Geçmiş olsun hocam. Üst seviye cihazlarda insan böyle hatalar beklemiyor orası ayrı konu ama firmalarımız da iyice bozdu kendisini. Muhtemelen direk zorladığınızda HB iade kabul edecektir. Umarım THH'ye kalmaz. Çünkü 3-6 aylık bir süreç orası. |
Hepsiburada Monitör iade Rezilliği (6. sayfa)



-
-
quote:
Orijinalden alıntı: oup59Geçmiş olsun hocam. Üst seviye cihazlarda insan böyle hatalar beklemiyor orası ayrı konu ama firmalarımız da iyice bozdu kendisini. Muhtemelen direk zorladığınızda HB iade kabul edecektir. Umarım THH'ye kalmaz. Çünkü 3-6 aylık bir süreç orası.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Hepsiburada muhtemelen istediğinizi kabul etse bile iade olarak kabul edecektir. Ama işin bu kısmı onlarla konuşmanız lazım. Ben ölü pikselde iade eederken bile kurulum gerektiren ürün bu demek gibi mesnetsiz gerekçeler bile sunmuştu HB. Ayrıca artık eskisi gibi de iplemiyorlar gördüğüm kadarıyla. İndirimli aldığım ekran kartını göndermedi. Hesaptaki indirim kuponum yandı, kredi kartı kampanyalarım yandı ve kartın fiyatı arttı. THH'ye başvurdum. Savunma olarak tüketiciye ürün bedeli iade edilmiştir demişler. THH da bu kapsamda tüketici mağdur olmamıştır diye karar verip beni haksız buldu. O açıdan artık THH'ye de pek güvenemiyorum.
-
quote:
Orijinalden alıntı: oup59Hepsiburada muhtemelen istediğinizi kabul etse bile iade olarak kabul edecektir. Ama işin bu kısmı onlarla konuşmanız lazım. Ben ölü pikselde iade eederken bile kurulum gerektiren ürün bu demek gibi mesnetsiz gerekçeler bile sunmuştu HB. Ayrıca artık eskisi gibi de iplemiyorlar gördüğüm kadarıyla. İndirimli aldığım ekran kartını göndermedi. Hesaptaki indirim kuponum yandı, kredi kartı kampanyalarım yandı ve kartın fiyatı arttı. THH'ye başvurdum. Savunma olarak tüketiciye ürün bedeli iade edilmiştir demişler. THH da bu kapsamda tüketici mağdur olmamıştır diye karar verip beni haksız buldu. O açıdan artık THH'ye de pek güvenemiyorum.
Bugün Penta’ya yani servise yollamak için izin istediler benden servis sonucuna göre değişim yapabileceklerini söylediler bakalım Penta daha önce sıvı soğutmam alındığı gün servise yollanmasına rağmen kullanıcı hatası diyip bana geri yollamıştı, Corsair’in kendisine yollayıp değiştirmek zorunda kalmıştım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Amazondan monitör aldım aldıgım günden beri memnün olmamıştım ama nedense iade sürecini başlatmak 2 ay sonraya nasib oldu. 2 ay sonra göndermeme ragmen sitesinde iadeniz uygundur diyordu amazon politikası dolasıyıla ve ben de 2 ay sonra gönderdim. İadem hemen kabul oldu ve param 3 gün içinde iade edildi. Amazon gerçekten harika bir site umarım diger sitelere örnek olurlar. Müşteri memnunuiyeti her şeyden önemli olmalı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi harunefetr -- 8 Şubat 2021; 3:9:26 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X