim alanda olduğu için.Teslim almadıysanız tkk'da olan cayma hakkı kullanımı ve teslim alınan ürünün yasal süre içersinde ücret iadesi için ihtarname çektirin.
    Edit: Yasal süreyi kaçırdıysanız ayıplı ürünün doa kapsamında 6 ay içersinde değişim veya iade seçim hakları için servis raporu,fatura vs ile thh başvurmaktan başka çare yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Santa Monica -- 16 Aralık 2019; 12:16:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Santa Monica kullanıcısına yanıt
    14 günse kaçırdım 15 günse bugün son?
  • TulparHAN kullanıcısına yanıt
    Dayanamadım satıcıyı aradım.

    Ölü pixel var az önce kargoya verdim dedim. Evet düştü dedi sisteme. Neresinde falan tam olarak ortada dedim hatta fotoğrafları vardı atacaktım ama olmadı whatsapp üzerinden atarım isterseniz dedim o da olur dedi. Sonra ben size birebir değişim yapalım mı diye soracaktım dedi. Bende imkanınız varsa iadesini yapar mısınız çok canımı sıktı gözünüzü seveyim dedim 😁 O da olur tabi problem yok dedi kapattım rahatladım :) Helal olsun böyle satıcılar da var hiç yormadı güzel bir yorumu hiç esirgemem.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kru3gerBey kullanıcısına yanıt
    Sıkıntı yok o zaman :)
  • TulparHAN kullanıcısına yanıt
    Çok şükür yok gibi :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TulparHAN kullanıcısına yanıt
    Üstünden baya zaman geçmiş ama sormak isterim..

    Mesela Vatan şu an direkt yazmış kurulumu yapılan monitör iade alınmaz diye. Yani beğenmedim seçeneğini Vatan kabul etmeyeceğim demiş.. Kutusunu inanılmaz bir şekilde geldiği gibi falan hazırlayıp kandırmaya çalışılırsa bilmiyorum farkettirmeden başarabilir misin..

    Ama HB'de tam net bir şey yazmıyor monitör olarak. Sizin bu mesajda beğenmedim dedim aldılar derken kutusunu demin anlattığım gibi hiç açılmamış şekilde güzelce dizayn edip açmadım mı dediniz? Yoksa açtığınızdan, kurduğunuzdan haberleri var mıydı?

    Kısacası benim aklımda bir monitör var 27" ama FullHD. Eğer pikselleri sayarsam iade kabul edilir mi bunu soruyorum
  • TheFormul kullanıcısına yanıt
    1. Açtığımı söyledim kullandığımı biliyorlar zira 8 gün kullandım.
    2. Kutu açarken video'ya çekiyorum Ambalajlara kesinlikle hasar vermiyorum. Kutuyu nasıl açtıysam özenle paketliyorum.
    3. Vatan'ın iade alacağını sanmıyorum direk servise yolluyorlar.
  • TheFormul kullanıcısına yanıt
    Vatan Bilgisayar'ın sitesinde "İade ve İptal" başlıklı kısımda dediğiniz ifade yok. "..., sim kart takılması, kurulum yapılması,..." durumlarında iade alınmayacağı yazılmış fakat iade şartları Vatan Bilgisayar'ın keyfine değil yasa ve yönetmeliklere göre belirlendiğinden o ifadenin de hükmü yok.
    Şurada 119. maddede mesafeli satışta tüketicinin cayma süresi boyunca ürünü kullanma hakkı olduğu belirtiliyor:http://tuketici.gtb.gov.tr/data/5994288e1a79f54410c61923/SSS2018.pdf
    Oradaki belge 6502 sayılı kanuna göre soru-cevap şeklinde yapılmış bir özet. Firmalar elbette zorluk çıkartıyorlar ama yasa tüketiciden yana.

    Bu arada ben de Hepsiburada'dan aldığım bir monitörü "Beğenmedim" seçeneğiyle iade ettim fakat açıklamalarda sorunlarından bahsettiğim için kendilerince kurnazlık yapıp servise gönderdiler. Servis olumsuz cevap verip iade talebim olumsuz sonuçlanınca yasal hakkımı arayacağımı belirttim, ertesi gün ücretimi iade ettiler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leventserdar -- 13 Mayıs 2020; 11:29:11 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leventserdar

    Vatan Bilgisayar'ın sitesinde "İade ve İptal" başlıklı kısımda dediğiniz ifade yok. "..., sim kart takılması, kurulum yapılması,..." durumlarında iade alınmayacağı yazılmış fakat iade şartları Vatan Bilgisayar'ın keyfine değil yasa ve yönetmeliklere göre belirlendiğinden o ifadenin de hükmü yok.
    Şurada 119. maddede mesafeli satışta tüketicinin cayma süresi boyunca ürünü kullanma hakkı olduğu belirtiliyor:http://tuketici.gtb.gov.tr/data/5994288e1a79f54410c61923/SSS2018.pdf
    Oradaki belge 6502 sayılı kanuna göre soru-cevap şeklinde yapılmış bir özet. Firmalar elbette zorluk çıkartıyorlar ama yasa tüketiciden yana.

    Bu arada ben de Hepsiburada'dan aldığım bir monitörü "Beğenmedim" seçeneğiyle iade ettim fakat açıklamalarda sorunlarından bahsettiğim için kendilerince kurnazlık yapıp servise gönderdiler. Servis olumsuz cevap verip iade talebim olumsuz sonuçlanınca yasal hakkımı arayacağımı belirttim, ertesi gün ücretimi iade ettiler.
    "Kurulum yapılması" ifadesi açık bir şekilde monitörleri açıp kullanmak demek. Ki zaten şikayetvar.com'da birçok bölüm okudum ve direkt Vatan (hatta bu konuyu açtıktan sonra Hepsiburada'nın da bunu yazdığını gördüm) Monitörler kutusu açıldıktan sonra servis onaysız iade edilemez yazmışlar..

    Kanun iyi güzel ama ben "hayır kanun böyle yazıyor alın okuyun" dediğimde hemen yatıracaklarını düşünmek çok zor. İllaki zorluk çıkaracaklar..

    O yüzden dediğim şeyi yapmak ne kadar mantıklı karar veremedim. Alırım 27" 1080p güzel gelmez geri de almazlar aptal gibi zarar edip 2. el satarım çok içime oturur.. Vatan mağazaları kapalı olmasa gidip orada bakacağım ama o da yok..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oup59

    2 ay kadar once HB uzerinden Acer X34P aldim. Fiyati 7000TL civari ve markanin amiral modeli seviyedeki cihaz. Monitorleri ilk aldigimda aksesuar, kablo posetleri, ayak ambalaji, uzerindeki sticker vs. acmadan/kullanmadan kendi kablolarim ile test ederim ki olasi bir iade durumunda orjinalligi bozulmamis olsun. Tek yaptigim panele guc verip ekrani gormek yani. Monitorun ortasinda 1 adet olu piksel oldugundan paketleyip iade baslattim. Amiral urunu sayilan urundeki kalite kontrolun yetersizligine uzulemeden HB ile yasayacagim iade macereasinin heyecani sarmisti beni de hemen.

    1. Iade reddi ve geri puskurtme: "Efendim monitoru siz kurmussunuz. Servis gelip kurmaliydi"--> Kisa bir konusmadan sonra servis kurulumu gerektirmeyen urun oldugu teyit edildi ve iade islemlerine tekrar baslandi.
    2. Iade ve geri puskurtme: "Efendim monitorun aksesuarlarini kullanmissiniz. Orjinalligi bozulmus"--> Hicbir kablo, aksesuar vs acmadim. Ozellikle. Bunlarin da video ve fotograflarini cektim iade oncesinde. Bunu belirttim ve o kaydi acan gorevlinin alenen yalan beyanda bulundugunu konusmada (malum kaydediliyor) ozellikle vurguladim. Iade islemlerine tekrar baslaniverdi birden.

    Bu arada HB uzerindeki destek mesajlarinda "maksimum sayiya" ulastigimdan ayni destek talebi uzerinden devam etmeme izin vermedi sistem. Yeni actigim talep de "iade reddinden dolayi urun musteriye geri gonderilmistir" kaydi ile kapatildi.
    Urun bu arada bana geri gonderilmis. Haberim bile yok. Ne bir kargo bilgisi var ne bir telefon ile arama.

    Zaten bu arada e-devletten THH basvurusu ve sikayetvar kaydi acmistim. THH dosya numarasini da oraya yazdim. Hop obur gun HB operasyon merkezinden aradilar. Iste soyle boyle. Urunu geri gonderin iade islemlerine baslayalim. Dedim urun nerede onu bile bilmiyorum.

    Ilk gonderi ve iade islemlerinde Aras ile gonderilirken aradaki iade reddi gonderisini Horoz Lojistik ile yapmislar. Telefon numaram bile verilmemis Horoza. Zar zor bolge mudurlugunden dagiticiya ulasip aldim ve ayni gun iade ettim. Bir kac gun sonra da ucret iade edildi.

    14 gun icinde degil bir sorun yasamaniz memnun olmasaniz bile iade hakkiniz var. Servis raporunun isinizi kolaylastiracagini dusunmussunuz ama tam tersi tepiyor ne yazik ki.

    Bu hak alicilar tarafindan suistimal ediliyor mu evet edilebiliyor ama firmalar bu hakkimizi kullandirmamak icin elinden geleni de yapiyor.

    THH icin ofislerine gitmenize gerek yok. E-devletten kayit acabilirsiniz. Belge,fotograf vs olursa e-posta ile ilaveten gonderebilirsiniz.

    Ben butun iade islemini toplamda cokca telefon gorusmesi, mesajlasjma, THH islemleri, sikayetvar mesajlari, 2 kez evde urun teslimi ve 2 kez de iade icin kargo subesine giderek toplamda
    10-12 gunde hallettim. Horoz Lojistik dagiticisi ile bulusup paketi teslim alabilmek icin de isten izin aldim bir de.

    Kolay gelsin. Umarim sorununuz hallolur.

    Aynı şeyi az önce yaşadım monitörü teslim aldım Acer X35, tam bir amiral yani, 18bin fiyata alınan monitörde panelle ekran arasında 2 parça toz vardı gayet büyük bir şekilde.


    Tabi ben aldıktan sonra ürün fiyatı 24bin oldu, mecburen iade talep edemiyorum, ben de aradım başta size olduğu gibi kullandınız vb. dendi yasal hakkimın olduğunu söyleyince değişim talebi açıp kargo kodu verdiler Horoz Lojistik olduğu için.


    Servise vb. gidebilir tarzı konuştular bakalım bekliyorum monitörü kutusuna koydum horoz gelip evden alacakmış.


    Değişim talebim onaylanmazsa ben de tüketici mahkemesine gitmek durumunda kalacağım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.